abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:06:04 #203
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_70207480
TheFrankey gefeliciteerd met de geboorte van Jesse

en Tessie gefeliciteerd met de geboorte van Graeme

Ik wens jullie heel veel geluk met jullie zoontjes
No more games, no more drama...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:08:32 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70207549
Chocola heb ik de ene keer wel en de andere keer geen last van. Soms valt een boterham met hazelnootpasta bijv. heel verkeerd.

Nog als tipje voor de dames met kramp, ik had de hele dag nog zo'n naar gespannen gevoel in mijn kuiten ik heb ze net riant in gesmeerd met SRL gel (Spiroflor van VSM) en ik moet zeggen dat de boel al een stuk ontspannener aan voelt. Mss helpt het ook wel een beetje voor 's nachts.
pi_70207646
maar de koperen buis ligt nu ook onder je bed BE?
Die had je toch ook tegen de kramp? Of is die om inbrekers van je af te meppen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:14:44 #206
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70207714
* _Bar_ klopt af wat betrefd het kramp hebben tot nu toe nog maar 2 keer gehad en dat was er ook gelijk snel weer uit.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:14:46 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_70207715
Tessie en Frankey, gefeliciteerd met jullie knullen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70207759
Tessie, daar issie dan Graeme! Van harte!!! Hopelijk gauw op naar huis!

Flugel, dat is kl*te zeg... .
Fake it till you make it...
pi_70207761
oooooh als k met mn voet zachtjes tegen de stoelpoot aan bungel dan voel ik het vocht gewoon heen en weer trillen. Ik denk dat ik nu weet hoe een drilpudding voelt baaaah

BE das wel een goeie. Ik heb tot nu toe gelukkig maar 1 keer last gehad van kramp. Maar dat is wel iets om te onthouden voor als het vaker voorkomt, het blijft inderdaad zo hangen in je been, zo'n stijf zeurgevoel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70208067
Maar Huup, je moet je pootjes ook niet laten bungelen he!
Hoog die hap!
pi_70208141
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar Huup, je moet je pootjes ook niet laten bungelen he!
Hoog die hap!
Ja mama

ik ga mezelf maar weer es in bad hangen ofzo, hele dag gelopen en in de weer geweest, alles voelt stram.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:40:45 #212
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70208338
Pfff, 40 minuten bijlezen en e.e.a. bijhouden in motepad, we zijn er weer

McLaura, wat vals van je vriendin! Niet meer dan logisch dat je haar opmerkingen niet prettig vindt.
Van iemand die zo in 1 keer zwanger wordt, dan tegen jou zeggen dat ze het moeilijk vindt om jou met dikke buik te zien....
Juist...
Hopelijk komt het na de bevalling weer goed. Als je dat nog wil, tenminste.

vwb slechte slapers... ik haal jullie slaap wel in
vanochtend uitgeslapen. Lees: half 8 poepbroek van eli verschoond, kussen en deken gepakt en op de grond in eli's kamer verder gemaft terwwijl eli braaf aan het spelen was
en toen s middags weer op de bank gecrasht
maar verder geen last van vermoeidheid, hoor

@miss_sly, wij hebben een badlaken over het kraamatrasje/celstofmatje gelegd, die dan weer onder de hoeslaken lag. kraakt niet, zweet niet, beschermt wel

asy, hoe is je stem inmiddels?

die zweedse banden! dat doe je toch niet om je baby heen?

het-is-mij, hoefde je pas met 24 wk aan de positiebroeken? * jaloers is...

huup, hoe gaat het nu met je vocht?
enige troost, na de bevalling ben je het zo weer kwijt...
(en dat is redelijk goor, want je zeet en piest het grootste deel er in een paar dagen uit)

McLaura, sterkte met je urineweginfectie!
(amoxiciline kan je ook in 1 keer nemen met een heel glas water erachter. hoef je niet te prakken en dan gore drap te drinken.)

BE, hopelijk heb je geen beenkrampen meer gehad en is F bijgekomen van de schrik!

Kersjes, moet je nou verplicht 6 wk vantevoren stoppen met werken?

McLaura, waarom krijg je een ks? Ligt je kind in een stuit?

Lijnloos, fijn een goede uitslag van de combi-test!

flugeltje, jemig, wat naar!
Wanneer heb je echt zekerheid of het een (volledige) mk is?
Pfff, is dit je tweede mk?
dikke voor ojou en martijn!
tis niet eerlijk!

Och, ik moet ook nog mn bloed laten prikken
Maandag maar doen. Of dinsdag. Ieks! Ben bang voor naalden!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:45:19 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70208431
Het koper gaat idd ook mee naar bed Karin.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:47:21 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70208476
Davinia, wat uitgebreid. Ik doe dat niet hoor. Wat goed van je!
pi_70208563
Flugeltje wat verschrikkelijk oneerlijk is dit....
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:01:42 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70208859
Davina, het bloedprikken is zo voorbij ik heb er ook een bloedhekel aan, maar toch is het zo voorbij
pi_70208910
Takkembah, hoe is het eigenlijk met jou? Lang niks meer van je gehoord!

Faja, ik zag Morgaine op tv, klopt toch?
pi_70208996
Davinia wat een post haha handig voor andere mensen die bij moeten lezen

En over die naalden ahw een troost, het is inderdaad zo voorbij. Gewoon even aangeven van tevoren maar dat zul je vast wel altijd al doen.

Karin ik zag het ook op tv
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:37:57 #219
100412 mefke79
komt goed!
pi_70209729
Flugel wat ongelofelijk oneerlijk is dit....ik heb er even geen woorden meer voor. Zou je graag willen troosten,maar weet niet echt meer hoe. Sterkte de komende dagen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70213952
Beetje een dubbel gevoel post nu.

Flugeltje wat ontzettend oneerlijk en verdrietig. Heel veel sterkte gewenst.

Tessie en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En Chell met haar tante-schap! Een fijne eerste vaderdag gewenst.

Op moederdag had ik een positieve test in handen en nu op vaderdag ben ik 11 weken zwanger. Kraamzorg is geregeld inmiddels, evenals de kinderopvang per 1 april 2010. En van beide heb ik de bevestiging binnen. Vrijdag hebben we een 2e hands witte box gekocht en gisteren een groen boxkleed uit de folder van de prenatal. Nu nog een wipstoel, 2 adapters voor de bugaboo en zo een mee-rij-plank voor achter de bugaboo. Dan ben ik klaar met de aanschaf lijst.
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 08:08:35 #221
5428 crew  miss_sly
pi_70214051
Ik heb sinds gisteren last van mijn handen. Ik denk dat het van het vocht komt, mijn ring past ineens net niet meer. Op mijn benen/voeten lijk ik echter vrijwel geenvocht vast te houden en zo heel dik zijn mijn handen of polens ofzo ook niet. Toch voelen mijn vingers niet prettig aan, en doen mijn middel- en ringvinger wat pijn. Gisteren alleen nog de ringvinger, vanochtend werd ik wakker met ook pijn in mijn ringvinger. Ook de kracht is wat verdwenen uit mijn handen. Klinkt dat iemand bekend in de oren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 21 juni 2009 @ 08:16:26 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70214077
Goedemorgen!
Wederom prima geslapen. Merk alleen dat ik echt zwangerschaps bh's moet gaan kopen bedenk me opeens dat ik ook even kan kijken of een sportbeha verlichting brengt want mijn voorgevel is ontzettend pijnlijk.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, hoe is je stem inmiddels?
Mijn stem is stukken verbeterd, dank je. Nog een klein beetje rasperig geluid, maar maandag ga ik gewoon weer werken...

Succes met bloedprikken!
pi_70214088
quote:
McLaura, wat vals van je vriendin! Niet meer dan logisch dat je haar opmerkingen niet prettig vindt.
Van iemand die zo in 1 keer zwanger wordt, dan tegen jou zeggen dat ze het moeilijk vindt om jou met dikke buik te zien....
Juist...
Hopelijk komt het na de bevalling weer goed. Als je dat nog wil, tenminste.

McLaura, waarom krijg je een ks? Ligt je kind in een stuit?

Over 'vriendin': Nee, dat komt niet meer goed. Zij heeft een pnd gehad en haar zoontje is hier 1,5 jaar lang heel regelmatig geweest. Dat heeft ze toen even 'stopgezet' omdat zij vond dat hij hier teveel was, terwijl hij hier was omdat zij niet alleen mocht zIjn met hem en niet voor mijn lol. Niks bedankt, je zadelt een ongewild kinderloze vriendin op met je kind en als je er genoeg van hebt pak je hem gewoon weer af.

En dan dat gezeik sinds ik zwanger ben erbij, nee bedankt. Ik ben tolerant genoeg geweest en ik weet hoe graag ze Sjakie straks wil zien (ze heeft haar eigen baby nauwelijks gezien, verblind door die depressie) maar ze kan de boom in.

------

Over de keizersnee : nee, hij ligt niet in stuit, het heeft een andere (persoonlijke / emtionele) reden. Niet één voor hier in een forum, maar wel één die de gyn heeft doen besluiten bij hoge uitzondering een 'primaire sectio' te doen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70214093
quote:
Op zondag 21 juni 2009 08:16 schreef Asyniur het volgende:
Goedemorgen!
Wederom prima geslapen. Merk alleen dat ik echt zwangerschaps bh's moet gaan kopen bedenk me opeens dat ik ook even kan kijken of een sportbeha verlichting brengt want mijn voorgevel is ontzettend pijnlijk.
[..]
TIPTIPTIP : Swegmark 'tennis'-BH. Ultimate shock absorption en weet ik wat voor reclamegeloel, maar wat een heerlijke BH! Ik had hem voor 29 bij Wehkamp.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70214099
quote:
Op zondag 21 juni 2009 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb sinds gisteren last van mijn handen. Ik denk dat het van het vocht komt, mijn ring past ineens net niet meer. Op mijn benen/voeten lijk ik echter vrijwel geenvocht vast te houden en zo heel dik zijn mijn handen of polens ofzo ook niet. Toch voelen mijn vingers niet prettig aan, en doen mijn middel- en ringvinger wat pijn. Gisteren alleen nog de ringvinger, vanochtend werd ik wakker met ook pijn in mijn ringvinger. Ook de kracht is wat verdwenen uit mijn handen. Klinkt dat iemand bekend in de oren?
Jazeker.... ik heb dat ook ineens. 's Ochtend heb ik ook hele vreemde knokkels en stijve vingers. In de loop van de ochtend trekt het weg. Bij mij lijkt het verder ook nergens te zitten, en ik vind het best raar!
pi_70214104
quote:
McLaura, sterkte met je urineweginfectie!
(amoxiciline kan je ook in 1 keer nemen met een heel glas water erachter. hoef je niet te prakken en dan gore drap te drinken.)

Zo doe ik het ook, gelukkig krijg ik die pil wel achterover. Mijn man had vorig jaar een ontsteking en die kan dus met moeite een half paracetamolletje doorslikken en stond met die amoxymegapillen te klooien in een glas en inderdaad drap te drinken.
  zondag 21 juni 2009 @ 08:57:33 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70214191
Dank voor de lieve reacties allemaal

Het bloeden is gisteren vrij vlot alweer gestopt, zeker niet genoeg om een volledige miskraam te laten zijn. En voor de mensen die daar nog 'hoop' uit willen halen. Het LH testje waar ik vanochtend op pieste was weer lichter dan die van gisteren. De hormonen zijn dus echt uit m'n lichaam aan het vertrekken.

@Davina, dit is de derde keer dat het mis gaat. In januari met 5wkn, in april met 11 wkn en nu weer met 5 wkn.

