Wie zoiets verwacht? Helaas zijn ze er genoeg, maar dat je het niet verwacht had maakt het alleen nog maar erger.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Wie verwacht nou zo een reactie van zijn of haar ouders. Ik heb het niet aan zien komen. Ik weet dat zij vonden dat mijn gezin met 2 kinderen voor hen compleet was maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een derde wel zag zitten, alleen op het moment dat het ter sprake kwam stond het niet in de planning. Het was nu dus door de pil heen en ondanks ongepland zeer zeker niet ongewenst. Ik vind het jammer dat ze zo reageren en kan me er best druk om maken maar het gaat er om dat wij blij zijn met het kindje wat we verwachten en misschien draaien ze nog wel bij in de toekomst. Zo niet dan is er voor mij een hele hoop duidelijk.
Ach, me and my mom-in-law... Ze is ook totaal niet geinteresseerd in hoe het met me gaat, terwijl ze tijdens het traject dagelijks aan de telefoon hing. Ze zal het wel veel interessanter gevonden hebben toen het niet lukte, en dat steekt!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
McLaura dat is ook geen leuke opmerking van je schoonmoeder. Helemaal omdat ze weet dat het via de MMM is gelukt. Een van de redenen waarom wij twijfelden over wel of geen derde was ook de hormonen die ervoor nodig waren om onze zoon in elkaar te knutselen. Ik vond dat allemaal niet zo prettig. Ik denk dat je schoonmoeder misschien niet beseft hoeveel het met je doet om via het ziekenhuis een kindje te moeten verwekken en dat je misschien wel helemaal niet op nog een rondje malle molen zit te wachten. Soms kunnen mensen heel bot uit de hoek komen helaas. En juist omdat het jullie wel gelukt is zwanger te worden van een kindje zou ze des te trotser moeten zijn op haar kleinkind. 1 kind is wel degelijk een kind.
Oh, ik zorg wel dat mij niks te verwijten valt als de bom een keer barst en ze Sjakie alleen op zijn verjaardag zienquote:Op maandag 22 juni 2009 11:06 schreef huuphuup het volgende:
Wat een idiote situatie Laura![]()
vooral ook dat er nu al geroepen wordt dat men pas in September op visite komt... gewoon de eer aan jezelf houden en wel bellen en een kaartje na de bevalling sturen en als men dan niet komt dan weet je genoeg maar kan jou in elk geval niets verweten worden.
Stom dat het zo loopt
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oh, ik zorg wel dat mij niks te verwijten valt als de bom een keer barst en ze Sjakie alleen op zijn verjaardag zien
Ik ben allang blij dat mijn man het nu ook inziet.
Ik vind het vreselijk van 'Meneer Opa' (zo noem ik hem al 12 jaar inmiddels, ooit ontstaan voor de grap toen ik nog niet H's wederhelft was). Ik hoop maar dat het meevalt, maar de manier waarop het gemeld is, is al vreselijk vind ik. Ik ga, zodra er een uitslag is, ook zelf bellen of desnoods naar Groningen met H om te horen hoe het zit, want er klopt vaak niks van de verhalen van schoonma & co.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Laura, das idd een sterke! Tsja, 1 kind is geen kind, dus je komt maar wat later op kraamvisite.![]()
Oh, word er helemaal blij van
EDIT: ze komen dus al later.
pfff, wat een idiote situatie, zeg!
en erg naar van je schoonopa, dat ook.
Het is mijn zusje waar ze dol enthousiast voor zijn. Die is zwanger van de eerste en volgens mij hebben ze lang gedacht dat zij geen kinderen op de planning hadden staan. Dus des te leuker dat ze nu wel zwanger is. En ik ben blij voor ze hoor. Ik gun mijn zusje ook haar eigen kindje ipv de hele NSO groep die ze bezig houdt voor haar werk. Maar het zou idd leuk zijn als mijn ouders ook positief waren voor onze 3e. Mij ervoor afsluiten? Ene moment wel en andere moment kan ik er zo kwaad om worden. Maar mijn mond open trekken werkt alleen maar averechts vrees ik. Kop in het zand steken, struisvogel politiek en het altijd beter schijnen te weten. Toen ik voor het eerst zwanger was, was mijn moeder beledigd dat we niet hadden verteld dat we bezig waren voor een kindje en kreeg ik nog er achter aan "als ik alles over kon doen was je nu pas een jaar of X basisschoolleeftijd".quote:Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Faja, jemig, wat naar! Echt onbeschoft, zelfs!
Kan je je er een beetj voo afsluiten?
Hoe komt het dat je schoonzus wel zo ntvangen wordt? is het haar eerste f tweede?
Hopelijk trekt eea nog bij.
