abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:39:35 #1
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70111967
Het is een voor autochtone Nederlanders ronduit schokkende stelling, maar ds. H.G. Koekkoek durft hem wel aan: we moeten niet vreemd opkijken als binnen 25 jaar in Nederland de sharia, de islamitische wetgeving, is ingevoerd.

Binnen 25 jaar zijn de islamieten in Nederland naar verwachting in de meerderheid. En wie in de meerderheid is heeft de macht, ook in een democratie,’’ zegt hij. ,,Het overal invoeren van de sharia is een doel van de islam. Wat de christenen rest is onderwerping aan de islam of vervolging.’’

Zo, het is nogal iets wat de Alphense baptistenpredikant stelt. Het staat allemaal in zijn zojuist verschenen boek ’Mohammed, de islam, de Koran en de Bijbel’. Deze nogal saai klinkende vlag dekt dus een vrij explosieve lading. ,,Maar mijn boek is zeker niet beledigend bedoeld, ik schrijf met veel respect over de islam en over Mohammed, die ik een integer mens vind,’’ zegt hij.

Dominee Koekkoek (70) heeft koran en islam uitvoerig bestudeerd. Hij besloot het boek te schrijven na een serie studieavonden over dit onderwerp. ,,Daarvoor kwamen mensen uit het hele land. Het onderwerp islam trekt velen. Er is angst voor de islam en voor moslims. Maar dat is op basis van kreten die we horen, zonder dat we weten wat de islam is. En ook de overheid weet er niets van,’’ zegt hij.

,,Mijn doel is te vertellen wat de islam is. Gewoon, de feiten naast elkaar leggen, kijken wat onze raakvlakken zijn. Want die zijn er. Het jodendom is de oudste godsdienst; daaruit is het christendom voortgekomen. Maar dat ook de islam uit het jodendom en het christendom is voortgekomen weten we eigenlijk niet. Dus de God van de islam is dezelfde als die van de joden en de christenen. Zo zijn er meer raakvlakken, maar er zijn ook duidelijke verschilpunten. En die ga ik in mijn boek niet uit de weg. Ik noem de mooie dingen, maar ook de gevaarlijke kanten van de islam.’’

Volgens de predikant is het joodse geloof niet missionair, gericht op verspreiding. ,,Het christendom is dat wel, en dat is wel eens met het zwaard gegaan. Ook de islam is missionair. De zendingsdrang van de islam verschilt echter, die is gericht op de hele wereld. Het is duidelijk het doel door middel van de jihad, de heilige oorlog, de hele wereld onder de islam te brengen, desnoods met harde middelen.’’

Daar geeft Koekkoek in zijn boek geen oordeel over. ,,Ik signaleer, en wie signaleert stelt een vraag die hij niet beantwoordt. Die vraag beantwoordt de lezer wel.’’

De Alphenaar zegt zijn lezers vooral begrip bij te willen brengen voor de islam. ,,Islamieten zijn mensen zoals wij. Veel leven in vrede met joden en christenen en zijn eerbiedwaardige mensen. Sommige dingen in de islam zijn echter wezenlijk anders. Waarom noemen moslims onze vrouwen hoeren? In de islamitische leer worden mensen heel gedegen opgevoed en is het normaal dat vrouwen zich bedekken. Als deze mensen in onze wereld komen en ze zien die vrouwen met blote benen dan zijn die in hun ogen zedenloos. Je kunt proberen daar begrip voor te hebben.’’

Ook gelooft Koekkoek niet dat moslims in Nederland uiteindelijk de uitgangspunten van hun geloof zullen loslaten. ,,De joden waren al 2500 jaar weg uit Israel, maar hun godsdienstige gebruiken hebben ze altijd behouden,’’ zegt hij. ,,Dat zal met de islam ook gebeuren, daar zorgen de moskeeën wel voor. Het gaat om de leer. En die zegt: we zijn in oorlog met Nederland, want dat is geen islamitische staat.’’

Het islamitische deel van onze bevolking neemt razend snel toe, zegt hij. ,,Nu al heeft de helft van alle baby’s islamitische ouders. De verwachting is dat over een jaar of vijftien de helft van de bevolking bestaat uit moslims. Straks zijn ze in de meerderheid, met alle gevolgen van dien. Dat kunnen politieke en godsdienstige gevolgen zijn. Christenen lopen de kans tweederangs burgers te worden die uit twee dingen kunnen kiezen: vervolging of onderwerping,’’ zegt ds. Koekkoek, die al 40 jaar predikant is in de Triomfatorkapel. Hij tekent een sombere toekomst voor de christenen in Nederland. ,,Ik hoop ook niet dat het die kant uit gaat, ik schets alleen wat kan gebeuren. Maar eerlijk gezegd vrees ik dat het niet meer is te stoppen. ’’

Het is lang niet zijn eerste boek, dat zijn stichting Het Licht des Levens (zie kader) uitgeeft, maar wel het eerste dat zo breed de aandacht trekt. ,,Honderden boeken in één week. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het geeft wel aan hoezeer autochtone Nederlanders met de islam bezig zijn.’’

Bron: http://www.ad.nl/groeneha(...)_Nederlandrsquo.html

Leuk, ik kijk al uit naar het wekelijks stenigen van verkrachte vrouwen
pi_70112113
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Harde_Kip het volgende:
Het is een voor autochtone Nederlanders ronduit schokkende stelling, maar ds. H.G. Koekkoek durft hem wel aan: we moeten niet vreemd opkijken als binnen 25 jaar in Nederland de sharia, de islamitische wetgeving, is ingevoerd.

Binnen 25 jaar zijn de islamieten in Nederland naar verwachting in de meerderheid. En wie in de meerderheid is heeft de macht, ook in een democratie,’’ zegt hij. ,,Het overal invoeren van de sharia is een doel van de islam. Wat de christenen rest is onderwerping aan de islam of vervolging.’’

Zo, het is nogal iets wat de Alphense baptistenpredikant stelt. Het staat allemaal in zijn zojuist verschenen boek ’Mohammed, de islam, de Koran en de Bijbel’. Deze nogal saai klinkende vlag dekt dus een vrij explosieve lading. ,,Maar mijn boek is zeker niet beledigend bedoeld, ik schrijf met veel respect over de islam en over Mohammed, die ik een integer mens vind,’’ zegt hij.

Dominee Koekkoek (70) heeft koran en islam uitvoerig bestudeerd. Hij besloot het boek te schrijven na een serie studieavonden over dit onderwerp. ,,Daarvoor kwamen mensen uit het hele land. Het onderwerp islam trekt velen. Er is angst voor de islam en voor moslims. Maar dat is op basis van kreten die we horen, zonder dat we weten wat de islam is. En ook de overheid weet er niets van,’’ zegt hij.

,,Mijn doel is te vertellen wat de islam is. Gewoon, de feiten naast elkaar leggen, kijken wat onze raakvlakken zijn. Want die zijn er. Het jodendom is de oudste godsdienst; daaruit is het christendom voortgekomen. Maar dat ook de islam uit het jodendom en het christendom is voortgekomen weten we eigenlijk niet. Dus de God van de islam is dezelfde als die van de joden en de christenen. Zo zijn er meer raakvlakken, maar er zijn ook duidelijke verschilpunten. En die ga ik in mijn boek niet uit de weg. Ik noem de mooie dingen, maar ook de gevaarlijke kanten van de islam.’’

Volgens de predikant is het joodse geloof niet missionair, gericht op verspreiding. ,,Het christendom is dat wel, en dat is wel eens met het zwaard gegaan. Ook de islam is missionair. De zendingsdrang van de islam verschilt echter, die is gericht op de hele wereld. Het is duidelijk het doel door middel van de jihad, de heilige oorlog, de hele wereld onder de islam te brengen, desnoods met harde middelen.’’

Daar geeft Koekkoek in zijn boek geen oordeel over. ,,Ik signaleer, en wie signaleert stelt een vraag die hij niet beantwoordt. Die vraag beantwoordt de lezer wel.’’

De Alphenaar zegt zijn lezers vooral begrip bij te willen brengen voor de islam. ,,Islamieten zijn mensen zoals wij. Veel leven in vrede met joden en christenen en zijn eerbiedwaardige mensen. Sommige dingen in de islam zijn echter wezenlijk anders. Waarom noemen moslims onze vrouwen hoeren? In de islamitische leer worden mensen heel gedegen opgevoed en is het normaal dat vrouwen zich bedekken. Als deze mensen in onze wereld komen en ze zien die vrouwen met blote benen dan zijn die in hun ogen zedenloos. Je kunt proberen daar begrip voor te hebben.’’

Ook gelooft Koekkoek niet dat moslims in Nederland uiteindelijk de uitgangspunten van hun geloof zullen loslaten. ,,De joden waren al 2500 jaar weg uit Israel, maar hun godsdienstige gebruiken hebben ze altijd behouden,’’ zegt hij. ,,Dat zal met de islam ook gebeuren, daar zorgen de moskeeën wel voor. Het gaat om de leer. En die zegt: we zijn in oorlog met Nederland, want dat is geen islamitische staat.’’

Het islamitische deel van onze bevolking neemt razend snel toe, zegt hij. ,,Nu al heeft de helft van alle baby’s islamitische ouders. De verwachting is dat over een jaar of vijftien de helft van de bevolking bestaat uit moslims. Straks zijn ze in de meerderheid, met alle gevolgen van dien. Dat kunnen politieke en godsdienstige gevolgen zijn. Christenen lopen de kans tweederangs burgers te worden die uit twee dingen kunnen kiezen: vervolging of onderwerping,’’ zegt ds. Koekkoek, die al 40 jaar predikant is in de Triomfatorkapel. Hij tekent een sombere toekomst voor de christenen in Nederland. ,,Ik hoop ook niet dat het die kant uit gaat, ik schets alleen wat kan gebeuren. Maar eerlijk gezegd vrees ik dat het niet meer is te stoppen. ’’

Het is lang niet zijn eerste boek, dat zijn stichting Het Licht des Levens (zie kader) uitgeeft, maar wel het eerste dat zo breed de aandacht trekt. ,,Honderden boeken in één week. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het geeft wel aan hoezeer autochtone Nederlanders met de islam bezig zijn.’’

Leuk, ik kijk al uit naar het wekelijks stenigen van verkrachte vrouwen
Godsakker, ik zag laatst een topic een filmpje hierover: de helft van de Nederlandse babies is allochtoon.
Wat een schandalige, bangmakende flauwekul. Het kàn namelijk helemaal niet.
Is die dominee een kloon van Wilders soms, met zijn tientallen miljoenen moslims in Europa?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_70112293
Jep...Wen er maar alvast aan...Ook al stem je op de PVV toch komen de moslims aan de macht...Werk het nou niet tegen want anders word het voor jou aanpassen of oprotten ventje
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_70112552
quote:
,,Het overal invoeren van de sharia is een doel van de islam. Wat de christenen rest is onderwerping aan de islam of vervolging.’’
Wat wil hij hiermee impliceren? Dat alle niet-islamitische Nederlanders christen zijn? Dat vervelende geclaim van die christenen ook altijd... Christenen moeten, evenals moslims, blij zijn dat ze in Nederland de kans krijgen hun religie te belijden zonder belemmeringen.

Zijn beweringen over de demografie kloppen verder niet, en als ze al zouden kloppen zou het nog maar de vraag zijn of veel Nederlandse moslims daadwerkelijk de shari'a in zouden willen voeren.
Sum es est, sumus estis sunt
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:52:17 #5
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_70112561
Alsof de meeste moslims in NL niet blij zijn dat ze niet in Iran wonen
I follow you......but not on Twitter
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:53:02 #6
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70112597
Dominee Koekoek lijkt zijn naam eer aan te doen.

Verder neigt het geboortecijfer bij alllochtonen vanaf de tweede generatie gewoon naar het autochtone cijfer (zie b.v. hier en hier). Waar Koekoek z'n cijfers vandaan heeft is me dan ook in het geheel niet duidelijk.

Dat de helft van de baby's Islamitische ouders heeft waag ik ook ernstig te betwijfelen. Ik vind b.v. dit:
quote:
Vijftien procent van de baby’s, 33.000, is momenteel van niet-westerse, allochtone afkomst, en nog eens ruim tienduizend van westers- allochtone afkomst. ,,Alleen door de nakomelingen van allochtonen zijn we in Nederland al niet veel eerder met lagere baby-aantallen geconfronteerd.’’ Een ander feit dat hem opvalt, is dat hoogopgeleiden minder vaak kinderen krijgen.
bron, maar kan verder niet veel vinden.

Verder moet meneer niet zo huilen, het lijkt wel alsof iedereen door het sharia-virus bezeten is. Terwijl onderwijl de niet-bekerende Joden al vrolijk een eigen Rabbinaal gerechtshof hebben in Europa, de Bet Din.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:53:46 #7
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70112624
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Godsakker, ik zag laatst een topic een filmpje hierover: de helft van de Nederlandse babies is allochtoon.
Wat een schandalige, bangmakende flauwekul. Het kàn namelijk helemaal niet.
Is die dominee een kloon van Wilders soms, met zijn tientallen miljoenen moslims in Europa?
Waarom kan het niet? Uit een artikel uit 2003 lees ik dat Mohammed de populairste jongensnaam is. 2003 dus meer dan 6 jaar geleden.

http://nieuws.marokko.nl/(...)snaam.amsterdam.html
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:55:13 #8
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70112689
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Iblis het volgende:

Verder neigt het geboortecijfer bij alllochtonen vanaf de tweede generatie gewoon naar het autochtone cijfer (zie b.v. hier en hier). Waar Koekoek z'n cijfers vandaan heeft is me dan ook in het geheel niet duidelijk.

Dat de helft van de baby's Islamitische ouders heeft waag ik ook ernstig te betwijfelen. Ik vind b.v. dit:
[..]

Verder moet meneer niet zo huilen, het lijkt wel alsof iedereen door het sharia-virus bezeten is. Terwijl onderwijl de niet-bekerende Joden al vrolijk een eigen Rabbinaal gerechtshof hebben in Europa, de Bet Din.
Ik heb alleen nog weinig joden vrouwen zien stenigen
pi_70112712
Ach, dan emigreren de christenen en ongelovigen to0ch gewoon. Laten we ze er hier net zo'n puinhoop van maken als elk ander Islamitisch land
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:56:00 #10
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70112717
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:
Waarom kan het niet? Uit een artikel uit 2003 lees ik dat Mohammed de populairste jongensnaam is. 2006 dus meer dan 6 jaar geleden.

In Amsterdam
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:57:03 #11
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70112762
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Wat wil hij hiermee impliceren? Dat alle niet-islamitische Nederlanders christen zijn? Dat vervelende geclaim van die christenen ook altijd... Christenen moeten, evenals moslims, blij zijn dat ze in Nederland de kans krijgen hun religie te belijden zonder belemmeringen.

Zijn beweringen over de demografie kloppen verder niet, en als ze al zouden kloppen zou het nog maar de vraag zijn of veel Nederlandse moslims daadwerkelijk de shari'a in zouden willen voeren.
En als de vraag met ja beantwoord moet worden?
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:57:59 #12
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70112804
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Harde_Kip het volgende:
Dus? Voor jou is sharia gelijk aan stenigen, of niet?
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:58:37 #13
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_70112831
quote:
Binnen 25 jaar zijn de islamieten in Nederland naar verwachting in de meerderheid.
quote:
Het overal invoeren van de sharia is een doel van de islam.
Ah ja, en daarom hebben ze in Turkije ook de sharia, want daar is al eeuwenlang de meerderheid moslim....eh.... oh nee!
quote:
,,Het christendom is dat wel, en dat is wel eens met het zwaard gegaan. Ook de islam is missionair. De zendingsdrang van de islam verschilt echter, die is gericht op de hele wereld. Het is duidelijk het doel door middel van de jihad, de heilige oorlog, de hele wereld onder de islam te brengen, desnoods met harde middelen.
quote:
Het islamitische deel van onze bevolking neemt razend snel toe, zegt hij. ,,Nu al heeft de helft van alle baby’s islamitische ouders.
Bron, meneer Koekkoek?

Het kwalijkste is nog wel de vertelwijze van Koekkoek. Hij doet alsof hij een objectieve, informerende uiteenzetting geeft van de feiten over de islam. De 'lezer mag dan zelf conclusies trekken'. In feite is het een rij leugens die samen een verkapt betoog tegen de islam vormen en eigenlijk zelfs haatzaaien.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:58:40 #14
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70112834
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Harde_Kip het volgende:
En als de vraag met ja beantwoord moet worden?
Dan is dat een leugen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:59:08 #15
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70112857
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Iblis het volgende:

[..]

In Amsterdam
In amsterdam meer dan 6 jaar geleden en waarschijnlijk was het in de andere grote steden niet anders. Reken door met hun gemiddeld aantal kinderen en het zou kunnen..........
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:00:10 #16
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70112905
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dan is dat een leugen.
En als het de waarheid is?

woensdag 17 juni 2009 @ 22:01:46 #17
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70112981
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

En als het de waarheid is?

Hoe bewijst een reportage over een fundamentalistische Engelse moskee precies dat Nederlandse moslims in meerderheid de sharia willen invoeren?
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:02:36 #18
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_70113009
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

In amsterdam meer dan 6 jaar geleden en waarschijnlijk was het in de andere grote steden niet anders. Reken door met hun gemiddeld aantal kinderen en het zou kunnen..........
Dat Mohammed de meest voorkomende naam is in Amsterdam zegt meer over het gebrek aan creativiteit wat betreft moslimnamen en de creativiteit van andere Amsterdammers die hun namen nog variëren van Wesley en Kimberly tot Diederik-Willem en Madelon.

Nu échte cijfers.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:03:07 #19
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70113034
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Oh, really?

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:04:11 #20
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70113077
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Harde_Kip het volgende:
Of niet natuurlijk. Mij lijkt dat Mohammed binnen Moslims veel populairder is (procentueel gezien) dan welke Nederlandse baby-naam onder Nederlanders dan ook. Stel hè, even voor het idee, je hebt 100 mensen. 2 ervan zijn moslim. Die noemen hun baby ‘Mohammed’, de rest van de mensen bedenkt toffe namen als Kimberly, Hope, Precious, Jewel, Jan, Kees, Piet, Henk, en zo voort: allemaal een andere. Nu blijkt, Mohammed is de populairste naam. Zegt het wat als we niet weten hoe groot elk van de groepen is? Nee, helemaal niets.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:04:56 #21
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70113105
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hoe bewijst een reportage of een fundamentalistische Engelse moskee precies dat Nederlandse moslims in meerderheid de sharia willen invoeren?
Het geeft aan dat er moslims zijn op belangrijke posities die andere bedoelingen hebben dan ze in het openbaar zeggen.

Plus ook in Nederland was er een undercover aktie, in Eindhoven als ik het me goed herinner. Daar werden ook vreemde dingen gepredikt. Helaas kan ik er geen beelden over vinden
pi_70113138
wat een kut topic. En ik dacht dat ik al veel nutteloze bagger voorbij heb zien komen. Maar dit slaat alles. Hoeveel flauwekul past er in één openingspost. Fuck.
pi_70113191
tvp
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:10:34 #24
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_70113323
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat Mohammed de meest voorkomende naam is in Amsterdam zegt meer over het gebrek aan creativiteit wat betreft moslimnamen en de creativiteit van andere Amsterdammers die hun namen nog variëren van Wesley en Kimberly tot Diederik-Willem en Madelon.

Nu échte cijfers.
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Iblis het volgende:

[..]

Of niet natuurlijk. Mij lijkt dat Mohammed binnen Moslims veel populairder is (procentueel gezien) dan welke Nederlandse baby-naam onder Nederlanders dan ook. Stel hè, even voor het idee, je hebt 100 mensen. 2 ervan zijn moslim. Die noemen hun baby ‘Mohammed’, de rest van de mensen bedenkt toffe namen als Kimberly, Hope, Precious, Jewel, Jan, Kees, Piet, Henk, en zo voort: allemaal een andere. Nu blijkt, Mohammed is de populairste naam. Zegt het wat als we niet weten hoe groot elk van de groepen is? Nee, helemaal niets.
Als wij ooit trouwen, dan weten we hoe we onze kleine meid noemen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:10:44 #25
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70113327
De bron is hier een baptistische dominee. Dat zegt in principe niks over zijn geloofwaardigheid. Maar ik weet uit eigen ervaring dat baptisten ook erg fanatiek zijn en niet echt ruimdenkend.

Gevalletje territorium afbakenen? (Als we homo's van hoge gebouwen gaan flikkeren, dan met MIJN heilige boek in de hand , ja! )
pi_70113401
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een kut topic. En ik dacht dat ik al veel nutteloze bagger voorbij heb zien komen. Maar dit slaat alles. Hoeveel flauwekul past er in één openingspost. Fuck.
En dan te bedenken dat het een artikel uit een enigszins serieuze krant is.

Zelfs op een site als Het Vrije Volk berichten ze nog genuanceerder en minder leugenachtig over dit onderwerp.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 22:13:15 ]
pi_70113489
quote:
Binnen 25 jaar zijn de islamieten in Nederland naar verwachting in de meerderheid.

Ik heb eerder een grove schatting/simpele berekening gemaakt:
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:57 schreef Meh7 het volgende:
Het aantal baby's wat geboren wordt per jaar is ongeveer 200.000, het aantal overlijdenissen per jaar laten we zeggen ongeveer 130.000, blijft over een groei van ongeveer 70.000 mensen.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=37296ned&D1=0-2,4-7,14-18,59-60,65&D2=0,5,10,15,20,25,30,35,40,45,(l-4)-l&HD=090609-1507&HDR=T&STB=G1

70.000 per jaar, laten we voor het gemak zeggen dat het 100.000 is. Binnen 50 jaar is het dan in TOTAAL 5.000.000! Dit zijn overdreven cijfers! ALS 1/3 hiervan moslims zou zijn, zou de groei van moslims binnen 50 jaar uitkomen op 1,7 miljoen! LET OP: dit zijn overdreven aantallen.

Over 50 jaar kom je dan niet eens uit op 3 miljoen moslims, laat staan een meerderheid van Nederland. Zelfs niet eens als je overdrijft zoals ik heb gedaan.

Hoe kom jij op een meerderheid van Nederland?
pi_70113591
extremisten moet je uit het debat verwijderen. Daar heb je niks aan. Vandaar dat ik niet snap dat Wilders niet genegeerd wordt. De Nederlandse media zouden beter hun best moeten doen.
pi_70113629
nevermind.
pi_70113630
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

Vet van mij. Dat kàn ook helemaal niet waar zijn.
Een simpele schatting op een bierviltje.
16 miljoen Nederlanders, waarvan nog geen miljoen moslims.
7,5 miljoen autochtone vrouwen, 500 duizend moslimvrouwen.
De autochtone vrouwen krijgen nog geen 2 kinderen per stuk, dus dan brengen onze vrouwen nog geen 15 miljoen kinderen voort (we vervangen onszelf niet, maar dat wisten we al.)
Als 500 duizend moslimvrouwen 15 miljoen kinderen moeten krijgen, hoeveel moeten ze er dan per vrouw baren? Juist, 30!
Hier in de stad was er enkele tientallen jaren geleden een gezin met 28 kinderen, dus het kan in theorie wel, maar het zal toch duidelijk zijn dat heer dominee stevig uit zijn nek kletst.
Hij maakt een Wildertje, zeg maar.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:17:52 #31
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_70113652
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
extremisten moet je uit het debat verwijderen. Daar heb je niks aan. Vandaar dat ik niet snap dat Wilders niet genegeerd wordt. De Nederlandse media zouden beter hun best moeten doen.
Ach, het voelt soms wel lekker om op mensen als TS en die baptist neer te kijken. Laat ze maar lekker meedoen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:18:39 #32
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70113691
Alle banden verbreken met de saoedi's is een begin, die houden de vinger in de pap zoals je kon zien in undercover mosque.
Dus we moeten energie onafhankelijk worden.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:18:53 #33
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70113697
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Harde_Kip het volgende:
Het geeft aan dat er moslims zijn op belangrijke posities die andere bedoelingen hebben dan ze in het openbaar zeggen.
Kom er maar in, Taqqiyah, kom er maar in!

Misschien is het handig als jij trouwens een korte uiteenzetting geeft over wat de sharia is, en hoe deze gevormd wordt. Sleutelwoorden om te gebruiken zijn ‘rechtsscholen’, ‘herroeping’, ‘hadith’, ‘soenna’, ‘interpretatie’; qadi; en ijma. aangeraden wordt om een parallel te trekken met de halacha en het Roomse kerkrecht en de kwestie van canonisatie te bespreken; verder kan het interessant zijn om eventueel interpretaties zoals die van Mahmoed Moehammad Taha en zijn leerling Abdullahi Ahmed an-Na'im te betrekken, alsmede mensen als Riffat Hassan, Fatima Mernessi. Ook andere denkers als Al Afghani kunnen van belang zijn. Richt je voorts op een onderscheid tussen het verblijf van de profeet in Mekka en Medina, en hoe dit doorwerkt in bepaalde gedragsregels die nu deel uit maken van de sharia.

Kijk verder hoe bijvoorbeeld sharia heden ten dage wordt toegepast, wat de motivatie is van mensen in Nigeria om zo'n sharia te willen, en waar het politieke motivatie van machthebbers is.

Gelieve dat in een genuanceerd betoog te verwoorden, dan kunnen we misschien nog iets maken van deze topic, anders is het spijtig.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:19:09 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70113710
Die dominee probeert weer gewoon weer mensen naar de kerk te jagen
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:20:08 #36
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70113748
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef Pool het volgende:
Als wij ooit trouwen, dan weten we hoe we onze kleine meid noemen.
Het viel me ook al op.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:22:08 #37
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70113841
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:20 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het viel me ook al op.
Beide, terecht, in de ban van de sterretjestattoo.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:23:21 #38
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70113892
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef pfaf het volgende:

[..]

