voor McLaura! Balen dat je in het zkh ligt!

veel sterkte!
sindell ,gefeli met je goede cho!

nou, jullie sterktewensen hebben geholpen, hoor!

Het was helemaal goed!

nekplooi 2,5mm (max 3,5mm), hersentjes ontwikkelen zich goed, hartje had al 4 kamers en al, maagje was mooi, blaas was mooi, alles was helemaal mooi!

en we mogen volgende week weer terugkomen, omdat ze de termijn niet helemaal goed kon bepalen, en het dus nu 2 dagen afweek van de huidige termijn. wat een straf

en PR heeft meneer de gyn nog proberen uit te leggen dat hij een hork was, maar het kwam niet aan

goh

pff, klopte mn instinct gelukkig toch!
al heb ik wel een potje gejankt van tevoren dat ik bang was dat er een of andere frankesnteinbaby op het scherm zou verschijnen

wat blijkt nu? iedere foetus ontwikkelt op een ander moment zijn maximum nekplooi en de 12w5d is gewoon een benchmark waarde vanwaaruit bleek dat ze eea het best konden onderscheiden. een dikke nekplooi bij 11w zegt dus helemaal niks, noppes, nada.
morgen bel ik nog ff de vlos en dan ga ik wel vragen of ze wat tegen de echomevrouw gaan zeggen hierover, want dit wil je andere mensen niet zomaar aandoen. naja, aandoen is een groot woord, maar jullie snappen em wel, toch?
ben iig helemaal happy nu!

PS we zijn uit eten geweest om te vieren, vandaar de late post. sorry