Chan, heeeeeel veel succes vandaag! hopelijk ben je vanavond weer thuis met een prachtige echo in je handen

Rocka, veel 3d plezier!

Co_oL, hopelijk hebben julie nu een goede echo gehad van een prachtige kindje met een termijn van 7w nog wat

Kersjes, is wel erg bot dat ze je zomaar al uit de agenda's schrijven

Hopelijk kan je ze tot reden brengen en kan je tot 4 weken voor de bevalling doorwerken, zoals je wilt!

tessie, wat een prachtig, heerlijk spekkie heb je gebakken! heerlijk die zachte, dikke wangetjes!

ik zou bijna mn beeldscherm gaan aaien

@BJ, ja het is gewoon een hork

al was hij nu wel een stuk jovialer dan bij het vorige gesprek. maar onze feedback dat hij mss wel 2 of 3 keer had kunnen zeggen dat er niks aande hand kon zijn, zonder dat dat afdeed aan de ernst van de situatie, kam niet aan... dat belooft

@Ca.Ra, die mw was net afgestudeerd echoscopiste en nekplooimevrouw, dus ik denk stiekem dat ze gewoon is gaan zoeken om ervaring op te doen of zo. en je ziet bij de vrucht ook echt wel wat zitten, maar deze mevrouw nam de binnenste plooi, terwijl PR en ik denken dat die andere mevrouw ook nog de buitenste plooi had genomen.... fout op fout, dus...