abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 18:56:51 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70262355
heeeeeey! Yay voor de 1.3 kg!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 18:58:03 #202
18860 sindell
Seriously
pi_70262414
Update:

Echo was goed, het zit waar het hoort te zitten
Maar veel was er nog niet te zien natuurlijk, met 0,47 cm
Maar het hartje konden we wel al zien kloppen, dat is echt wel apart om te zien. Zo'n knipperend gevalletje. Nou ja alles is dus okay, over 4 weken weer een echo, dan zal het vast al enorm gegroeid zijn.

Mijn ouders gelijk ook maar ingelicht, die waren wel blij, maar hadden het blijkbaar nog niet echt verwacht. Maar ja moeten toch aan het idee wennen, dat moet ik zelf ook nog steeds.

Ik ga dus eerst maar even verder met lekker misselijk en moe zijn

Ohw en mijn uitgerekende datum mag naar 15 februari
  maandag 22 juni 2009 @ 19:03:37 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70262651
gefeliciteerd met de mooie echo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 19:03:57 #204
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70262665
Gefeliciteerd sindell, wat een geweldig nieuws een kloppend hartje!

Mefke, jayyyy .. netjes hoor maar 1,3 kg. Jompel jompel
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 19:16:31 #205
5428 crew  miss_sly
pi_70263279
mefke, fijn dat het goed was bij de vk. En 1,3 kilo, netjes kreeg je daar nu ook een complimentje voor, of dat dan weer niet?

sindell, fijn dat de echo goed was. Een knipperend hartje, geweldig gezicht en een hele opluchting he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70263430
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:10 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dank je! Celine is wel een prachtig mooi modelletje ook natuurlijk!

Sorry mods, het was niet spammerig bedoeld

Celine is echt wel een prachtig mooi modelletje ja! echt leuk gewoon!

Mefke goed nieuws!
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 19:27:09 #207
5428 crew  miss_sly
pi_70263785
Ik kreeg net een smsje van McLaura, ze is weer in het ziekenhuis. Ze had erge pijnaanvallen vanmiddag en in het ziekenhuis bleek dat de nieren last hebben van de infectie en de ab niet snel genoeg aanslaat. Nu dus ab via het infuus en in ieder geval vannacht blijven en kijken hoe het gaat.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:30:12 #208
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70263915
he get wat naar voor Laura en de AB leek juist een beetje aan te slaan dacht ik

Beterschap!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70264232
Sindell

Memmel yeah 1,3 kg
Ik ben stiekem een beetje jaloers ( bij zat er in 4 weken 3,1 kg bij , heb ondertussen de magische grens van 80 kg overschreden )

Davinia, ik hoop dat alles goed is....

MCLaura , jeetje balen zeg... hopelijk voel je je snel beter
pi_70265344
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:58 schreef sindell het volgende:
Update:

Echo was goed, het zit waar het hoort te zitten
Maar veel was er nog niet te zien natuurlijk, met 0,47 cm
Maar het hartje konden we wel al zien kloppen, dat is echt wel apart om te zien. Zo'n knipperend gevalletje. Nou ja alles is dus okay, over 4 weken weer een echo, dan zal het vast al enorm gegroeid zijn.

Mijn ouders gelijk ook maar ingelicht, die waren wel blij, maar hadden het blijkbaar nog niet echt verwacht. Maar ja moeten toch aan het idee wennen, dat moet ik zelf ook nog steeds.

Ik ga dus eerst maar even verder met lekker misselijk en moe zijn

Ohw en mijn uitgerekende datum mag naar 15 februari
Tot nu toe, ik ook 15 februari. Lopen we gelijk op
Leuk!!!!

15 februari 2008 is mijn schoonvader gestorven, erg verdrietige dag, maar wel een mooi idee als hierop onze baby geboren zou worden.
pi_70265655
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef martine1984 het volgende:
Sindell

Memmel yeah 1,3 kg ehm, mefke?
Ik ben stiekem een beetje jaloers ( bij zat er in 4 weken 3,1 kg bij , heb ondertussen de magische grens van 80 kg overschreden )

Davinia, ik hoop dat alles goed is....

MCLaura , jeetje balen zeg... hopelijk voel je je snel beter

gets Laura, je hebt er maar geen geluk bij! Ik hoop dat de ab via je infuus aanslaat, en dat je morgen gezonder en wel het ziekenhuis weer kan verlaten...
pi_70265843
beterschap voor Laura!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70265928
Och Laura... dat is balen.
Hopelijk ben je met de AB gauw van de pijn af en kan je vlot weer naar huis
Fake it till you make it...
pi_70266024
Sindell feli met je goede echo!

mcLaura
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70266864
Wat heeft iedereen toch met die familie tegenwoordig? Is er dan helemaal geen begrip meer te vinden ergens? Succes meiden

Waar blijft Davina nou? Ik word ongerust! Ik hoop dat alles goed is!

Oh, Laura wat balen, sterkte en ik hoop dat je snel op knapt

Mefke, wat netjes die 1.3 kilo

Sindell, fijn dat alles goed zit!

En dan ben ik ook vast weer de helft vergeten, sorry Ik doe het niet express
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70267068
Zit ook te wachten op Davinia, hoop dat alles oke bleek!
En MCLaura, dat is niet grappig! Sterkte en ik hoop dat je snel weer thuis bent.
Mefke, goed bezig!
Sindell, jeetje, dat ze dat kunnen zien dan he, 0,47 cm. En ook zo indrukwekkend, zo ieniemienie klein maar wel een kloppend hartje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 22 juni 2009 @ 20:42:12 #217
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70267166
voor McLaura! Balen dat je in het zkh ligt! veel sterkte!

sindell ,gefeli met je goede cho!
nou, jullie sterktewensen hebben geholpen, hoor!

Het was helemaal goed!

nekplooi 2,5mm (max 3,5mm), hersentjes ontwikkelen zich goed, hartje had al 4 kamers en al, maagje was mooi, blaas was mooi, alles was helemaal mooi!

en we mogen volgende week weer terugkomen, omdat ze de termijn niet helemaal goed kon bepalen, en het dus nu 2 dagen afweek van de huidige termijn. wat een straf

en PR heeft meneer de gyn nog proberen uit te leggen dat hij een hork was, maar het kwam niet aan goh

pff, klopte mn instinct gelukkig toch!
al heb ik wel een potje gejankt van tevoren dat ik bang was dat er een of andere frankesnteinbaby op het scherm zou verschijnen

wat blijkt nu? iedere foetus ontwikkelt op een ander moment zijn maximum nekplooi en de 12w5d is gewoon een benchmark waarde vanwaaruit bleek dat ze eea het best konden onderscheiden. een dikke nekplooi bij 11w zegt dus helemaal niks, noppes, nada.

morgen bel ik nog ff de vlos en dan ga ik wel vragen of ze wat tegen de echomevrouw gaan zeggen hierover, want dit wil je andere mensen niet zomaar aandoen. naja, aandoen is een groot woord, maar jullie snappen em wel, toch?

ben iig helemaal happy nu!

PS we zijn uit eten geweest om te vieren, vandaar de late post. sorry
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 20:43:34 #218
5428 crew  miss_sly
pi_70267212
Davinia wat geweldig ow, wat een opluchting is dat
Ik ben zooo blij voor jullie
  maandag 22 juni 2009 @ 20:44:17 #219
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70267244
Jaa Davinia, wat een fijn nieuws! Super! Ik kan me jullie opluchting meer dan voorstellen!

Geniet ervan en gefeliciteerd (volgens mij had ik dat nog niet gezegd!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 22 juni 2009 @ 20:45:43 #220
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70267306
Davinia wat een geweldig nieuws!
ik ben zo blij voor jullie hop terug op die roze wolk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70267381
Davinia dat is echt geweldig nieuws.
Ik vind het ook echt afschuwelijk wat er is gebeurt en welke uitspraken er gedaan zijn!
pi_70267497
Davinia wat goed! ik ben heel blij en opgelucht voor je!
pi_70267529
Sindell een goede echo wat fijn!

Davinia wat een opluchting dat alles goed was

McLaura wat vervelend, ik hoop dat je snel opknapt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juni 2009 @ 20:51:20 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70267537
Davinia
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70267552
Oh Davina en PR wat fijn!!

Dus we lopen niet meer gelijk op? Jammer hoor! Vond het net zo gezellig
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 22 juni 2009 @ 20:57:33 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70267789
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef Vlindur het volgende:
Oh Davina en PR wat fijn!!

Dus we lopen niet meer gelijk op? Jammer hoor! Vond het net zo gezellig
ik dacht hetzelfde

naja, mss bkijft het wel zo.
en anders doe ik alsof
vind het ook wel gezellig, en om die 2 dagen zal het niet hangen, toch?
pi_70267816
gelukkig!!!! goed nieuws!
hartstikke mooi!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 22 juni 2009 @ 21:06:01 #228
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70268169
Davinia wat goed nieuws!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:11:08 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70268355
Davinia, wat fijn! Oh, heerlijke opluchting!

Beterschap voor Laura, wat naar zeg.

Mefke, 1,3 kilo is keurig! Fijn!

Wat was er nog meer?

Oh ja, Sindell, gefeliciteerd met de goede echo, ik ga het lijstje even aanpassen voor je.

En er was nog iemand die daarom vroeg maar nu weet ik het niet meer.
Oh wel! CalamityJane!

Net even wezen zwemmen mar ik heb een groot deel gewoon lekker aan de rand gehangen, echt te weinig energie hoor. Vandaag ook al 2 keer een stukje gefietst.
Volgende week ga ik samen met mijn zwemvriendinnetje het geboortekaartje maken en dan de week erop nog 1 keer zwemmen en dan gaan ze dicht voor de vakantie. Nou... dan loop ik richting de 34 weken dus dan ben ik er ook echt wel klaar mee.
pi_70268557
Ooooh Davinia wat ben ik blij voor je! Pfffff! Hoera!!!

Sindell wat heerlijk, een goede echo! Klein hé en dan al een kloppend hartje, zo'n wonder

Mefke, jaaah jij was het die naar de vk moest... Nou 1,3 kg dat is netjes!

McLaura, hé meis balen zeg dat je in het ziekenhuis moet blijven, ik hoop dat je snel weer naar huis kunt (zonder pijn!).

