Hij is alleen niet elegant, maar goed, soms heeft het oog niks te willenquote:
Ja ik heb het nog steeds, heb nu ook standaard in m'n tas/broekzak druivesuiker zitten zodat ik gelijk wat in kan nemen zodra ik het weer aan voel komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef Kersjes het volgende:
Jemig Bar, heb je dat flauwvallen nou nog steeds?? Dat lijkt me nou zo eng![]()
Niet morgenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Jeeeeh Tessie en Graeme morgen naar huis!![]()
bij mij wordt het vaak eerst donker voor mijn ogen .. en dan inderdaad een beetje flitsende lichte dingetjes .. moeilijk uit te leggen.....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Jeeeeh Tessie en Graeme morgen naar huis!![]()
Trouwens BE en BJ, ik ben wel nieuwsgierig naar wat jullie dan zienkun je het omschrijven? Ik zag echt kleine witte felle puntjes of bolletjes die voorbij flitsten. Klinkt bekend? Ik vond het zo stom haha het leken gewoon ook echt sterretjes
oooh ik las een letter teveelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef Chell het volgende:
[..]
Niet morgenVandaag!
Sterker nog, ik denk dat ze er al wel zijn nu
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:22 schreef innepin het volgende:
Huupske, wel rustig aan doen hèEn desnoods je sterretjes-zien gebruiken om snel weg te gaan bij de schoonfam
Daar is een naam voor... maar die weet ik even nietquote:Op zondag 21 juni 2009 12:25 schreef _Bar_ het volgende:
zo val ik soms heel raar flauw, nadat ik wat gegeten heb...
maar dat heb ik al eerder gehad en toen is me verteld dat ik afentoe last heb van een plotseling dalende bloeddruk, die daarna weer normaal word.
Boehoequote:Op zondag 21 juni 2009 13:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar is een naam voor... maar die weet ik even nietpostprandiale hypotensie
Omdat er onevenredig veel bloed opeens naar je spijsverteringsstelsel gaat, daalt je bloeddruk en val je flauw. Is vervelend maar schijnt geen kwaad te kunnen...
Komt vooral voor bij ouderen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Huuphuup wordt achtervolgd door dit topic(En dat vind ik eigenlijk wel cool, zo mooi om elkaar zo bij te staan
)
ik vind idd die kinderopvang ook erg vroeg, maar iedereen adviseert het om dat snel te doen... dus denk dat we dat toch maar doen, zou ook wat zijn, als we straks ons kindje nergens kunnen onderbrengen...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Incantrix het volgende:
Beessie-Jen, jij bent ook echt al hard op weg he? 12+3Ik hoop dat je nu steeds minder last gaat krijgen van de vermoeidheid en misselijk zijn, bij mij begon het ook echt rond die periode minder te worden! En dat regelwerk, vind jij het ook zo raar om dat al zo vroeg te doen? Ik vond met name het kinderopvang-verhaal echt schokkend!
[/Incantrix-style-lap-tekst]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |