Oh Flugeltje, nee toch, ik ben echt geschokt.. Ik sta ook echt even flink met mijn mond vol tanden zeg, kon ik maar iets zeggen dat híelp..

Veel sterkte ermee dan in elk geval

[bizarre tegenstelling]
TheFrankey, jaaahh, éindelijk, daar is hij dan! Ontzettend gefeliciteerd, nu maaf genieten!

Tessie, ook jij heel erg gefeliciteerd!! Hopelijk kun je alles dat gebeurd is met je bevalling snel achter je laten (want echt, wat vervelend dat het zo raar gelopen is, bah) en ik hoop dat je volop aan het genieten bent!

[/bizarre tegenstelling]
Huup! Jemig zeg, wat een benen! Mijn voormalig collega had dit ook tijdens haar zwangerschap, verbazingwekkend vind ik het. Ik hoop dat het nu in elk geval ophoudt met meer worden, op z'n minst..
DuchessX, au, dat is balen! Als je er last van blijft houden misschien naar de fysio idd? Niet mee blijven lopen he?
Ymme, ik weet niet of je ergens een natuurwinkel in de buurt hebt, maar daar hebben ze katoenen inlegkruisjes (ik moet ze zelf ook nog halen, maar kreeg de tip van een mede-zwangere vriendin), misschien heb je daar iets aan?
Oh, en ik ben zo gelukkig: vrijdagavond zat ik nog even achter de pc en ik weet het echt heel zeker: ik voelde een schopje! Het was te hard om iets anders te zijn, het was zo leuk en lief enenen..

Sindsdien voel ik gewoon weer de gebruikelijke borreltjes, maar ik vind het allang best
Ohja, en we zijn gisteren gaan kijken voor een kinderwagen en we zijn eruit, dus vandaag maken we een afspraak met onze sponsors (mijn mama en papa) om samen te gaan kijken. Op de één of andere manier voelt het meteen een stuk echter zo

(sorry als dit laatste stukje hier niet hoort, maar ben er zo blij mee ..)