Beide, terecht, in de ban van de sterretjestattoo.
Die meid had een mooie 3 op haar gezicht. En zeg nu zelf, 3 sterretjes of een 3 in sterretjes, dat gaat snel mis!
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:29:48 #39
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_70114183
Met de enorm kleine bevolkingstoename zou het niet eens onlogisch zijn dat de helft van de babies allochtoon is, maar daarmee wordt het tevens nietszeggend, want 2 x nihil blijft erg weinig.

Een paar jaar geleden was het mij ook opgevallen dat de toename van moslims van de afgelopen 10 jaar in absolute cijfers gelijk bleven, en dus relatief gezien minder wordt. Dit komt door de trends dat immigratie minder is geworden en de langetermijnstrend dat moslimgezinnen gemiddeld minder kinderen hebben. Het frappante is uiteraard dat die trends nooit worden meegenomen door de doemdenkers.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:41:51 #40
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_70114651
Wilders kom er maar in
pi_70114673
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Wilders kom er maar in
pi_70116182
Het is dezelfde krant die dit artikel op de voorpagina heeft staan:

Obama slaat vlieg dood tijdens interview
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70116406

84% procent van de moslims in Nederland wil geen sharia. Dat zal over 25 jaar nog meer zijn.

Bovendien is het gewoon pure onzin dat Nederland over 25 jaar een moslimmeerderheid heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door IHVK op 17-06-2009 23:39:16 ]
pi_70116506
Zo dat was even mijn pavlov reactie.

Maar goed, wat wil deze 70 jarige man eigenlijk. Mensen bangmaken?

Dat ze het überhaupt plaatsen zegt toch iets over onze media.
pi_70116596
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Zo dat was even mijn pavlov reactie.

Maar goed, wat wil deze 70 jarige man eigenlijk. Mensen bangmaken?

Dat ze het überhaupt plaatsen zegt toch iets over onze media.
Ik vind het aan een kant niet goed dat soort onzinnige verhalen de wereld in gebracht worden, omdat er genoeg mensen zijn die dit echt gaan geloven. Aan de andere kant is het wel een kans om het te ontkrachten en twijfels weg te nemen bij mensen die er voor open staan.
pi_70116645
Wat een christenpropoganda om de Islam zwart te schilderen.
angst en leugens die samen worden gebracht in een boek
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_70116688
Sinds ik vele jaren op Fok zit heb ik een hoop bagger gezien(noem geen namen begint met Me...)maar dit slaat werkelijk nergens op
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_70116786
jongen Sharia heeft ook vele voordelen
oog om oog tand om tand..
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:44:57 #49
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70116858
Boeiend, tegen die tijd woon ik toch al ergens op een tropisch eilandje.
pi_70116895
Meki je weet dat Geert nu direct jouw paspoort had afgenomen -de rode ja- en uitgezet. Je mag NIET aan Sharia of Jihad denken, of ook maar uberhaupt iets daarover uiten. Laat je dus niet verleiden door de Geert infiltranten deze uitspraken te doen want voor je het weet zijn we het haasje. Taqiya is de enige weg
X
pi_70116956
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Alulu het volgende:
Meki je weet dat Geert nu direct jouw paspoort had afgenomen -de rode ja- en uitgezet. Je mag NIET aan Sharia of Jihad denken, of ook maar uberhaupt iets daarover uiten. Laat je dus niet verleiden door de Geert infiltranten deze uitspraken te doen want voor je het weet zijn we het haasje. Taqiya is de enige weg
naar welke land wordt ik nu gedeporteerd ?
pi_70116992
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef Meki het volgende:

[..]

naar welke land wordt ik nu gedeporteerd ?
Israël
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_70117011
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:44 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ook, in een mooi Islamitisch emiraat.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_70117098
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Alulu het volgende:
En de 'grote jihad' mag dan ook niet meer?
pi_70117104
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:44 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik gok dat je tegen 3215, het jaar dat sharia in Nederland wordt ingevoerd, al niet meer bestaat.
pi_70117125
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En de 'grote jihad'?
Je zei Jihad.

Oeps nu zeg ik het ook.
pi_70117191
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:52 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je zei Jihad.

Oeps nu zeg ik het ook.
Thoughtcrime...
pi_70117208
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Meki het volgende:
Heb je het nou over "Ayin tachat ayin shen tachat shen" uit de Torah, Meki?
pi_70117219
Hoppa, alweer 3 minder. Zo gaat het natuurlijk snel he.
Bij mij komt er in ieder geval niets uit... [taqiya]
X
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:57:15 #60
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70117247
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:52 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik gok dat je tegen 3215, het jaar dat sharia in Nederland wordt ingevoerd, al niet meer bestaat.
Hoogstens als stof.
pi_70117278
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef Meki het volgende:
Wat een christenpropoganda om de Islam zwart te schilderen.
angst en leugens die samen worden gebracht in een boek
De Koran, de Bijbel?
Wat bedoel je nu meki?
pi_70117349
Ik emigreer alvast naar Miami.

Welke druiloor heeft dit stukje geschreven?
pi_70117503
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:57 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

De Koran, de Bijbel?
Wat bedoel je nu meki?
Zijn boek van die malloot koekkoek
pi_70117550
Nederland kent scheiding van kerk en staat en dat is stevig verankerd in onze grondwet. Verder getuigt de stelling dat moslims in Nederland over 25 jaar in de meerderheid zijn, van complete onwetendheid. Deze meneer is dan ook niet serieus te nemen.
pi_70117584
Wat loopt men elkaar toch de laatste tijd op te hitsen met allerlei spookverhalen, zeg.
pi_70118071
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vet van mij. Dat kàn ook helemaal niet waar zijn.
Een simpele schatting op een bierviltje.
16 miljoen Nederlanders, waarvan nog geen miljoen moslims.
7,5 miljoen autochtone vrouwen, 500 duizend moslimvrouwen.
De autochtone vrouwen krijgen nog geen 2 kinderen per stuk, dus dan brengen onze vrouwen nog geen 15 miljoen kinderen voort (we vervangen onszelf niet, maar dat wisten we al.)
Als 500 duizend moslimvrouwen 15 miljoen kinderen moeten krijgen, hoeveel moeten ze er dan per vrouw baren? Juist, 30!
Hier in de stad was er enkele tientallen jaren geleden een gezin met 28 kinderen, dus het kan in theorie wel, maar het zal toch duidelijk zijn dat heer dominee stevig uit zijn nek kletst.
Hij maakt een Wildertje, zeg maar.
Vergeet niet dat ze over 25 jaar ook volwassen moeten zijn, dus dat betekend dat er nog maar 7 jaar voor is. Als alle Moslimas de komende 7 jaar elke 9 maanden een 4 of 5-ling baren kan dus best

dat is natuurlijk inclusief de babies, peuters, kinderen en hoogbejaarden
pi_70118708
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Misschien is het handig als jij trouwens een korte uiteenzetting geeft over wat de sharia is, en hoe deze gevormd wordt. Sleutelwoorden om te gebruiken zijn ‘rechtsscholen’, ‘herroeping’, ‘hadith’, ‘soenna’, ‘interpretatie’; qadi; en ijma. aangeraden wordt om een parallel te trekken met de halacha en het Roomse kerkrecht en de kwestie van canonisatie te bespreken; verder kan het interessant zijn om eventueel interpretaties zoals die van Mahmoed Moehammad Taha en zijn leerling Abdullahi Ahmed an-Na'im te betrekken, alsmede mensen als Riffat Hassan, Fatima Mernessi. Ook andere denkers als Al Afghani kunnen van belang zijn. Richt je voorts op een onderscheid tussen het verblijf van de profeet in Mekka en Medina, en hoe dit doorwerkt in bepaalde gedragsregels die nu deel uit maken van de sharia.

Kijk verder hoe bijvoorbeeld sharia heden ten dage wordt toegepast, wat de motivatie is van mensen in Nigeria om zo'n sharia te willen, en waar het politieke motivatie van machthebbers is.

Gelieve dat in een genuanceerd betoog te verwoorden, dan kunnen we misschien nog iets maken van deze topic, anders is het spijtig.
Bij wijze van overkill!
pi_70118735
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:32 schreef kipknots het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze over 25 jaar ook volwassen moeten zijn, dus dat betekendt dat er nog maar 7 jaar voor is. Als alle Moslimas de komende 7 jaar elke 9 maanden een 4 of 5-ling baren kan dus best

dat is natuurlijk inclusief de babies, peuters, kinderen en hoogbejaarden
Oh, dat was ik even vergeten, dat ze volwassen moesten zijn.
Misschien omdat de moslimse overlastjongeren nog lang niet volwassen zijn.
pi_70118740
Als het waar zou zijn, zou het vreselijk zijn, maar ik geloof er niet in. Gelukkig zijn de meeste moslims niet zo extreem en willen ze niet allemaal sharia. Sommigen wel, maar die hebben mooi pech.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70118801
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:29 schreef Montov het volgende:
Met de enorm kleine bevolkingstoename zou het niet eens onlogisch zijn dat de helft van de babies allochtoon is, maar daarmee wordt het tevens nietszeggend, want 2 x nihil blijft erg weinig.
Denkfout! Want je wou toch niet zeggen dat autochtonen helemaal geen babies produceren?
quote:
Een paar jaar geleden was het mij ook opgevallen dat de toename van moslims van de afgelopen 10 jaar in absolute cijfers gelijk bleven, en dus relatief gezien minder wordt. Dit komt door de trends dat immigratie minder is geworden en de langetermijnstrend dat moslimgezinnen gemiddeld minder kinderen hebben. Het frappante is uiteraard dat die trends nooit worden meegenomen door de doemdenkers.
Deze constatering klopt dan weer wel.
Maar de laatste zin weer niet. Die doemdenker neemt geen enkele reële trend mee: hij verzint maar wat.
  donderdag 18 juni 2009 @ 01:27:24 #71
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_70118837
eeeeh, mischien is het raadzaam om e.e.a in perspectief te zien en niet gelijk
het geschreven boek van die KK als een onheilspellend iets te gaan brandmerken
alsof het einde van de wereld dan in zicht komt.

De Sharia is niet alleen de leer zoals die Al Quaida extremisten uitvoeren dus
voordat iedereen nu allerlei visoenen krijgt van Taliban kleding en een terugval
naar de middeleeuwen geeft het ook het recht een eigen interpretatie van de
Sharia in te voeren. 1 voordeel geeft de sharia wel en dat is dat de straffen
geen thee-sessies bevat of knuffelontmoetingen met een zakgeld toe.

Als iemand bij wijze van spreken iets steelt,een ander mens schade
berokkend(lichamelijk/geestelijk= Politie-ambulance personeel e.d) dan is
het niet taakstraf oid maar gewoon hand eraf bij diefstal of zweepslagen
in het openbaar danwel stenigen. Lijkt mischien erg prehistorisch maar bij
sommige nietwillenden in de samenleving die gewoon anti willen blijven
omdat ze zogenaamd "gediscrimineerd" worden is dit het beste medicijn
tot inkeer naar normaal gedrag want dat ze lachen om die projecten in
Nederland en al die hulpbehoevende instanties moge intussen wel bekend
zijn.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_70119949
Alsof al die moslims hier trek hebben in de sharia
Цой жив
pi_70120101
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, dat was ik even vergeten, dat ze volwassen moesten zijn.
Misschien omdat de moslimse overlastjongeren nog lang niet volwassen zijn.
En heeft de OP het over overlastgevende hangjongeren? Nee.
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:45:53 #74
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_70120514
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 01:27 schreef thloreg het volgende:
eeeeh, mischien is het raadzaam om e.e.a in perspectief te zien en niet gelijk
het geschreven boek van die KK als een onheilspellend iets te gaan brandmerken
alsof het einde van de wereld dan in zicht komt.

De Sharia is niet alleen de leer zoals die Al Quaida extremisten uitvoeren dus
voordat iedereen nu allerlei visoenen krijgt van Taliban kleding en een terugval
naar de middeleeuwen geeft het ook het recht een eigen interpretatie van de
Sharia in te voeren. 1 voordeel geeft de sharia wel en dat is dat de straffen
geen thee-sessies bevat of knuffelontmoetingen met een zakgeld toe.