Het voelt anders dan in april, dit is ook veel korter. Het verdriet ligt ook niet zo aan de oppervlakte. Ik ben meer boos en erg opstandig. Verder ook de vraag hoe lang het gaat duren voor het een keer wél lukt allemaal. Hoevaak moet het mis gaan voor het blijft plakken? Gelukkig betekent een derde miskraam meestal wel dat er onderzoek plaats mag vinden. Ik vind mezelf eng rustig onder de situatie. Er zijn wel wat traantjes gevloeid, maar het diepe verdriet is afwezig. Ik voel mezelf beroofd van een illusie, vooral na alle 'tekenen', dat is eigenlijk nog erger dan dat het weer misging. Naja, lastig uitleggen wellicht, maar het voelt zo...

In dit topic hoor ik dus niet meer echt thuis. Ik hang overal weer zo'n beetje tussenin. Hoop hier snel weer terug te zijn en dat keer dan wél om te blijven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 21 juni 2009 @ 09:01:59 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70214212
quote:
ja, mij
maar dat wil je vast niet horen haha

Hier begon het zo op mn voeten nog nergens last van maar ik had met name 's morgens vroeg last van mn vingers. Deed ook altijd mn ring af voor ik ging slapen want geheid dat ie anders de volgende dag niet meer afging.

Even aangeven bij je vk volgende keer dat je gaat. Zeker als het ook gaat tintelen. Het kan zijn dat het vocht op een zenuw drukt en dat daar de pijn enzo (en ook tintelingen) vandaan komen. Zij kan verder adviseren hoe of wat
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 09:02:39 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_70214216
Fluug
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 21 juni 2009 @ 09:02:49 #230
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70214217
Och Flugel het is zo oneerlijk en verdrietig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70214242
quote:
Ja ook hier heel erg bekend! Zo begon het hier ook en inmiddels doen mijn handen de hele dag door pijn. Slapen met polsbeschermers helpt wel wat en van de vk kreeg ik de tip om af en toe even in een warm 'badje' met mijn handen in een spons te knijpen. Dat geeft inderdaad wel wat verlichting en weer wat kracht terug.

Flugeltje wat ontzettend verdrietig
  zondag 21 juni 2009 @ 09:25:10 #232
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70214331
Oh Flugeltje, nee toch, ik ben echt geschokt.. Ik sta ook echt even flink met mijn mond vol tanden zeg, kon ik maar iets zeggen dat híelp.. Veel sterkte ermee dan in elk geval

[bizarre tegenstelling]
TheFrankey, jaaahh, éindelijk, daar is hij dan! Ontzettend gefeliciteerd, nu maaf genieten!

Tessie, ook jij heel erg gefeliciteerd!! Hopelijk kun je alles dat gebeurd is met je bevalling snel achter je laten (want echt, wat vervelend dat het zo raar gelopen is, bah) en ik hoop dat je volop aan het genieten bent!
[/bizarre tegenstelling]

Huup! Jemig zeg, wat een benen! Mijn voormalig collega had dit ook tijdens haar zwangerschap, verbazingwekkend vind ik het. Ik hoop dat het nu in elk geval ophoudt met meer worden, op z'n minst..

DuchessX, au, dat is balen! Als je er last van blijft houden misschien naar de fysio idd? Niet mee blijven lopen he?

Ymme, ik weet niet of je ergens een natuurwinkel in de buurt hebt, maar daar hebben ze katoenen inlegkruisjes (ik moet ze zelf ook nog halen, maar kreeg de tip van een mede-zwangere vriendin), misschien heb je daar iets aan?

Oh, en ik ben zo gelukkig: vrijdagavond zat ik nog even achter de pc en ik weet het echt heel zeker: ik voelde een schopje! Het was te hard om iets anders te zijn, het was zo leuk en lief enenen.. Sindsdien voel ik gewoon weer de gebruikelijke borreltjes, maar ik vind het allang best

Ohja, en we zijn gisteren gaan kijken voor een kinderwagen en we zijn eruit, dus vandaag maken we een afspraak met onze sponsors (mijn mama en papa) om samen te gaan kijken. Op de één of andere manier voelt het meteen een stuk echter zo (sorry als dit laatste stukje hier niet hoort, maar ben er zo blij mee ..)
3!
  zondag 21 juni 2009 @ 09:32:31 #233
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_70214395
Tessie, gefeliciteerd met Graeme
Chell ook gefeliciteerd natuurlijk!

Flugeltje , inderdaad vreselijk oneerlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_70214548
* mijsje denkt aan Flugeltje en steekt een kaarsje op.
pi_70214604
Oh Incantrix, wat gaaaaf! Ik heb nog niks gevoeld. Wel eens dat wat voel met mn hand onder de navel, maar geen idee of het de baby is.

Over tomatensoep gesproken, ik ging vrijdag dikke tomatensoep op een nuchtere maag eten , ik heb het nog uren zitten opboeren

Vandaag 17 weken
Het gaat me nu zo ontzettend snel
Meteen babys hartje gevonden, baby ligt iets onder mn navel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 10:10:31 #236
5428 crew  miss_sly
pi_70214711
flugeltje, ik vind het zo verdrietig en ik weet gewoon niet wat te zeggen. Troostwoorden lijken zo nietszeggend, en meer kan ik helaas ook niet bieden

Incantrix, fijn dat je de baby gevoeld hebt. Bijzonder he?

Poppejans, gefeliciteerd met je mijlpaal en dat voelen komt vanzelf, hoor!

OK, niet onbekend dus, die rare, pijnlijke vingers. Ik moet dinsdag toch naar de vk, dus zal het dan even bespreken. In de tussentijd rustig aan, veel drinken en misschien wat oefeningen in warm water. zoiets las ik inderdaad over CTS op internet. Maar daar hebben ze het over vooral de duim en wijsvinger, maar bij mij is het echt mijn middel- en ringvinger. Verder nergens last van, dus zo'n vaart zal het niet lopen
  zondag 21 juni 2009 @ 10:11:15 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70214721
Ow Flugeltje... wat ongelofelijk oneerlijk.
Ik bedacht me idd ook dat ze nu mss wel wat zouden willen gaan onderzoeken. Maar vooralsnog hoop ik dat het dan maar 4 keer is scheepsrecht gaat worden.

Poppejans, wat ga je hard idd, bijna op de helft!

miss_sly, het hoort er idd bij en het komt soms niet eens door vocht in je handen zelf als wel in je pols. Dan worden er daar dingen afgeklemd.
pi_70214748
flugeltje, wat erg weer. bah
Heel veel sterkte!

En wat leuk dat je de baby hebt gevoeld, Incantrix

Poppejans, heb je een angelsounds?

wat een tegenstelling weer in 1 bericht
  zondag 21 juni 2009 @ 10:19:14 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70214807
Oh en miss_sly, als ze blauw of zwart worden wel bellen he!
  zondag 21 juni 2009 @ 10:19:34 #240
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70214810
Goedemorgen! Hier best goed geslapen. Alleen word ik tegenwoordig misselijk wakker. Even een crackertje helpt gelukkig, maar echt fijn uitslapen is er niet bij helaas. Verder voel ik me prima. Zo lekker douchen en eens kijken of we nog actief kunnen worden vandaag.

Poppejans, gaat inderdaad hard zeg nog even en jullie kunnen het geslacht al te weten komen.

Incantrix, wat gaaf dat je je kleintje gaat voelen. Lijkt me echt zo bijzonder
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 10:38:27 #241
5428 crew  miss_sly
pi_70215055
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en miss_sly, als ze blauw of zwart worden wel bellen he!

Kan dat kwaad dan?
pi_70215238
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:14 schreef lily het volgende:

Poppejans, heb je een angelsounds?

Het duurde echter tot ver na de 12 weken dat ik e echt het hartje ermee horen kon, maar dat is bij iedereen verschillend. Nu luister ik 1x in de week, even ter geruststelling.
pi_70215297
Ik heb dus ook zo'n ding. Althans, ik had zo'n ding
Ik heb m gekocht in 2000 en volgens mij in mijn 2de zwangerschap niet eens gebruikt. Wat ik wel zeker weet is dat het ding jaren lang op de kast bij oudste lag tot we vorig jaar de kamers opgeknapt hebben (en ik m nog in mijn handen heb gehad).
Nu wil ik hem dus! En ik kan m niet meer vinden
Ik zit al dagen het huis door te rommelen (4 verdiepingen dus het stomme ding kan overal liggen) maar nu weet ik het echt niet meer.

grrrr
pi_70215404
oew zooo irritant is dat, iets zoeken en niet kunnen vinden!
Hopelijk heb je hem alsnog gevonden vandaag, het is echt wel gaaf om te luisteren
pi_70215504
Nee, ik vind hem niet en ik vertik het om een nieuwe te kopen.

Ik verdenk m'n man dat hij hem weggegooid heeft ivm het te hoge "luister jij eens want ik hoor niks meer en nu is het vast mis" gehalte
pi_70215590
Incantrix, baby gevoeld! Gaaf! Die eerste plopjes zijn zo gaaf

Lily Hoop dat je 'm alsnog vindt. Of dat je man besluit een nieuwe voor je te regelen

Poppejans 17 weken!

Ik ben gisteren m'n eigen 35 weken mijlpaal vergeten 't schiet wel héél erg op nu zeg Ik merk dat ik nu, op de eerste dag dat ik er tijd voor heb, ook allemaal echte verlofdingen wil doen. Laatste dingetjes kopen enzo. En niks kan, omdat het zondag is grrr
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 11:18:23 #247
5428 crew  miss_sly
pi_70215701
innepin, hoe kun je dat nou vergeten

Gefeliciteerd met je 35 weken mijlpaal
Spannend he, wat gaat het hard
  zondag 21 juni 2009 @ 11:19:57 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70215736
quote:
Ik heb het zelfde, een onprettig gevoel in mijn vingers, ook warme handen, en soms tintelende handen.
m'n ring past nog en kan nog enigzins draaien.
heb ook vaak klamme handen tegenwoordig.

en heb nog geen idee wat ik er tegen kan doen.
pi_70215768
Wow, 35 weken alweer Innepin! gefeliciteerd met je mijlpaal
  zondag 21 juni 2009 @ 11:24:12 #250
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70215795
Flugeltje, wil je even sterkte wensen
  zondag 21 juni 2009 @ 11:27:34 #251
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70215844
Flugeltje, heel veel sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 21 juni 2009 @ 11:28:48 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70215869
jaaah 35 weken mijlpaal voor Miss_S en Innepin!

en Poppejans ook alweer 17 weken!!!

Icantrix, wat fijn dat je je beebje hebt gevoeld! dat lijkt me echt zo mooi en bijzonder!

Lily, wat frustrerend dat je dat ding niet kan vinden, terwijl je bijna zeker weet dat ie ergens moet zijn...
(en ws vind je hem na de zwangerschap ineens ergens terug.... )

Flugel, nogmaals een dikke knuffel wat ongelofelijk, 3 keer in een half jaar......

Ik voel me de laatste dagen een beetje beter, ben iets minder moe en misselijk.. en ben nog steeds een beetje van die ongelofelijk schattige echo van vrijdagmorgen.... en vind toch dat uiteindelijk de eerste weken best snel zijn gegaan, ben gewoon ook alweer 12 weken! (en 3 dagen )....
ik heb ook de kraamzorg al aangevraagd en het kraampakket en de aanvraag voor de kinderopvang ligt ook al klaar, moet alleen nog even ingevuld worden....

(en het begint nu echt door te dringen, en ik vind het zo leuk, ik word ECHT mamma )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 21 juni 2009 @ 11:31:26 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70215910
Tessie eindelijk gefeliciteerd met Graeme!
geniet van je kraamtijd en de geboortecakejes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_70215972
Gefeliciteerd met Graeme Tessie!
  zondag 21 juni 2009 @ 11:34:49 #255
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70215977
Flugeltje, wat gemeen zeg
Ik vind het zo sneu dat het nu alweer misgegaan lijkt te zijn... Veel sterkte toegewenst

Incantrix, wat bijzonder he?

Miss_Sly, ik had er de vorige keer al vrij vroeg last van. Ik werd elke ochtend wakker met gevoelloze vingers: middelvinger, ringvinger en pink moesten echt een paar uur op gang komen. Is onschuldig verder, alleen een beetje vervelend soms.

Haha Lily, kan het me stiekem best een beetje voorstellen van je man
Zwangere vrouwen kunnen soms zooooo irritant zijn

Gisteren een BBQ-feestje gehad. Was erg leuk, maar ook heel vermoeiend en ik ben eigenlijk veel te lang gebleven dan goed voor me was. Meer dood dan levend met buik- en rugpijn en volledig van de wereld weer naar huis gegaan en de halve nacht met mijn hoofd in een emmer gehangen. Hoezo had ik beter moeten luisteren naar mijn eigen lichaam
.... met gevoel voor drama....
  zondag 21 juni 2009 @ 11:55:33 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70216399
McLaura, dank je voor de tip!

Alle dames die het nodig hebben
  zondag 21 juni 2009 @ 11:56:33 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70216419
Innepin dooske haha. Nouja, dan morgen maar helemaal los op verlofdingskes of niet?
Je kunt wel al van alles wassen natuurlijk vandaag

BJ wat een leuk bericht
fijn dat je je wat beter voelt. Hihi, leuk he? dat besef? het is echtechtechtecht waar!

Kers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70216565
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:55 schreef Asyniur het volgende:
McLaura, dank je voor de tip!

Hij is alleen niet elegant, maar goed, soms heeft het oog niks te willen
  zondag 21 juni 2009 @ 12:08:30 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70216710
hier merk ik dat ik steeds minder slaap nodig heb.
dit is al de 2de nacht dat de kleine me grotendeels uit m'n slaap hield door wederom te trappelen in de zij waarop ik sliep, heel vervelend soms.

vroeg me ook gelijk af kan het ook niet gewoon zo zijn dat de kleine zo trappeld omdat ik op hem/haar ga liggen ?
  zondag 21 juni 2009 @ 12:17:34 #260
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70216934
Haha Bar, dat idee heb ik soms ook, dan lig ik op een bepaalde manier en krijg k een venijnige schop zo eentje uit de categorie oi! schuif es op!

Zeg even een vraagje he. Dat sterretjes zien. Hoe vaak moet dat voorkomen voordat het kwaad kan ofzo? Mn vk heeft wel gezegd dat ik daar erg in moet houden dat soort dingen (sterretjes zien, misselijkheid, hoofdpijn enz.). Eerst dacht ik van mja, ik heb geen idee hoe je merkt of je sterretjes ziet maar gistermiddag stond ik boven een kadootje in te pakken en toen zag ik ineens allemaal sterretjes een paar minuten lang, duidelijk dus 1 van die dingen die je "weet" zodra je het ondervindt maar goed, het is daarna niet meer voorgekomen en ik moet volgende week weer op controle. Ik voel me verder prima. Wel wat hoofdpijn maar niet erg, ben al sinds half 4 wakker en voel me brak dus hoofdpijn ligt voor mij gewoon daaraan.
Wat denken jullie? Ik ben zelf geneigd af te wachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 12:22:01 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70217055
hmmm je kunt even afwachten en kijken of het nog een keer gebeurd.
maar je kunt natuurlijk ook altijd even bellen en vragen. althans dat zou ik doen als ik het gewoon wil weten.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:23:16 #262
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70217088
Bellen Huup!!!!
Mijn verloskundige zei tegen me, als ik ook maar iets voelde wat kon duiden op hoge bloeddruk, bellen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 21 juni 2009 @ 12:23:22 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70217093
Ik heb ze de afgelopen weken hier ook al een paar keer gezien. Na het opstaan bijvoorbeeld, maar ook af en toe zomaar.
Maar dat heb ik bij mezelf echt geweten aan lage bloeddruk (geen idee) en algeheel zwanger zijn zeg maar.

Ik durf het je dus niet te zeggen.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:24:46 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70217134
ja dat is ook zo, maar ik heb de afgelopen paar weken zo vaak gebeld al en extra controle gehad en er was steeds loos alarm. Ik wil hen niet op hun vrije zondag, vaderdag storen ofzo dus vandaag wordt hem sowieso niet wat mij betreft.

Misschien dat ik morgen ofzo anders even bel.
pfff ze zien me aankomen, heb je haar weer haha

-edit-
ah BE, das meer geruststellend
of gewoon eigenwijs haha.
nouja dan neig ik weer naar gewoon afwachten.

Thnx
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 12:24:47 #265
95408 Incantrix
pi_70217135
Huup, een paar minuten is wel echt lang hoor, bij mij heeft het nooit langer geduurd als een aantal seconden.. En als ze dat expliciet heeft genoemd als een aandachtspunt zou ik denk ik wel bellen..
3!
  zondag 21 juni 2009 @ 12:25:30 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70217153
zo val ik soms heel raar flauw, nadat ik wat gegeten heb...
maar dat heb ik al eerder gehad en toen is me verteld dat ik afentoe last heb van een plotseling dalende bloeddruk, die daarna weer normaal word.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:28:20 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70217237
Wat je ook kan doen Huup, dan hoef je de vk niet te bellen, is zelf even langs de HAP of de SEH rijden om te vragen of ze je bloeddruk even kunnen meten. Als die normaal is dan zal het allemaal wel los lopen.

Zoals Incantrix zegt, een paar minuten is wel lang, het is bij mij echt altijd maar eventjes.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:28:49 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70217252
ik heb dat soms ook wel, maar duurt bij mij meestal maximaal 10 seconden...
moet ik even steun zoeken, even rustig zitten of hangen en dan trekt het zo weer weg..
(denk dat het bij mij ook door een lage bloeddruk komt, en dan ineens te snel opstaan > orthostatische hypotensie)
  zondag 21 juni 2009 @ 12:29:05 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70217260
Oh trouwens, of het nou aan de SRL gel, de buisjes koper of gewoon het toeval ligt... Ik heb geen kramp gehad vannacht! Dat koper blijft dus mooi nog even liggen daar.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:30:39 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70217300
Fijn BE
  zondag 21 juni 2009 @ 12:35:08 #271
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70217433
Hmm ja dan ga ik morgen wel even langs de HAP hier, als die open is.
Mn bloeddruk lijkt erg te schommelen. normaal lag de onderdruk altijd wel rond 70/75 en bij de voorlaatste meting op 60, de laatste meting in het ziekenhuis was eerst belachelijk hoog haha. 149 over 98 ofzo, maar die meting heeft ze toen een paar minuten later opnieuw gedaan en toen was het 130 over 88 en dat was prima.

Het heeft zeker een minuut of 2 a 3 geduurd. Ik was eerst verbaasd omdat ik het nooit eerder had gezien en heb nog even her en der rondgekeken of ik het ergens anders ook zag. Ben nog onze slaapkamer ingelopen om te zien of het daar ook was toen het weer wegzakte dacht ik van mja het zal wel voelde me niet flauw ofzo en had ook niet per se het gevoel dat ik moest gaan zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 12:35:30 #272
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70217447
Jemig Bar, heb je dat flauwvallen nou nog steeds?? Dat lijkt me nou zo eng

Huup, wat BE zegt is idd wel een goeie! Even je bloeddruk laten checken onder het mom van better safe than sorry.

BE, het werkt
En "het"kan dus alledrie zijn.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 21 juni 2009 @ 12:35:35 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70217452
BE w00t voor de koperen buisjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie zondag 21 juni 2009 @ 12:35:58 #274
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70217464
Tessie en Graeme mogen naar huis!
  zondag 21 juni 2009 @ 12:36:33 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70217483
denk persoonlijk dat jezelf dat het beste aanvoelt Huup.

wat fijn chell en je mag vanmiddag los qua foto's schieten
  zondag 21 juni 2009 @ 12:49:42 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70217860
Jeeeeh Tessie en Graeme morgen naar huis!

Trouwens BE en BJ, ik ben wel nieuwsgierig naar wat jullie dan zien kun je het omschrijven? Ik zag echt kleine witte felle puntjes of bolletjes die voorbij flitsten. Klinkt bekend? Ik vond het zo stom haha het leken gewoon ook echt sterretjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70217905
Tessie en Greame! lekker thuis genieten van vaderdag!
pi_70218031
Huup, ik zou het wel even in de gaten houden. En anders toch ff de vk bellen. Liever overdag dan 's avonds/'s nachts. Zeker als ze sterretjes zien enzo hebben aangegeven als iets waar je op moet letten... Ze hebben dienst en als het niet uitkomt dat je belt dan zeggen ze dat echt wel...

Ik heb ook wel eens dat ik "sterretjes" zie bij te snel opstaan. Maar dan wordt het ook zwart voor mn ogen en voel ik me echt alsof ik ff moet gaan zitten of me moet vasthouden.

Kers, dat lijkt me dan weer niks, de halve nacht met je hoofd boven de emmer/plee... bbq herkauwen...

BE, gelukkig geen kramp, heerlijk!

Tessie en Graeme, op naar huis
Fake it till you make it...
  zondag 21 juni 2009 @ 12:58:35 #279
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70218116
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef Kersjes het volgende:
Jemig Bar, heb je dat flauwvallen nou nog steeds?? Dat lijkt me nou zo eng
Ja ik heb het nog steeds, heb nu ook standaard in m'n tas/broekzak druivesuiker zitten zodat ik gelijk wat in kan nemen zodra ik het weer aan voel komen.

Het "voordeel"is wel dat ik het aan voel komen,
krijg het heel erg warm, word klein beetje trillerig, zweethanden, en dan word het zwart voor m'n ogen.

Tegen de tijd dat ik die zweethanden krijg en mezelf voel draaien, dan neem ik de druivesuiker gelijk in en vaak helpt dat wel, ben verder ook niet meer omgevallen of in elkaar gezakt.
en ik loop gelijk naar buiten als ik ergens binnen ben.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:00:51 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70218177
Huup, het zit bij mij vnml in mijn ooghoeken aan de buitenkant en dan zijn het hele lichte puntjes (lampje zeg maar) die overmijn oogbol lijken te drijven. Beetje a la sperma onder de microscoop zeg maar. (De bewegingen dan he. )
  Jubileum moderator zondag 21 juni 2009 @ 13:01:45 #281
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70218200
Huupje jouw combi van vocht vasthouden, wisselende bloeddruk en nu ook sterretjes zou ik zeker even telefonisch voorleggen aan de VK. Echt doen hoor!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Hoofdredactie Fotografie zondag 21 juni 2009 @ 13:02:25 #282
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70218222
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Niet morgen Vandaag! Sterker nog, ik denk dat ze er al wel zijn nu
  zondag 21 juni 2009 @ 13:02:57 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70218239
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef huuphuup het volgende:

Trouwens BE en BJ, ik ben wel nieuwsgierig naar wat jullie dan zien kun je het omschrijven? Ik zag echt kleine witte felle puntjes of bolletjes die voorbij flitsten. Klinkt bekend? Ik vond het zo stom haha het leken gewoon ook echt sterretjes
bij mij wordt het vaak eerst donker voor mijn ogen .. en dan inderdaad een beetje flitsende lichte dingetjes .. moeilijk uit te leggen.....
maar bij mij is het altijd vrij snel weer voorbij hoor...

En voor Tessie en Graeme! en ik ben zoooo benieuwd naar de foto's van de verse beebs...
pi_70218275
Tessie en Graeme naar huis, wat fijn! Fotooooo's!
BE geen kramp jeuj

Huup, ik zie ook wel es sterretjes... heb me er nooit zoveel zorgen over gemaakt trouwens Maar ik heb ook geen hoge bloeddruk en hou niet zoveel vocht vast als jij. Wat Lois al zegt, de combinatie is misschien wel genoeg om toch even te bellen..
En de wasmachine zit al vol met babyspul Die ziekenhuistas moet en zal af vandaag

Miss sly ik was gisteren de hele dag op pad met een spelletjes-in-de-polder-dag met de schoonfamilie schoonouders 40jr getrouwd Erg vermoeiend ook al hoefde ik alleen maar foto's te maken en thank god niet mee te doen met dingen als kruiwagenrace enzo En daarnaast vond ik mezelf zielig omdat ik gister éigenlijk zou trouwen. Dus niet zo zeer beziggehouden met mijlpalen. Dan maar vandaag
  zondag 21 juni 2009 @ 13:08:18 #285
100412 mefke79
komt goed!
pi_70218388
huup, ik zou gewoon effe de vk bellen, al was het maar voor overleg. Daar zijn ze toch voor? Ik vind het namelijk wel een beetje eng klikken met je hoofdpijn er bij....

Weinig slapen? Ik slaap geloof ik juist te veel. Of ik draai te weinig in m'n slaap, kan ook. Vanochtend wakker geworden met een doffe rechterarm en pijnlijke heup, gewoon van het er op liggen. Niet fijn!
En het gaat warmer worden komende week! En dat in combi met een weekendje zee, dus ik heb net maar even flink online geshopt. Jurkje bij de prenatal (want hier alleen nog s te krijgen en da pas ik ech nie), broek + hemd bij de esprit en nog drie bovenstukjes bij de wehkamp. Als die alle drie nou niet passen, dan ga ik gewoon in zwangerschapsbroekje, bh en hemdje (omhoog) buiten zitten. En ik ga manlief maar eens lief aankijken, tijd om ons zwembadje te vullen! Gelukkig hebben wij zo'n stoel waar je met je voetjes omhoog kan liggen, dan ga ik het vast wel uithouden de komende dagen...ik word altijd zooo blij van de zon
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70218402
Huup, ik heb ze zowel bij Amber als bij Tess gehad. Bloeddruk laten controleren maar die was steeds goed.
Als je je zorgen maakt, gewoon bellen hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:15:04 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70218558
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef Chell het volgende:

[..]

Niet morgen Vandaag! Sterker nog, ik denk dat ze er al wel zijn nu
oooh ik las een letter teveel
ik las morgen ipv mogen

dubbel-yay dan

BE en BJ haha ja ik was even nieuwsgierig dat zijn echt van die dingen waar ik me niets bij voor kon stellen ofzo en ik vroeg me net af van hmm hebben we het wel over hetzelfde dan

Lois ik heb even gekeken op de site van de HA morgenochtend is er vanaf half 8 's morgens een inloopspreekuur, ik ga dan even langs om mn bloeddruk te laten meten en ik zal ook even zijn/haar mening vragen. Ik weet wel dat vk's het vast niet erg vinden en dat ze liever een keer te vaak langskomen enzo maar het is op dit moment gewoon erg onhandig heel erg dat ik dit zeg, ik schaam me diep want we staan op het punt om bij de schoonouders langs te gaan enzo.
Nijna ook thnx
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70218738
Huupske, wel rustig aan doen hè En desnoods je sterretjes-zien gebruiken om snel weg te gaan bij de schoonfam
  zondag 21 juni 2009 @ 13:24:54 #289
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70218812
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:22 schreef innepin het volgende:
Huupske, wel rustig aan doen hè En desnoods je sterretjes-zien gebruiken om snel weg te gaan bij de schoonfam
booooh daar zeg je wat

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 13:25:10 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70218823
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:25 schreef _Bar_ het volgende:
zo val ik soms heel raar flauw, nadat ik wat gegeten heb...
maar dat heb ik al eerder gehad en toen is me verteld dat ik afentoe last heb van een plotseling dalende bloeddruk, die daarna weer normaal word.
Daar is een naam voor... maar die weet ik even niet postprandiale hypotensie
Omdat er onevenredig veel bloed opeens naar je spijsverteringsstelsel gaat, daalt je bloeddruk en val je flauw. Is vervelend maar schijnt geen kwaad te kunnen...
Komt vooral voor bij ouderen.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:32:38 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70219019
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:25 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Daar is een naam voor... maar die weet ik even niet postprandiale hypotensie
Omdat er onevenredig veel bloed opeens naar je spijsverteringsstelsel gaat, daalt je bloeddruk en val je flauw. Is vervelend maar schijnt geen kwaad te kunnen...
Komt vooral voor bij ouderen.
Boehoe en ik ben ook al bijna 30 (verdorie ben net 28 geworden )

En dat het geen kwaad kan, hoorde ik ook, het is alleen zoals je al aangeeft, vervelend
pi_70219612
Huup, ik ben het eigenlijk niet zo eens met het naar de huisarts toegaan (maar wie ben ik ), omdat die geen zicht heeft op het verloop van je zwangerschap. Ik denk echt, echt dat je beter af bent bij je verloskundige...
pi_70219658
Huup, spuit 11 hier. Ik zou de vk ook bellen!
  zondag 21 juni 2009 @ 14:07:15 #294
95408 Incantrix
pi_70220117
Poppejans, jij gaat nu vast ook snel van alles voelen! Behalve dat ene schopje voel ik ook nog niet echt herkenbare dingen, maar wel allerlei rare borreltjes en plopjes.. En misschien voel je wel meer als je nu doorhebt zeg maar, en kun je strakjes als je duidelijker voelt dat de beeb iets doet herleiden "oh, maar dan was dat-en-dat vast óók.." Je bent ook al 17 weken al Gaat zo superhard he?

Miss_Sly, dat is het precies, súperbijzonder.. En nog stééds erg onwerkelijk. Ik vraag me echt af wanneer het nu écht mijn voorstellingsvermogen binnen zal sijpelen, maar misschien moet ik daar wel niet al te hard op rekenen En ben benieuwd wat je vk gaat zeggen over je vingers inderdaad..

Lily, inderdaad.. En die tegenstelling ja..

Happy, het is echt een beetje raar, maar wel heel leuk en bijzonder inderdaad! Ik ben echt benieuwd wanneer ik hier van jou ga lezen dat je iets gevoeld hebt, wie weet wanneer jij het voelt Da's toch een stuk leuker als misselijk zijn he?

Innepin: het is ook wel echt heel fijn om tussendoor af en toe een soort van bevestiging te krijgen, en lief ook, op de één of andere manier Ennuhm, gefeliciteerd met je mijlpaal

Beessie-Jen, jij bent ook echt al hard op weg he? 12+3 Ik hoop dat je nu steeds minder last gaat krijgen van de vermoeidheid en misselijk zijn, bij mij begon het ook echt rond die periode minder te worden! En dat regelwerk, vind jij het ook zo raar om dat al zo vroeg te doen? Ik vond met name het kinderopvang-verhaal echt schokkend!

En oh oh, Kersjes, ja.. Soms is de verleiding te groot om altijd te luisteren, maar die straf daarna he? En bijzonder, jaaahh, écht wel..

Oh, en terwijl ik deze post zat te typen weer een plopje/schopje! Ooohh

[/Incantrix-style-lap-tekst]
3!
pi_70220164
Huups... bellen! huppakee!

Niet naar je HA gaan... dát is juist alleen maar lastig voor je VK, dan gaan meerdere mensen zich ineens met een zws. probleem bemoeien... Iets wat mogelijk gerelateerd is aan je zws. altijd eerst bij je zws.begeleider melden, als die er niets mee kan is het wellicht een probleem voor de HA!

Better safe than sorry! Een verloskundige heeft geen dienst om alleen baby's op te vangen en in haar bed te liggen, juist voor dit soort dingen is er een dienstdoende! Ik krijg persoonlijk liever zo'n telefoontje op de zondagmiddag, al blijkt t dan wellicht niets te zijn, dan dat ik met hoge spoed naar iemand toe kan sjesen omdat iemand te laat aan de bel getrokken heeft omdat ze mij niet wilde storen.. dan had ik wel voor een van 9 tot 5 kantoorbaan gekozen!

niet meer twijfelen, bellen! en je niet teveel voelen, want die dikke pootjes van jou met een toch wel duidelijk stijgende bloeddruk, ook al is die dan bij de 2e meting goed bevonden vind ik toch té verontrustend om nu niet aan de bel te trekken!
hups!

Edit...potverdikkie, ik lees nu pas dat je op weg bent naar je schoonouders... en nu baal ik dat ik je nummer niet heb om je via sms een schop onder je kont te geven!

[ Bericht 8% gewijzigd door Poppedein op 21-06-2009 14:42:05 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70220649
Poppedein, wat ben jij streng
ik sms d'r wel even ok?
  zondag 21 juni 2009 @ 14:33:43 #297
95408 Incantrix
pi_70221062
Haha, Huuphuup wordt achtervolgd door dit topic (En dat vind ik eigenlijk wel cool, zo mooi om elkaar zo bij te staan )
3!
  zondag 21 juni 2009 @ 14:37:00 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70221151
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Huuphuup wordt achtervolgd door dit topic (En dat vind ik eigenlijk wel cool, zo mooi om elkaar zo bij te staan )
Moest ik ook aan denken
pi_70221381
Lief Innepin, Thnx...

Misschien moet ik me er ook wel gewoon niet mee bemoeien... ik blijf dat soort dingen gewoon lastig vinden hier! Het is totaal niet mijn bedoeling iemand angst aan te jagen, maar ik weet nog wel dat ik t mezelf bij ingrid destijds ook kwalijk nam dat ik haar geen schop onder haar kont heb gegeven om aan de bel te trekken..
Tis best lastig om hier alleen maar "als zwangere" te komen...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 21 juni 2009 @ 14:44:50 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70221397
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Incantrix het volgende:
Beessie-Jen, jij bent ook echt al hard op weg he? 12+3 Ik hoop dat je nu steeds minder last gaat krijgen van de vermoeidheid en misselijk zijn, bij mij begon het ook echt rond die periode minder te worden! En dat regelwerk, vind jij het ook zo raar om dat al zo vroeg te doen? Ik vond met name het kinderopvang-verhaal echt schokkend!

[/Incantrix-style-lap-tekst]
ik vind idd die kinderopvang ook erg vroeg, maar iedereen adviseert het om dat snel te doen... dus denk dat we dat toch maar doen, zou ook wat zijn, als we straks ons kindje nergens kunnen onderbrengen...

en ik voel me idd ook wel al een stuk beter dan een aantal weken geleden hoor lijkt zelfs of ik minder vermoeid ben....
hopen dat het zo blijft...

en aaahhhhh dat schopje.....
pi_70221839
Poppedein, ik vind het juist heel tof dat je af en toe even vk bent, hoewel ik heel erg snap dat je best "gewoon zwangere" wil zijn. Maar al zeggen tien mensen "Ik zou toch even bellen...", het klinkt toch een stuk overtuigender als jij het zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')