abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 14:54:29 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_70253577
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel! Ik vind mijn verjaardag niet zo belangrijk, vier het vaak gewoon niet, maar als mijn ouders er zijn, voelt het toch leuker, fijner.

Ben je in de zomervakantie jarig?
Nopes. begin juni. Maar mijn papa is drie dagen na mij jarig en haat verjaardagen vieren, dus ik snap het wel, maar leuk is anders

Verder zijn ze superlief hoor en rond de bevalling staan ze zeker voor me klaar (Ik gok dat ze de herfstvakantie dit jaar overslaan )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70253713
Dat is trouwens wel een goede Karin, alleen kijken! Niet zo zeer alleen voor het vriendje van mn schoonzusje, maar zeker de eerste dagen denk ik dat het beter voor de baby is om niet bij jan en alleman in de armen te liggen.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:00:03 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70253780
ik ga op weg naar de echo.

Ben misselijk van de zenuwen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 15:02:17 #154
5428 crew  miss_sly
pi_70253845
Davinia, ik denk aan jullie en duim heeeel erg!!!
Succes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70253984
Ik duim Davinia, succes!
pi_70254013
FTA, ik ga echt proberen deze keer me eraan te houden. Teveel indrukken zijn helemaal niet zo goed voor een kleine baby. En als de mensen even gekeken hebben is het ook goed lijkt me. En anders pech voor ze.

Davinia, SUCCES!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70254023
Heel veel succes Davinia! Mijn duimen draaien voor je!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70254159
Vraagje voor de dames die hun zwangere buik op de foto hebben laten zetten en/of voor de fotografen die regelmatig zws.reportages maken... Ik wil graag samen met mijn vriendin dit 5 weken korter zwanger is onze buikie op de kiek laten zetten. We lopen nu echter een beetje tegen de vakantie periode aan waardoor ik al 37 weken zou zijn op t moment van de foto.. Denken jullie dat dat nog mooi zal zijn/worden? (Nóg langer in mn handen knijpen voor wegblijvende striae!) Bij welke weken hebben jullie dit laten doen en wat werd jullie toe geadviseerd qua termijn?
Thnx!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 22-06-2009 15:18:08 ]
pi_70254191
Ik weet er niet zoveel van Poppedein, maar eventuele striae shoppen ze zo weg!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 juni 2009 @ 15:16:39 #160
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70254366
Poppedein, een zwangere buik is over het algemeen op z'n mooist tussen de 32 en 36 á 38 weken (beetje afhankelijk van je eigen postuur ook). De foto's die ik van tessie heb gemaakt zijn gemaakt bij 34 weken, maar binnenkort ga ik ook foto's maken van Miss_Sly en dat is bv. ook pas bij 37 weken.

Over striae hoef je je geen zorgen te maken, dat is inderdaad zo weggepoetst. Lastiger is het risico van een haastige baby Bij 37 weken bevallen is tenslotte geen uitzondering.
pi_70254572
Oh mooi Chell, daar kan ik wel wat mee, Thnx! Ik denk dat we er dan toch maar gewoon voor gaan, want de fotografe klinkt als heel prettig en ik denk dat t zeker een pre is als het goed klikt en je je op je gemak voelt tijdens t fotograferen.

Ik ga er zelf absoluut niet vanuit bij 37 wkn al te bevallen, dus dat risico durf ik wel te lopen, ach en in t ergste geval kost t me dan het genoemde bedrag...so be it dan maar, dan lig ik met een kind in mn armen en interesseert me dat ook vast niet meer

en inderdaad photoshop...leve photoshop!!
  maandag 22 juni 2009 @ 15:27:00 #162
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70254771
Davinia heel veel succes!!!

Jeetje wat een familieperikelen hier allemaal zeg!

Wat BE zegt kan ik me wel in vinden hoor. Mijn schoonouders boekten net een weekje weg in terwijl we gevraagd hadden of ze mee wilden naar de pretecho. Nopu weekje weg was belangrijk (heel verhaal) en hoop gedoe. Nou ja dan niet. Nu moesten ze het achteraf met de dvd doen. Ze hebben ook niet eens gevraagd of we het misschien konden verzetten of gezegd dat ze het zo jammer vonden, dus voelden wij ons ook niet geroepen om het te verplaatsen. Klaar

Mijn ouders zijn 2 jaar geleden trouwens expres niet op vakantie gegaan naar Limburg omdat het dan zo'n eind rijden was als de baby zou komen. Pure onzin vonden wij, maar ach wat jullie willen. Het werd toen een camping in Vinkeveen waar wij ook een dagje langs zijn gegaan. Was wel erg bijzonder want we waren er nog geen uurtje en toen konden we weer terug omdat mijn vliezen achteraf gezien gebroken waren Gewoon toen nog 3 weken voor de uitgerekende datum. Vijf dagen later was Linde er! Dit jaar durven ze volgens mij helemaal niet meer met vakantie

Zijn jullie baby's ook zo druk de hele dag? Volgens de echoman slapen ze rond deze tijd nog zo'n 23 uur per dag, maar ik voel haar echt de hele dag door. Ze reageert ook als Linde dichtbij mijn buik zit en hard praat. En 's nachts wordt ik regelmatig wakker van mijn kleine druktemakertje
pi_70254999
23 uur per dag slapen??? Nou dan weet ik niet wat onze baby in zijn slaap allemaal doet hoor.
Die is de laatste week bezig om de boel eens flink op stelten te zetten.
Meestal overdag merk ik er niet zoveel van, maar als ik ga zitten of liggen.....party!
pi_70255089
Davinia, ik heb een hele berg positiviteit jouw kant op geduimd!

Stiemie, hier ook zo'n druktemaker. Gaat gewoon de hele dag door. Natuurlijk voel ik wel eens niets, maar nooit langer dan een uur ofzo.
pi_70255125
Stiemie, die van mij luistert ook niet naar de boekjes die zeggen dat de baby veel slaapt en ondertussen (35wk) steeds rustiger hoort te worden. Lekkere druktemaker

De ex van mijn vriend was een heleboel jaar geleden ook in de zomer uitgerekend, toen zijn mijn schoonouders speciaal in mei op vakantie gegaan. En toen kwam de baby 8 weken te vroeg Konden ze alsnog terugracen vanuit Frankrijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 22 juni 2009 @ 15:39:21 #166
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70255199
Ha gelukkig jullie hebben ook een druktemakertje! Ik maakte me al een beetje zorgen al weet ik me van Linde nog te herinneren dat die ook altijd zo druk was Toen zei de verloskundige nog dat we ons maar moesten voorbereiden op een heel druk kindje. Nou niets is minder waar
pi_70255338
Meike was ook altijd heel druk in de buik, en nu ook een heel rustig meisje.
Er is nog hoop haha

Was vanmorgen nog even bij Mikoxx, Max en Tygo waren in de buik ook erg druk op zijn tijd, en nu...ze slapen gewoon van voeding tot voeding!
Heb ze nog niet wakker gezien! Maar oh....wat een moppies!!! Toch wel een raar idee, dat wij straks ook weer zo'n kleintje hebben!
  maandag 22 juni 2009 @ 15:51:37 #168
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70255646
Davinia, ik duim voor je!
pi_70255743
Tessie wauw wat een schatje

Sindell hoe was je echo?

En Davinia? Hopelijk was het allemaal goed!

Faja wat jammer dat je ouders nog steeds zo reageren zeg

Luna, dat klinkt als bekkenpijn… Het stukje in het midden van je schaambot dat verweekt een beetje en dan gaat je schaambot dus pijn doen als je pech hebt.

Calamity fijn dat je echo goed was

McLaura wat een rare uitspraak zeg van je schoonmoeder Eén kind is een heel heus echt kind hoor!

Tan 12 weken Gefeliciteerd!

Mefke ik herken het allebei niet. Hoewel het eerste wel een beetje als zwangerschapsjeuk klinkt? Dat heb ik wel gehad.. Mijn buik werd toen ineens een aardbei, maar dat leek zeker niet op muggenbultjes..

Ik moet nog 4 keer werken.. Deze week 2 keer en volgende week 2 keer.. en dan heb ik verlof En morgen naar het ziekenhuis, hopelijk krijgen we dan een beetje meer duidelijkheid over wat er nou wel of niet aan de hand is met babylief..
pi_70255773
Mefke Ik hoop dat het meevalt bij de vk straks, met het vocht en de extra kilo per week...

Davinia, ik hoop dat de nekplooimeting straks laat zien dat het heel erg meeviel en dat je kindje gewoon gezond is!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juni 2009 @ 15:57:43 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70255868
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef DaviniaHR het volgende:
ik ga op weg naar de echo.

Ben misselijk van de zenuwen
hier nog even een hoop dat t allemaal goed gegaan is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70255988
Beetje laat, maar alsnog een voor Davinia. Hoop dat alles goed is!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 22 juni 2009 @ 16:09:06 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70256295
Davinia, ik hoop dat jullie inmiddels positief uitsluitsel hebben.

En voor Chan voor morgen ook alvast een dikke Hopeljik ook uitsluitsel voor jullie.
Ik ga dat morgen vast vergeten, vandaar nu maar alvast even.
  maandag 22 juni 2009 @ 16:15:29 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_70256517
Davina, hopelijk valt alles mee!

Ik weet niet meer wie het zei, maar ik heb inmiddels zelf ook even gegoogled op zwangerschapseczeem. Het ziet er wel ongeveer zo uit, maar... het jeukt niet . En aangezien dat het belangrijkste symptoom is, zal het wel geen echte zwangerschapsjeuk zijn. Ik vraag het straks wel even...
En oja, moet je uk 23 uur per dag slapen? Dan mag ik em dat hier wel eens gaat uitleggen. Of hij slaapt veel minder of hij slaapwandelt, maar hier wordt overdag regelmatig mijn buik verbouwd..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70256571
Karin, ik probeer elke middag even te gaan liggen als Mirte op bed ligt. Al is het maar om wat te lezen of om even weg te dommelen. Ik merk dat ik het dan allemaal net wat makkelijker volhou. Ben op het moment erg gauw mopperig als ik moe begin te worden en dat vind ik voor Mirte ook niet zo fijn, dus ik hou mn "tukkie/rustmomentje" er lekker even in als het zo uitkomt. En lukt het een keer niet dan is het ook niet erg, maar het bevalt wel goed zo!

Davinia, hopelijk was alles goed met de echo!!! Ik duim nog even mee hier

Stiemie, als die buikbewoner hier 23 uur per dag slaapt dan is het wel een actief typje in zijn/haar slaap... (maar ik ben zelf ook een draaikont in mn slaap dus het zou niet van een vreemde zijn...;)). Er worden rake trappen uitgedeeld.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')