Als iemand bij wijze van spreken iets steelt,een ander mens schade
berokkend(lichamelijk/geestelijk= Politie-ambulance personeel e.d) dan is
het niet taakstraf oid maar gewoon hand eraf bij diefstal of zweepslagen
in het openbaar danwel stenigen. Lijkt mischien erg prehistorisch maar bij
sommige nietwillenden in de samenleving die gewoon anti willen blijven
omdat ze zogenaamd "gediscrimineerd" worden is dit het beste medicijn
tot inkeer naar normaal gedrag want dat ze lachen om die projecten in
Nederland en al die hulpbehoevende instanties moge intussen wel bekend
zijn.
Hihi, precies wat die Wildersadepten op de Frontpage altijd roepen
Dat, en "terugsturen" natuurlijk
I follow you......but not on Twitter
pi_70121414
Ach, altijd goed voor mooie reacties, dit soort berichten:

Mijn dochter is 8 maanden en over 25 jaar moet zij gesluierd lopen terwijl ik nog leef.
Geert help, stop die gasten ik wil NIKS met moslims te maken hebben en ik wil NIET met ze samenleven. Ze hebben toch een eigen land.
Ze hebben ons land alleen maar ellende gebracht. Mensen word wakker nu het nog kan...
  † In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 09:48:37 #76
230491 Zith
pls tip
pi_70121886
Domme OP
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:55:35 #77
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_70122065
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Hihi, precies wat die Wildersadepten op de Frontpage altijd roepen
Dat, en "terugsturen" natuurlijk
Ik denk dat de gemiddelde Wilders-fan zelfs wel veel goede punten ziet in de sharia. Pak de sharia, blondeer het, plak er een ander etiketje op, en hop, je hebt zo 20 zetels in de peilingen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:57:42 #78
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70122119
quote:
Noem ze eens op?

Je vind landen waar de sharia is ingevoerd / Sharia hebben zeker ook het toonbeeld van democratie en ontwikkelde rechtsstaat
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_70122369
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:29 schreef Casos het volgende:
Ach, altijd goed voor mooie reacties, dit soort berichten:

Mijn dochter is 8 maanden en over 25 jaar moet zij gesluierd lopen terwijl ik nog leef.
Geert help, stop die gasten ik wil NIKS met moslims te maken hebben en ik wil NIET met ze samenleven. Ze hebben toch een eigen land.
Ze hebben ons land alleen maar ellende gebracht. Mensen word wakker nu het nog kan...

Wat verwacht je anders met zo krant
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:23:33 #80
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70124664
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Slappy het volgende:

[..]

Wat verwacht je anders met zo krant
Misschien wel hele profetische woorden.
pi_70124853
quote:

[..]

Ik vind die Amerikaanse voornamen adhv soapserie personages anders ook niets hoor.
I´m back.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:30:53 #82
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70124902
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Pool het volgende:

[..]

[..]

Ah ja, en daarom hebben ze in Turkije ook de sharia, want daar is al eeuwenlang de meerderheid moslim....eh.... oh nee!
Is dat niet omdat Turkije staat en godsdienst gescheiden heeft?
quote:
[..]

[..]

Bron, meneer Koekkoek?

Het kwalijkste is nog wel de vertelwijze van Koekkoek. Hij doet alsof hij een objectieve, informerende uiteenzetting geeft van de feiten over de islam. De 'lezer mag dan zelf conclusies trekken'. In feite is het een rij leugens die samen een verkapt betoog tegen de islam vormen en eigenlijk zelfs haatzaaien.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:36:34 #83
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70125082
quote:
Laat ze die voordelen dan lekker bij zich houden in Islamitische landen.
Landjepik
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:39:20 #84
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_70125161
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

Is dat niet omdat Turkije staat en godsdienst gescheiden heeft?
[..]
Ja, een scheiding tussen kerk en staat én een islamitische meerderheid. Dat falsifieert dan toch de hypothese dat een islamitische meerderheid sowieso leidt tot invoering van de sharia?
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:40:56 #85
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70125189
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:23 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Misschien wel hele profetische woorden.
Gast. Er is je nou al 3x op een Jip en Janneke manier uitgelegd dat het onmogelijk is dat dit op zo'n korte termijn gebeurt.
Hoe duidelijk wil je het hebben?
-
pi_70125239
quote:
Ja lekker primitief, doe jij je zin maar en ga die shairia in moslimlnaden beleiden. Helaas krijgt een wilders ook steeds meer stemmen en deze is net zo primitief in zijn logica als die sharia waar we ons hier zogenaamd druk over zouden moeten maken, die wil ook oog om oog tand om tand principes erop na houden.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:43:54 #87
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70125291
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:39 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, een scheiding tussen kerk en staat én een islamitische meerderheid. Dat falsifieertdan toch de hypothese dat een islamitische meerderheid sowieso leidt tot invoering van de sharia?
Ja zeker...
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:51:23 #88
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_70125553
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:43 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ja zeker...
Falsifiëren / falsificeren = een theorie weerleggen met een feitelijke uitkomst.

Theorie X: een islamitische meerderheid in een land leidt altijd tot invoering van de sharia

-Als X waar is, dan leidt een islamitische meerderheid in een land altijd tot invoering van de sharia
-Turkije heeft al eeuwen een islamitische meerderheid
-Turkije heeft geen sharia
-------------------------------------
Ergo: Theorie X is niet waar.
pi_70125668
Ik denk dat er wel meer dan een meerderheid aan Islamieten nodig is voor de invoering van de Sharia.

Niet dat ik zit te wachten op zoveel Islamieten.
pi_70126020
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef Picchia het volgende:
Ik denk dat er wel meer dan een meerderheid aan Islamieten nodig is voor de invoering van de Sharia.
Was de Taliban in de meerderheid?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:09:53 #91
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70126235
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

maakt niet uit als je een onderdrukker bent.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:12:35 #92
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70126330
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:03 schreef Montagui het volgende:
Nee, en daarom was geweld – en niet democratie – de enige manier waarop ze de sharia kunnen forceren.

Je kunt overigens wel naar Nigeria wijzen, daar was de bevolking door een corrupte regering, nepotisme, omgekochte rechters, het vertrouwen in, op westerse leest geschoeide, rechtspraak kwijtgeraakt. De grootste schoften gingen door juridische trucs vrijuit. Een groot gevoel van onrecht heerste.

De sharia had een elan van goddelijkheid, een, via de Koran en Soenna vastgelegde verzameling duidelijke regels, zonder moeilijk-doenerij, die voor elke mens geldt. Duidelijke straffen, lik op stuk, en geen excuses en beïnvloeding. Rechtspraak van God, voor het volk.

Uiteindelijk is dat natuurlijk ook illusoir, de sharia wordt net zo goed gebruikt om de heersende macht in het zadel te houden, de eisen met betrekking tot het aantal getuigen worden wat minder streng genomen, en het aspect van lichamelijke straf wordt juist goed ingezet om dissidenten er stevig van langs te geven.

In die zin helpt de sharia niet veel, maar je kunt de aantrekkingskracht van de sharia in een corrupt en verscheurd land toch wel begrijpen? De Taliban misbruikte de sharia voor eigen gewin, voor hen werd het een politiek spel (bedenk wel dat je verschillende rechtsscholen hebt, er is geen dé sharia, zoals er wel een dé Nederlandse wet is), dus je kunt enigszins krenten uit de pap vissen.

Uiteindelijk is de sharia, in tegenstelling tot de Koran, het product van menselijke interpretatie, weliswaar van consensus tussen schriftgeleerden, maar het is geen goddelijke wet. Dat maakt dat de sharia een stuk flexibeler is voor moderne Islamitische geleerden om te interpreteren als tijdsgebonden; nieuwe tijden vragen om aanpassingen. Hetzelfde gebeurt in het Jodendom met de halacha, althans binnen de conservatieve en liberale stromingen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:41:44 #93
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70129404
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

maakt niet uit als je een onderdrukker bent.
Idd, als je maar genoeg pressie kunt uit oefenen om je beleid stand te laten houden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_70130980
quote:

Waarom noemen moslims onze vrouwen hoeren? In de islamitische leer worden mensen heel gedegen opgevoed en is het normaal dat vrouwen zich bedekken. Als deze mensen in onze wereld komen en ze zien die vrouwen met blote benen dan zijn die in hun ogen zedenloos. Je kunt proberen daar begrip voor te hebben.
Nou echt niet dus! Laat zij maar begrip voor het feit dat wij vrouwen niet verplichten hun lichamen te bedekken.. Anders hadden ze hier maar niet moeten komen wonen.
quote:
Als zij zelf ons de oorlog verklaren.. Dan heeft Wilders 100% gelijk..
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:40:05 #95
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70131657
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Nou echt niet dus! Laat zij maar begrip voor het feit dat wij vrouwen niet verplichten hun lichamen te bedekken.. Anders hadden ze hier maar niet moeten komen wonen.
Begrip eisen terwijl je het zelf voor geen millimeter kunt opbrengen: ‘Nou echt niet dus!’, is natuurlijk een recept voor groot falen. Als je erg gewoond bent aan bepaalde omgangsnormen dan komt een afwijking daarvan je als vreemd over. Als je een Chinees hoort slurpen en slobberen bij het eten, dan klinkt dat voor de meeste Nederlanders goor, als je in moslimlanden mannen hand in hand over straat ziet lopen, dan komt dat Nederlanders vreemd over, en als je in sommige landen ziet dat mannen elkaar met een zoen begroeten (of een man begroet jou met een zoen!), dan komt dat ook vreemd over.

Je eerste reactie is dan simpelweg ‘goor’, ‘raar’, ‘huuh’. Dat trekt later wel bij, maar je moet wel over en weer een beetje geduld kunnen opbrengen. Een moslim die in het idee ‘vrouwen zonder hoofddeksel zijn hoeren’ blijft zitten, zal natuurlijk nooit integreren, maar anderzijds dat het in eerste instantie zo overkomt, dat kan ik me goed voorstellen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:49:08 #96
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_70132045
quote:

[..]

Och veel mensen interpreteren cijfers volgens mij bewust of onbewust op een manier waarop het hun eigen visie bevestigt
quote:
Mohammed & Sara Populairst In Grote Steden
by Emma on 27-1-2008 · 0 comments

in Hot or Not

Alhoewel je Mohamed in de Nederlandse namen top 20 niet terugvindt, is de naam in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht de populairste jongensnaam.

Mohammed-met-dubbel-m staat op respectievelijk 4, 3 en 2. In Utrecht is Mohammed iets minder in trek, zo meldt de SVB.

De grote populariteit van deze naam is overigens niets nieuws: in Amsterdam voert Moham(m)ed al 25 jaar de toplijsten aan.

Het is onder moslims gebruikelijk de eerste zoon Moham(m)ed (Marokkanen) of Muhamed/Muhammet (Turken) te noemen, waardoor relatief veel kinderen in grote steden deze naam dragen.

Het gaat al met al niet om grote aantallen kinderen: van de circa 5.000 nieuwe Amsterdamse jongetjes heet hooguit 1,5 procent Mohamed of Mohammed.

Sara staat op plaats 18 in de nationale top 20 van meisjesnamen, maar staat in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht op 1, en in Den Haag op 3. De naam wordt aan zowel allochtone als autochtone meisjes gegeven, wat de populariteit in de grote steden verklaart.

http://www.voornamelijk.nl/?p=1849
Krekker is de bom!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:55:27 #97
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70132307
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Och veel mensen interpreteren cijfers volgens mij bewust of onbewust op een manier waarop het hun eigen visie bevestigt
[..]
Kimberly staat niet in de top 20?! Maar goed, 1,5% dus, nog minder dan in m'n voorbeeld.
pi_70132439
Ik vind Turkije een schijndemocratie omdat het leger de boel bijeen houdt om de Islam op afstand te houden.
pi_70132589
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Turkije een schijndemocratie omdat het leger de boel bijeen houdt om de Islam op afstand te houden.
Daarom is de grootste regeringspartij tevens een Islamitische partij.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 15:04:25 #100
230491 Zith
pls tip
pi_70132651
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef Mylene het volgende:
o rly
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:04:56 #101
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70132669
Hoeveel moslims moeten er in de regering zitten voor die grondwetswijzigingen?

Zal nog wel even duren denk ik hoor.
Intelligent, but fucked up.
pi_70144095
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef Pool het volgende:

[..]

Falsifiëren / falsificeren = een theorie weerleggen met een feitelijke uitkomst.

Theorie X: een islamitische meerderheid in een land leidt altijd tot invoering van de sharia

-Als X waar is, dan leidt een islamitische meerderheid in een land altijd tot invoering van de sharia
-Turkije heeft al eeuwen een islamitische meerderheid
-Turkije heeft geen sharia
-------------------------------------
Ergo: Theorie X is niet waar.
Je hebt wel gelijk, maar in Turkije kost het veel moeite, inclusief dreiging vanuit het leger, om dat zo te houden.
Overigens is Marokko ook een voorbeeld, in die zin dat bij mijn weten de sharia tenminste voor een deel opzij geschoven is. Door de koning, de Leider van de Moslims.
Indonesië heeft niet de sharia als nationale wetgeving en dat is het grootste moslimland ter wereld.

Ook verder is al aangetoond, dat Koekkoek uit zijn nek lult en niet kan rekenen.
pi_70144186
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Hoeveel moslims moeten er in de regering zitten voor die grondwetswijzigingen?

Zal nog wel even duren denk ik hoor.
Nou gewoon: als ze allemaal de sharia zouden willen (wat ook al lang niet het geval is) dan moeten ze tweederde meerderheid hebben in de Staten-Generaal. En ik dacht zelfs twee keer, want als ik me goed herinner moet een Grondwetswijziging twee keer aangenomen worden.
Maar dat weet Pool misschien exacter.
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:25:25 #104
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70144236
Onvoorstelbaar dat zo'n lang stuk met zoveel feitelijke onjuistheden in een krant kan verschijnen.

De vorige fout van het AD was al dat ze de verkeerde Karst T. (Koninginnedag) plaatsten, en nu dit weer. Volledig verkeerde cijfers.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:26:00 #105
248844 Bowlingbal
pi_70144259
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou gewoon: als ze allemaal de sharia zouden willen (wat ook al lang niet het geval is) dan moeten ze tweederde meerderheid hebben in de Staten-Generaal. En ik dacht zelfs twee keer, want als ik me goed herinner moet een Grondwetswijziging twee keer aangenomen worden.
Eenmaal voor verkiezingen en eenmaal na verkiezingen inderdaad, in aansluitende perioden.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:34:30 #106
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_70144586
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar in Turkije kost het veel moeite, inclusief dreiging vanuit het leger, om dat zo te houden.
Wel om het volledig seculier te houden ja, maar de sharia wil vrijwel niemand daar hoor.
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, wat jij en Bowlingbal zeggen inderdaad. Hoewel sommige delen van de sharia natuurlijk niet in strijd met onze Grondwet zijn. Er zijn zelfs delen die je onder huidig Nederlands recht gewoon contractueel kunt afspreken. Je kunt een private islamitische raad van arbitrage oprichten. Vervolgens kunnen moslims in hun zakelijke contracten vastleggen dat bij conflicten die raad bevoegd is om te beslissen. Die mogen dan volgens islamitische privaatrechtelijke regelgeving 'rechtspreken', zolang er geen strijd is met dwingend Nederlands recht.
pi_70144643
Marokko kent in beginsel alleen in het familierecht de Sharia, die overigens van een heel andere orde is dan men hier denkt.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:39:20 #108
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70144755
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko kent in beginsel alleen in het familierecht de Sharia, die overigens van een heel andere orde is dan men hier denkt.
Israël kent de sharia ook op die manier.
pi_70145210
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Iblis het volgende:

[..]

, maar anderzijds dat het in eerste instantie zo overkomt, dat kan ik me goed voorstellen.
Als ie niet volkomen zwakzinnig is, dat weet de desbetreffende moslim dat dat hier de norm is. Hij/zij heeft zich maar aan te passen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:17:23 #110
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_70145985
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als ie niet volkomen zwakzinnig is, dat weet de desbetreffende moslim dat dat hier de norm is. Hij/zij heeft zich maar aan te passen.

Jij ziet niet dat er een verschil is tussen weten wat de norm is en dit accepteren enerzijds en iets gevoelsmatig raar, apart, anders, vies of lekker vinden anderzijds?
Krekker is de bom!
pi_70146216
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij ziet niet dat er een verschil is tussen weten wat de norm is en dit accepteren enerzijds en iets gevoelsmatig raar, apart, anders, vies of lekker vinden anderzijds?
Zeker wel! Ik reageerde op de opmerking dat vrouwen die hun lichaam niet bedekken zedeloos worden gevonden.
Hier is duidelijk een andere norm. Met hun smaak heb ik niets te schaften. Zolang ze de heersende norm maar accepteren.
pi_70146263
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daarom is de grootste regeringspartij tevens een Islamitische partij.
Maar ze hebben wel verschillende malen waarschuwingen gehad van het leger. Aan de andere kant, ik neem aan dat het Turkse leger ook grotendeels bestaat uit Moslims. Maar je ziet wel dat zij semi-actief fundamentalisten moeten bestrijden willen zij niet hun leven laten domineren door Islamitische geloofsfanaten. Dat heeft Erdogan volgens mij ook al ervaren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Picchia op 18-06-2009 21:35:45 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:27:00 #113
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70146317
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zeker wel! Ik reageerde op de opmerking dat vrouwen die hun lichaam niet bedekken zedeloos worden gevonden.
Hier is duidelijk een andere norm. Met hun smaak heb ik niets te schaften. Zolang ze de heersende norm maar accepteren.
Natuurlijk hebben ze die norm te accepteren, of voor kennisgeving aan te nemen, maar hé, soms ligt dat wat lastig. En dan kun je bot doen, of je kunt iemand er even op wijzen. Als een buurtbewoner direct in de verdediging schiet, dan werkt het natuurlijk ook averechts.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:31:46 #114
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70146497
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef Picchia het volgende:

[..]

Maar ze hebben wel verschillende malen waarschuwingen gehad van het leger. Niet dat ik probeer te impliceren dat het leger on-Islamitisch is.
Nee, maar de echt conservatieve partijen, zoals de Saadet Partisi, krijgen duidelijk minder stemmen. Erdoğan vergelijkt zich volgens mij wel eens met de Duitse CDU.
pi_70148219
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef Picchia het volgende:

[..]

Maar ze hebben wel verschillende malen waarschuwingen gehad van het leger. Aan de andere kant, ik neem aan dat het Turkse leger ook grotendeels bestaat uit Moslims. Maar je ziet wel dat zij semi-actief fundamentalisten moeten bestrijden willen zij niet hun leven laten domineren door Islamitische geloofsfanaten. Dat heeft Erdogan volgens mij ook al ervaren.
Dat is niet alleen in Turkije zo, wat dacht je van geheime diensten van Islamitische landen als Algerije en Marokko. Of wat dacht je van het leger van Pakistan. Ook allemaal moslims die actief extremisten bestrijden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70149764
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Accepteren als in: niet lelijk doen tegen vrouwen in onthullende kleding.
OK.
Maar dan mag jij ook niet lelijk doen tegen of over vrouwen in verhullende kleding. Want in Nederland mag je er zo
ongeveer bijlopen als je wilt, zolang je maar niet schennis pleegt.
Afgesproken?
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:50:17 #117
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70149935
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is niet alleen in Turkije zo, wat dacht je van geheime diensten van Islamitische landen als Algerije en Marokko. Of wat dacht je van het leger van Pakistan. Ook allemaal moslims die actief extremisten bestrijden.
Dat doen die pakistanen alleen maar omdat ze dan niet platgebombardeerd worden door de amerikanen, en omdat ze er miljarden dollars voor ontvangen.

Overigens om in termen van extremisten te blijven, in Pakistan heerst gewoon de sharia.

http://www.trouw.nl/nieuw(...)Noord-Pakistan_.html
pi_70150202
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Dat doen die pakistanen alleen maar omdat ze dan niet platgebombardeerd worden door de amerikanen, en omdat ze er miljarden dollars voor ontvangen.

Overigens om in termen van extremisten te blijven, in Pakistan heerst gewoon de sharia.

Erger nog: in Pakistan heerst op sommige plaatsen een nog veel primitiever recht. Al is dat illegaal.
De sharia is in de stammengebieden van Pakistan ingevoerd. Tot verdriet van de overheid, die deze fout nu probeert te herstellen.

En nu wou je Pakistan vergelijken met Nederland?
OK, kom maar op!
pi_70156006
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

En waarom denk je dat de Sharia precies in dat gebied van Pakistan is ingevoerd?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:06:24 #120
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_70161595
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hulde voor wederom een pareltje, Iblis

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:27:23 #121
232505 Ellis.Bell
Human Action
pi_70175926
quote:

Het islamitische deel van onze bevolking neemt razend snel toe, zegt hij. ,,Nu al heeft de helft van alle baby’s islamitische ouders[. De verwachting is dat over een jaar of vijftien de helft van de bevolking bestaat uit moslims. Straks zijn ze in de meerderheid, met alle gevolgen van dien. Dat kunnen politieke en godsdienstige gevolgen zijn. Christenen lopen de kans tweederangs burgers te worden die uit twee dingen kunnen kiezen: vervolging of onderwerping,’’ zegt ds. Koekkoek, die al 40 jaar predikant is in de Triomfatorkapel. Hij tekent een sombere toekomst voor de christenen in Nederland. ,,Ik hoop ook niet dat het die kant uit gaat, ik schets alleen wat kan gebeuren. Maar eerlijk gezegd vrees ik dat het niet meer is te stoppen. ’’

Lachwekkend?
The first condition for the establishment of perpetual peace is the general adoption of the principles of laissez-faire capitalism.
pi_70187611
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:27 schreef Ellis.Bell het volgende:

[..]

Lachwekkend?
Ja, lachwekkend!
De helft van de geborenen zou een moslim baby zijn? Lachwekkend!
Zoals ik al eerder voorrekende.
Van de inwoners van ons land is pakweg 15 miljoen geen moslim. En daarvan is 7,5 miljoen vrouw. Die vrouwen baren gemiddeld hopelijk 2 kinderen per vrouw, dus 15 miljoen kinderen. Dan wordt de hele bevolking ongeveer vervangen.
Als de nog geen 500 duizend moslimvrouwen dit willen evenaren, zullen ze 30 babies per vrouw moeten baren.
Triest of lachwekkend? Je mag zelf beslissen.

De stelling is in elk geval wel erg belachelijk.

En meer ingaande op je vette citaten: Ook die zijn lachwekkend. Je maakt alleen vet wat in je straatje te pas komt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kees22 op 20-06-2009 03:03:33 ]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 02:59:50 #123
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70187634
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, lachwekkend!
Van de inwoners van ons land is pakweg 15 miljoen geen moslim. En daarvan is 7,5 miljoen vrouw. Die vrouwen baren gemiddeld hopelijk 2 kinderen per vrouw, dus 15 miljoen kinderen. Dan wordt de hele bevolking ongeveer vervangen.
Als de nog geen 500 duizend moslimvrouwen dit willen evenaren, zullen ze 30 babies per vrouw moeten baren.

De stelling in elk geval el erg belachelijk.
Hij heeft het waarschijnlijk over bepaalde steden.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 07:16:33 #124
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_70187965
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:59 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Nee, want hij stelt immers:
quote:

[b]Binnen 25 jaar zijn de islamieten in Nederland naar verwachting in de meerderheid. [//b[En wie in de meerderheid is heeft de macht, ook in een democratie,’’ zegt hij. ,,Het overal invoeren van de sharia is een doel van de islam. Wat de christenen rest is onderwerping aan de islam of vervolging.’’
pi_70188733
Ach, er zit wel een kern van waarheid in. Denk maar aan Egypte en Algerije in het verleden.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:55:43 #126
232505 Ellis.Bell
Human Action
pi_70188885
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, lachwekkend!

De stelling is in elk geval wel erg belachelijk.

En meer ingaande op je vette citaten: Ook die zijn lachwekkend. Je maakt alleen vet wat in je straatje te pas komt.
In mijn straatje? Ik vind die vette uitspraken lachwekkend, verder heb ik geen mening gegeven, dus ik weet niet waarop jij mij nu quasi aanvalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ellis.Bell op 20-06-2009 10:05:01 ]
The first condition for the establishment of perpetual peace is the general adoption of the principles of laissez-faire capitalism.
pi_70188954
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Waarom kan het niet? Uit een artikel uit 2003 lees ik dat Mohammed de populairste jongensnaam is. 2003 dus meer dan 6 jaar geleden.

en dat zegt , niks.
stel je voor , er worden 10 jongens geboren , 3 marokaanse , 1 surinaamse , 1 turk en 5 nederlandse
Mohammed , Mohammed, Mohammed, Melvin, Ozgur, Jan , Piet , Klaas , Dirk en Piet

Maakt mohammed de populairste naam maar dat houd dus niet in dat er meer Mohammetjes geboren zijn tegen over ander babies.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:21:34 #128
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70189222
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:01 schreef dontcare het volgende:

[..]

en dat zegt , niks.
stel je voor , er worden 10 jongens geboren , 3 marokaanse , 1 surinaamse , 1 turk en 5 nederlandse
Mohammed , Mohammed, Mohammed, Melvin, Ozgur, Jan , Piet , Klaas , Dirk en Piet

Maakt mohammed de populairste naam maar dat houd dus niet in dat er meer Mohammetjes geboren zijn tegen over ander babies.
Zie ook deze post.
pi_70207005
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:59 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Die OP is van jou en je hebt die zin zelf vet gemaakt.
Hij stelt, en zo wordt het ook gezegd in dat filmpje waar hij waarschijnlijk zijn informatie uit heeft, dat de helft van alle baby's islamitische ouders heeft.
Als je een dik boek schrijft, en je laat de nuance weg dat in een ziekenhuis ergens in de Randstad Holland in een jaar 50 % van de baby's islamitisch was, maar dat dat niet voor de rest van Nederland geldt, dan ben je de zaak bewust aan het besodemieteren of je bent nog te dom om voor de duivel te dansen.
pi_70207106
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:55 schreef Ellis.Bell het volgende:

[..]

In mijn straatje? Ik vind die vette uitspraken lachwekkend, verder heb ik geen mening gegeven, dus ik weet niet waarop jij mij nu quasi aanvalt.
Oh, ik heb het vraagteken achter het woord "lachwekkend" uitgelegd als: "Als je die lachwekkend vindt, kijk je niet goed."
Dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd. Sorry.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:21:30 #131
232505 Ellis.Bell
Human Action
pi_70207885
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, ik heb het vraagteken achter het woord "lachwekkend" uitgelegd als: "Als je die lachwekkend vindt, kijk je niet goed."
Dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd. Sorry.
Geen probleem.
pi_70211926
In zo een klein stuk zoveel fouten maken, en dan jezelf professor durven te noemen. Wat een amateuristische fecaliënstukje.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_70219917
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Iblis het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze die norm te accepteren, of voor kennisgeving aan te nemen, maar hé, soms ligt dat wat lastig. En dan kun je bot doen, of je kunt iemand er even op wijzen. Als een buurtbewoner direct in de verdediging schiet, dan werkt het natuurlijk ook averechts.
Wat zou de achtergrond zijn van de botheid en de verdedigende houding? Als er nooit een aanleiding was geweest zou deze hele discussie nooit begonnen zijn.
pi_70219978
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Accepteren als in: niet lelijk doen tegen vrouwen in onthullende kleding.
OK.
Maar dan mag jij ook niet lelijk doen tegen of over vrouwen in verhullende kleding. Want in Nederland mag je er zo
ongeveer bijlopen als je wilt, zolang je maar niet schennis pleegt.
Afgesproken?
Dat hoef je míj niet te vertellen..
pi_70221043
Het islamitische deel van onze bevolking neemt razend snel toe, zegt hij. ,,Nu al heeft de helft van alle baby’s islamitische ouders

Het wordt beschreven als een gevaarlijk virus
Ik ben een pure Turk.
pi_70221085
Zo ver gaat het niet komen, want Wilders gaat dit op Europees niveau oplossen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70221169
quote:
Op zondag 21 juni 2009 01:48 schreef Burakius het volgende:
In zo een klein stuk zoveel fouten maken, en dan jezelf professor durven te noemen. Wat een amateuristische fecaliënstukje.
Dit staat er ook in zijn stuk:
quote:
De verwachting is dat over een jaar of vijftien de helft van de bevolking bestaat uit moslims
Vijftien jaar wordt ook in het onderstaande propagandafilmpje genoemd:

http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/

Waarschijnlijk heeft hij het overgenomen zonder erbij stil te staan dat het filmpje qua fictie te vergelijken is met The Matrix. Het is gebaseerd op onzin-statistieken.
pi_70221191
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dit staat er ook in zijn stuk:
[..]

Vijftien jaar wordt ook in het onderstaande propagandafilmpje genoemd:

Waarschijnlijk heeft hij het overgenomen zonder erbij stil te staan dat het filmpje qua fictie te vergelijken is met The Matrix. Het is gebaseerd op onzin-statistieken.
Dit filmpje is gewoon de waarheid.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70221286
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat filmpje zit vol met leugens.

Weerlegging van het filmpje is hier te vinden:

[ Bericht 5% gewijzigd door Meh7 op 21-06-2009 17:41:45 ]
pi_70221543
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij bent een achterlijke kk-mongool,
lol
quote:
dat filmpje zit vol met leugens, maar dat vindt een moslimhater als jij niet erg natuurlijk.
Dit filmpje is gewoon de waarheid en ik ben trouwens geen moslimhater.
pi_70221592
Dat filmpje is de waarheid voor mensen die het IQ van een zwakzinnige hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70221674
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

lol
[..]

Dit filmpje is gewoon de waarheid en ik ben trouwens geen moslimhater.
Laat even met een berekening zien hoe een miljoen moslims binnen vijftien jaar uitgroeien tot 15 miljoen of tot de helft van de bevolking.

Dat kan je niet.

Zelfs het vrijevolk komt niet met een dermate bullshit verhaal omdat ze enige betrouwbaarheid willen behouden: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=8411

Het CBS weerlegt dat beeld van het filmpje totaal: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71877NED&D1=a&D2=a&VW=T

TinyFrog heeft dat filmpje ontkracht: http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/

Als je nu nog doorgaat met het verspreiden van dat propagandafilmpje dan geef je jezelf wel erg bloot.
pi_70221774
Jij bent een Islamiet, dus jij hebt er baat bij om dat filmpje weg te zetten als een leugen.
pi_70221861
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:55 schreef JohnDope het volgende:
Jij bent een Islamiet, dus jij hebt er baat bij om dat filmpje weg te zetten als een leugen.
Laat even met een berekening zien hoe een miljoen moslims binnen vijftien jaar uitgroeien tot 15 miljoen of tot de helft van de bevolking.

Dat kan je niet.

Zelfs het vrijevolk komt niet met een dermate bullshit verhaal omdat ze enige betrouwbaarheid willen behouden: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=8411

Het CBS weerlegt dat beeld van het filmpje totaal: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71877NED&D1=a&D2=a&VW=T

TinyFrog heeft dat filmpje ontkracht: http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/

Als je nu nog doorgaat met het verspreiden van dat propagandafilmpje dan geef je jezelf wel erg bloot.
pi_70222009
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
Dat filmpje is de waarheid voor mensen die het IQ van een zwakzinnige hebben.
Die Koekoek uit de OP zegt letterlijk:

"De verwachting is dat over een jaar of vijftien de helft van de bevolking bestaat uit moslims"

Dat is gewoon een copy/paste uit dat filmpje:

Wat natuurlijk onzin is:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71877NED&D1=a&D2=a&VW=T
  zondag 21 juni 2009 @ 15:03:42 #146
248844 Bowlingbal
pi_70222063
Fact-checking in de krant is ook niet meer wat het ooit geweest was...
- Donald Love
pi_70222167
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat kan je niet.

Nogmaals jij kan wel aan komen met van die Orwelliaanse links, alleen de risico's zijn voor ons en ons nageslacht veel te groot.
pi_70226222
De generatie waarbij elke marokkaanse gezin 7+ kinderen has is allang verdwenen.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:37:39 #149
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70226359
Het maakt toch ook voor de discussie niet al te veel uit wanneer meer dan de helft van Nederland uit moslims bestaat, duidelijk is dat dat moment op een gegeven moment komt als we op deze manier verder gaan en wat dan de consequenties zijn. Ik verwacht er niet veel goeds van.
pi_70226576
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
Het maakt toch ook voor de discussie niet al te veel uit wanneer meer dan de helft van Nederland uit moslims bestaat, duidelijk is dat dat moment op een gegeven moment komt als we op deze manier verder gaan en wat dan de consequenties zijn. Ik verwacht er niet veel goeds van.
Natuurlijk maakt dat uit. Getallen als over 15 jaar, 25 jaar, 50 jaar zijn voorstelbaar voor mensen. Als je gaat roepen dat over 500 jaar moslims misschien in de meerderheid zullen zijn dat niet hetzelfde effect. Feit is dat er statistieken verzonnen worden om angst in te boezemen.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:48:16 #151
144262 thewishmaster
pi_70226642
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt dat uit. Getallen als over 15 jaar, 25 jaar, 50 jaar zijn voorstelbaar voor mensen. Als je gaat roepen dat over 500 jaar moslims misschien in de meerderheid zullen zijn dat niet hetzelfde effect. Feit is dat er statistieken verzonnen worden om angst in te boezemen.
We kunnen zeker stellen dat in de afgelopen 50 jaar het aantal moslims in Nederland op schrikbarende manier is toegenomen en dat als het in hetzelfde tempo doorgaat, het erg hard kan gaan. Bovendien blijven islamitische "medelanders" een hoger geboortecijfer hebben dan autochtone vrouwen.
pi_70226745
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

We kunnen zeker stellen dat in de afgelopen 50 jaar het aantal moslims in Nederland op schrikbarende manier is toegenomen en dat als het in hetzelfde tempo doorgaat, het erg hard kan gaan. Bovendien blijven islamitische "medelanders" een hoger geboortecijfer hebben dan autochtone vrouwen.
Maakt het daarom niet meer uit of het over 15 jaar aan de ene kant of 500 jaar aan de andere kant gaat? Ik ging op die stelling in namelijk.

Aangezien je niet inhoudelijk reageert, een re-post:

zondag 21 juni 2009 @ 17:54:51 #153
144262 thewishmaster
pi_70226818
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maakt het daarom niet meer uit of het over 15 jaar aan de ene kant of 500 jaar aan de andere kant gaat? Ik ging op die stelling in namelijk.

Aangezien je niet inhoudelijk reageert, een re-post:

Wanneer het zou gaan om de vraag of het in 15 jaar of 500 jaar het geval zou zijn zou het relevant zijn, op dit moment lijkt het erop gezien de voortdurende instroom van islamitische immigranten dat we binnen 15 a 50 jaar met een islamitische meerderheid zitten in Nederland.
pi_70226845
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef thewishmaster het volgende:
op dit moment lijkt het erop gezien de voortdurende instroom van islamitische immigranten dat we binnen 15 a 50 jaar met een islamitische meerderheid zitten in Nederland.
Onderbouw dit eens. (Tip: lees even dit topic door, waar er eerder ook al schattingen/berekeningen gemaakt zijn)
pi_70227140
quote:
Dus ga je even de kruistochten overdoen of zo, want oh wee, het is nou zo'n grote bedreiging?

Zou je eigen leven leven zonder die allerhande belemmeringen, waarnaar een ander zich wel moet richten, niet veel effectiever zijn, de ander eerder overhalen om zich aan jou aan te passen door je goede voorbeeld ipv de ander allerhande restricties willen gaan opleggen voor die mag genieten van jouw 'vrijheid'? Heb je zo weinig vertrouwen in de zeggingskracht van onze manier van leven dat je bij zo'n kleine minderheid al geschrokken begint te piepen dat ze je willen overnemen?

Dat criminelen bestraft moeten worden staat als een paal boven water, maar islamitische/allochtone criminelen anders willen straffen dan autochtone .. dat is het opgeven van het gelijkheidsbeginsel, zo'n beetje de basis van onze 'vrije westerse wereld'.
En tja, een volk dat dat beginsel zo grif wil opgeven omdat het denkt op die manier problemen op te kunnen lossen, daar verwacht ik niet veel goeds van, dat vind ik veel beangstigender dan dat fictieve verhaal van de moslim die ons over komt nemen en de wet gaat voorschrijven
pleased to meet you
  zondag 21 juni 2009 @ 18:10:40 #156
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70227254
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef thewishmaster het volgende:
In 1950 hadden we 10 miljoen inwoners. Nu 16.5 Dat is een toename van 6.5 miljoen. We hebben nu, zeg, 1 miljoen moslims. In de afgelopen 60 jaar zijn er dus 5.5 miljoen nietmoslims bijgekomen, en 1 miljoen moslims. Op basis waarvan gaan 'ze' 'ons' nu inhalen?
  zondag 21 juni 2009 @ 18:16:17 #157
144262 thewishmaster
pi_70227389
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:10 schreef Iblis het volgende:

[..]

In 1950 hadden we 10 miljoen inwoners. Nu 16.5 Dat is een toename van 6.5 miljoen. We hebben nu, zeg, 1 miljoen moslims. In de afgelopen 60 jaar zijn er dus 5.5 miljoen nietmoslims bijgekomen, en 1 miljoen moslims. Op basis waarvan gaan 'ze' 'ons' nu inhalen?
De bevolkingsgroei van de autochtonen is met het huidige bevolkingscijfer wel ten einde gekomen, terwijl de toename van het aantal moslims blijft doorgaan.
pi_70227410
Wat je ook niet moet vergeten dat als je in een niet islamitisch land geboren bent, je de islam wel meekrijgt maar lang niet iedereen het ook na leeft. Het zal dus denk ik juist afnemen, helemaal met de strenge immigratie wet.
  zondag 21 juni 2009 @ 18:17:35 #159
144262 thewishmaster
pi_70227417
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Dus ga je even de kruistochten overdoen of zo, want oh wee, het is nou zo'n grote bedreiging?

Zou je eigen leven leven zonder die allerhande belemmeringen, waarnaar een ander zich wel moet richten, niet veel effectiever zijn, de ander eerder overhalen om zich aan jou aan te passen door je goede voorbeeld ipv de ander allerhande restricties willen gaan opleggen voor die mag genieten van jouw 'vrijheid'? Heb je zo weinig vertrouwen in de zeggingskracht van onze manier van leven dat je bij zo'n kleine minderheid al geschrokken begint te piepen dat ze je willen overnemen?

Dat criminelen bestraft moeten worden staat als een paal boven water, maar islamitische/allochtone criminelen anders willen straffen dan autochtone .. dat is het opgeven van het gelijkheidsbeginsel, zo'n beetje de basis van onze 'vrije westerse wereld'.
En tja, een volk dat dat beginsel zo grif wil opgeven omdat het denkt op die manier problemen op te kunnen lossen, daar verwacht ik niet veel goeds van, dat vind ik veel beangstigender dan dat fictieve verhaal van de moslim die ons over komt nemen en de wet gaat voorschrijven
Ik pleit nergens voor verschil in straffen tussen autochtone en allochtone criminelen, ik pleit voor een hardere aanpak over de gehele linie. Daar zullen de allochtonen gezien hun grotere aandeel in de criminaliteit wel meer onder lijden.
  zondag 21 juni 2009 @ 18:22:40 #160
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70227532
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef thewishmaster het volgende:
De bevolkingsgroei van de autochtonen is met het huidige bevolkingscijfer wel ten einde gekomen, terwijl de toename van het aantal moslims blijft doorgaan.
Oké. Dus het verschil is nu 15.5 miljoen. 1 miljoen per 50 jaar, ergo, nog zeven-en-halve eeuw? Ik zie echt reden voor paniek.