Heb net mijn voedingskussen weer uit de mottenballen getrokken, maar ik had alleen maar meer pijn in mijn bekken met dat ding. Geen succes vooralsnog dus
#geen
  maandag 22 juni 2009 @ 21:20:55 #231
100412 mefke79
komt goed!
pi_70268684
sindel, een goede echo is altijd fijn!
Laura, pfff, vervelend .Van de andere kant, met zoveel pijn kun je nergens beter zijn dan in een ziekenhuis waar ze je in gaten houden en waar ze je ab kunnen geven.
Martine, troost je, ik had vorige keer 4 kilo in 4 weken, dus dat was ook een enorme groeispurt (die ook vertaald is in een aantal streepjes op zij/buik). En ik ga richting de magische 3 cijfers om je gewicht aan te geven, tis niet anders.
Davina, juh!!! Je voorgevoel klopt! (echt, je voorgevoel is meestal zo'n goede raadgever) En wel goed dat je er nog iets van gaat zeggen, ze hebben je zo onzekere periode bezorgd, al voorkom je dat door je opmerkingen maar 1 keer, dan is er vast 1 ander persoon mee geholpen.

Het vk bezoek dan. Maar 1,3 kilo dus en ja, ik kreeg complimenten. Ha en dan te bedenken dat er ook echt nog wat vocht bij zat, want m'n voetjes waren niet helemaal normaal. Verder heeft ze even goed gekeken naar de baarmoeder en die zit dus inderdaad hoog. Nu al over de helf van die navel-borstbeenhoogte. Driekus was ook gedraaid gisteren, dus ze moest effe zoeken naar het koppie, dat lag gezellig ergens onder mijn ribben. Al met al netjes, moet dus alleen de uitslag en mijn eigen eczeem in de gaten houden. Driekus ligt ook regelmatig tegen lever aan en dat kan dan voor die uitslag geven. Enige manier om er achter te komen is bloedprikken, dus ik kijk het even een dagje aan en anders bel ik wel even of ik mag prikken. En mijn gewone eczeem smeer ik lekker in.

Zo, nou ben ik geloof ik ongeveer bij...Vakantieperikelen: ik snap het het helemaal dat mensen in mijn verlof en rond mijn bevalling op vakantie zijn, moeten ze ook gewoon doen. Maar ik zal mijn zussie wel missen als ze er straks echt niet blijkt te zijn. Nou gaan we maar gewoon uit van een eigenwijze uk die blijft zitten tot 41 weken, is dat probleem ook meteen opgelost.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 22 juni 2009 @ 21:23:56 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70268803
Jaaaaaaaaaa Davinia wat ben ik blij voor je dat alles helemaal goed was!! Helemaal geweldig, wat zullen jullie blij zijn. Maar mèèèn wat een hork zeg

McLaura wat ontzettend vervelend dat je in het ziekenhuis moet blijven. Hopenlijk ben je snel gezond weer thuis.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:26:07 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70268905
wat praten jullie veel.... krijg het amper bijgelezen

Mc Laura beterschap!!!
Huup hoe ging het bij jou vanmiddag bij de Vlos?
Davina en Sindell van harte met jullie goede echo's
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70268956
Wat superfijn dat alles goed is Davinia!!
pi_70269198
Wat een geweldig nieuws Davinia! Gefeliciteerd! Wat een opluchting lijkt me dat zeg..
Sindell, ook gefeliciteerd met de goede echo!
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef miss_sly het volgende:

Ik zou ook best iets eerder willen, maar zowel de as papa als de fotograaf moeten dan wel kunnen, natuurlijk
Ja, duh Jouw fotograaf doet niet zo moeilijk als ik, daarom heeft die ook zoveel klanten Meeste van mijn klanten wachten niet erg lang en plannen een hele tijd van tevoren al
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 22 juni 2009 @ 21:34:47 #236
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70269325
Jeeejj, Davina, wat goed!! Kijk, nu heb jij dus gewoon hardstikke gelijk gehad met je voorgevoel!

*: Voor de dames (sorry, ben moe en heb hoofdpijn, de namen zijn niet blijven hangen) die zulke nare reacties hebben gekregen van ouders/schoonouders. Bwuh, ik zou er echt naar van worden inderdaad

McLaura, balen dat je in het ziekenhuis moet blijven.. Veel beterschap!

Asyniur, díe reactie is daarentegen toch zo prachtig he? Leuk zeg Lekker van genieten joh!

Ehm, ik heb dus een heel duf, raar hoofd, dus gewoon even een aan de rest.. Het ging niet zo relaxed vandaag allemaal, ik denk dat ik een beetje te hard naar mijn werk ben gefietst en heb er 2 hele erge wegtrekkers gehad. Eéntje was zo erg dat ik helemaal niks meer zag voor een seconde of 10-15 en dat was eigenlijk best ff wat minder, als je niet thuis bent enzo. Mijn collega's waren echt heel lief en zorgzaam en het ging daarna wel weer, maar nu heb ik dus wel elke keer als ik opsta een halve minuut nodig om daaraan te 'wennen'.. En heb ineens hardstikke erge spierpijn in mijn buik, helemaal au! Zou het met elkaar te maken hebben? Naja, het maakt niet uit ook, ik ga mijn bed in. Helemaal klaar met vandaag..
3!
  maandag 22 juni 2009 @ 21:36:22 #237
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70269413
Davinia En nu heerlijk gaan genieten van Freddie hoor

McLaura sterkte in het ziekenhuis!