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:11 schreef DuchessX het volgende:
Ben vandaag weer es ouderwets dood- en doodmoeEn we hebben afgelopen zaterdag een bankstel naar zolder gebracht, ik dacht dat ik dat wel kon (Juup deed het meest hoor) maar ik heb al een paar dagen heel veel pijn in mijn gewrichten. Domme doos
Natuurlijk kun je dat niet! Dat soort dingen moet je al niet eens doen als je niet zwanger bentquote:Op maandag 22 juni 2009 12:11 schreef DuchessX het volgende:
Ben vandaag weer es ouderwets dood- en doodmoeEn we hebben afgelopen zaterdag een bankstel naar zolder gebracht, ik dacht dat ik dat wel kon (Juup deed het meest hoor) maar ik heb al een paar dagen heel veel pijn in mijn gewrichten. Domme doos
ghehe benen bijharken lukt nog welquote:Op maandag 22 juni 2009 12:48 schreef innepin het volgende:
Ohhhhja vergeet ik helemaal te juichen voor Tans 12-weken-mijlpaal![]()
HuupIk ben het ook al veel te lang aan 't uitstellen. De vorige keer dat ik m'n benen ging scheren, leunde ik half op een (zo bleek) niet al te stabiel kastje omdat ik er anders niet bij kon, en ben ik vanzelfsprekend bijna onderuit gegaan ik viel nét niet, het kastje met inhoud wel
. Nou durf ik niet meer
dat zou wel kunen, want dat doe ik wel: verheugen op strakjes, als ons meisje er eindeijk is. En ik heb het er ook met alle liefde voor over, begrijp me niet verkeerd! De roze momenten maken ook veel goed, na de zwarte periode die ik heb gehad. Ergens hoop ik ook nog dat deze tijd van verlof, de rust enzo, ook nog wat meer roze brengt, een laatste stukje dat ik toch heb kunnen genieten!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, toch niet nee? Ik zag zo regelmatig hele vrolijke en 'gelukkige' berichtjes voorbijkomen. Maar dat is dan toch maar interpretatie hč. Nou, fijn dat je het er bijna op hebt zitten dan. En dat je zo uitkijkt naar Senna
. Misschien is dat wat ik dan geproefd heb in je berichtjes, het verheugen op strakjes.
Dat snap ik ook wel! Ik vind mijn verjaardag niet zo belangrijk, vier het vaak gewoon niet, maar als mijn ouders er zijn, voelt het toch leuker, fijner.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:36 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het best jammer vind dat mijn ouders altijd met mijn verjaardag op vakantie zijn. Maar dat komt ook omdat ik nou eenmaal niet een bijster grote familie heb
Nopes. begin juni. Maar mijn papa is drie dagen na mij jarig en haat verjaardagen vieren, dus ik snap het wel, maar leuk is andersquote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel! Ik vind mijn verjaardag niet zo belangrijk, vier het vaak gewoon niet, maar als mijn ouders er zijn, voelt het toch leuker, fijner.
Ben je in de zomervakantie jarig?
hier nog even eenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef DaviniaHR het volgende:
ik ga op weg naar de echo.
Ben misselijk van de zenuwen
Fijn dat je je zoveel beter voelt!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef Guuzewuus het volgende:
Huup, je zegt precies hetzelfde als ik![]()
.
Hier gaat alles heel goed. Voel me weer helemaal opgeknapt na weken van misselijkheid en zetpillen enzo.
Lief dat je ernaar vraagt.
Haha ja mannenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:27 schreef Brighteyes het volgende:Huup, die van mij sliep ook binnen 2 tellen weer
Ik heb hem de volgende dag nog wel even utigelegd dat het lief was dat hij even hielp, maar dat het net een tikkie te kort was.
Maar ik vond die spiroflor wel lekker de volgende dag. Even de spanning uit die benen halen...
37 weken kan nog prima, pas geleden nog foto's gemaakt van iemand die 37 weken is en dat zijn hele leuke foto's gewordenquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 15:11 schreef Poppedein het volgende:
Vraagje voor de dames die hun zwangere buik op de foto hebben laten zetten en/of voor de fotografen die regelmatig zws.reportages maken... Ik wil graag samen met mijn vriendin dit 5 weken korter zwanger is onze buikie op de kiek laten zetten. We lopen nu echter een beetje tegen de vakantie periode aan waardoor ik al 37 weken zou zijn op t moment van de foto.. Denken jullie dat dat nog mooi zal zijn/worden? (Nóg langer in mn handen knijpen voor wegblijvende striae!) Bij welke weken hebben jullie dit laten doen en wat werd jullie toe geadviseerd qua termijn?
Thnx!
Dank je!quote:Op maandag 22 juni 2009 @ 17:03 schreef mijsje het volgende:
die foto op je fotopagina van die moeder met die baby in haar armen, ik vond die foto al heel erg mooi en intiem toen ik hem zag bij de moeder zelf, een verrassing dat jij hem maakte MissBliss, ik ga het even onthouden...
Ik zou ook best iets eerder willen, maar zowel de as papa als de fotograaf moeten dan wel kunnen, natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef lcicle het volgende:
Als fotograaf zou ik geen afspraak maken met een vrouw die al 37 weken zwanger is, die zou ik adviseren eerder te komen! Niet omdat het niet mooi is, wat dat zal vaak niet veel verschil maken met 34 weken (in mooiheids factor). Maar ik zou het veel te riskant dat de buik mogelijk al ingeruild voor een klein babytje!
Weet er zelf alles vanBen met 37 weken bevallen, had gelukkig het weekend ervoor foto's laten maken.
Zelf wil ik altijd zo natuurgetrouwe foto's maken, maar op verzoek is striae heel goed weg te werken of te vervagen! Daar zou ik me geen zorgen om maken
Ik heb een tijd geleden ook foto's gemaakt van 2 zwangere zusjes waar zo'n 5 weken verschil in zat, zie hier
Dikquote:Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
Tan ook alweer 12 weken!!!! Gefeliciteerd!![]()
(en hoe is het met je buikje???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |