Tessie, wat een schatje is die Graeme
En die haartjes!!!
McLaura, sterkte en beterschap
Davinia, wat fijn dat de uitslag gewoon toch goed bleek te zijn, gefelciiteerd
En een zusje voor Eli? Wie weet...
Sindell, jij ook gefeliciteerd met je goede echo
En ik blijf feliciteren: Lijnloos en man getrouwd, hoera

voor alle dames die even wat minder blij zijn met bepaalde familieleden. Alsof het allemaal nog niet lastig genoeg is met die hormonen...
Maandag weer gaan werken en zeer vakkundig de confrontatie weten te vermijden, ik durfde niet
Nou was de collega van de brief ook niet aanwezig, maar ik heb inmiddels wat telefoontjes gepleegd en volgens het juridisch loket van het ministerie mag ik inderdaad niet gedwongen worden 6 weken voor uitgerekende datum al met verlof te gaan als ik zelf tot 4 weken tevoren wil werken.
Nu moet ik dat nog subtiel, duidelijk en zonder tranen proberen duidelijk te maken op mijn werk, er staat zelfs al in alle werkagenda's dat ik er vanaf 13 juli niet meer ben
Ik was om 18:30 thuis, heb gegeten en lag vanaf 20:00 uur te slapen, ik was zo moe geworden van ineens weer werken de hele dag! Gelukkig hoef ik vandaag (mijn vrije dag) uiteindelijk niet mee te doen met de BHV-cursus. Mijn wollige brein mag volgend jaar in de herkansing

en is dan hopelijk minder wollig zodat ik "nieuwe dingen" makkelijker kan opnemen.
.... met gevoel voor drama....