Nou Tessie en Graeme zijn veilig thuis en zojuist heb ik het verse gezinnetje met z'n drietjes achtergelaten

De kraamzorg was ook al weg (aardig mens trouwens! Lekker relaxt, realistisch en nuchter! Liet ook gewoon de poezen aan Graeme snuffen enzo. Heel fijn) en ik ben er dus rond 18.15 weggegaan
De fotoshoot is verplaatst naar morgen, omdat aangeraden is toch nog een dagje te wachten met badderen. En tis wel leuk als er een frisse beeb op de foto komt natuurlijk. Dus, vervelend, vervelend, morgen mag ik wééér op visite!
Ik mocht Graeme van de verse pappa even vasthouden en later heb ik ook nog met 'm geknuft toen ik 'm op mocht pakken om bij tessie te leggen
Het is echt een hele tevreden lieve baby. Huilt alleen als er iets is, dus lekker duidelijk

En hij is sterk! Hij kan echt z'n hoofd al heel goed omhoog houden!
Met tes gaat het ook goed! Wel moe natuurlijk, maar niet enorm veel pijn (lekker is anders natuurlijk, maar ze vind het alles meevallen). En ze is trots en verliefd en helemaal in haar eigen wereldje. Geen idee dus wanneer ze weer eens online komt kijken, ze heeft er nu in ieder geval nog geen behoefte aan.
Ze vindt het wel superlief dat jullie allemaal zo mee hebben geleefd.
Een foto heb ik dus nog steeds niet, en ik gok zomaar dat tes de eerste foto ook wel zelf gewoon wil plaatsen. Maar neem maar van mij aan dat het echt een heeeeeeeel mooi, lief, vertederend, zacht, knuffelbaar en fascinerend ventje is!
Ennuh, ja! Ik ben ook trots!