Ja mamaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar Huup, je moet je pootjes ook niet laten bungelen he!
Hoog die hap!
Mijn stem is stukken verbeterd, dank je. Nog een klein beetje rasperig geluid, maar maandag ga ik gewoon weer werken...quote:
Over 'vriendin': Nee, dat komt niet meer goed. Zij heeft een pnd gehad en haar zoontje is hier 1,5 jaar lang heel regelmatig geweest. Dat heeft ze toen even 'stopgezet' omdat zij vond dat hij hier teveel was, terwijl hij hier was omdat zij niet alleen mocht zIjn met hem en niet voor mijn lol. Niks bedankt, je zadelt een ongewild kinderloze vriendin op met je kind en als je er genoeg van hebt pak je hem gewoon weer af.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef DaviniaHR het volgende:
McLaura, wat vals van je vriendin! Niet meer dan logisch dat je haar opmerkingen niet prettig vindt.
Van iemand die zo in 1 keer zwanger wordt, dan tegen jou zeggen dat ze het moeilijk vindt om jou met dikke buik te zien....
Juist...
Hopelijk komt het na de bevalling weer goed. Als je dat nog wil, tenminste.
McLaura, waarom krijg je een ks? Ligt je kind in een stuit?
TIPTIPTIP : Swegmark 'tennis'-BH. Ultimate shock absorption en weet ik wat voor reclamegeloel, maar wat een heerlijke BH! Ik had hem voor 29 bij Wehkamp.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:16 schreef Asyniur het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wederom prima geslapen. Merk alleen dat ik echt zwangerschaps bh's moet gaan kopen bedenk me opeens dat ik ook even kan kijken of een sportbeha verlichting brengt want mijn voorgevel is ontzettend pijnlijk.
[..]
Jazeker.... ik heb dat ook ineens. 's Ochtend heb ik ook hele vreemde knokkels en stijve vingers. In de loop van de ochtend trekt het weg. Bij mij lijkt het verder ook nergens te zitten, en ik vind het best raar!quote:Op zondag 21 juni 2009 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb sinds gisteren last van mijn handen. Ik denk dat het van het vocht komt, mijn ring past ineens net niet meer. Op mijn benen/voeten lijk ik echter vrijwel geenvocht vast te houden en zo heel dik zijn mijn handen of polens ofzo ook niet. Toch voelen mijn vingers niet prettig aan, en doen mijn middel- en ringvinger wat pijn. Gisteren alleen nog de ringvinger, vanochtend werd ik wakker met ook pijn in mijn ringvinger. Ook de kracht is wat verdwenen uit mijn handen. Klinkt dat iemand bekend in de oren?
Zo doe ik het ook, gelukkig krijg ik die pil wel achterover. Mijn man had vorig jaar een ontsteking en die kan dus met moeite een half paracetamolletje doorslikken en stond met die amoxymegapillen te klooien in een glas en inderdaad drap te drinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef DaviniaHR het volgende:
McLaura, sterkte met je urineweginfectie!
(amoxiciline kan je ook in 1 keer nemen met een heel glas water erachter. hoef je niet te prakken en dan gore drap te drinken.)
ja, mijquote:Op zondag 21 juni 2009 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb sinds gisteren last van mijn handen. Ik denk dat het van het vocht komt, mijn ring past ineens net niet meer. Op mijn benen/voeten lijk ik echter vrijwel geenvocht vast te houden en zo heel dik zijn mijn handen of polens ofzo ook niet. Toch voelen mijn vingers niet prettig aan, en doen mijn middel- en ringvinger wat pijn. Gisteren alleen nog de ringvinger, vanochtend werd ik wakker met ook pijn in mijn ringvinger. Ook de kracht is wat verdwenen uit mijn handen. Klinkt dat iemand bekend in de oren?
Ja ook hier heel erg bekend! Zo begon het hier ook en inmiddels doen mijn handen de hele dag door pijn. Slapen met polsbeschermers helpt wel wat en van de vk kreeg ik de tip om af en toe even in een warm 'badje' met mijn handen in een spons te knijpen. Dat geeft inderdaad wel wat verlichting en weer wat kracht terug.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:08 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en miss_sly, als ze blauw of zwart worden wel bellen he!![]()
quote:
Ik heb het zelfde, een onprettig gevoel in mijn vingers, ook warme handen, en soms tintelende handen.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Hij is alleen niet elegant, maar goed, soms heeft het oog niks te willenquote:
Ja ik heb het nog steeds, heb nu ook standaard in m'n tas/broekzak druivesuiker zitten zodat ik gelijk wat in kan nemen zodra ik het weer aan voel komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef Kersjes het volgende:
Jemig Bar, heb je dat flauwvallen nou nog steeds?? Dat lijkt me nou zo eng![]()
Niet morgenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Jeeeeh Tessie en Graeme morgen naar huis!![]()
bij mij wordt het vaak eerst donker voor mijn ogen .. en dan inderdaad een beetje flitsende lichte dingetjes .. moeilijk uit te leggen.....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Jeeeeh Tessie en Graeme morgen naar huis!![]()
Trouwens BE en BJ, ik ben wel nieuwsgierig naar wat jullie dan zienkun je het omschrijven? Ik zag echt kleine witte felle puntjes of bolletjes die voorbij flitsten. Klinkt bekend? Ik vond het zo stom haha het leken gewoon ook echt sterretjes
oooh ik las een letter teveelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef Chell het volgende:
[..]
Niet morgenVandaag!
Sterker nog, ik denk dat ze er al wel zijn nu
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:22 schreef innepin het volgende:
Huupske, wel rustig aan doen hèEn desnoods je sterretjes-zien gebruiken om snel weg te gaan bij de schoonfam
Daar is een naam voor... maar die weet ik even nietquote:Op zondag 21 juni 2009 12:25 schreef _Bar_ het volgende:
zo val ik soms heel raar flauw, nadat ik wat gegeten heb...
maar dat heb ik al eerder gehad en toen is me verteld dat ik afentoe last heb van een plotseling dalende bloeddruk, die daarna weer normaal word.
Boehoequote:Op zondag 21 juni 2009 13:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar is een naam voor... maar die weet ik even nietpostprandiale hypotensie
Omdat er onevenredig veel bloed opeens naar je spijsverteringsstelsel gaat, daalt je bloeddruk en val je flauw. Is vervelend maar schijnt geen kwaad te kunnen...
Komt vooral voor bij ouderen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Huuphuup wordt achtervolgd door dit topic(En dat vind ik eigenlijk wel cool, zo mooi om elkaar zo bij te staan
)
ik vind idd die kinderopvang ook erg vroeg, maar iedereen adviseert het om dat snel te doen... dus denk dat we dat toch maar doen, zou ook wat zijn, als we straks ons kindje nergens kunnen onderbrengen...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Incantrix het volgende:
Beessie-Jen, jij bent ook echt al hard op weg he? 12+3Ik hoop dat je nu steeds minder last gaat krijgen van de vermoeidheid en misselijk zijn, bij mij begon het ook echt rond die periode minder te worden! En dat regelwerk, vind jij het ook zo raar om dat al zo vroeg te doen? Ik vond met name het kinderopvang-verhaal echt schokkend!
[/Incantrix-style-lap-tekst]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |