abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 16:23:43 #176
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70256863
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef Guuzewuus het volgende:
Huup, je zegt precies hetzelfde als ik .

Hier gaat alles heel goed. Voel me weer helemaal opgeknapt na weken van misselijkheid en zetpillen enzo.

Lief dat je ernaar vraagt.
Fijn dat je je zoveel beter voelt! het lijkt me echt helemaal niets als je zoveel last van misselijkheid enzo hebt. blegh.

Davinia heel heel heel veel succes!

Chan jij morgen ook veel succes, ik duim voor je dat t allemaal prima is met jullie ventje!

En over dat bewegen en slapen.... tsja, als de kleine meid hier net zo slaapt als haar moeder dan snap ik wel dat ik zoveel beweging voel ik lig ook niet bepaald stil als ik slaap

BE ik heb vandaag spiroflor gehaald haha, bedankt voor de tip! Vannacht rond 5 uur schoot het er weer ineens in, deed zo'n zeer ik zei tegen mn lief heel hard van auwauwauw kramp en hij zat ook gelijk klaarwakker van wat?! waar?! ik weer jah in mn beheeeheeenen
hij --> oooh in je beennnnzzzz*gnorf*snurk*zzzz
en bedankt he hahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70256927
Sorry dames. Ik heb geen tijd om bij te lezen.

Ooh het is al bijna woensdag. Dan hebben wij om 19.00 uur afspraak voor de eerste keer (deze zwangerschap, nieuwe verloskundige-praktijk ook). Vind 't wel spannend, en leuk.
  maandag 22 juni 2009 @ 16:27:38 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70257036
Huup, die van mij sliep ook binnen 2 tellen weer
Ik heb hem de volgende dag nog wel even utigelegd dat het lief was dat hij even hielp, maar dat het net een tikkie te kort was.
Maar ik vond die spiroflor wel lekker de volgende dag. Even de spanning uit die benen halen...
pi_70257098
Davina heel veen succes!!!
pi_70257317
Spannend Ymme! Weet je ook of je dan een echo krijgt?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 22 juni 2009 @ 16:36:08 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70257376
goedemiddag dames ik ben ook weer thuis!

Davinhia, ben heel benieuwd hoe je echo is verlopen.... (helaas te laat om je succes te wensen)

Faja wat frustrerend dat je ouders zo reageren.... je zou verwachten dat ze gewoon blij voor je/jullie zijn...

Calamity Jane wat fijn een goede echo!!!

Tan ook alweer 12 weken!!!! Gefeliciteerd!
(en hoe is het met je buikje???)

Over ouders en vakantie:
Mijn ouders zouden op wintersport gaan met de kerstvakantie...en die gaan nu dus ook niet.. want die willen er zeker niets van missen
(wat wel vervelend is, is het feit dat ze dit al 2 keer eerder hebben moeten afblazen, 1 keer in de zomer met mijn zus (vorig jaar) en 2 jaar daarvoor ook met kerst (2e van mijn zus))
Goede planning hebben wij he???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 22 juni 2009 @ 16:37:48 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70257454
Ymme leuk en spannend!
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, die van mij sliep ook binnen 2 tellen weer
Ik heb hem de volgende dag nog wel even utigelegd dat het lief was dat hij even hielp, maar dat het net een tikkie te kort was.
Maar ik vond die spiroflor wel lekker de volgende dag. Even de spanning uit die benen halen...
Haha ja mannen nouja ach, ik was allang blij dat ie een nacht goed geslapen had. Die arme jongen maakt zich doodongerust over me geloof ik, bij iedere zucht of toiletbezoek is ie wakker
En ja ik liep toevallig langs de etos en toen dacht ik eraan, heb inderdaad echt zo'n stram gevoel in mn benen. Niet pijnlijk ofzo maar vervelend. En och ik smeer me toch een breuk aan allerlei cremetjes enzo dus dit kon er ook wel bij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 16:50:37 #183
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70257930
quote:
Op maandag 22 juni 2009 @ 15:11 schreef Poppedein het volgende:
Vraagje voor de dames die hun zwangere buik op de foto hebben laten zetten en/of voor de fotografen die regelmatig zws.reportages maken... Ik wil graag samen met mijn vriendin dit 5 weken korter zwanger is onze buikie op de kiek laten zetten. We lopen nu echter een beetje tegen de vakantie periode aan waardoor ik al 37 weken zou zijn op t moment van de foto.. Denken jullie dat dat nog mooi zal zijn/worden? (Nóg langer in mn handen knijpen voor wegblijvende striae!) Bij welke weken hebben jullie dit laten doen en wat werd jullie toe geadviseerd qua termijn?
Thnx!
37 weken kan nog prima, pas geleden nog foto's gemaakt van iemand die 37 weken is en dat zijn hele leuke foto's geworden Zie hier.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70258194
Ja we krijgen ook een echo. Maar echt heel veel is er nog niet te zien met 6,5 week
Maar, he wel het begin van ons kind, wat aan het groeien is. Is mijn buik (z'n rare gedachten, en zo onwerkelijk en mooi).
pi_70258375
die foto op je fotopagina van die moeder met die baby in haar armen , ik vond die foto al heel erg mooi en intiem toen ik hem zag bij de moeder zelf, een verrassing dat jij hem maakte MissBliss, ik ga het even onthouden...
  maandag 22 juni 2009 @ 17:10:19 #186
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70258603
quote:
Op maandag 22 juni 2009 @ 17:03 schreef mijsje het volgende:
die foto op je fotopagina van die moeder met die baby in haar armen , ik vond die foto al heel erg mooi en intiem toen ik hem zag bij de moeder zelf, een verrassing dat jij hem maakte MissBliss, ik ga het even onthouden...
Dank je! Celine is wel een prachtig mooi modelletje ook natuurlijk!

Sorry mods, het was niet spammerig bedoeld
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70258810
Als fotograaf zou ik geen afspraak maken met een vrouw die al 37 weken zwanger is, die zou ik adviseren eerder te komen! Niet omdat het niet mooi is, wat dat zal vaak niet veel verschil maken met 34 weken (in mooiheids factor). Maar ik zou het veel te riskant dat de buik mogelijk al ingeruild voor een klein babytje!
Weet er zelf alles van Ben met 37 weken bevallen, had gelukkig het weekend ervoor foto's laten maken.

Zelf wil ik altijd zo natuurgetrouwe foto's maken, maar op verzoek is striae heel goed weg te werken of te vervagen! Daar zou ik me geen zorgen om maken

Ik heb een tijd geleden ook foto's gemaakt van 2 zwangere zusjes waar zo'n 5 weken verschil in zat, zie hier

[ Bericht 0% gewijzigd door lcicle op 22-06-2009 17:22:03 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_70259708
Davinia, ik heb heeeeel hard voor jullie geduimd en hoop zo dat alles goed is...!!!

Ik heb gelezen, maar ben veel alweer kwijt, ben een beetje gaar, had vandaag nog een drukke afspraak.
Voor iedereen maar even een is dat ook goed?

Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts, even naar mijn bekken laten kijken, en ik wil graag wat tips of anders een preventieve fysio-afspraak. De assistente was zich helemaal druk aan het maken dat ik al een tijdje met klachten rondloop en dat ik eerder had moeten bellen en waarom ik dat niet had gedaan en bla bla bla ik zat echt aan de foon zo van Voor mijn gevoel is het lang zo erg niet allemaal hoor Sjees net of ik met een vreselijke ziekte rondloop ofzo

Nog iets anders, mijn meisje trapt zowat met haar beentje door mijn nog niet ontplofte egel ( vond 'm wel grappig) naar buiten?! Dit heb ik nog nooit gevoeld maar het geeft me het idee dat er dalijk een beentje buitenhangt What's going on? Iemand die dit herkent? Echt heel raar dit.

Oh ja iemand ging vanaaf naar de vk las ik, was het niet BJ...? In ieder geval wil ik diegene veel plezier wensen
Sorry dat ik het allemaal niet meer weet, de intentie is goed, volgende keer ga ik wel weer langer reageren en alles quoten enzo
#geen
  maandag 22 juni 2009 @ 17:48:31 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70259828
Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar ik moet zo weg.
Even hart onder riem voor de mensen met nare reacties uit hun omgeving
Mijn is enig kind en die heeft er echt niet onder geleden en zijn beste vriend ook niet. Hij vindt het allang prima dat hij alle aandacht voor zichzelf heeft

Vanmorgen nog vergeten te reageren op Graeme Wat een poepie!

En dank je voor de lieve reacties. Ik ben ook erg blij dat mijn schoonouders zo enthousiast zijn. belde daarstraks op om een afspraak te annuleren en zijn moeder meteen: gaat alles nog goed? Dus we krijgen het nog zwaar te verduren
  maandag 22 juni 2009 @ 17:49:57 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70259869
nope BJ was aan het werk, en zit nu op de bank te knikkebollen...
*blijf wakker, blijf wakker.... want anders slaap je van8 weer slecht*

zo maar eens even eten....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 22 juni 2009 @ 17:58:05 #191
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70260139
Haha Duchess raar gevoel is dat he?
Het betekent dat ze met dr voetjes naar beneden ligt als je het daar voelt schoppen. Ik heb dat een hele tijd gevoeld, zo idioot, echt tot het punt waarop k geschrokken opsprong van de bank als k weer zo'n trap voelde haha. Maar het kan geen kwaad en ze schopt niet naar buiten toe
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70260295
Hier voel ik sinds vandaag ook ineens geschop daar beneden, terwijl hij tot nu toe áltijd met zn hoofd naar beneden lag en verder ook gewoon telkens precies hetzelfde.. Maar 8 weken voor de uitgerekende datum ligt dat natuurlijk ineens niet meer lekker
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 18:28:39 #193
5428 crew  miss_sly
pi_70261164
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef lcicle het volgende:
Als fotograaf zou ik geen afspraak maken met een vrouw die al 37 weken zwanger is, die zou ik adviseren eerder te komen! Niet omdat het niet mooi is, wat dat zal vaak niet veel verschil maken met 34 weken (in mooiheids factor). Maar ik zou het veel te riskant dat de buik mogelijk al ingeruild voor een klein babytje!
Weet er zelf alles van Ben met 37 weken bevallen, had gelukkig het weekend ervoor foto's laten maken.

Zelf wil ik altijd zo natuurgetrouwe foto's maken, maar op verzoek is striae heel goed weg te werken of te vervagen! Daar zou ik me geen zorgen om maken

Ik heb een tijd geleden ook foto's gemaakt van 2 zwangere zusjes waar zo'n 5 weken verschil in zat, zie hier
Ik zou ook best iets eerder willen, maar zowel de as papa als de fotograaf moeten dan wel kunnen, natuurlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70261383
Late reactie maar Davinia, ik hoop zo verschrikkelijk hard op heel goed nieuws!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70261419
Oh en Graeme foto's in HET eerste pakje mooie zoon hoor Tessie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 22 juni 2009 @ 18:45:05 #196
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70261849
Is er al nieuws van Sindell? Die had vandaag haar echo toch?

En davinia ik hoop dat je inmiddels beter nieuws hebt gehad

Oh en Mefke goedgekeurd bij de vk?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70262002
Kijk dan wat mijn ouders hadden meegenomen uit Griekenland
Het is meer pompoen dan slofje

maandag 22 juni 2009 @ 18:49:48 #198
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70262062

wat drollig! haha idd grote pompoenen om naar te kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 18:50:24 #199
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70262078
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

Tan ook alweer 12 weken!!!! Gefeliciteerd!
(en hoe is het met je buikje???)
Dik

Ik maak binnenkort wel weer eens foto's, ik vergeet het steeds
  maandag 22 juni 2009 @ 18:53:36 #200
100412 mefke79
komt goed!
pi_70262205
effe snel, want ik moet zo weer even weg. Ik was degene die naar de vk moest. Bloeddruk gedaald (doet ie al vanaf het begin), maar 1,3 kilo aangekomen ( ). Bultjes kunnen van de lever komen, dus even in de gaten houden. Straks een uitgebreider verhaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')