En Mefke fijn dat alles oke is
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 21:41:14 #238
5428 crew  miss_sly
pi_70269651
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef lcicle het volgende:

Ja, duh Jouw fotograaf doet niet zo moeilijk als ik, daarom heeft die ook zoveel klanten Meeste van mijn klanten wachten niet erg lang en plannen een hele tijd van tevoren al
Ik was een hele tijd vantevoren helemaal niet in staat om te plannen, gewoonweg omdat ik het nog niet wist. Ik heb ook alleen besloten het toch te doen, omdat ik zo bang ben dat ik achteraf spijt krijg, niet omdat het me op dit moment zo geweldig leuk lijkt. Klinkt misschien heel raar, maar goed, zo zit ik deze zwangerschap gewoonweg in elkaar

Nu ik besloten heb het te doen, kijk ik er wel een klein beeje naar uit en denk ik dat er wel leuke foto's zullen komen, maar eerder dan dit had ik gewoon niet unnen beslissen.
pi_70269961
Maar jullie krijgen vast de allermooiste foto's!! Heel veel plezier gewenst in elk geval. Je zult zien dat je je straks voor de lens een ware diva voelt, echt!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 22 juni 2009 @ 21:47:53 #240
18860 sindell
Seriously
pi_70269990
Bedankt allemaal

Davinia ook feli met je goede echo, stom dat mensen je zo bang kunnen praten eigenlijk. Maar het is gewoon goed, dus gewoon genieten nu

En bedankt voor het aanpassen
pi_70270530
Incantrix, pas op hoor! Lekker uitrusten nu is wel goed
wel schrikken hoor, op je werk! Hoe ben je thuisgekomen?
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 21:59:38 #242
5428 crew  miss_sly
pi_70270540
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef lcicle het volgende:
Maar jullie krijgen vast de allermooiste foto's!! Heel veel plezier gewenst in elk geval. Je zult zien dat je je straks voor de lens een ware diva voelt, echt!
Thanks
Het komt vast goed, en Chell kan prachtige foto's maken, dus dat zal zelfs van mij wel lukken...
  maandag 22 juni 2009 @ 22:04:15 #243
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70270768
Savonds samen! Ik heb ook gepoogd een beetje bij te lezen... Lukt niet echt na zo'n lange en drukke dag maar wat veel nieuws zeg! voor de goeie echo's en voor McLaura
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70270811
Jaaa Davinia gelukkig, wat een supernieuws!

Incantrix pas je een beetje op jezelf? voorzichtig doen hoor
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70270827
Davinia, wat fijn dat het er goed uitzag qua nekplooi lekker uit eten geweest om het te vieren, groot gelijk!

Incantrix, hou je jezelf ff in de gaten... als het zo blijft zou ik morgen ff de vk bellen denk ik.
Misschien inderdaad een kwestie van even te hard van stapel gelopen, maar het klinkt wel naar
  maandag 22 juni 2009 @ 22:11:29 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70271131
Incantrix, rustig aan he!
En zorgen dat je iets van dropjes in de buurt hebt wil nog wel eens helpen. Niet een hele zak, maar een paar kan soms net even helpen je weer wat op te peppen.

Ik heb trouwens vanmiddag mijn naam-rompertjes-waslijntje opgehangen voor het raam en daarna netjes in de kast gelegd. Kan F. hem zo ophangen als het zo ver is. Echt heel lief om te zien.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:13:16 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70271211
klinkt leuk Be
Dat is dan wel weer het voordeel van het geslacht al weten.
Hier zou ik ook best graag wat leuks voor het raam willen alleen nog geen idee wat.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:13:49 #248
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70271239
Incantrix, als je denkt dat het door een te lage bloeddruk komt, kan je voor het opstaan eerst even met je hoofd schudden. van links naar rechts, zeg maar.
dan gaat er wel al wat bloed naar boven en zak je niet zo weg bij het opstaan.

helpt mij iig goed als de bloeddruk weer eens te ver zakt

iig sterkte ermee! het klinkt heel vervelend
pi_70271455
Davinia, wat fijn!!!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 22:19:46 #250
5428 crew  miss_sly
pi_70271539
Incantrix, voorzichtig aan hoor! Toch iets rustiger doen!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:21:36 #251
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70271626
Davinia, wat een fijn, goed nieuws!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70271969
*komt nog even binnenvallen*
Ik heb (bijna) alles terug gelezen, harstikke bedankt voor alle lieve reacties! Echt heel leuk om allemaal terug te lezen en zo lief hoe jullie allemaal meeleven, thanx meiden!
Ik ga nu maar eens doorverhuizen naar het grote kleine babietjes topic, maar ik blijf hier natuurlijk nog meelezen, want ik wil wel weten hoe het met jullie allemaal gaat natuurlijk!
Nog even een foto´tje (met schone haartjes!)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 22 juni 2009 @ 22:31:30 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70272083
*smelt*
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 22:33:23 #254
5428 crew  miss_sly
pi_70272190
tessie, wat een moppie
  maandag 22 juni 2009 @ 22:33:29 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70272196
Tessie (nu wil ik ooohooook)
  maandag 22 juni 2009 @ 22:33:40 #256
190853 RockabeIIa
pi_70272203
Oh wat een heerlijkheid!!!
pi_70272367
Davina, gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws! Nu inderdaad lekker genieten van Freddie!
Incantrix, rustig aan doen joh!
Tessie, volgens mij heb ik nog helemaal niet gezegd hoe gaaf ik de foto's van Graeme vind, wow!!
pi_70273210
Oohh nog eentje (voor Rocka vanwege dr avatar)
  maandag 22 juni 2009 @ 22:57:42 #259
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70273312
Kom ik stiekum nog even langssurfen met dichtzakkende oogjes (handig, zo'n iphone ) om te zeggen dat jullie lief zijn

Dat ik rustigeraan moet doen is me goed duidelijk geworden en ik zal me er zeker aan houden. Dank jullie wel voor de tipjes (hoofdschudden kende ik nog niet!) en die dropjes gaan weer mijn werkla in (had ik eigenlijk meestal wel, maar sinds ik zwanger ben is mijn eetlust weg en snoep ik niet of nauwelijks meer)..

