quote:Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef innepin het volgende:
Poppedein, ik vind het juist heel tof dat je af en toe even vk bent, hoewel ik heel erg snap dat je best "gewoon zwangere" wil zijn. Maar al zeggen tien mensen "Ik zou toch even bellen...", het klinkt toch een stuk overtuigender als jij het zegt
oi! pas op he ik lees mee hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:18 schreef innepin het volgende:
PoppedeinIk ervaar dat niet echt zo hoor. Als je iemand jou als vk opbelt ben je toch ook niet extra bang om ze angst in te boezemen doordat jij zo overkomt als een 'autoriteit'?
![]()
en in dit geval heeft 't niet geholpen, madame weigert te bellen![]()
Mja als je dan ook gewoon naar me luistert is er niks aan de handquote:Op zondag 21 juni 2009 15:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi! pas op he ik lees mee hoor!en ik weet waar je huis woont
ja bizar he?? ik snap dat ook echt niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:09 schreef Poppedein het volgende:
Dat gevoel had ik ook heel erg bij het regelen van de kinderopvang. totdat bleek dat wij toch wel een gevalletje lastig waren omdat we felxibele opvang nodig hebben en paps2be al vroeg naar zn werk vertrekt 's ochtends. Ons stadje is nou eenmaal niet zo groot dat daar een groot aanbod in is... Wat ik nog wel t meest verbazend vond was dat de kinderopvang die nota bene op het ziekenhuis terrein zit (waar onze praktijk ook zit) geen flexibele zorg (meer) aanbiedt... en dat terwijl in t naastgelegen ziekenhuis en verzorgingshuis bijna iedere werkende moeder te maken heeft met onregelmatige werktijden!
industrie is bij ons ook de 2e keuze, dus die kans is inderdaad erg grootquote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha BJ, dan is de kans groot! Voor ons bleven ook alleen die 2 opties over, waarbij degene op t industrieterrein ook afviel omdat die pas om 08.00 open gaat en dat voor ons veel te laat is... (als ik dienst heb kan en durf ik het risico niet te nemen datal naar zn werk is en ik ineens gebeld wordt door iemand met persdrang terwijl ik uk nog uit dr bedje moet halen)
Ik hoop het ook, ik had het niet meer van de kramp in mijn rug vanochtend. Ik heb vandaag dan ook weinig anders gedaan dan DS-enquote:Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef mijsje het volgende:
Nou Laura, dat was schrikken dan!Ik hoop dat je antibiotica goed blijft werken!
Ja, ik vind het ook echt supervervelend! En donderdag ga ik alweer. Arme ik!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Kersjes het volgende:
He Chell, wat vervelend toch dat je morgen alweer bij Tessie langs moet![]()
Nou inderdaad, ben echt de hele dag misselijk, zo'n irritant sluimerend misselijk gevoel. Maar het is voor het goede doel, dus je hoort mij niet klagen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Incantrix het volgende:
Happy, het is echt een beetje raar, maar wel heel leuk en bijzonder inderdaad! Ik ben echt benieuwd wanneer ik hier van jou ga lezen dat je iets gevoeld hebt, wie weet wanneer jij het voeltDa's toch een stuk leuker als misselijk zijn he?
Is dat niet met een weekje of zo?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:32 schreef Chell het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook echt supervervelend! En donderdag ga ik alweer. Arme ik!
Hoe snel mag je trouwens met een baby naar buiten? Vroegen tes en ik ons daarstraks af
Helemaal super, wat een adrenaline gaat er door een mens heen zeg op zo'n dag... was heel benieuwd of ik het allemaal zou vol houden, maar geen probleem... was om 5 uur al wakker omdat een van de bruidskindjes die bij ons (of eigenlijk mij, manlief was weg) sliep het toen al op een huilen zette en niet meer wilde slapen... maar eigenlijk sloeg vermoeidheid pas toe, toen we om half 2 's nachts bij het veel te luxe hotel aankwamen... toen zakte alles, inclusief blarenpijn in de schoenenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef DuchessX het volgende:
Lijnloos, ik wilde jou nog feliciteren met je huwelijk!!!Heb je een leuke dag gehad?
Het advies verschilt nog wel eens per verloskundige en situatie, maar over het algemeen wanneer de baby zichzelf op temperatuur kan houden en er weer een stijgende lijn in het gewicht zit. Tegen de tijd dat moeders er behoefte aan heeft om te gaan wandelen zit je meestal aan ongeveer een weekquote:Op zondag 21 juni 2009 19:32 schreef Chell het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook echt supervervelend! En donderdag ga ik alweer. Arme ik!
Hoe snel mag je trouwens met een baby naar buiten? Vroegen tes en ik ons daarstraks af
Super zeg!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Helemaal super, wat een adrenaline gaat er door een mens heen zeg op zo'n dag... was heel benieuwd of ik het allemaal zou vol houden, maar geen probleem... was om 5 uur al wakker omdat een van de bruidskindjes die bij ons (of eigenlijk mij, manlief was weg) sliep het toen al op een huilen zette en niet meer wilde slapen... maar eigenlijk sloeg vermoeidheid pas toe, toen we om half 2 's nachts bij het veel te luxe hotel aankwamen... toen zakte alles, inclusief blarenpijn in de schoenen
Maar wat een topdag!
Nu nog effe rust en dan dinsdag op honeymoon naar Egypte... JIPPIE!
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef tessie het volgende:Graeme
fotospam
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is de second opinion van de termijnecho, danwel foute nekplooimeting.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlijk menneke Tessie!!! Zo klein en helemaal perfect af
Davinia, wat denk je dat het wordt!? Een broer of zus voor Eli.
Kloonvan.... Klinkt extreem. Vervelend zeg.
Nee, dit is niet normaal. Tenminste, nee, eigenlijk ook geen tenminste.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
mijn vriendin houdt de afgelopen 2 a 3 weken niks binnen en is 6 kilo afgevallen.
ze is nu circa 2 maanden zwanger en is afgelopen week weer 2 kilo aangekomen mede door medicijnen.
maar is dit normaal om zo erg misselijk te zijn of niet.
morgen namelijk weer naar de huisarts en ze overweegt een ziekenhuisopname om aan te sterken.
Zijn hier vrouwen die ook zo misselijk ed zijn geweest?
Valt mee, ik speelde met het pennetjequote:Op zondag 21 juni 2009 23:41 schreef mijsje het volgende:
Laura, dan zul je wel flink kramp in je duimen hebben van de DS...hoop dat je morgen weer wat meer kan doen!
Sjit.... En je harde schijf is helemaal dood?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
(en mn laptop is vrijdag gecrashed en ik ben als de dood dat mijn belangrijkste bestanden niet mee zijn gegaan met de backup!![]()
EDIT: de belangrijkste bestanden zijn idd niet meegekomen)
Dan ben ik ongeveer 7 weken (kan iets meer zijn) dus gelijk erop of eronder.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:02 schreef Poppedein het volgende:
Spannend Happy, dat die datum staat!! Echt iets om naar af te kunnen tellen! Hoever zou je dan zijn ongeveer?
edit: ooooooooooooooooooooohw fijn Calamity Jane!!!!En nu dan écht in de genieten maar modus!
Wie verwacht nou zo een reactie van zijn of haar ouders. Ik heb het niet aan zien komen. Ik weet dat zij vonden dat mijn gezin met 2 kinderen voor hen compleet was maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een derde wel zag zitten, alleen op het moment dat het ter sprake kwam stond het niet in de planning. Het was nu dus door de pil heen en ondanks ongepland zeer zeker niet ongewenst. Ik vind het jammer dat ze zo reageren en kan me er best druk om maken maar het gaat er om dat wij blij zijn met het kindje wat we verwachten en misschien draaien ze nog wel bij in de toekomst. Zo niet dan is er voor mij een hele hoop duidelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Jemig Faja-Lobi, wat hard! Kun je dat gedrag plaatsen? M.a.w. had je dit verwacht van ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |