abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70214104
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef DaviniaHR het volgende:
McLaura, sterkte met je urineweginfectie!
(amoxiciline kan je ook in 1 keer nemen met een heel glas water erachter. hoef je niet te prakken en dan gore drap te drinken.)

Zo doe ik het ook, gelukkig krijg ik die pil wel achterover. Mijn man had vorig jaar een ontsteking en die kan dus met moeite een half paracetamolletje doorslikken en stond met die amoxymegapillen te klooien in een glas en inderdaad drap te drinken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 21 juni 2009 @ 08:57:33 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70214191
Dank voor de lieve reacties allemaal

Het bloeden is gisteren vrij vlot alweer gestopt, zeker niet genoeg om een volledige miskraam te laten zijn. En voor de mensen die daar nog 'hoop' uit willen halen. Het LH testje waar ik vanochtend op pieste was weer lichter dan die van gisteren. De hormonen zijn dus echt uit m'n lichaam aan het vertrekken.

@Davina, dit is de derde keer dat het mis gaat. In januari met 5wkn, in april met 11 wkn en nu weer met 5 wkn.

Het voelt anders dan in april, dit is ook veel korter. Het verdriet ligt ook niet zo aan de oppervlakte. Ik ben meer boos en erg opstandig. Verder ook de vraag hoe lang het gaat duren voor het een keer wél lukt allemaal. Hoevaak moet het mis gaan voor het blijft plakken? Gelukkig betekent een derde miskraam meestal wel dat er onderzoek plaats mag vinden. Ik vind mezelf eng rustig onder de situatie. Er zijn wel wat traantjes gevloeid, maar het diepe verdriet is afwezig. Ik voel mezelf beroofd van een illusie, vooral na alle 'tekenen', dat is eigenlijk nog erger dan dat het weer misging. Naja, lastig uitleggen wellicht, maar het voelt zo...

In dit topic hoor ik dus niet meer echt thuis. Ik hang overal weer zo'n beetje tussenin. Hoop hier snel weer terug te zijn en dat keer dan wél om te blijven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 21 juni 2009 @ 09:01:59 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70214212
quote:
Op zondag 21 juni 2009 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb sinds gisteren last van mijn handen. Ik denk dat het van het vocht komt, mijn ring past ineens net niet meer. Op mijn benen/voeten lijk ik echter vrijwel geenvocht vast te houden en zo heel dik zijn mijn handen of polens ofzo ook niet. Toch voelen mijn vingers niet prettig aan, en doen mijn middel- en ringvinger wat pijn. Gisteren alleen nog de ringvinger, vanochtend werd ik wakker met ook pijn in mijn ringvinger. Ook de kracht is wat verdwenen uit mijn handen. Klinkt dat iemand bekend in de oren?
ja, mij
maar dat wil je vast niet horen haha

Hier begon het zo op mn voeten nog nergens last van maar ik had met name 's morgens vroeg last van mn vingers. Deed ook altijd mn ring af voor ik ging slapen want geheid dat ie anders de volgende dag niet meer afging.

Even aangeven bij je vk volgende keer dat je gaat. Zeker als het ook gaat tintelen. Het kan zijn dat het vocht op een zenuw drukt en dat daar de pijn enzo (en ook tintelingen) vandaan komen. Zij kan verder adviseren hoe of wat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 09:02:39 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_70214216
Fluug
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 21 juni 2009 @ 09:02:49 #230
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70214217
Och Flugel het is zo oneerlijk en verdrietig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70214242
quote:
Ik heb sinds gisteren last van mijn handen. Ik denk dat het van het vocht komt, mijn ring past ineens net niet meer. Op mijn benen/voeten lijk ik echter vrijwel geenvocht vast te houden en zo heel dik zijn mijn handen of polens ofzo ook niet. Toch voelen mijn vingers niet prettig aan, en doen mijn middel- en ringvinger wat pijn. Gisteren alleen nog de ringvinger, vanochtend werd ik wakker met ook pijn in mijn ringvinger. Ook de kracht is wat verdwenen uit mijn handen. Klinkt dat iemand bekend in de oren?
Ja ook hier heel erg bekend! Zo begon het hier ook en inmiddels doen mijn handen de hele dag door pijn. Slapen met polsbeschermers helpt wel wat en van de vk kreeg ik de tip om af en toe even in een warm 'badje' met mijn handen in een spons te knijpen. Dat geeft inderdaad wel wat verlichting en weer wat kracht terug.

Flugeltje wat ontzettend verdrietig
  zondag 21 juni 2009 @ 09:25:10 #232
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70214331
Oh Flugeltje, nee toch, ik ben echt geschokt.. Ik sta ook echt even flink met mijn mond vol tanden zeg, kon ik maar iets zeggen dat híelp.. Veel sterkte ermee dan in elk geval

[bizarre tegenstelling]
TheFrankey, jaaahh, éindelijk, daar is hij dan! Ontzettend gefeliciteerd, nu maaf genieten!

Tessie, ook jij heel erg gefeliciteerd!! Hopelijk kun je alles dat gebeurd is met je bevalling snel achter je laten (want echt, wat vervelend dat het zo raar gelopen is, bah) en ik hoop dat je volop aan het genieten bent!
[/bizarre tegenstelling]

Huup! Jemig zeg, wat een benen! Mijn voormalig collega had dit ook tijdens haar zwangerschap, verbazingwekkend vind ik het. Ik hoop dat het nu in elk geval ophoudt met meer worden, op z'n minst..

DuchessX, au, dat is balen! Als je er last van blijft houden misschien naar de fysio idd? Niet mee blijven lopen he?

Ymme, ik weet niet of je ergens een natuurwinkel in de buurt hebt, maar daar hebben ze katoenen inlegkruisjes (ik moet ze zelf ook nog halen, maar kreeg de tip van een mede-zwangere vriendin), misschien heb je daar iets aan?

Oh, en ik ben zo gelukkig: vrijdagavond zat ik nog even achter de pc en ik weet het echt heel zeker: ik voelde een schopje! Het was te hard om iets anders te zijn, het was zo leuk en lief enenen.. Sindsdien voel ik gewoon weer de gebruikelijke borreltjes, maar ik vind het allang best

Ohja, en we zijn gisteren gaan kijken voor een kinderwagen en we zijn eruit, dus vandaag maken we een afspraak met onze sponsors (mijn mama en papa) om samen te gaan kijken. Op de één of andere manier voelt het meteen een stuk echter zo (sorry als dit laatste stukje hier niet hoort, maar ben er zo blij mee ..)
3!
  zondag 21 juni 2009 @ 09:32:31 #233
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_70214395
Tessie, gefeliciteerd met Graeme
Chell ook gefeliciteerd natuurlijk!

Flugeltje , inderdaad vreselijk oneerlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_70214548
* mijsje denkt aan Flugeltje en steekt een kaarsje op.
pi_70214604
Oh Incantrix, wat gaaaaf! Ik heb nog niks gevoeld. Wel eens dat wat voel met mn hand onder de navel, maar geen idee of het de baby is.

Over tomatensoep gesproken, ik ging vrijdag dikke tomatensoep op een nuchtere maag eten , ik heb het nog uren zitten opboeren

Vandaag 17 weken
Het gaat me nu zo ontzettend snel
Meteen babys hartje gevonden, baby ligt iets onder mn navel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 10:10:31 #236
5428 crew  miss_sly
pi_70214711
flugeltje, ik vind het zo verdrietig en ik weet gewoon niet wat te zeggen. Troostwoorden lijken zo nietszeggend, en meer kan ik helaas ook niet bieden

Incantrix, fijn dat je de baby gevoeld hebt. Bijzonder he?

Poppejans, gefeliciteerd met je mijlpaal en dat voelen komt vanzelf, hoor!

OK, niet onbekend dus, die rare, pijnlijke vingers. Ik moet dinsdag toch naar de vk, dus zal het dan even bespreken. In de tussentijd rustig aan, veel drinken en misschien wat oefeningen in warm water. zoiets las ik inderdaad over CTS op internet. Maar daar hebben ze het over vooral de duim en wijsvinger, maar bij mij is het echt mijn middel- en ringvinger. Verder nergens last van, dus zo'n vaart zal het niet lopen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 21 juni 2009 @ 10:11:15 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70214721
Ow Flugeltje... wat ongelofelijk oneerlijk.
Ik bedacht me idd ook dat ze nu mss wel wat zouden willen gaan onderzoeken. Maar vooralsnog hoop ik dat het dan maar 4 keer is scheepsrecht gaat worden.

Poppejans, wat ga je hard idd, bijna op de helft!

miss_sly, het hoort er idd bij en het komt soms niet eens door vocht in je handen zelf als wel in je pols. Dan worden er daar dingen afgeklemd.
pi_70214748
flugeltje, wat erg weer. bah
Heel veel sterkte!

En wat leuk dat je de baby hebt gevoeld, Incantrix

Poppejans, heb je een angelsounds?

wat een tegenstelling weer in 1 bericht
  zondag 21 juni 2009 @ 10:19:14 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70214807
Oh en miss_sly, als ze blauw of zwart worden wel bellen he!
  zondag 21 juni 2009 @ 10:19:34 #240
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70214810
Goedemorgen! Hier best goed geslapen. Alleen word ik tegenwoordig misselijk wakker. Even een crackertje helpt gelukkig, maar echt fijn uitslapen is er niet bij helaas. Verder voel ik me prima. Zo lekker douchen en eens kijken of we nog actief kunnen worden vandaag.

Poppejans, gaat inderdaad hard zeg nog even en jullie kunnen het geslacht al te weten komen.

Incantrix, wat gaaf dat je je kleintje gaat voelen. Lijkt me echt zo bijzonder
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 10:38:27 #241
5428 crew  miss_sly
pi_70215055
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en miss_sly, als ze blauw of zwart worden wel bellen he!

Kan dat kwaad dan?
pi_70215238
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:14 schreef lily het volgende:

Poppejans, heb je een angelsounds?

Het duurde echter tot ver na de 12 weken dat ik e echt het hartje ermee horen kon, maar dat is bij iedereen verschillend. Nu luister ik 1x in de week, even ter geruststelling.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70215297
Ik heb dus ook zo'n ding. Althans, ik had zo'n ding
Ik heb m gekocht in 2000 en volgens mij in mijn 2de zwangerschap niet eens gebruikt. Wat ik wel zeker weet is dat het ding jaren lang op de kast bij oudste lag tot we vorig jaar de kamers opgeknapt hebben (en ik m nog in mijn handen heb gehad).
Nu wil ik hem dus! En ik kan m niet meer vinden
Ik zit al dagen het huis door te rommelen (4 verdiepingen dus het stomme ding kan overal liggen) maar nu weet ik het echt niet meer.

grrrr
pi_70215404
oew zooo irritant is dat, iets zoeken en niet kunnen vinden!
Hopelijk heb je hem alsnog gevonden vandaag, het is echt wel gaaf om te luisteren
pi_70215504
Nee, ik vind hem niet en ik vertik het om een nieuwe te kopen.

Ik verdenk m'n man dat hij hem weggegooid heeft ivm het te hoge "luister jij eens want ik hoor niks meer en nu is het vast mis" gehalte
pi_70215590
Incantrix, baby gevoeld! Gaaf! Die eerste plopjes zijn zo gaaf

Lily Hoop dat je 'm alsnog vindt. Of dat je man besluit een nieuwe voor je te regelen

Poppejans 17 weken!

Ik ben gisteren m'n eigen 35 weken mijlpaal vergeten 't schiet wel héél erg op nu zeg Ik merk dat ik nu, op de eerste dag dat ik er tijd voor heb, ook allemaal echte verlofdingen wil doen. Laatste dingetjes kopen enzo. En niks kan, omdat het zondag is grrr
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 11:18:23 #247
5428 crew  miss_sly
pi_70215701
innepin, hoe kun je dat nou vergeten

Gefeliciteerd met je 35 weken mijlpaal
Spannend he, wat gaat het hard
  zondag 21 juni 2009 @ 11:19:57 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70215736
quote:
Ik heb het zelfde, een onprettig gevoel in mijn vingers, ook warme handen, en soms tintelende handen.
m'n ring past nog en kan nog enigzins draaien.
heb ook vaak klamme handen tegenwoordig.

en heb nog geen idee wat ik er tegen kan doen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70215768
Wow, 35 weken alweer Innepin! gefeliciteerd met je mijlpaal
  zondag 21 juni 2009 @ 11:24:12 #250
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70215795
Flugeltje, wil je even sterkte wensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')