Ohja, en Mijsje, mijn lief is me uiteindelijk komen halen vanuit zijn werk zodat ik niet alleen naar huis hoefde te fietsen, dat was echt heel fijn.

Thnx meiden en welterusten!

(En Lijnloos, nu ga ik twijfelen.. Had ik je al gefeliciteerd met je huwelijk? Ik weet het niet meer.. Nouja, alsnog gefeliciteerd in elk geval, heel erg leuk! Wat is trouwen toch bijzonder he? )
3!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:58:17 #260
190853 RockabeIIa
pi_70273337
ik zag em al in het babytjestopic Thanks! Wilde daar niet reageren want stiekem stalk ik je een beetje
Die haaaaaartjes! Zo ontroerend skattig!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:59:34 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70273389
druivesuiker Intrax
pi_70273594
Incantrix, een fijn idee, dat je lief je is komen halen. ik was wel even bezorgd over je...

Tessie, wat is je ventje toch een prachtig kereltje! en die haartjes, zo lief, zo schattig! waar kan je suks kopen?
pi_70275665
Hahaha Rocka stalker!
Ik had ook helemaal niet verwacht dat er zo´n echte en super mooie baby in mijn buik zat haha Heel raar toen hij ineens op mijn buik lag, en dat ik hem dan in het echt kon bekijken enzo.... oohh *zwijmel*
  dinsdag 23 juni 2009 @ 04:26:59 #264
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70278526
Tessie, wat een schatje is die Graeme
En die haartjes!!!

McLaura, sterkte en beterschap

Davinia, wat fijn dat de uitslag gewoon toch goed bleek te zijn, gefelciiteerd
En een zusje voor Eli? Wie weet...

Sindell, jij ook gefeliciteerd met je goede echo

En ik blijf feliciteren: Lijnloos en man getrouwd, hoera

voor alle dames die even wat minder blij zijn met bepaalde familieleden. Alsof het allemaal nog niet lastig genoeg is met die hormonen...

Maandag weer gaan werken en zeer vakkundig de confrontatie weten te vermijden, ik durfde niet
Nou was de collega van de brief ook niet aanwezig, maar ik heb inmiddels wat telefoontjes gepleegd en volgens het juridisch loket van het ministerie mag ik inderdaad niet gedwongen worden 6 weken voor uitgerekende datum al met verlof te gaan als ik zelf tot 4 weken tevoren wil werken.
Nu moet ik dat nog subtiel, duidelijk en zonder tranen proberen duidelijk te maken op mijn werk, er staat zelfs al in alle werkagenda's dat ik er vanaf 13 juli niet meer ben

Ik was om 18:30 thuis, heb gegeten en lag vanaf 20:00 uur te slapen, ik was zo moe geworden van ineens weer werken de hele dag! Gelukkig hoef ik vandaag (mijn vrije dag) uiteindelijk niet mee te doen met de BHV-cursus. Mijn wollige brein mag volgend jaar in de herkansing en is dan hopelijk minder wollig zodat ik "nieuwe dingen" makkelijker kan opnemen.
.... met gevoel voor drama....
pi_70278651
Davinia wat een super fijne uitslag

En Sindell ook een goede echo

Tessie wat een schatje

Ik ben nerveus voor vanmiddag en kan niet meer slapen Zit me echt de ergste onrealistische dingen in mn hoofd te halen (dat ik in het ziekenhuis moet blijven, dat ik diréct moet bevallen daar..) Terwijl de kans gewoon aanwezig is (en veel groter ook) dat er uiteindelijk niks ergs aan de hand is..
  dinsdag 23 juni 2009 @ 06:39:22 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70278726
ooooo Tessie, mooi schoon beebje!

*strooit wat relaxerends richting Chan* en wenst je natuurlijk ook veel succes.

Davinia, wat een opluchting dat je echo goed was en die nare man het helemaal fout had... deed ie nu wel een beetje normaal?? of issie gewoon zo'n hork?

En Sindell heeft ook een goede echo en al een hartje gezien!!! Gefeliciteerd!

Bah Laura in het ziekenhuis, wat een tegenvaller.....beterschap, en ik hoop dat je snel opknapt..

Mefke, ook weer goedgekeurd bij de VK

Ik was gister na het werken en het eten, helemaal kapot en zat steeds te knikkebollen op de bank, lag al voor acht uur in bed Heb dus nu wel gelukkig wat langere kunnen slapen..(alhoewel ik wel regelmatig wakker was).
zo weer aan het werk...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:00:05 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70278787
Veel plezier met je 3D-echo vandaag, Rocka!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 07:05:49 #268
5428 crew  miss_sly
pi_70278810
Chan, kan me zo voorstellen dat je niet meer kon slapen! Ik wil je alvast succes wensen voor vanmiddag en ik hoop zo dat jullie vandaag eindelijk positief uitsluitsel krijgen en je nog een paar weken kunt genieten van een fijne zwangerschap

Hier ook al vroeg wakker en slapen lukt niet meer. Dan maar eruit, halen uit mijn verlof wat er in zit
Straks 11 uur even controle bij de vk. Benieuwd wat er nu mnet mijn glucose was/is.
pi_70278972
WIj hebben zo om 8:15 onze eerste echo

Spannend zeg
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:33:49 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70278974
Chan, veel succes vandaag met de echo! Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar hopenlijk blijkt dat achteraf helemaal nergens voor nodig geweest.

Rocka, have fun met de pret-echo vandaag! Lekker rockababy kijken

tessie, wat is het een schatje. Heerlijk ventje!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:35:09 #271
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70278981
Co-OL, veel plezier met de echo! Spannend is het, maar vast ook heel leuk!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:41:57 #272
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70279024
Tessie

Rocka, veel plezier met je 3D, ben benieuwd naar je foto's

@Co-OL, veel plezier vandaag! Zijn jullie erg zenuwachtig?
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 07:44:55 #273
5428 crew  miss_sly
pi_70279044
Co-OL, het is al bijna 8.15! Spannend he, maar als alles goed blijkt is het wel helemaal geweldig!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:45:25 #274
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70279048
Chan, ik kan niet echt terugvinden waarom je nou precies naar het ziekenhuis moet, waarschijnlijk ben ik het vergeten In ieder geval veel succes

Co_ol, wat spannend! Geniet ervan.
En Rocka ook al baby spieken, in 3D nog wel. Nice!

Miss_Sly, zo maak je wel optimaal gebruik van je verlof he?
Ergens ook wel fijn dat de natuur het zo geregeld heeft, met slecht kunnen slapen (vooral) op het eind. Als je je vrije dagenzou verdoen met tot 12 uur in bed liggen elke dag... is ook zonde van je tijd-voor-jezelf-voordat-baby-er-is! Maar slapend gaat de tijd natuurlijk wel weer sneller, hmm.
pi_70279155
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:41 schreef Tan het volgende:
Tessie

Rocka, veel plezier met je 3D, ben benieuwd naar je foto's

@Co-OL, veel plezier vandaag! Zijn jullie erg zenuwachtig?
Ja best wel Vorige keer was na 6 week het vruchtje gestopt en we zijn nu 7 weken en 3 dagen
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 08:18:56 #276
5428 crew  miss_sly
pi_70279340
Ja, dan is zo'n eerste echo zeker erg spannend! Ik hoop dat alles goed is, jullie zijn nu ongeveer aan de beurt!

Kersjes, ik bespeur een ritme in mijn nachtrust: dag vroeg, dag uitslapen. Dus dat vind ik op zich heel prima, best off both!
Ik heb inmiddels bijvoorbeeld aweerl mijn benen goed geschoren, dus ik kan dadelijk weer fijn in mijn zomerrokje met dit mooie weer!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 08:22:58 #277
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70279387
Davinia, fijn dat alles in orde is. Wat ik me eigenlijk wel al de hele tijd afvraag is waarom die echoscopiste die eerste nekplooimeting nou gedaan heeft. Bij mij was het in ieder geval behoorlijk zoeken en graven voordat ze hem goed in beeld had voor een meting. Maw het lijkt me niet iets war je 'per ongeluk' even ziet.
Gelukkig is alles met een sisser afgelopen, maar jullie hebben wel lekker een tijdje in de stress gezeten voor niks.

Tessie, wat een lekker mannetje! En wat iedereen al zegt: die haartjes! zjmelt!

voor alle meiden met familieperikelen. Kun je er nou net niet bij hebben he.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 08:36:32 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70279536
Chan heel veel succes vandaag hoe laat moest je nou precies? Ik hoop dat alles mooi netjes bijgetrokken is

Co_OL ik hoop dat je inmiddels genoten hebt van die eerste echobeelden

En Rocka heel veel plezier bij de 3D vandaag!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70279579
Chan, succes vandaag!

Rocka, veel 3D plezier .

Co_ol, hoe was de eerste echo?
pi_70279638
Mogge allemaal!

Davinia, ik ben zo blij voor je! Moest gisteren veel aan jullie denken! De stress die jullie gevoeld moeten hebben... en uiteindelijk dus voor niks

Icantrix, hopelijk gaat 't vandaag wat beter!

Cool, succes met jullie echo! Spannend hoor!

Chan, succes!

Aaargh ik ben de rest alweer vergeten. Nou ja, dan maar een dikke voor iedereen!

Vannacht superslecht geslapen En als ik wel sliep droomde ik raar. Dat mijn man op een eilandje moest wonen en dat de baby en ik één nacht per maand mochten blijven logeren.
pi_70279877
Tessie wat een superlief kindje heb je gemaakt

Chan sterkte vanmiddag

Rocka veel plezier met de pretecho!

Co_OL hoe was jullie echo?

Kersjes, wat was jij vroeg wakker?

Ik heb bijna geen oog dichtgedaan, waardeloos
Vanmiddag naar de huisarts ivm bekkenklachten. Ik wil een wonderpil
#geen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:01:50 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_70279942
Heerlijk nieuws Davinia! Ben er erg blij om
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70279979
Chan succes vandaag!

Co_OL ik hoop dat alles goed was!

Davinia wat fijn dat alles goed was! Nog een echo is natuurlijk altijd leuk als alles gewoon goed is

Ik ben vandaag 37 weken
zo maar meteen even naar de thuiszorg winkel voor klossen en daarna de laatste babywasjes ophangen. Dan hoef ik alleen nog maar mijn eventuele vluchtkoffertje klaar te zetten en dan is alles klaar voor de baby
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:17:29 #284
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70280284
Chan, heeeeeel veel succes vandaag! hopelijk ben je vanavond weer thuis met een prachtige echo in je handen

Rocka, veel 3d plezier!

Co_oL, hopelijk hebben julie nu een goede echo gehad van een prachtige kindje met een termijn van 7w nog wat

Kersjes, is wel erg bot dat ze je zomaar al uit de agenda's schrijven
Hopelijk kan je ze tot reden brengen en kan je tot 4 weken voor de bevalling doorwerken, zoals je wilt!

tessie, wat een prachtig, heerlijk spekkie heb je gebakken! heerlijk die zachte, dikke wangetjes! ik zou bijna mn beeldscherm gaan aaien

@BJ, ja het is gewoon een hork al was hij nu wel een stuk jovialer dan bij het vorige gesprek. maar onze feedback dat hij mss wel 2 of 3 keer had kunnen zeggen dat er niks aande hand kon zijn, zonder dat dat afdeed aan de ernst van de situatie, kam niet aan... dat belooft

@Ca.Ra, die mw was net afgestudeerd echoscopiste en nekplooimevrouw, dus ik denk stiekem dat ze gewoon is gaan zoeken om ervaring op te doen of zo. en je ziet bij de vrucht ook echt wel wat zitten, maar deze mevrouw nam de binnenste plooi, terwijl PR en ik denken dat die andere mevrouw ook nog de buitenste plooi had genomen.... fout op fout, dus...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:19:35 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70280336
Succes en veel plezier voor de echo mensen vandaag. Chan, Co_OL en Rocka toch?

Hier ook wat slecht geslapen, veel wakker, veel draaien enzo. Hoort erbij he.

Aan de ene kant vind ik het nu heel hard gaan, aan de andere kant gaat het me nog niet hard genoeg. Ik ben zo aan het zwijmelen van al die kleine babietjes hier en IRL. Ik wil ook weer!
pi_70280526
Jeetje Flink wat berichten.

FTA 37 weken Heerlijk het eind komt steeds dichter bij.

McLaura in het ziekenhuis? Gets meid ik hoop dat het snel beter gaat.

Davina Fijn dat de echo positief nieuws gaf. Wat een opluchting moet dat zijn.

Tessie. Wat een heerlijk mannetje zeg. Smelt Prachtige haartjes en een heerlijke volle toet.

Huup tjee wat een vocht hou je vast. Succes meid met de laatste loodjes. Ik hoop echt dat je wat vocht kwijt raakt of dat het in ieder geval niet erger wordt.

Hier gaat het eigenlijk naar omstandigheden wel lekker eigenlijk. Al waggelend flink aan de poets en was. Beetje dwangmatig wel Ha Ha. Can't help myself momenteel. Maarja het gaat ook tergend langzaam.
Ik wil gewoon alles schoon hebben. Het moet En verder lig ik tussendoor half op de bank uit te puffen. Zo vul ik m'n dagen wel.
Morgen weer een groeiecho. Waarschijnlijk de laatste keer en daarna over een paar weekjes voor het echie
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:35:34 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70280684
Davinia, dat von d ik nou ook. En ik heb weer een mail gestuurd waarin ik nogmaals heb aangegeven tot 4 weken te willen werken en dat ik daar officieel ook recht op heb. Misschien laf, maar een stuk veiliger want alleen de gedachte aan een irl-gesprek doet me al tranen in de ogen krijgen

Duchess, slapen gaat niet zo denderend inderdaad. Ben vaak ook erg misselijk 's nachts.

Miss_Sly, tijd goed besteed dus!
Ik heb laatst trouwens M. mijn stukje onder de buik grondig laten scheren toen we naar het strand gingen en ik mijn bikini aanwilde Zelf doe ik het op de tast en zo te voelen is het lang niet altijd even netjes...

BE, we moeten nog even geduld hebben!!
Ik vind hegt zo leuk dat we op een kluitje zitten met een paar, zitten we straks gezamenlijk de laatste loodjes te beleven, hunkerend naar onze kinderen
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 09:37:00 #288
5428 crew  miss_sly
pi_70280722
Ik kreeg net alsnog een telefoontje van de assistente van de vk dat de GTT 50 grams toch niet helemaal goed was. Moet dus zsm (vandaag had ik al ontbeten natuurlijk, dus morgen dan maar) een GTT 100 grams laten doen. Adhv de uitslag daarvan wordt bekeken of ik dan nog een afsrpaak moet maken in het ziekenhuis hierover.

Het viel me zo rauw op mijn dak, ik had echt geen telefoontje meer verwacht. Heb er wel even een traantje om gelaten. Als het allemaal zo belangrijk is, dan laten ze dat toch sneller weten? Zodat je ook sneller iets kunt doen, als dat moet. Heb ik in de tussentijd nou slecht gegeten en gedronken en kan dat een slechte invloed op Senna hebben? Ik vind het stom.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:37:22 #289
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70280731
Urla, waarom een groeiecho? Is je kleintje klein of juist groot?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:39:32 #290
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70280791
Miss_Sly, als dat zo is kan je er toch niks meer aan veranderen. Probeer er niet te veel aan te denken
Maar stom is het wel dat ze zolang wachten met het bekend maken.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:40:48 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70280813
Miss-sly, ik weet niet wat het allemaal betekent eigenlijk, maar kennelijk iets met je suiker? Wat rot dat het misschien niet oké is.
En een traantje is niet gek, hoor. Maar ik duim dat er geowon niks aan de hand is!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:41:22 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70280829
Miss_sly
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:43:03 #293
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70280868
miss
vervelend dat het zo hard binnenkomt. Het klinkt makkelijker dan het is maar gedaan is gedaan, probeer je geen zorgen meer te maken over wat je de afgelopen dagen wel of niet gegeten hebt. En bel desnoods je vk als je nog vragen hebt, zij kunnen vast ook antwoord geven op dit soort dingen succes morgen!

Urla spannend morgen een echo. Succes alvast.

Ik ben een kilo afgevallen ten opzichte van 2 daagjes geleden en ik vond inderdaad al dat k idioot veel moest plassen de afgelopen 2 a 3 dagen dus jeuh! vocht op zn retour! Hoewel het dan wel weer een beetje jammer is van het weer van aankomende tijd maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70280965
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef Kersjes het volgende:
Urla, waarom een groeiecho? Is je kleintje klein of juist groot?
Ze maken deze preventief omdat in mijn familie alle kindjes klein geboren worden.
Ikzelf woog 4 pond. Mijn zoon was eigenlijk de grootste van de familie met 2652 gram.
Nu willen ze dit goed in de gaten houden. Misschien ook om te zien hoe de groei is.
Beebje was bij de laatste echo 5 weken geleden gemiddeld in groei, alleen het hoofdje was in verhouding met de rest van het lichaam iets kleiner, maar viel nog wel onder gemiddeld. Ook hebben ze haar toen op 3 pond geschat in gewicht.
De verklaring voor het hoofdje was volgens de VK dat we zelf ook kleine hoofden hadden in verhouding en dat dit bij ons paste
Dus ik ben heel benieuwd hoe ze nu gegroeid is.

Miss Sly. Niet leuk dat de uitslag nog steeds niet ok is, maar het zal toch niet dat ze je als het echt mis is zomaar aan laten modderen. Misschien gewoon steeds een uitslag op de grens van het toelaatbare.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:48:37 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70280998
miss_sly, wat balen zeg... en wat jammer dat het ook nog een beetje onzeker lijkt of en wat er dan aan de hand zou zijn. Hopelijk valt de test morgen alsnog mee.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:50:44 #296
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70281045
Huuphuup lekker
Rockabella veel kijkplezier vandaag!
Davinia wat een goed nieuws, heerlijk!
Miss_Sly
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:53:04 #297
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70281096
Tessie! Wat issie mooi!!!

miss_sly:

En ik kom even een (kleine) update geven over McLaura. Ze krijgt vanmiddag een echo van de nieren. En als het een niersteentje is of stuwing mag ze vanavond naar huis. Bloeddruk was overigens heel snel gezakt! Eerst 2 keer door een verpleegkundige 170/120 en toen de arts en die wist er niet meer van te maken dan 120/85 (geloof ik).
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:58:30 #298
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70281209
hmm Laura nou dan hoop ik maar dat je gewoon vanaaf naar huis mag, je eigen bedje slaapt toch altijd fijner.
Snelle bloeddruk daling heb ik ook wel es gehad, zenuwen

Urla ons meiske heeft ook een klein koppie volgens de echoscopist die es een blik op mn lief wierp had ze dat van mama haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 09:58:33 #299
5428 crew  miss_sly
pi_70281213
Ik moet dadelijk naar de vk, gewone controle, dus dan zal ik het wel even bespreken. Ik vind het alleen zo naar dat mijn tranen nu zo hoog zitten en dat het dan dus een lekker nat gesprek gaat worden.

Ik weet wel dat ik me niet te veel zorgen moet maken, maar dat gebeurt vanzelf. Ik heb dat hele zw.diabetes nooit zo spannend gevonden. Voor zover ik dat zo las en hoorde, waren ze er altijd lekker op tijd bij en kon het eignelijk niet echt kwaad, behalve da tje kindje wat groter kon zijn en dat je misschien ingeleid moest worden.
Nu ben ik zelf eindelijk niet meer bang voor de bevalling, loop lekker bij de vk ipv de gyn en wil zo graag thuis bevallen en dan moet ik dadelijk misschien alsnog naar de gyn en het ziekenhuis. En bovendien is het dus niet zeker dat je kindje er niets aan overhoudt.

Ach, het zullen de hormonen wel zijn, want ik geloof ook niet dat ik iemand eerder hier zo moeilijk heb zien doen over zw.diabetes. Wat een zeurpiet, zullen jullie wel denken...
pi_70281268
Co_Ol hopelijk was alles goed bij de echo!

Rocka heel veel plezier bij de 3D echo

Duchess toen ik last van mn bekken kreeg ben ik direct naar een bekkenfysio gegaan en dat hielp bijna net zo goed als een wonderpil

FTA 37 weken en meldplicht

Urla succes met de groeiecho morgen

Miss sly wat raar dat ze daar zo laat pas over bellen? Kan me voorstellen dat je daar even flink van schrikt..

Huup toch fijn dat je een beetje vocht kwijt raakt nu

Hopelijk mag McLaura vanavond gewoon weer naar huis! Hoewel een niersteentje me nou ook niet echt fijn lijkt..

Huup we moeten om 12:10 voor de echo en dan om 13:30 naar de gyn..
En dank voor alle succeswensen Ik heb net gelukkig nog een paar uur kunnen slapen en uitgerust kan ik gelukkig een stuk rationeler nadenken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')