Jij wilde zelf de afgelopen 50 jaar als referentie gebruiken en nu ben je aan het draaien. Als je uitgaat van de afgelopen vijftig jaar waarin er een miljoen moslims bij zijn gekomen en dit doortrekt naar de volgende vijftig jaar (ondanks dat migratie lang niet zoveel bijdraagt als in het verleden), kom je uit op 2 miljoen moslims over 50 jaar. Dit strookt niet met een eerdere bewering van jou waarin je zegt dat binnen 15-50 jaar de meerderheid in Nederland uit moslims bestaat.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De bevolkingsgroei van de autochtonen is met het huidige bevolkingscijfer wel ten einde gekomen, terwijl de toename van het aantal moslims blijft doorgaan.
Dat kan niet. Tenzij elke moslima 10 kids krijgt en Nederlanders helemaal geen kinderen meer krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:23 schreef Meh7 het volgende:
Dus wil je aub onderbouwen door middel van een berekening, het mag een super simpele berekening zijn, hoe binnen 15-50 jaar moslims de meerderheid zullen uitmaken van de bevolking in Nederland?
Dat is ironie.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:34 schreef JohnDope het volgende:
Zo ver gaat het niet komen, want Wilders gaat dit op Europees niveau oplossen.
Heel goed Meh7.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat filmpje zit vol met leugens.
Weerlegging van het filmpje is hier te vinden:
http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/
Je kunt nou wel herhalen dat dat filmpje de waarheid is, na grondige en cijfermatige weerlegging van de meeste beweringen, maar dat geeft je nog geen gelijk.quote:
Laat staan 30!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef Santello het volgende:
De generatie waarbij elke marokkaanse gezin 7+ kinderen has is allang verdwenen.
Op deze manier verder gaan. Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
Het maakt toch ook voor de discussie niet al te veel uit wanneer meer dan de helft van Nederland uit moslims bestaat, duidelijk is dat dat moment op een gegeven moment komt als we op deze manier verder gaan en wat dan de consequenties zijn. Ik verwacht er niet veel goeds van.
Zouden ze dat nou expres doen als belediging of is het gewoon onbenulligheid: de ster en de halve maan omwisselen?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die Koekoek uit de OP zegt letterlijk:
"De verwachting is dat over een jaar of vijftien de helft van de bevolking bestaat uit moslims"
Dat is gewoon een copy/paste uit dat filmpje:
[ afbeelding ]
Wat natuurlijk onzin is:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71877NED&D1=a&D2=a&VW=T
http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/
Nee, daar zullen allochtonen niet meer onder lijden.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik pleit nergens voor verschil in straffen tussen autochtone en allochtone criminelen, ik pleit voor een hardere aanpak over de gehele linie. Daar zullen de allochtonen gezien hun grotere aandeel in de criminaliteit wel meer onder lijden.
Die halve maan hoeft niet per se naar rechts te wijzen, hoewel dat wel het meeste voorkomt. In sommige vlaggen (bijvoorbeeld die van Mauretanië) wijst ie naar boven:quote:Op maandag 22 juni 2009 00:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zouden ze dat nou expres doen als belediging of is het gewoon onbenulligheid: de ster en de halve maan omwisselen?
Als je in ogenschouw neemt dat de statistieken die ze in het filmpje gebruiken verzonnen zijn, datgene waar het om draait dus, is het niet ondenkbaar dat aan het visuele ook niet zoveel aandacht geschonken is. Het zou goed kunnen zijn dat ze "islam flag" hebben ingetypt op google images en de eerste beste resultaat hebben gebruikt in hun filmpje.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef freako het volgende:
De vlag uit het filmpje lijkt sprekend op de vlag van de Nation of Islam:
[ afbeelding ]
Dat snap ik niet. Iemand die in de bak zit kan toch geen criminaliteit meer plegen? Dus als je iemand voor 1 jaar opsluit kan hij 1 jaar geen criminaliteit meer uithalen en wanneer je iemand voor 5 jaar opsluit kan hij 5 jaar geen criminaliteit meer uithalen.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, daar zullen allochtonen niet meer onder lijden.
Persoonlijk ken ik meer criminele autochtonen dan criminele allochtonen, maar dat is toeval.
Maar geen van de autochtonen die ik ken zal meer lijden onder strengere straffen.
Criminelen zullen meer lijden onder strengere straffen, dat wel ja.
Overigens zullen strengere straffen de criminaliteit niet verminderen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je in ogenschouw neemt dat de statistieken die ze in het filmpje gebruiken verzonnen zijn, datgene waar het om draait dus, is het niet ondenkbaar dat aan het visuele ook niet zoveel aandacht geschonken is. Het zou goed kunnen zijn dat ze "islam flag" hebben ingetypt op google images en de eerste beste resultaat hebben gebruikt in hun filmpje.
Want waarom zou je die wel tot de allochtonen rekenen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Harde_Kip het volgende:
Volgens het CBS zullen er in 2050 5 miljoen niet-westerse allochtonen zijn. Ik wil erbij aantekenen dat kinderen van Turken en Marokkanen van de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen worden gerekend.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)in_2050__.html?p=8,2
Omdat het allochtonen zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Want waarom zou je die wel tot de allochtonen rekenen?
Omg wat een blunder van de Telegraaf:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Harde_Kip het volgende:
Volgens het CBS zullen er in 2050 5 miljoen niet-westerse allochtonen zijn. Ik wil erbij aantekenen dat kinderen van Turken en Marokkanen van de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen worden gerekend.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)in_2050__.html?p=8,2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |