Poppejans, jij gaat nu vast ook snel van alles voelen! Behalve dat ene schopje voel ik ook nog niet echt herkenbare dingen, maar wel allerlei rare borreltjes en plopjes.. En misschien voel je wel meer als je nu doorhebt zeg maar, en kun je strakjes als je duidelijker voelt dat de beeb iets doet herleiden "oh, maar dan was dat-en-dat vast óók.."

Je bent ook al 17 weken al

Gaat zo superhard he?
Miss_Sly, dat is het precies, súperbijzonder.. En nog stééds erg onwerkelijk. Ik vraag me echt af wanneer het nu écht mijn voorstellingsvermogen binnen zal sijpelen, maar misschien moet ik daar wel niet al te hard op rekenen

En ben benieuwd wat je vk gaat zeggen over je vingers inderdaad..
Lily, inderdaad..
En die tegenstelling ja..
Happy, het is echt een beetje raar, maar wel heel leuk en bijzonder inderdaad! Ik ben echt benieuwd wanneer ik hier van jou ga lezen dat je iets gevoeld hebt, wie weet wanneer jij het voelt

Da's toch een stuk leuker als misselijk zijn he?
Innepin: het is ook wel echt heel fijn om tussendoor af en toe een soort van bevestiging te krijgen, en lief ook, op de één of andere manier

Ennuhm, gefeliciteerd met je mijlpaal

Beessie-Jen, jij bent ook echt al hard op weg he? 12+3

Ik hoop dat je nu steeds minder last gaat krijgen van de vermoeidheid en misselijk zijn, bij mij begon het ook echt rond die periode minder te worden! En dat regelwerk, vind jij het ook zo raar om dat al zo vroeg te doen? Ik vond met name het kinderopvang-verhaal echt schokkend!
En oh oh, Kersjes, ja.. Soms is de verleiding te groot om altijd te luisteren, maar die straf daarna he?

En bijzonder, jaaahh, écht wel..
Oh, en terwijl ik deze post zat te typen weer een plopje/schopje!

Ooohh
[/Incantrix-style-lap-tekst]