Laat even met een berekening zien hoe een miljoen moslims binnen vijftien jaar uitgroeien tot 15 miljoen of tot de helft van de bevolking.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
lol
[..]
Dit filmpje is gewoon de waarheid en ik ben trouwens geen moslimhater.
Laat even met een berekening zien hoe een miljoen moslims binnen vijftien jaar uitgroeien tot 15 miljoen of tot de helft van de bevolking.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:55 schreef JohnDope het volgende:
Jij bent een Islamiet, dus jij hebt er baat bij om dat filmpje weg te zetten als een leugen.
Die Koekoek uit de OP zegt letterlijk:quote:Op zondag 21 juni 2009 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
Dat filmpje is de waarheid voor mensen die het IQ van een zwakzinnige hebben.
Nogmaals jij kan wel aan komen met van die Orwelliaanse links, alleen de risico's zijn voor ons en ons nageslacht veel te groot.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Laat even met een berekening zien hoe een miljoen moslims binnen vijftien jaar uitgroeien tot 15 miljoen of tot de helft van de bevolking.
Dat kan je niet.
Zelfs het vrijevolk komt niet met een dermate bullshit verhaal omdat ze enige betrouwbaarheid willen behouden: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=8411
Het CBS weerlegt dat beeld van het filmpje totaal: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71877NED&D1=a&D2=a&VW=T
TinyFrog heeft dat filmpje ontkracht: http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/
Als je nu nog doorgaat met het verspreiden van dat propagandafilmpje dan geef je jezelf wel erg bloot.
Natuurlijk maakt dat uit. Getallen als over 15 jaar, 25 jaar, 50 jaar zijn voorstelbaar voor mensen. Als je gaat roepen dat over 500 jaar moslims misschien in de meerderheid zullen zijn dat niet hetzelfde effect. Feit is dat er statistieken verzonnen worden om angst in te boezemen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
Het maakt toch ook voor de discussie niet al te veel uit wanneer meer dan de helft van Nederland uit moslims bestaat, duidelijk is dat dat moment op een gegeven moment komt als we op deze manier verder gaan en wat dan de consequenties zijn. Ik verwacht er niet veel goeds van.
We kunnen zeker stellen dat in de afgelopen 50 jaar het aantal moslims in Nederland op schrikbarende manier is toegenomen en dat als het in hetzelfde tempo doorgaat, het erg hard kan gaan. Bovendien blijven islamitische "medelanders" een hoger geboortecijfer hebben dan autochtone vrouwen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat uit. Getallen als over 15 jaar, 25 jaar, 50 jaar zijn voorstelbaar voor mensen. Als je gaat roepen dat over 500 jaar moslims misschien in de meerderheid zullen zijn dat niet hetzelfde effect. Feit is dat er statistieken verzonnen worden om angst in te boezemen.
Maakt het daarom niet meer uit of het over 15 jaar aan de ene kant of 500 jaar aan de andere kant gaat? Ik ging op die stelling in namelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We kunnen zeker stellen dat in de afgelopen 50 jaar het aantal moslims in Nederland op schrikbarende manier is toegenomen en dat als het in hetzelfde tempo doorgaat, het erg hard kan gaan. Bovendien blijven islamitische "medelanders" een hoger geboortecijfer hebben dan autochtone vrouwen.
Wanneer het zou gaan om de vraag of het in 15 jaar of 500 jaar het geval zou zijn zou het relevant zijn, op dit moment lijkt het erop gezien de voortdurende instroom van islamitische immigranten dat we binnen 15 a 50 jaar met een islamitische meerderheid zitten in Nederland.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maakt het daarom niet meer uit of het over 15 jaar aan de ene kant of 500 jaar aan de andere kant gaat? Ik ging op die stelling in namelijk.
Aangezien je niet inhoudelijk reageert, een re-post:
Natuurlijk maakt dat uit. Getallen als over 15 jaar, 25 jaar, 50 jaar zijn voorstelbaar voor mensen. Als je gaat roepen dat over 500 jaar moslims misschien in de meerderheid zullen zijn dat niet hetzelfde effect. Feit is dat er statistieken verzonnen worden om angst in te boezemen.
Onderbouw dit eens. (Tip: lees even dit topic door, waar er eerder ook al schattingen/berekeningen gemaakt zijn)quote:Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef thewishmaster het volgende:
op dit moment lijkt het erop gezien de voortdurende instroom van islamitische immigranten dat we binnen 15 a 50 jaar met een islamitische meerderheid zitten in Nederland.
Dus ga je even de kruistochten overdoen of zo, want oh wee, het is nou zo'n grote bedreiging?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
Het maakt toch ook voor de discussie niet al te veel uit wanneer meer dan de helft van Nederland uit moslims bestaat, duidelijk is dat dat moment op een gegeven moment komt als we op deze manier verder gaan en wat dan de consequenties zijn. Ik verwacht er niet veel goeds van.
In 1950 hadden we 10 miljoen inwoners. Nu 16.5 Dat is een toename van 6.5 miljoen. We hebben nu, zeg, 1 miljoen moslims. In de afgelopen 60 jaar zijn er dus 5.5 miljoen nietmoslims bijgekomen, en 1 miljoen moslims. Op basis waarvan gaan 'ze' 'ons' nu inhalen?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef thewishmaster het volgende:
We kunnen zeker stellen dat in de afgelopen 50 jaar het aantal moslims in Nederland op schrikbarende manier is toegenomen en dat als het in hetzelfde tempo doorgaat, het erg hard kan gaan. Bovendien blijven islamitische "medelanders" een hoger geboortecijfer hebben dan autochtone vrouwen.
De bevolkingsgroei van de autochtonen is met het huidige bevolkingscijfer wel ten einde gekomen, terwijl de toename van het aantal moslims blijft doorgaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:10 schreef Iblis het volgende:
[..]
In 1950 hadden we 10 miljoen inwoners. Nu 16.5 Dat is een toename van 6.5 miljoen. We hebben nu, zeg, 1 miljoen moslims. In de afgelopen 60 jaar zijn er dus 5.5 miljoen nietmoslims bijgekomen, en 1 miljoen moslims. Op basis waarvan gaan 'ze' 'ons' nu inhalen?
Ik pleit nergens voor verschil in straffen tussen autochtone en allochtone criminelen, ik pleit voor een hardere aanpak over de gehele linie. Daar zullen de allochtonen gezien hun grotere aandeel in de criminaliteit wel meer onder lijden.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus ga je even de kruistochten overdoen of zo, want oh wee, het is nou zo'n grote bedreiging?
Zou je eigen leven leven zonder die allerhande belemmeringen, waarnaar een ander zich wel moet richten, niet veel effectiever zijn, de ander eerder overhalen om zich aan jou aan te passen door je goede voorbeeld ipv de ander allerhande restricties willen gaan opleggen voor die mag genieten van jouw 'vrijheid'? Heb je zo weinig vertrouwen in de zeggingskracht van onze manier van leven dat je bij zo'n kleine minderheid al geschrokken begint te piepen dat ze je willen overnemen?
Dat criminelen bestraft moeten worden staat als een paal boven water, maar islamitische/allochtone criminelen anders willen straffen dan autochtone .. dat is het opgeven van het gelijkheidsbeginsel, zo'n beetje de basis van onze 'vrije westerse wereld'.
En tja, een volk dat dat beginsel zo grif wil opgeven omdat het denkt op die manier problemen op te kunnen lossen, daar verwacht ik niet veel goeds van, dat vind ik veel beangstigender dan dat fictieve verhaal van de moslim die ons over komt nemen en de wet gaat voorschrijven
Oké. Dus het verschil is nu 15.5 miljoen. 1 miljoen per 50 jaar, ergo, nog zeven-en-halve eeuw? Ik zie echt reden voor paniek.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef thewishmaster het volgende:
De bevolkingsgroei van de autochtonen is met het huidige bevolkingscijfer wel ten einde gekomen, terwijl de toename van het aantal moslims blijft doorgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |