quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:22 schreef TheFrankey het volgende:
GROOT NIEUWS!
Vanmorgen is onze zoon Jesse geboren!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hij is naar het aanzien helemaal oke!
Ik kan van de lijst.... jeeeeeeeeeeeee
Ja wel goed eigenlijk. Net zoals vele pril zwangeren, vind ik het tergens langzaam gaan, maar ik voel me wel zwanger zonder dat ik echt veel kwaaltjes heb. Wel heb ik het idee dat de pijnlijke tetten van de vorige keer weer terugkomen (en die miste ik eigenlijk niet deze keerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:44 schreef Kersjes het volgende:
Happy, ik hoop het. Nou ja, maandag maar even verder zien.
Hoe gaat het met jou?
Maar misschien juist wel weer een fijn ''teken'' te weten dat er van alles gaande is in je lichaam!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wel heb ik het idee dat de pijnlijke tetten van de vorige keer weer terugkomen (en die miste ik eigenlijk niet deze keer) hopenlijk wordt het niet zo erg, maar ja, anders moeten we het er maar mee doen.
En dan nu... een foto!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:01 schreef TheFrankey het volgende:
Petra had weeen om de 5 minuten en dat waren eigenlijk al persweeen geworden. Maar het meost om de 3 minuten komen dus er is evengoed een weeenopwekend middel aangehangen om het te ondersteunen. Dat was rond 3uur snachts. Om 5u mocht ze gaan persen.
En even voor alle vrouwen hier![]()
_O_ OMG WTF en waaaat? Maar dat is echt ongelovelijk.
Er is nog niet echt besef hoor, het blijft een beetje kwakkelen hier. Het bloeden is gestopt, maar de complete afwezigheid van kwaaltjes vind ik eigenlijk ook niet tof. Vooral omdat ik nog op een LH testje gepiest had vanmorgen en deze akelig licht was. Een uurtje later nog maar eentje gepiest en die was al wat donkerder, maar toch... Echt gerust ben ik er nog niet op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:38 schreef Kersjes het volgende:
Flugeltje, hoe gaat het met jou? Dringt het besef al een beetje door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop