En dan te bedenken dat het een artikel uit een enigszins serieuze krant is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een kut topic. En ik dacht dat ik al veel nutteloze bagger voorbij heb zien komen. Maar dit slaat alles. Hoeveel flauwekul past er in één openingspost. Fuck.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Harde_Kip het volgende:
Binnen 25 jaar zijn de islamieten in Nederland naar verwachting in de meerderheid.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:57 schreef Meh7 het volgende:
Het aantal baby's wat geboren wordt per jaar is ongeveer 200.000, het aantal overlijdenissen per jaar laten we zeggen ongeveer 130.000, blijft over een groei van ongeveer 70.000 mensen.
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=37296ned&D1=0-2,4-7,14-18,59-60,65&D2=0,5,10,15,20,25,30,35,40,45,(l-4)-l&HD=090609-1507&HDR=T&STB=G1
70.000 per jaar, laten we voor het gemak zeggen dat het 100.000 is. Binnen 50 jaar is het dan in TOTAAL 5.000.000! Dit zijn overdreven cijfers! ALS 1/3 hiervan moslims zou zijn, zou de groei van moslims binnen 50 jaar uitkomen op 1,7 miljoen! LET OP: dit zijn overdreven aantallen.
Over 50 jaar kom je dan niet eens uit op 3 miljoen moslims, laat staan een meerderheid van Nederland. Zelfs niet eens als je overdrijft zoals ik heb gedaan.
Hoe kom jij op een meerderheid van Nederland?
Vet van mij. Dat kàn ook helemaal niet waar zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Iblis het volgende:
Dominee Koekoek lijkt zijn naam eer aan te doen.
Verder neigt het geboortecijfer bij alllochtonen vanaf de tweede generatie gewoon naar het autochtone cijfer (zie b.v. hier en hier). Waar Koekoek z'n cijfers vandaan heeft is me dan ook in het geheel niet duidelijk.
Dat de helft van de baby's Islamitische ouders heeft waag ik ook ernstig te betwijfelen. Ik vind b.v. dit:
[..]
bron, maar kan verder niet veel vinden.
Verder moet meneer niet zo huilen, het lijkt wel alsof iedereen door het sharia-virus bezeten is. Terwijl onderwijl de niet-bekerende Joden al vrolijk een eigen Rabbinaal gerechtshof hebben in Europa, de Bet Din.
Ach, het voelt soms wel lekker om op mensen als TS en die baptist neer te kijken. Laat ze maar lekker meedoen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
extremisten moet je uit het debat verwijderen. Daar heb je niks aan. Vandaar dat ik niet snap dat Wilders niet genegeerd wordt. De Nederlandse media zouden beter hun best moeten doen.
Kom er maar in, Taqqiyah, kom er maar in!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Harde_Kip het volgende:
Het geeft aan dat er moslims zijn op belangrijke posities die andere bedoelingen hebben dan ze in het openbaar zeggen.
Het viel me ook al op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef Pool het volgende:
Als wij ooit trouwen, dan weten we hoe we onze kleine meid noemen.
Die meid had een mooie 3 op haar gezicht. En zeg nu zelf, 3 sterretjes of een 3 in sterretjes, dat gaat snel mis!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beide, terecht, in de ban van de sterretjestattoo.
Ik vind het aan een kant niet goed dat soort onzinnige verhalen de wereld in gebracht worden, omdat er genoeg mensen zijn die dit echt gaan geloven. Aan de andere kant is het wel een kans om het te ontkrachten en twijfels weg te nemen bij mensen die er voor open staan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Zo dat was even mijn pavlov reactie.
Maar goed, wat wil deze 70 jarige man eigenlijk. Mensen bangmaken?
Dat ze het überhaupt plaatsen zegt toch iets over onze media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |