quote:Op maandag 22 juni 2009 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je!Celine is wel een prachtig mooi modelletje ook natuurlijk!
Sorry mods, het was niet spammerig bedoeld
Tot nu toe, ik ook 15 februari. Lopen we gelijk opquote:Op maandag 22 juni 2009 18:58 schreef sindell het volgende:
Update:
Echo was goed, het zit waar het hoort te zitten![]()
Maar veel was er nog niet te zien natuurlijk, met 0,47 cm
Maar het hartje konden we wel al zien kloppen, dat is echt wel apart om te zien. Zo'n knipperend gevalletje. Nou ja alles is dus okay, over 4 weken weer een echo, dan zal het vast al enorm gegroeid zijn.
Mijn ouders gelijk ook maar ingelicht, die waren wel blij, maar hadden het blijkbaar nog niet echt verwacht. Maar ja moeten toch aan het idee wennen, dat moet ik zelf ook nog steeds.
Ik ga dus eerst maar even verder met lekker misselijk en moe zijn
Ohw en mijn uitgerekende datum mag naar 15 februari
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef martine1984 het volgende:
Sindell![]()
Memmel yeah 1,3 kg![]()
ehm, mefke?
Ik ben stiekem een beetje jaloers ( bij zat er in 4 weken 3,1 kg bij, heb ondertussen de magische grens van 80 kg overschreden
)
Davinia, ik hoop dat alles goed is....
MCLaura, jeetje balen zeg... hopelijk voel je je snel beter
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef Vlindur het volgende:
Oh Davina en PR wat fijn!!![]()
Dus we lopen niet meer gelijk op? Jammer hoor!Vond het net zo gezellig
Ja, duhquote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou ook best iets eerder willen, maar zowel de as papa als de fotograaf moeten dan wel kunnen, natuurlijk
Ik was een hele tijd vantevoren helemaal niet in staat om te plannen, gewoonweg omdat ik het nog niet wist. Ik heb ook alleen besloten het toch te doen, omdat ik zo bang ben dat ik achteraf spijt krijg, niet omdat het me op dit moment zo geweldig leuk lijkt. Klinkt misschien heel raar, maar goed, zo zit ik deze zwangerschap gewoonweg in elkaarquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef lcicle het volgende:
Ja, duhJouw fotograaf doet niet zo moeilijk als ik, daarom heeft die ook zoveel klanten
Meeste van mijn klanten wachten niet erg lang en plannen een hele tijd van tevoren al
Thanksquote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef lcicle het volgende:
Maar jullie krijgen vast de allermooiste foto's!!Heel veel plezier gewenst in elk geval. Je zult zien dat je je straks voor de lens een ware diva voelt, echt!
Ja best welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:41 schreef Tan het volgende:
Tessie![]()
Rocka, veel plezier met je 3D, ben benieuwd naar je foto's
@Co-OL, veel plezier vandaag! Zijn jullie erg zenuwachtig?
Ze maken deze preventief omdat in mijn familie alle kindjes klein geboren worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef Kersjes het volgende:
Urla, waarom een groeiecho? Is je kleintje klein of juist groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |