De Koran, de Bijbel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef Meki het volgende:
Wat een christenpropoganda om de Islam zwart te schilderen.
angst en leugens die samen worden gebracht in een boek
Zijn boek van die malloot koekkoekquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De Koran, de Bijbel?
Wat bedoel je nu meki?
Vergeet niet dat ze over 25 jaar ook volwassen moeten zijn, dus dat betekend dat er nog maar 7 jaar voor is. Als alle Moslimas de komende 7 jaar elke 9 maanden een 4 of 5-ling baren kan dus bestquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij. Dat kŕn ook helemaal niet waar zijn.
Een simpele schatting op een bierviltje.
16 miljoen Nederlanders, waarvan nog geen miljoen moslims.
7,5 miljoen autochtone vrouwen, 500 duizend moslimvrouwen.
De autochtone vrouwen krijgen nog geen 2 kinderen per stuk, dus dan brengen onze vrouwen nog geen 15 miljoen kinderen voort (we vervangen onszelf niet, maar dat wisten we al.)
Als 500 duizend moslimvrouwen 15 miljoen kinderen moeten krijgen, hoeveel moeten ze er dan per vrouw baren? Juist, 30!
Hier in de stad was er enkele tientallen jaren geleden een gezin met 28 kinderen, dus het kan in theorie wel, maar het zal toch duidelijk zijn dat heer dominee stevig uit zijn nek kletst.
Hij maakt een Wildertje, zeg maar.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
Kom er maar in, Taqqiyah, kom er maar in!
Misschien is het handig als jij trouwens een korte uiteenzetting geeft over wat de sharia is, en hoe deze gevormd wordt. Sleutelwoorden om te gebruiken zijn ‘rechtsscholen’, ‘herroeping’, ‘hadith’, ‘soenna’, ‘interpretatie’; qadi; en ijma. aangeraden wordt om een parallel te trekken met de halacha en het Roomse kerkrecht en de kwestie van canonisatie te bespreken; verder kan het interessant zijn om eventueel interpretaties zoals die van Mahmoed Moehammad Taha en zijn leerling Abdullahi Ahmed an-Na'im te betrekken, alsmede mensen als Riffat Hassan, Fatima Mernessi. Ook andere denkers als Al Afghani kunnen van belang zijn. Richt je voorts op een onderscheid tussen het verblijf van de profeet in Mekka en Medina, en hoe dit doorwerkt in bepaalde gedragsregels die nu deel uit maken van de sharia.
Kijk verder hoe bijvoorbeeld sharia heden ten dage wordt toegepast, wat de motivatie is van mensen in Nigeria om zo'n sharia te willen, en waar het politieke motivatie van machthebbers is.
Gelieve dat in een genuanceerd betoog te verwoorden, dan kunnen we misschien nog iets maken van deze topic, anders is het spijtig.
Oh, dat was ik even vergeten, dat ze volwassen moesten zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze over 25 jaar ook volwassen moeten zijn, dus dat betekendt dat er nog maar 7 jaar voor is. Als alle Moslimas de komende 7 jaar elke 9 maanden een 4 of 5-ling baren kan dus best
dat is natuurlijk inclusief de babies, peuters, kinderen en hoogbejaarden
Denkfout! Want je wou toch niet zeggen dat autochtonen helemaal geen babies produceren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:29 schreef Montov het volgende:
Met de enorm kleine bevolkingstoename zou het niet eens onlogisch zijn dat de helft van de babies allochtoon is, maar daarmee wordt het tevens nietszeggend, want 2 x nihil blijft erg weinig.
Deze constatering klopt dan weer wel.quote:Een paar jaar geleden was het mij ook opgevallen dat de toename van moslims van de afgelopen 10 jaar in absolute cijfers gelijk bleven, en dus relatief gezien minder wordt. Dit komt door de trends dat immigratie minder is geworden en de langetermijnstrend dat moslimgezinnen gemiddeld minder kinderen hebben. Het frappante is uiteraard dat die trends nooit worden meegenomen door de doemdenkers.
En heeft de OP het over overlastgevende hangjongeren? Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, dat was ik even vergeten, dat ze volwassen moesten zijn.
Misschien omdat de moslimse overlastjongeren nog lang niet volwassen zijn.
Hihi, precies wat die Wildersadepten op de Frontpage altijd roepenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:27 schreef thloreg het volgende:
eeeeh, mischien is het raadzaam om e.e.a in perspectief te zien en niet gelijk
het geschreven boek van die KK als een onheilspellend iets te gaan brandmerken
alsof het einde van de wereld dan in zicht komt.
De Sharia is niet alleen de leer zoals die Al Quaida extremisten uitvoeren dus
voordat iedereen nu allerlei visoenen krijgt van Taliban kleding en een terugval
naar de middeleeuwen geeft het ook het recht een eigen interpretatie van de
Sharia in te voeren. 1 voordeel geeft de sharia wel en dat is dat de straffen
geen thee-sessies bevat of knuffelontmoetingen met een zakgeld toe.
Als iemand bij wijze van spreken iets steelt,een ander mens schade
berokkend(lichamelijk/geestelijk= Politie-ambulance personeel e.d) dan is
het niet taakstraf oid maar gewoon hand eraf bij diefstal of zweepslagen
in het openbaar danwel stenigen. Lijkt mischien erg prehistorisch maar bij
sommige nietwillenden in de samenleving die gewoon anti willen blijven
omdat ze zogenaamd "gediscrimineerd" worden is dit het beste medicijn
tot inkeer naar normaal gedrag want dat ze lachen om die projecten in
Nederland en al die hulpbehoevende instanties moge intussen wel bekend
zijn.
Ik denk dat de gemiddelde Wilders-fan zelfs wel veel goede punten ziet in de sharia. Pak de sharia, blondeer het, plak er een ander etiketje op, en hop, je hebt zo 20 zetels in de peilingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Hihi, precies wat die Wildersadepten op de Frontpage altijd roepen![]()
Dat, en "terugsturen" natuurlijk
Noem ze eens op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Meki het volgende:
jongen Sharia heeft ook vele voordelen
oog om oog tand om tand..
Wat verwacht je anders met zo krantquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:29 schreef Casos het volgende:
Ach, altijd goed voor mooie reacties, dit soort berichten:
Mijn dochter is 8 maanden en over 25 jaar moet zij gesluierd lopen terwijl ik nog leef.
Geert help, stop die gasten ik wil NIKS met moslims te maken hebben en ik wil NIET met ze samenleven. Ze hebben toch een eigen land.
Ze hebben ons land alleen maar ellende gebracht. Mensen word wakker nu het nog kan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |