abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70227564
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef mijsje het volgende:
Nou Laura, dat was schrikken dan! Ik hoop dat je antibiotica goed blijft werken!
Ik hoop het ook, ik had het niet meer van de kramp in mijn rug vanochtend. Ik heb vandaag dan ook weinig anders gedaan dan DS-en
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70228002
Tessie! Erwt is eindelijk een Graeme geworden! Van harte gefeliciteerd!

McLaura, fijn dat je UWI weg lijkt te gaan!

En verder weet ik niks meer...geheugen is een zeef en ben zo ziek als een hond...hou niks binnen. En ik heb zo'n honger Maarja...eten heeft dus geen zin, kan ik het net zo goed ongekauwd weggooien -_-
Lotte!
Noah!
  Hoofdredactie Fotografie zondag 21 juni 2009 @ 18:51:23 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70228176
Nou Tessie en Graeme zijn veilig thuis en zojuist heb ik het verse gezinnetje met z'n drietjes achtergelaten De kraamzorg was ook al weg (aardig mens trouwens! Lekker relaxt, realistisch en nuchter! Liet ook gewoon de poezen aan Graeme snuffen enzo. Heel fijn) en ik ben er dus rond 18.15 weggegaan

De fotoshoot is verplaatst naar morgen, omdat aangeraden is toch nog een dagje te wachten met badderen. En tis wel leuk als er een frisse beeb op de foto komt natuurlijk. Dus, vervelend, vervelend, morgen mag ik wééér op visite!

Ik mocht Graeme van de verse pappa even vasthouden en later heb ik ook nog met 'm geknuft toen ik 'm op mocht pakken om bij tessie te leggen

Het is echt een hele tevreden lieve baby. Huilt alleen als er iets is, dus lekker duidelijk En hij is sterk! Hij kan echt z'n hoofd al heel goed omhoog houden!

Met tes gaat het ook goed! Wel moe natuurlijk, maar niet enorm veel pijn (lekker is anders natuurlijk, maar ze vind het alles meevallen). En ze is trots en verliefd en helemaal in haar eigen wereldje. Geen idee dus wanneer ze weer eens online komt kijken, ze heeft er nu in ieder geval nog geen behoefte aan.

Ze vindt het wel superlief dat jullie allemaal zo mee hebben geleefd.

Een foto heb ik dus nog steeds niet, en ik gok zomaar dat tes de eerste foto ook wel zelf gewoon wil plaatsen. Maar neem maar van mij aan dat het echt een heeeeeeeel mooi, lief, vertederend, zacht, knuffelbaar en fascinerend ventje is!

Ennuh, ja! Ik ben ook trots!
pi_70228301
Pfff eindelijk heb een computermomentje dit weekend En weer onmogelijk veel bij te lezen, maar na een quick-scan:

Frankey, Gefeliciteerd met Jesse! Wat een leuk nieuws!!

McLaura, AU wat vervelend dat je een urineweginfectie hebt! Sterkte!

Tessie, gefeliciteerd met jullie zoon! super zeg! Daar is hij dan toch!

Flugeltje, voelt raar om dit in de zelfde post te plaatsen als de eerdere felicitaties... maar wat ongelooflijk k*t. Ik hoopte zo dat 't goed zat.

Ik zie vast van alles over 't hoofd, maar dit is het even voor nu.

(oh nee, nog een dingejte, Huup, die voeten van jou )
pi_70228551
Chell bedankt voor de update! Haa ik zit gewoon te smelten als ik jouw post lees Wat zal Tes zich gelukkig voelen zo samen met Graeme

Lijnloos, ik wilde jou nog feliciteren met je huwelijk!!! Heb je een leuke dag gehad?

Mikoxx, je jongens zijn alweer een week oud! Jeetje dat gaat snel zeg En hoe vonden ze de lippenstift onder hun voetjes, haha?
#geen
  zondag 21 juni 2009 @ 19:25:55 #31
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70228988
Mikoxx, fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat. Al een week lang ben je mama!

He Chell, wat vervelend toch dat je morgen alweer bij Tessie langs moet

Davinia, nu al poetsdrang
Je mag wel even hier langs komen als je wil hoor!
.... met gevoel voor drama....
pi_70229081
Ik heb niet bij gelezen, alleen ff snel door gebladerd.

Flugeltje wat ongelovelijk k#t

Tessie gefeliciteerd met je zoon
The Frankey gefeliciteerd met je zoon

Mijn buurvrouw is ook zwanger, zagen we laatst aan haar buik. Mn lief sprak haar vandaag... en hoe toevallig, ze is net als ik op 11-10-09 uitgerekend en zij krijgt ook een zoon Ken haar helemaal niet, weet dr naam niet eens.... maar misschien een goed moment om toch eens contact te zoeken.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 21 juni 2009 @ 19:32:07 #33
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70229185
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Kersjes het volgende:
He Chell, wat vervelend toch dat je morgen alweer bij Tessie langs moet
Ja, ik vind het ook echt supervervelend! En donderdag ga ik alweer. Arme ik!

Hoe snel mag je trouwens met een baby naar buiten? Vroegen tes en ik ons daarstraks af
pi_70229316
volgens mij zodra de beeb zichzelf goed warm kan houden enzo, maar ik heb geen idee wanneer dat is

@poppedein, ah kijk, daar was ik dus nieuwsgierig naar, is het bij 1 keer al gelijk alarm, maar das dus niet. thnx

martine dat is wel leuk toeval zeg
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 19:44:59 #35
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70229593
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Incantrix het volgende:
Happy, het is echt een beetje raar, maar wel heel leuk en bijzonder inderdaad! Ik ben echt benieuwd wanneer ik hier van jou ga lezen dat je iets gevoeld hebt, wie weet wanneer jij het voelt Da's toch een stuk leuker als misselijk zijn he?
Nou inderdaad, ben echt de hele dag misselijk, zo'n irritant sluimerend misselijk gevoel. Maar het is voor het goede doel, dus je hoort mij niet klagen.

En tessie met Graeme veilig thuis aangekomen!! Bedankt voor de update Chell. Ben benieuwd naar hoe de mooie man eruit ziet.

En ooeee... Menicole bovenaan jij mag lekker lang blijven staan waarschijnlijk of voel je al wat? lang al niet gezien hier of vergis ik me?

Doei doei lieve Mikoxx, veel geluk met je mooie mannetjes. Je klinkt helemaal verliefd!

Hier wordt ook aangeraden om zsm in te schrijven voor opvang. We willen heel graag naar een kleine maar oh zo leuke opvang hier 50m vandaag met een kleine kinderboerderij. We wandelen daar altijd langs en dan ziet het er zo gezellig uit. Het is alleen een hele kleine locatie en we hebben wel aardig wat dagen nodig dus zodra ik een goede echo heb, moet ik er aan geloven, hoe raar dat ook is. Maar aan de andere kant, is het ook zo weer afgebeld, hoe treurig dat ook mag zijn.
  zondag 21 juni 2009 @ 20:41:01 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70231718
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:32 schreef Chell het volgende:

[..]

Hoe snel mag je trouwens met een baby naar buiten? Vroegen tes en ik ons daarstraks af
Is dat niet met een weekje of zo?
is een goede vraag voor de kraamverzorgster morgen

Nog geen nicole of nicolebeeb te zien...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70231782
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef DuchessX het volgende:
Lijnloos, ik wilde jou nog feliciteren met je huwelijk!!! Heb je een leuke dag gehad?
Helemaal super, wat een adrenaline gaat er door een mens heen zeg op zo'n dag... was heel benieuwd of ik het allemaal zou vol houden, maar geen probleem... was om 5 uur al wakker omdat een van de bruidskindjes die bij ons (of eigenlijk mij, manlief was weg) sliep het toen al op een huilen zette en niet meer wilde slapen... maar eigenlijk sloeg vermoeidheid pas toe, toen we om half 2 's nachts bij het veel te luxe hotel aankwamen... toen zakte alles, inclusief blarenpijn in de schoenen

Maar wat een topdag!

Nu nog effe rust en dan dinsdag op honeymoon naar Egypte... JIPPIE!
pi_70232062
Hé Lijnloos, dat klinkt alsof het een geweldige dag was! Gefeliciteerd!!
pi_70232408
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:32 schreef Chell het volgende:

[..]

Het advies verschilt nog wel eens per verloskundige en situatie, maar over het algemeen wanneer de baby zichzelf op temperatuur kan houden en er weer een stijgende lijn in het gewicht zit. Tegen de tijd dat moeders er behoefte aan heeft om te gaan wandelen zit je meestal aan ongeveer een week

Lijnloos gefeliciteerd!
pi_70233105
Oeh, Lijnloos, dat klinkt echt als een superdagje! Veel plezier alvast in Egypte!
Lotte!
Noah!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:24:26 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_70236197
Iemand trouwens enig idee of IKEA ook nog de matrasjes verkoopt voor de serie bedjes die buitenmaat 120 bij 70 hadden? WIj hebben het bedje van Anna van YPPY overgenomen, maar wilden toch eigenlijk wel een nieuw matrasje, maar hij is natuurlijk kleiner dan de huidige maat (waardoor ze samen in de kamer passen met de commode erbij op dit moment )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 21 juni 2009 @ 22:37:50 #42
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70236744
Hmm vanmiddag bij Ikea geweest, maar helaas niet op gelet Troel. Misschien hier eens vragen?

Lijnloos gefeliciteerd!

Wij hebben al de bevestiging ontvangen dat Linde's zusje per 1 januari bij de opvang terecht kan Is een grote geruststelling moet ik zeggen. Er is dagelijks maar plek vor 24 kindjes dus ik was bang voor een hele lange wachttijd, maar broertjes en zusjes krijgen dus voorrang.
pi_70236862
Jaaa ik ben er weer, met baby!
En ik heb nog niks terug gelezen, maar ga ff kijken of ik foto´s kan plaatsen, want hij is zoooo mooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70236999
Graeme fotospam

...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70237054
Jaaaaa daar is ie dan wat een mooi ventje heb je gebakken Tessie
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 22:46:23 #46
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70237111
O Tessie, wat een prachtig manneke heb je daar! Wauw! Nogmaals proficiat en geniet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_70237185
Jaa Graemespam Mooi ventje Tessie!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 21 juni 2009 @ 22:49:14 #48
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70237229
tessie, wat een schatje! Wat ligt ie lief en tevreden in je armen. Nogmaals gefeliciteerd met je mooie zoon!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:52:00 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70237352
tessie, wat en poepie!
ga er spontaan van rammelen!

en lijnloos, van harte met je huwelijk!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:55:12 #50
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70237471
Oh, wat issie lief!! De mooiste 'spam' die er is, ditte Wat een bekkie zeg.. Ik heb tot nu toe nog niet veel het gevoel gehad dat ik verlangde naar het moment dat ik mijn kleintje vast mag houden, maar deze foto's maken wel wat los zeg

Ennuhm, ja, die kinderopvang he? Ons werd inderdaad ook geadviseerd dit vroeg te doen en uiteindelijk kreeg ik toen ik precíes zeven weken was te horen dat de kinderopvang van onze 1e keuze al vol was.. En dat terwijl ik al twee weken contact met ze had en ze er nooit iets over gezegd hadden, dat deden ze pas toen ik het inschrijfformulier terugstuurde Wij hebben ons nu ingeschreven bij een keten waar je meerdere keuzes kunt opgeven qua filialen en een gastouder (waar wij eigenlijk heel erg op hopen en gelukkig ook een erg goede kans hebben want we staan eerste in haar lijst), maar echt helemaal gerust ben ik er nog niet op.. Helemaal niet als ik hoor dat er hier al mensen zijn die gehoord hebben dat ze een plek hebben, daar doen ze hier niet aan tot een maand (of twee, ik weet het niet) voor je ze nodig hebt
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')