[edit]
Wel opletten zelf.
pi_70227555
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Jij wilde zelf de afgelopen 50 jaar als referentie gebruiken en nu ben je aan het draaien. Als je uitgaat van de afgelopen vijftig jaar waarin er een miljoen moslims bij zijn gekomen en dit doortrekt naar de volgende vijftig jaar (ondanks dat migratie lang niet zoveel bijdraagt als in het verleden), kom je uit op 2 miljoen moslims over 50 jaar. Dit strookt niet met een eerdere bewering van jou waarin je zegt dat binnen 15-50 jaar de meerderheid in Nederland uit moslims bestaat.

Dus wil je aub onderbouwen door middel van een berekening, het mag een super simpele berekening zijn, hoe binnen 15-50 jaar moslims de meerderheid zullen uitmaken van de bevolking in Nederland?
  zondag 21 juni 2009 @ 18:25:19 #162
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70227613
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:23 schreef Meh7 het volgende:
Dus wil je aub onderbouwen door middel van een berekening, het mag een super simpele berekening zijn, hoe binnen 15-50 jaar moslims de meerderheid zullen uitmaken van de bevolking in Nederland?
Dat kan niet. Tenzij elke moslima 10 kids krijgt en Nederlanders helemaal geen kinderen meer krijgen.
De invloed van immigratie ligt allang aan banden.
-
pi_70236349
Het blijft wel erg stil aan de overkant.
pi_70240339
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:34 schreef JohnDope het volgende:
Zo ver gaat het niet komen, want Wilders gaat dit op Europees niveau oplossen.
Dat is ironie.
Toch?
pi_70240407
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat filmpje zit vol met leugens.

Weerlegging van het filmpje is hier te vinden:
Heel goed Meh7.
Ik had het eerder gezien maar was het kwijt.
Dank.
pi_70240455
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je kunt nou wel herhalen dat dat filmpje de waarheid is, na grondige en cijfermatige weerlegging van de meeste beweringen, maar dat geeft je nog geen gelijk.
Het toont alleen maar aan, dat jij niet eens kunt rekenen.
pi_70240495
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef Santello het volgende:
De generatie waarbij elke marokkaanse gezin 7+ kinderen has is allang verdwenen.
Laat staan 30!
pi_70240624
quote:
Op deze manier verder gaan. Wat bedoel je daarmee?
Het filmpje heeft het over kindertallen per vrouw. Is dat waar je op doelt? Of nog iets anders?

Het zou mij ook niet bevallen als de helft van Nederland uit moslims bestaat, laat dat duidelijk zijn. Maar ik zie dat niet zo snel gebeuren.

O, laat ook maar, want je hebt al antwoord gehad, zie ik nu.
pi_70240654
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:01 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Die Koekoek uit de OP zegt letterlijk:

"De verwachting is dat over een jaar of vijftien de helft van de bevolking bestaat uit moslims"

Dat is gewoon een copy/paste uit dat filmpje:

[ afbeelding ]

Wat natuurlijk onzin is:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71877NED&D1=a&D2=a&VW=T
Zouden ze dat nou expres doen als belediging of is het gewoon onbenulligheid: de ster en de halve maan omwisselen?
pi_70240794
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:17 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik pleit nergens voor verschil in straffen tussen autochtone en allochtone criminelen, ik pleit voor een hardere aanpak over de gehele linie. Daar zullen de allochtonen gezien hun grotere aandeel in de criminaliteit wel meer onder lijden.
Nee, daar zullen allochtonen niet meer onder lijden.
Persoonlijk ken ik meer criminele autochtonen dan criminele allochtonen, maar dat is toeval.
Maar geen van de autochtonen die ik ken zal meer lijden onder strengere straffen.

Criminelen zullen meer lijden onder strengere straffen, dat wel ja.
Overigens zullen strengere straffen de criminaliteit niet verminderen.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:00:14 #171
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_70267911
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zouden ze dat nou expres doen als belediging of is het gewoon onbenulligheid: de ster en de halve maan omwisselen?
Die halve maan hoeft niet per se naar rechts te wijzen, hoewel dat wel het meeste voorkomt. In sommige vlaggen (bijvoorbeeld die van Mauretanië) wijst ie naar boven:

Bij de Rode Halve maan mag ie beide kanten op wijzen, naar rechts:

en naar links:

De vlag uit het filmpje lijkt sprekend op de vlag van de Nation of Islam:

pi_70269199
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef freako het volgende:
De vlag uit het filmpje lijkt sprekend op de vlag van de Nation of Islam:

[ afbeelding ]
Als je in ogenschouw neemt dat de statistieken die ze in het filmpje gebruiken verzonnen zijn, datgene waar het om draait dus, is het niet ondenkbaar dat aan het visuele ook niet zoveel aandacht geschonken is. Het zou goed kunnen zijn dat ze "islam flag" hebben ingetypt op google images en de eerste beste resultaat hebben gebruikt in hun filmpje.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:36:02 #173
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70269397
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, daar zullen allochtonen niet meer onder lijden.
Persoonlijk ken ik meer criminele autochtonen dan criminele allochtonen, maar dat is toeval.
Maar geen van de autochtonen die ik ken zal meer lijden onder strengere straffen.

Criminelen zullen meer lijden onder strengere straffen, dat wel ja.
Overigens zullen strengere straffen de criminaliteit niet verminderen.
Dat snap ik niet. Iemand die in de bak zit kan toch geen criminaliteit meer plegen? Dus als je iemand voor 1 jaar opsluit kan hij 1 jaar geen criminaliteit meer uithalen en wanneer je iemand voor 5 jaar opsluit kan hij 5 jaar geen criminaliteit meer uithalen.

Maar volgens jou maakt het dus niets uit of je een veelpleger voor 1 week vastzet of voor 5 jaar, de criminaliteit blijft hetzelfde?
  maandag 22 juni 2009 @ 21:36:56 #174
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_70269444
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als je in ogenschouw neemt dat de statistieken die ze in het filmpje gebruiken verzonnen zijn, datgene waar het om draait dus, is het niet ondenkbaar dat aan het visuele ook niet zoveel aandacht geschonken is. Het zou goed kunnen zijn dat ze "islam flag" hebben ingetypt op google images en de eerste beste resultaat hebben gebruikt in hun filmpje.
. Je kon nog best eens gelijk hebben. Google.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:41:23 #175
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70269662
Volgens het CBS zullen er in 2050 5 miljoen niet-westerse allochtonen zijn. Ik wil erbij aantekenen dat kinderen van Turken en Marokkanen van de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen worden gerekend.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)in_2050__.html?p=8,2
  maandag 22 juni 2009 @ 21:43:28 #176
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70269767
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Harde_Kip het volgende:
Volgens het CBS zullen er in 2050 5 miljoen niet-westerse allochtonen zijn. Ik wil erbij aantekenen dat kinderen van Turken en Marokkanen van de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen worden gerekend.

Want waarom zou je die wel tot de allochtonen rekenen?
  maandag 22 juni 2009 @ 21:44:47 #177
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70269840
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Iblis het volgende:

[..]

Want waarom zou je die wel tot de allochtonen rekenen?
Omdat het allochtonen zijn.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:48:17 #178
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_70270009
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Omdat het allochtonen zijn.
Wanneer ben je dan geen allochtoon?
pi_70270054
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Harde_Kip het volgende:

Omg wat een blunder van de Telegraaf:

"Volgens de nieuwe allochtonenprognose zal Nederland in
2050 bijna 5,0 miljoen allochtonen tellen, 1,8 miljoen meer
dan op dit moment. Niet-westerse allochtonen nemen het
grootste deel van de toekomstige bevolkingsgroei voor hun
rekening. In 2050 zal hun aantal 3,0 miljoen bedragen,
tegen 1,8 miljoen in 2009
."

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)/2009k2b15p14art.pdf

Het totaal aantal allochtonen is dan 5 miljoen, als je alleen naar niet westerse allochtonen kijkt, zullen dat er 3 miljoen zijn in 2050 volgens het CBS.

Van die 3 miljoen niet-westerse allochtonen zal ook maar de helft uit moslims bestaan.

Verder is dit een ontkrachting van dit topic, HardeKip, dus waarom je het post snap ik niet.
pi_70270078
-

[ Bericht 99% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-06-2009 22:17:49 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 21:53:40 #181
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70270251
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

."

Het totaal aantal allochtonen is dan 5 miljoen, als je alleen naar niet westerse allochtonen kijkt, zullen dat er 3 miljoen zijn in 2050 volgens het CBS.

Van die 3 miljoen niet-westerse allochtonen zal ook maar de helft uit moslims bestaan.

Verder is dit een ontkrachting van dit topic, HardeKip, dus waarom je het post snap ik niet.
Desalniettemin worden kinderen van niet-westerse allochtonen vanaf de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen gerekend. Het cijfer is dus ZWAAR onderschat.
pi_70270584
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Desalniettemin worden kinderen van niet-westerse allochtonen vanaf de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen gerekend. Het cijfer is dus ZWAAR onderschat.
Wat wil je? Als de beide ouders van een kind in Nederland geboren, opgegroeid zijn en het kind wordt ook geboren in Nederland is het een autochtoon volgens het CBS. Een Nederlander ben je wettelijk al vanaf het moment dat je de Nederlandse nationaliteit hebt.

Je hebt zelf geblunderd door de fout van de Telegraaf over te nemen zonder erbij stil te staan of even naar de site van het CBS te surfen om het te checken. Ook zijn de cijfers die je aandraagt in strijd met hetgeen je in de openingspost beweert. Als laatst heb je het nu over niet-westerse allochtonen terwijl je het in je OP had over moslims.
pi_70271504
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef freako het volgende:

[..]

Als je blond bent.
pi_70272010
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als je blond bent.
Tellen nep-blonden mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:44:15 #185
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70272692
Meh7 ben jij verliefd op Wilders ?
  maandag 22 juni 2009 @ 22:44:59 #186
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70272721
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die worden nog wél tot allochtonen gerekend.
De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’.
pi_70272767
Wilders plagen, zoentjes vragen.

Maar even serieus: zijn er hier echt mensen die serieus geloven dat Nederland over 25 danwel 50 jaar een moslimmeerderheid heeft.

Want dan pleit ik ervoor om iedereen in Nederland weer naar school te sturen en leren kritisch om te gaan met informatie die ze krijgen. En graag een jaar hoofdrekenen erbij.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:46:15 #188
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70272776
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef freako het volgende:

[..]

Om te beginnen mag je geen (nep)bontkraag hebben
pi_70272846
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’.
Daar gaat het helemaal niet om, er zijn ook berekeingen gemaakt met de geschatte moslimcijfers en ook die wijzer erop dat er in geen 100 jaar een moslimmeerderheid komt.

Tenzij alle Nederlanders moslim besluiten te worden natuurlijk.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:56:54 #190
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70273287
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:47 schreef IHVK het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, er zijn ook berekeingen gemaakt met de geschatte moslimcijfers en ook die wijzer erop dat er in geen 100 jaar een moslimmeerderheid komt.

Tenzij alle Nederlanders moslim besluiten te worden natuurlijk.
Of we Indonesië weer koloniseren! Mogelijkheden te over eigenlijk.
pi_70276610
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Iemand die in de bak zit kan toch geen criminaliteit meer plegen? Dus als je iemand voor 1 jaar opsluit kan hij 1 jaar geen criminaliteit meer uithalen en wanneer je iemand voor 5 jaar opsluit kan hij 5 jaar geen criminaliteit meer uithalen.

Maar volgens jou maakt het dus niets uit of je een veelpleger voor 1 week vastzet of voor 5 jaar, de criminaliteit blijft hetzelfde?
Dat zeg ik toch?
Criminelen zullen meer lijden onder strengere straffen.
Allochtonen niet per se. Want de meeste allochtonen zijn niet crimineel.

En strengere straffen helpen niet tegen criminaliteit: mensen gaan niet minder moorden plegen als de doostraf staat op moord dan wanneer er maar 12 jaar staat op moord.

Vergelijk de VSvA met Nederland. In de VSvA wordt onmundig zwaarde gestraft voor vrijwel alle misdaden dan in Nederland. Is de misdaad in de VSvA vergelijkbaar minder dan in Nederland? Nee! Integendeel!
pi_70276736
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

."

Nou ja, ik moet het eens natrekken, maar volgens mij zijn er nu in totaal pakweg 10 % allochtonen, waarvan de helft niet-westers.
Die vetgemaakte zin zou ik zelf beslist ander formuleren: met een punt na de 5 miljoen.
pi_70276837
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Tellen nep-blonden mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.
Ik las ooit een grapje in Het Beste.
Een mevrouw vertelde daarin:
Ik ben blond en mijn man en zoons mogen daarom graag grapjes maken over mijn intelligentie. Ik had daar genoeg van en besloot mijn haar te verven. Na die verfbeurt kwam ik de huiskamer binnen, waar mijn zoons televise zaten te kijken. Draait een van hen zich om, kijkt naar mij en zegt: "Kunstmatige intelligentie, ma?"
pi_70276944
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Denk je dat er geen goede reden is voor de definitie?
In de VSvA word je ook als Yankee beschouwd als je daar geboren bent. En mag je president worden.
Swartsenegger niet, die in in Oostenrijk geboren. Obama is, als ik het goed heb, eigenlijk eerste generatie allochtoon (via zijn vader), maar toch eerste generatie Yankee en mag dus president worden.
Boris Dittrich is eerste generatie. Er was een eerste generatie Hongaar die belangrijk politicus was (ik ben zijn naam vergeten). Is Aboutaleb niet gewoon in Marokko geboren?

Kortom: je zult andere argumenten moeten aanvoeren dan generatie.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 01:02:32 #195
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70277299
In plaats van je zorgen te maken over een sharia die een lange tijd zal uitblijven, kun je je beter zorgen maken over bepaalde etnische groeperingen die overlast veroorzaken op straat. Deze groepen houden er doorgaans een atheistische levensstijl op na: money, bitches, drugs en bling-bling. Nu vormen ze al een aanzienlijk probleem, in de toekomst wordt het probleem wellicht groter met de groei van de bevolking.
What lies in the shadow of the statue?
pi_70277367
WTF is dit NWS?
Geef dit topic snel een schop naar ONZ.

............................
  dinsdag 23 juni 2009 @ 08:53:07 #197
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70279771
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:02 schreef Ghazi het volgende:
In plaats van je zorgen te maken over een sharia die een lange tijd zal uitblijven, kun je je beter zorgen maken over bepaalde etnische groeperingen die overlast veroorzaken op straat. Deze groepen houden er doorgaans een atheistische levensstijl op na: money, bitches, drugs en bling-bling. Nu vormen ze al een aanzienlijk probleem, in de toekomst wordt het probleem wellicht groter met de groei van de bevolking.
Er is een atheïstische levensstijl? Dat is nieuw voor me.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:38:43 #198
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_70282352
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 08:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nouja, het uitgaanspunt nemende dat de genoemde uitingen van een levenshouding tegen de geest van de religies ingaan zou je het een atheistisch (want niet religieus) verschijnsel kunnen noemen. Het is alleen een beetje wrikken met definities om het te laten passen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:42:18 #199
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70282465
En het is je eigen straatje schoonvegen.
pi_70282610
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 08:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

Atheïstisch in de vorm anti-geloof? Volgens mij is Noord-Korea daar wel een voorbeeld van toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:55:15 #201
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70282835
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:47 schreef paddy het volgende:
Atheïstisch in de vorm anti-geloof? Volgens mij is Noord-Korea daar wel een voorbeeld van toch?

Is anti-geloof kenmerkend voor een atheïstische levensstijl? Waarom ik het zeg is dat het m.i. een beetje een onzinopmerking lijkt die met name ongewenst (in de ogen van de religieuze kant) gedrag projecteert op een groep waar ze niet veel mee hebben: atheïsten. Money, bitches, drugs en bling-bling worden als voorbeeld genoemd.

Het is echt onzin. Kijk naar de oliestaatjes en je ziet genoeg money en bling-bling bij de rijke moslim-sheiks. Kijk naar Islamatische landen, het is niet alsof daar geen prostitutie plaat heeft, ook al is het clandestien. Verder, kijk naar atheïsten, je hebt ze in alle vormen en maten, flink drinkend, geheelonthouders, vegetariërs, niet-vegetariërs, fanatiek sportend, niet-sportend, en ga zo maar door. Volgens mij is er hooguit één kenmerk te noemen, en dat is: ze geloven niet in God. Maar om dat nu een levensstijl te noemen? Voor Joden en Moslims zijn er veel meer tradities en gebruik gecodificeerd, voor Christenen ook, zij het wat minder. Dat zijn levensstijlen. Vegetarisme kan ook een levensstijl zijn. Maar atheïsme?
pi_70283654
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou ja, ik moet het eens natrekken, maar volgens mij zijn er nu in totaal pakweg 10 % allochtonen, waarvan de helft niet-westers.
Die vetgemaakte zin zou ik zelf beslist ander formuleren: met een punt na de 5 miljoen.
Ze zijn wakker geworden, het is inmiddels veranderd:

http://www.telegraaf.nl/b(...)in_2050__.html?p=8,2

Eerst stond er dus dat er 5 miljoen niet-westerse allochtonen zouden zijn in 2050.
pi_70284993
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:55 schreef Iblis het volgende:

[..]

Is anti-geloof kenmerkend voor een atheïstische levensstijl? Waarom ik het zeg is dat het m.i. een beetje een onzinopmerking lijkt die met name ongewenst (in de ogen van de religieuze kant) gedrag projecteert op een groep waar ze niet veel mee hebben: atheïsten. Money, bitches, drugs en bling-bling worden als voorbeeld genoemd.

Het is echt onzin. Kijk naar de oliestaatjes en je ziet genoeg money en bling-bling bij de rijke moslim-sheiks. Kijk naar Islamatische landen, het is niet alsof daar geen prostitutie plaat heeft, ook al is het clandestien
Ik heb het wel over een land en zijn regime. Tenminste het regime wat het uit wil dragen. In Noord-Korea is dat anti-geloof/niet-geloof. Ook daar zijn er gelovigen, maar ook niet gedoogd qua profeteren. Net als in islamitische landen prostitutie, homo clandestien , maar wel aanwezig is . Ik heb het dus niet over hoe een Atheïst persoonlijk is of denkt, want die zijn er in alle maten en soorten...net als gelovigen. Net als ik niet heb over alle burgers in dat land. De regering van dat land beweert in ieder geval geloof als onwenselijk te zien.
.
quote:
Verder, kijk naar atheïsten, je hebt ze in alle vormen en maten, flink drinkend, geheelonthouders, vegetariërs, niet-vegetariërs, fanatiek sportend, niet-sportend, en ga zo maar door.
Mja, die heb je ook onder christenen, moslims etc etc dus is voor mij ook niet echt een punt.
quote:
Volgens mij is er hooguit één kenmerk te noemen, en dat is: ze geloven niet in God. Maar om dat nu een levensstijl te noemen?
Misschien klinkt het je wat vreemd in de oren, maar het is wel iets wat een levensstijl kan worden ....het gezamenlijk niet willen geloven en ook niet accepteren dat mede niet gelovigen worden bekeerd. (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
quote:
Voor Joden en Moslims zijn er veel meer tradities en gebruik gecodificeerd, voor Christenen ook, zij het wat minder. Dat zijn levensstijlen. Vegetarisme kan ook een levensstijl zijn. Maar atheïsme?
Snap wel dat je het nu over de kleine dingen van het leven hebt. Ik denk weer iets verder daarin. Zie hoe ook op FOK! men gelovigen de zee in wil drijven, terwijl andere niet-gelovigen juist opkomen voor de vrijheid van het geloof. Denk dus niet dat er verschil zit in het christelijk/moslim zijn. Veel dingen die gelovigen worden aangerekend heeft trouwens ook met cultuur te maken.

Oh ja, deze vond ik wel interessant
quote:
In 1967 riep het communistische regime van Albanië onder leiding van dictator Enver Hoxha, het land uit tot 'atheïstische staat'. Atheïsme zelf is niet politiek van aard.
En denk dus dat ook de regering van Noord-Korea Atheïstisch is. Humanistisch is ook een afvloeiing van Atheïsme trouwens (als ik het goed lees)
Ook las ik deze
quote:
s het actief bestrijden van theïsme. Antitheïsten zijn van mening dat theïsme schadelijk is voor de theïst zelf, de maatschappij, de politiek, enzovoort en dat theïsme bestreden moet worden om deze schade te beperken.

Antitheïsme wordt ook wel militant atheïsme of atheïstisch evangelisme genoemd, zowel door theïsten als atheïsten.[1]

Hoewel antitheïsme in de praktijk nauw verbonden is met atheïsme, is atheïsme geen noodzakelijke voorwaarde voor antitheïsme. Waar atheïsme een standpunt is inzake de waarheid van theïsme, is antitheïsme een standpunt inzake de schadelijkheid van theïsme. Een theïst die van mening is dat het geloof in God, hoewel terecht, schadelijk is is een antitheïst.[2]

Het concept biedt een bruikbaar onderscheid tussen het filosofisch verwerpen van theïsme, en een militante houding ten opzichte van zulke geloven
Jawel we worden allemaal in hokjes gedrukt. Daar ontkom je als niet -gelovige (atheïst) echt niet aan. En ook de Atheïst is er dus in vele stromingen. Net als een gelovige.

Ik moest wel grinniken om het onderstreepte gedeelte. Hoe neutraal geschreven....not!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:06:45 #204
144262 thewishmaster
pi_70301334
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef thewishmaster het volgende:
Ook volgens het CBS zijn er in 2050 3 miljoen niet-westerse allochtonen.

Bron: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71876NED&D1=1,5-9&D2=0&D3=0&D4=0-2&D5=1,11,21,31,l&HD=090120-1324&HDR=G1,G2,T&STB=G3,G4
Ook?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:37:42 #206
144262 thewishmaster
pi_70301397
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ook?
In jouw artikel uit de Telegraaf stond hetzelfde.
pi_70301491
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef thewishmaster het volgende:
Ook volgens het CBS zijn er in 2050 3 miljoen niet-westerse allochtonen.

Bron: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71876NED&D1=1,5-9&D2=0&D3=0&D4=0-2&D5=1,11,21,31,l&HD=090120-1324&HDR=G1,G2,T&STB=G3,G4
Meer niet-westerse allochtonen dan ik dacht.
Maar lang niet alle niet-westerse allochtonen zijn moslim. Vorig jaar is dat het aantal moslims door het CBS nog naar beneden bijgesteld van 1 miljoen naar 850 duizend. Dat was ruim 5 % van de totale bevolking.

Een beetje doorrekenen aan die CBS-cijfers: in 2010 is ongeveer 17 % moslims niet in die tabel opgenomen, dus de Marokkanen en Turken (die trouwens ook niet allemaal echte moslim zijn!) maken ongeveer 83 % uit van de moslimpopulatie. Laten we aannemen dat het geboortecijfer onder alle moslims even hoog ligt, dan komen we voor 2050 uit op rond 1.130.000 moslims.
Lijkt me niet voldoende om langs democratische weg hier de sharia in te stellen, zoals de TT suggereert.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kees22 op 23-06-2009 20:46:50 ]
pi_70301498
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

In jouw artikel uit de Telegraaf stond hetzelfde.
Daar stond ook in dat ze zich baseerden op cijfers van het CBS.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:42:25 #209
144262 thewishmaster
pi_70301608
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Daar stond ook in dat ze zich baseerden op cijfers van het CBS.
Je moet de "feiten" die in de Telegraaf staan altijd even checken zal ik maar zeggen .
pi_70301675
Veel aanhangers van Enait in dit topic.
Nederland lijkt verloren..
pi_70301699
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Je moet de "feiten" die in de Telegraaf staan altijd even checken zal ik maar zeggen .
Dat zei ik gisteren ook al tegen Harde_Kip.
pi_70307944
is deze bullshit nog niet voorbij?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:24:28 #213
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_70308554
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:40 schreef Kees22 het volgende:
Er was een eerste generatie Hongaar die belangrijk politicus was (ik ben zijn naam vergeten).
Dzsingisz Gabor. In 1956 uit Hongarije gevlucht. Was o.a. staatssecretaris van Landbouw (1990-1994) en Tweede-Kamerlid (1994-1998) voor het CDA.
pi_70308718
Dit lijkt me nogal onwaarschijnlijk, dit betekend namelijk gewoon burgeroorlog in Nederland.
Er is geen enkele weldenkende niet gelovige (allochtoon of autochtoon) die die wetgeving zou goedkeuren en accepteren.

Ikzelf zou er ook nooit onder leven, als ik moet kiezen tussen zo'n religie-driven regime of de dood is de dood wel een erg aantrekkelijk alternatief.
pi_70309273
Er wonen al meer dan 30 jaar moslims in Nederland, maar de politieke Islam bestaat hier gewoon niet. Nu niet, en over 25 jaar nog niet.
pi_70311410
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef freako het volgende:

[..]

Dzsingisz Gabor. In 1956 uit Hongarije gevlucht. Was o.a. staatssecretaris van Landbouw (1990-1994) en Tweede-Kamerlid (1994-1998) voor het CDA.
Dank.
Q.E.D., zou ik haast zeggen.
pi_70311764
Als je daar werkelijk bang voor bent dan verdien je eigenlijk wel een sharia straf.
If you speak about the evil that the government does. The Patriot Act'll track you to the type of your blood.
pi_70317098
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 03:17 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Als je daar werkelijk bang voor bent dan verdien je eigenlijk wel een sharia straf.
Ja want paranoia dat los je op door het keihard af te straffen.
pi_70318862
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja want paranoia dat los je op door het keihard af te straffen.
Koude baden en elektrische schokken, en als dat niet helpt een lobotomie
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')