In mijn straatje? Ik vind die vette uitspraken lachwekkend, verder heb ik geen mening gegeven, dus ik weet niet waarop jij mij nu quasi aanvalt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, lachwekkend!
De helft van de geborenen zou een moslim baby zijn? Lachwekkend!
Zoals ik al eerder voorrekende.
Van de inwoners van ons land is pakweg 15 miljoen geen moslim. En daarvan is 7,5 miljoen vrouw. Die vrouwen baren gemiddeld hopelijk 2 kinderen per vrouw, dus 15 miljoen kinderen. Dan wordt de hele bevolking ongeveer vervangen.
Als de nog geen 500 duizend moslimvrouwen dit willen evenaren, zullen ze 30 babies per vrouw moeten baren.
Triest of lachwekkend? Je mag zelf beslissen.
De stelling is in elk geval wel erg belachelijk.
En meer ingaande op je vette citaten: Ook die zijn lachwekkend. Je maakt alleen vet wat in je straatje te pas komt.
en dat zegt , niks.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Waarom kan het niet? Uit een artikel uit 2003 lees ik dat Mohammed de populairste jongensnaam is. 2003 dus meer dan 6 jaar geleden.
http://nieuws.marokko.nl/(...)snaam.amsterdam.html
Zie ook deze post.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:01 schreef dontcare het volgende:
[..]
en dat zegt , niks.
stel je voor , er worden 10 jongens geboren , 3 marokaanse , 1 surinaamse , 1 turk en 5 nederlandse
Mohammed , Mohammed, Mohammed, Melvin, Ozgur, Jan , Piet , Klaas , Dirk en Piet
Maakt mohammed de populairste naam maar dat houd dus niet in dat er meer Mohammetjes geboren zijn tegen over ander babies.
Die OP is van jou en je hebt die zin zelf vet gemaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:59 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Hij heeft het waarschijnlijk over bepaalde steden.
Oh, ik heb het vraagteken achter het woord "lachwekkend" uitgelegd als: "Als je die lachwekkend vindt, kijk je niet goed."quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:55 schreef Ellis.Bell het volgende:
[..]
In mijn straatje? Ik vind die vette uitspraken lachwekkend, verder heb ik geen mening gegeven, dus ik weet niet waarop jij mij nu quasi aanvalt.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, ik heb het vraagteken achter het woord "lachwekkend" uitgelegd als: "Als je die lachwekkend vindt, kijk je niet goed."
Dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd. Sorry.
Wat zou de achtergrond zijn van de botheid en de verdedigende houding? Als er nooit een aanleiding was geweest zou deze hele discussie nooit begonnen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze die norm te accepteren, of voor kennisgeving aan te nemen, maar hé, soms ligt dat wat lastig. En dan kun je bot doen, of je kunt iemand er even op wijzen. Als een buurtbewoner direct in de verdediging schiet, dan werkt het natuurlijk ook averechts.
Dat hoef je míj niet te vertellen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Accepteren als in: niet lelijk doen tegen vrouwen in onthullende kleding.
OK.
Maar dan mag jij ook niet lelijk doen tegen of over vrouwen in verhullende kleding. Want in Nederland mag je er zo
ongeveer bijlopen als je wilt, zolang je maar niet schennis pleegt.
Afgesproken?
Dit staat er ook in zijn stuk:quote:Op zondag 21 juni 2009 01:48 schreef Burakius het volgende:
In zo een klein stuk zoveel fouten maken, en dan jezelf professor durven te noemen. Wat een amateuristische fecaliënstukje.
Vijftien jaar wordt ook in het onderstaande propagandafilmpje genoemd:quote:De verwachting is dat over een jaar of vijftien de helft van de bevolking bestaat uit moslims
Dit filmpje is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit staat er ook in zijn stuk:
[..]
Vijftien jaar wordt ook in het onderstaande propagandafilmpje genoemd:
http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/
Waarschijnlijk heeft hij het overgenomen zonder erbij stil te staan dat het filmpje qua fictie te vergelijken is met The Matrix. Het is gebaseerd op onzin-statistieken.
Dat filmpje zit vol met leugens.quote:
lolquote:
Dit filmpje is gewoon de waarheid en ik ben trouwens geen moslimhater.quote:dat filmpje zit vol met leugens, maar dat vindt een moslimhater als jij niet erg natuurlijk.
Laat even met een berekening zien hoe een miljoen moslims binnen vijftien jaar uitgroeien tot 15 miljoen of tot de helft van de bevolking.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
lol
[..]
Dit filmpje is gewoon de waarheid en ik ben trouwens geen moslimhater.
Laat even met een berekening zien hoe een miljoen moslims binnen vijftien jaar uitgroeien tot 15 miljoen of tot de helft van de bevolking.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:55 schreef JohnDope het volgende:
Jij bent een Islamiet, dus jij hebt er baat bij om dat filmpje weg te zetten als een leugen.
Die Koekoek uit de OP zegt letterlijk:quote:Op zondag 21 juni 2009 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
Dat filmpje is de waarheid voor mensen die het IQ van een zwakzinnige hebben.
Nogmaals jij kan wel aan komen met van die Orwelliaanse links, alleen de risico's zijn voor ons en ons nageslacht veel te groot.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Laat even met een berekening zien hoe een miljoen moslims binnen vijftien jaar uitgroeien tot 15 miljoen of tot de helft van de bevolking.
Dat kan je niet.
Zelfs het vrijevolk komt niet met een dermate bullshit verhaal omdat ze enige betrouwbaarheid willen behouden: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=8411
Het CBS weerlegt dat beeld van het filmpje totaal: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71877NED&D1=a&D2=a&VW=T
TinyFrog heeft dat filmpje ontkracht: http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/
Als je nu nog doorgaat met het verspreiden van dat propagandafilmpje dan geef je jezelf wel erg bloot.
Natuurlijk maakt dat uit. Getallen als over 15 jaar, 25 jaar, 50 jaar zijn voorstelbaar voor mensen. Als je gaat roepen dat over 500 jaar moslims misschien in de meerderheid zullen zijn dat niet hetzelfde effect. Feit is dat er statistieken verzonnen worden om angst in te boezemen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
Het maakt toch ook voor de discussie niet al te veel uit wanneer meer dan de helft van Nederland uit moslims bestaat, duidelijk is dat dat moment op een gegeven moment komt als we op deze manier verder gaan en wat dan de consequenties zijn. Ik verwacht er niet veel goeds van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |