Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
En jij bent een vieze conformist die zich bij wijze van spreken rustig in z'n poepgaatje zou laten neuken als de rest van je boyfriends dat ook laat doen.
Kun je niets aan doen.
Oh snapquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht. Wat eveneens altijd zo kenmerkend is, is dat deze mensen dit hier komen uiten itt in rl gewoon te zeggen waar het op staat.
Ze doen er net zo hard aan mee, maar janken ondertussen hier. Zo zit het, niet anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.
Dat zijn de freaksquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt zelfs nog mongolen die gaan zitten klagen over kerst.
daar is het internet voor. je bent anoniem en je kan er op lost klagen maar ondertussen mond dicht in het echte leven en doorgaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daar is het internet voor. je bent anoniem en je kan er op lost klagen maar ondertussen mond dicht in het echte leven en doorgaan.
maar daar is ook geen KLB.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
Wou je nou zeggen dat in KLB over het algemeen best normale mensen komen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Dat weet zo`n populaire voetballiefhebbende en dance muziek luisterende HBO-boy zoals jij toch helemaal niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
'Mijn wereldje' bestaat niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef Barachem het volgende:
TS is een triest figuur dat ie van anderen verlangt om eenheidsworst als hijzelf te zijn, zodat zijn wereldje weer perfect is en niet ruw verstoord wordt door mensen die een andere mening hebben.
Van populairre dingen houden is geen probleem.
Opdringerig doen om of populaire dingen of onpopulaire dingen en enorm afzeiken op anderen die gewoon van iets anders willen genieten, da's een probleem en erg triest.
TS is een kansloze lutser die zijn wil op die van anderen wil opdringen.
Conclusie: ik ben dus GEEN conformist, want die waaien altijd met alle winden mee, overal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef blaatertje het volgende:
TS moet zich eens aanpassen. Hier komen mensen die de rest van de werled stom gek en raar vinden. TS vind de mensen hier juist stom gek en raar.
Het is wel duidelijk dat jij een geringe opleiding genoten hebt gezien je spelfouten en je lemmingachtige kijk op de samenleving.quote:
Je doet ook wel hetzelfde, hoor. Zijn mening over mensen baseren op hoeveel ze uitgaan en de radiozenders die ze luisteren. Potato potato.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat ik te maken heb met een schaaknerd die z'n hele beleveniswereld basseert op het diploma van mensen?
[..]
Whehehe. Buitenbeentje.
Dat is toch wel heel wat anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Je doet ook wel hetzelfde, hoor. Zijn mening over mensen baseren op hoeveel ze uitgaan en de radiozenders die ze luisteren. Potato potato.
Je gaat juist met de grootste massa (de rest van de wereld) mee, maar probeert je hier als tegenpool te presenteren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Conclusie: ik ben dus GEEN conformist, want die waaien altijd met alle winden mee, overal.
Ja, wees blij dat iemand het doet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Je gaat juist met de grootste massa (de rest van de wereld) mee, maar probeert je hier als tegenpool te presenteren.
Een diploma is wat anders dan heel iemands levensstijl. Ik kan zowel respect hebben voor iemand met een MBO-diploma als voor een afgestudeerde WO-er en dat kon Em niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Het onderwerp is anders, de inhoud blijft hetzelfde.
Welnee. Jullie laten beide je oordeel over iemand afhangen van 2 of 3 factoren. Jij hebt zowel respect voor mensen met MBO en WO, Emimich voor mensen die wel of niet uitgingen. Zie je het punt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een diploma is wat anders dan heel iemands levensstijl. Ik kan zowel respect hebben voor iemand met een MBO-diploma als voor een afgestudeerde WO-er en dat kon Em niet.
En ik kijk niet per definitie neer op mensen die sociaal zwak zijn, maar wel als ze het omdraaien zoals ik in de OP beschrijf. Geef toe dat mensen die in hun eentje met kerst lopen te zeiken dat iedereen dom en een schaap is gewoon extreem kansloos zijn.
Nou je hebt lekker opgeruimd moet ik zeggen.quote:
Als je niet kan en wil incasseren moet je maar geen stompzinnige topics openen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef Ritmo het volgende:
Danku Adelante. Graag ook ophouden mij persoonlijk aan te vallen, de klacht gaat niet over mij.
Toch wel 2 of 3 factoren die heel veel over iemand zeggen, in combinatie met s'nachts op FOK! posten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Welnee. Jullie laten beide je oordeel over iemand afhangen van 2 of 3 factoren. Jij hebt zowel respect voor mensen met MBO en WO, Emimich voor mensen die wel of niet uitgingen. Zie je het punt?
Dat valt ook wel mee. Dus ja, in principe hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch wel 2 of 3 factoren die heel veel over iemand zeggen, in combinatie met s'nachts op FOK! posten.
Overigens klopt je verhaal sowieso niet, ik heb ook een paar vrienden die nauwelijks uitgaan (maar dat is omdat ze samenwonen, niet omdat ze contactgestoord zijn).
Ach, het is woensdag.quote:
Wat hebben die kampershirts er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die uit deze frustratie drakenshirts gaan dragen
Royal
Goede redenatiequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die uit deze frustratie drakenshirts gaan dragen
Royal
Het meest voorkomende volk wat dat draagt is het type dat TS beschrijft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat hebben die kampershirts er nou weer mee te maken?
Half om half.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag, geld dat ook voor topics?
Beetje zelfde type idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:29 schreef MeneerSjon het volgende:
Zelfde soort types:
-mensen die een bepaalde artiest niet meer goed vinden om ze opeens populair zijn.
-wanneer er een filmreview is dat ze moeten zeggen dat ze de film weken eerder al hebben gezien. Is dat knap?
Maar als je eerlijk bent is dat beter dan de hele zomer lang op je stoffige zolderkamertje achter de pc te blijven hangen lekker op Fok! zeuren over mensen die zich wel amuseren en de zoveelste pr0n film downloaden omdat je je die dag toevallig pas 2x hebt getrokken in plaats van de gebruikeleijke 5x in de vakantie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef Galenus het volgende:
Dit land zit vol met inferieure mbo'ers. Ik ga me maar een beetje aanpassen, want 'een beetje aanpassingsvermogen is oké!'
Wie heeft zin om vanavond - al SBS6 kijkend en bier drinkend - een zomervakantie uit te zoeken in Salou? Daarna gaan we gezellig met de tractor (met stereo en neonlicht, whoehoe!) naar de boerenkeet, om nog meer gele rakkers te nuttigen met Piet, Klazien en Priscilla.
Ja, want dit is wat ik bedoel, je snapt m'n klacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef Galenus het volgende:
Dit land zit vol met inferieure mbo'ers. Ik ga me maar een beetje aanpassen, want 'een beetje aanpassingsvermogen is oké!'
Wie heeft zin om vanavond - al SBS6 kijkend en bier drinkend - een zomervakantie uit te zoeken in Salou? Daarna gaan we gezellig met de tractor (met stereo en neonlicht, whoehoe!) naar de boerenkeet, om nog meer gele rakkers te nuttigen met Piet, Klazien en Priscilla.
Dat was het en dat gaan we nu niet meer doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.effe normaal he
Neem dat gebash van mij hier richting metal enzo niet al te serieus man.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef 3lmo het volgende:
Goed voorbeeld, zoals TS niet kan omgaan met mensen die een andere muzieksmaak hebben.
fucking emoquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef jagga het volgende:
Dus omdat ik een van de weinigen ben, die voetbal niet leuk vind, ben ik een onaangepast buitenbeentje?
Ga even een hobby zoeken, kutventje.
Merendeel van jouw posts gaan over het over 1 kam scheren van mensen, en neigen naar een zielige poging Emimich te imiteren naar mijn mening.
Ik doe hier zoals ik in het echt ben, waarom zou ik me anders voordoen?
Waar ik dus echt wel een hekel aan heb, is mensen zoals jij, Generaliseren maar wat in de hoop populair over te komen
Je roept het bashen over jezelf af met je eindeloze geblaat over metal. Laat het los, je kunt niet winnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neem dat gebash van mij hier richting metal enzo niet al te serieus man.Ik heb ook vrienden die naar hele andere muziek dan ik luisteren (geen metal gelukkig) dus kan er wel degelijk mee 'omgaan'. Maar op FOK! niet.
Ik kom ook genoeg mensen tegen waar ik de interesses niet mee deel, maar daar ga ik toch niet over zeuren, of wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Mijn wereldje' bestaat niet.Daarvoor word ik teveel geconfronteerd met b.v. nerds, alto's, boeren en ander gespuis.
. En ook jij hebt blijkbaar moeite met het lezen van m'n klacht.
Want? FOK! is het forum voor metal-paupers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je roept het bashen over jezelf af met je eindeloze geblaat over metal. Laat het los, je kunt niet winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan met metal?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? FOK! is het forum voor metal-paupers?
Katertje trouwens?
Metalfans geven de strijd nooit op, onthoud dat goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? FOK! is het forum voor metal-paupers?
Katertje trouwens?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Metalfans geven de strijd nooit op, onthoud dat goed.
quote:Neuh geen kater, en het viel nog wel mee wat ik aan Swarma stuurde.
Je begint paranoïde te wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.
Beide varianten komen voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:54 schreef afcajos het volgende:
Tsss, laat mij lekker in mn drakenbroek en metalshirt lopen. Ik ben tenminste mijzelf. Ik werd dan wel laatst geweigerd voor een baan omdat ik mijzelf een Kurt Cobain kapsel had aangemeten, ik loop tenminste niet mee met de meute van de maatschappij en doe wat ik zelf wil!!!!
Dat maak jij er van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef NiTiN het volgende:
Dus omdat de meerderheid iets doet is het 'normaal'?
Kankerkansloos zou dat mooi wezen.
Heuj, nog een buitenbeentje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef Nikmans het volgende:
ROT toch eens een eind OP met je KUTTOPICS, jij verkapte gedragspsycholoog.
Ik word zo schijt en schijtmoe van jeMet je hoofd.
Nee, nikmans is tof. Hij heeft een paar pareltjes over metal luisteraars op zijn naam staan.quote:
Voorspelbaar. Ik ben zeker geen 'buitenbeentje', ben het vaak met je eens ook, maar ik word echt doodmoe van al die kankertopicsquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Jou moeten we niet serieus nemen, maar jij neemt de rest van KLB wel serieus. Grappig. Je klacht is terecht, alleen niet van toepassing op Fok of KLB. De gevallen die jij beschrijft zie je nooit op Fok.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neem dat gebash van mij hier richting metal enzo niet al te serieus man.Ik heb ook vrienden die naar hele andere muziek dan ik luisteren (geen metal gelukkig) dus kan er wel degelijk mee 'omgaan'. Maar op FOK! niet.
Wat je niet te serieus moet nemen zijn die 1000 anti-metal posts van mij hier. Het is niet dat ik aangesloten ben bij een anti-metal club ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jou moeten we niet serieus nemen, maar jij neemt de rest van KLB wel serieus. Grappig.
Oké, maar denk je dat de mensen waarover je klaagt in het echt wel problemen hebben met kerst en voetbal?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In het echt heb ik het eigenlijk nooit met anderen over muziek die ik kut vind.
Waarom moet je je hier dan wel zo afreageren? Kap er gewoon mee, het is zo fokking kansloos he.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat je niet te serieus moet nemen zijn die 1000 anti-metal posts van mij hier. Het is niet dat ik aangesloten ben bij een anti-metal club ofzo.
In het echt heb ik het eigenlijk nooit met anderen over muziek die ik kut vind.
Blijkbaar wel, aangezien ze hier tijdens EK/WK-wedstrijden en kerst zitten te klagen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, maar denk je dat de mensen waarover je klaagt in het echt wel problemen hebben met kerst en voetbal?
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Waarom moet je je hier dan wel zo afreageren? Kap er gewoon mee, het is zo fokking kansloos he.
Omdat ze zielig zijn, maar fok hun, het is echt niet minder triest om dan obsessief er op te gaan jagen hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?
Op voetbal na zijn dat dan ook zeikwaardige onderwerpen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?
Daar kan ik me dan juist echt niet druk over maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op voetbal na zijn dat dan ook zeikwaardige onderwerpen.
Natuurlijk, kerel. Ik vroeg alleen wanneer je hier op zou flikkeren met je waardeloze topics.quote:
Ik ben niet eng, ja in mijn zwembroek ben ik eng, maar gewoon als mens ben ik niet eng...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wou je nou zeggen dat in KLB over het algemeen best normale mensen komen?
Welke andere gast?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het valt me wel op dat die andere gast nog niet heeft gereageerd omdat het namelijk een Metal discussie is geworden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Vaak zie ik hier op dit forum mensen klagen die zich storen aan hun collega's, klas/studiegenoten of andere groepen mensen waar ze dagelijks mee te maken krijgen. Omdat zij moeite hebben zich aan te passen en zich niet lekker voelen tussen de meeste mensen raken ze blijkbaar lichtelijk gefrustreerd, en dat is nog enigszins begrijpelijk.
Wat wel te slecht voor woorden is, is dat ze daarna vaak de boel om gaan draaien: "de rest van de wereld is gek en ik ben de enige normaal denkende persoon". Voorbeelden zijn mensen die klagen over dat al hun collega's radiozender X de hele dag op willen hebben, of iemand die niet snapt waarom hij de enige in z'n klas is die s'avonds niet het Nederlands elftal gaat kijken tijdens EK's/WK's. Je hebt zelfs nog mongolen die gaan zitten klagen over kerst. Vervolgens gaan dat soort mensen naar KLB om zichzelf af te zetten tegenover hun medemensen en vaak vinden ze daar ook nog wel eens een paar gelijkgestemden (wat misschien nog wel het ergste is).
Als een schaap zonder mening overal achteraan lopen is natuurlijk dom, maar een beetje aanpassingsvermogen is niet verkeerd. Het maakt je leven een stuk makkelijker en leuker.
Klacht: mensen die hun eigen gebrek aan sociale vaardigheden niet willen inzien en zichzelf af gaan zetten met het idee 'beter' te zijn dan de rest van de wereld.
Die andere gast heeft af en toe wel een leven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het valt me wel op dat die andere gast nog niet heeft gereageerd omdat het namelijk een Metal discussie is geworden.
Om mijn persoonlijke houding daarin te vermelden. Iedereen weet dat ik niks van voetbal weet en dat ook graag zo wil houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:43 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ze doen er net zo hard aan mee, maar janken ondertussen hier. Zo zit het, niet anders.
Precies dat is er mis met groepsdruk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:58 schreef Lod het volgende:
[..]
Om mijn persoonlijke houding daarin te vermelden. Iedereen weet dat ik niks van voetbal weet en dat ook graag zo wil houden.
Ik was eens op vakantie met een groep studiegenoten tijdens de finale van een EK/WK. Ik ben tijdens de wedstrijd lekker met een boek op een terrasje gaan zitten in het zonnetje (uiteraard wel in een cafe zonder tv).
Wat ik toen nog het meest rare vond was dat er nog een best aantal mensen zich beledigd voelden hierdoor. Blijkbaar gaat de groep voor het individu.
Hier kan ik me ook aan storen, rond een uurtje of 3:00 3:30 heb ik het meestal wel gehad in een tent, of het moet er heel gezellig zijn. En dan sommige mensen, "JAAH TIS NOG MAAR 3 UUR MAN WE GAAN HELEMAAL NAAR DE KLOTUUUH!"quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:14 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tevens hoort dit voorbeeld er ook bij:
- Vind dat je PERSE om 7 uur smorgens pas naar huis moet gaan bij het uitgaan....
Rocky is ook een goede film. Of bedoel je Rocky Balboa?quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:14 schreef RodeNek het volgende:
- Rocky een ENORM goede filmt vindt (terwijl het een hele matige verhaallijn heeft en echte hollywoodcliches bevat...
quote:imdb gaf het een 7
quote:MAAR....
waar ik me echt aan stoor zijn echt schapen.
lol get a lifequote:Op donderdag 18 juni 2009 03:14 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Eens isch![]()
Tevens hoort dit voorbeeld er ook bij:
[ afbeelding ]
MAAR....
waar ik me echt aan stoor zijn echt schapen.
Zo ken ik iemand die:
- Alleen halo 3 speelt omdat iedereen het speelt, en het ONWIJS vet vindt (halo 3 is een enorme RIPOFF van UT, Quake etc. en toch blijft hij ontkennen dat Halo superieur is)
- Met nieuw jaar per se een mercedes wilt huren en naar amsterdam wilt gaan omdat andere matties van hem dat ook deden
- met -1000 euro op zijn bank alsnog elke week met geleend geld uitgaat om 10 rondjes te geven, want ja... iedereen doet het en als jij dat doet ben je hip en stoer.
- elke maand op reis wilt gaan naar londen, parijs etc etc..omdat al zijn vrienden ook altijd in het buitenland zitten (ivm met studie en dus niet "zomaar" )
- Rocky een ENORM goede filmt vindt (terwijl het een hele matige verhaallijn heeft en echte hollywoodcliches bevat...imdb gaf het een 7)
- Mensen scheef aankijkt als ze rock of hardcore leuker vinden dan RnB en Hiphop
- Vind dat je PERSE om 7 uur smorgens pas naar huis moet gaan bij het uitgaan....
- De Iphone de BESTE uitvinding ooit vindt omdat blablablabla (terwijl hij gewoon de hype volgt wat hij altijd ontkent). Apple vind hij ook ongelofelijk goed.
-Hij is een all star freak en houdt ontzettend veel van allstars, terwijl vroeger allstar achtige schoenen alleen door clowns werden gedragen.
Ik kan nog lekker doorgaan met dingen opnoemen, maar ook al geef ik TS wel gelijk in de meeste opzichte, er is niks ergers dan iemand die bovenstaande dingen aan bovenstaande dingen voldoet
Kutschapen van de maatschappij.![]()
Dat dit kan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:55 schreef boskameel het volgende:
Wat basht iedereen hier trouwens drakenshirts. Ik vind ze best vet.
Superdudes is een site verderop kneus.quote:
www.ikbenautist.nl is zeker je startpagina aan je post te zien? of je zit in de pubertijd en bent nog erg onzeker en gaat daarom afgeven op andere mensen kan ook. misschien beidenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Superdudes is een site verderop kneus.
Ja joh, vooral kritiek hebben op een ander.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:04 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
www.ikbenautist.nl is zeker je startpagina aan je post te zien? of je zit in de pubertijd en bent nog erg onzeker en gaat daarom afgeven op andere mensen kan ook. misschien beiden
kan allebei internetheld. puberteid of de tijd dat je puber was --> pubertijd dus. heb je waarschijnlijk nog niet gehad en krijg je waarschijnlijk op de bovenbouw (of hoe zat dat ook alweer bij vmbo?)quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja joh, vooral kritiek hebben op een ander.
Het is puberteit, achterlijke dakhaas.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
kan allebei internetheld. puberteid of de tijd dat je puber was --> pubertijd dus.
Dat is kut voor je zeg. Zo falen en dat het dan meerdere keren gequote wordt...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef henkzijlstra het volgende:
kan allebei internetheld. puberteid of de tijd dat je puber was --> pubertijd dus.
Ik zou niet weten waarom niet. Jij wel, diklip?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof jij daarover recht van spreken hebt
lol je weet tog wat ik bedoel homesquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat is kut voor je zeg. Zo falen en dat het dan meerdere keren gequote wordt...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Puberteit
Omdat je andere mensen van iets beschuldigd wat je zelf bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Jij wel, diklip?
Heh.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
kan allebei internetheld. puberteid of de tijd dat je puber was --> pubertijd dus. heb je waarschijnlijk nog niet gehad en krijg je waarschijnlijk op de bovenbouw (of hoe zat dat ook alweer bij vmbo?)
Een schrale lul krijg je doorgaans door hem flink te gebruiken. Een utopie in jouw geval.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol je weet tog wat ik bedoel homes
het is pas echt kut als je niks anders te doen heb dan met een schrale lul andere op taalfouten probeert te betrappen op een forum
Bron?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je andere mensen van iets beschuldigd wat je zelf bent.
Geen bron dus. Jouw opmerking is, zoals zovaak, weer eens compleet inhoudsloos en nergens op gebaseerd.quote:
Je eigen postgeschiedenis mag niet als bron gebruikt worden? Waarom?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geen bron dus. Jouw opmerking is, zoals zovaak, weer eens compleet inhoudsloos en nergens op gebaseerd.
Citeer dan iets. Je roept maar wat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je eigen postgeschiedenis mag niet als bron gebruikt worden? Waarom?
Dat moet je bekend voorkomen, dat gewoon maar wat roepen en kijken wie er hapt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Citeer dan iets. Je roept maar wat.
Je ontwijkt mijn vraag met een doorzichtige maar misluke poging tot humor. Doe dat eens niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet je bekend voorkomen, dat gewoon maar wat roepen en kijken wie er hapt.
Helaas, het was geen poging tot humor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag met een doorzichtige maar misluke poging tot humor. Doe dat eens niet.
Mwah, van rellen is geen spraken.quote:
Doe je het weer, gewoon maar iets ongefundeerds het internet op knallen en wachten wie er hapt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah, van rellen is geen spraken.
Daar is het te oneerlijk voor verdeeld. De kerel heeft dezelfde hersencapaciteit als de poedel van Mien op kamer 235.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
En jij bent een vieze conformist die zich bij wijze van spreken rustig in z'n poepgaatje zou laten neuken als de rest van je boyfriends dat ook laat doen.
Kun je niets aan doen.
Goed, weer geen antwoord. Derhalve claim ik de overwinning. Al was het in dit geval wel érg makkelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, het was geen poging tot humor.
in jouw geval door het vele trekken op foto's van mooiboys. lol zoek een leven noobquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een schrale lul krijg je doorgaans door hem flink te gebruiken. Een utopie in jouw geval.
Ja, wel heel erg makkelijk om een echt antwoord te kwalificeren als 'geen antwoord'. Zo kan iedereen winnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Goed, weer geen antwoord. Derhalve claim ik de overwinning. Al was het in dit geval wel érg makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Dat duurde wel even he, faalbeerquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
in jouw geval door het vele trekken op foto's van mooiboys. lol zoek een leven noob
lol hoe triest en zinloos moet je leven zijn om je frustraties op een forum te moeten uitten. in de echte wereld neemt niemand je serieus he. krijg je ook vaak te horen van meiden --> je bent zo lief en staat altijd voor me klaar daarom wil ik niet verder gaan dan vriednschap...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Goed, weer geen antwoord. Derhalve claim ik de overwinning. Al was het in dit geval wel érg makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Opa.stakkerbaard is zelf een buitenbeentje die de boel omdraait.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol hoe triest en zinloos moet je leven zijn om je frustraties op een forum te moeten uitten. in de echte wereld neemt niemand je serieus he. krijg je ook vaak te horen van meiden --> je bent zo lief en staat altijd voor me klaar daarom wil ik niet verder gaan dan vriednschap...
Zullen we jouw topics er even bij pakkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol hoe triest en zinloos moet je leven zijn om je frustraties op een forum te moeten uitten. in de echte wereld neemt niemand je serieus he. krijg je ook vaak te horen van meiden --> je bent zo lief en staat altijd voor me klaar daarom wil ik niet verder gaan dan vriednschap...
Haha, stakkerbaardquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Opa.stakkerbaard is zelf een buitenbeentje die de boel omdraait.
sorry kan jou niet serieus nemen. dit omdat je in je fobo een foto van een stel mensen met het syndroom van down hebt staanquote:
Ik hoef het niet ver te schoppen hier op Fok!. Dat jij hieraan status probeert te ontlenen door zulke eenvoudige opmerkingen te maken zegt al genoeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, stakkerbaard. Jochie toch, jij gaat het ver schoppen.
Ja, dat is een goed antwoord. Duidelijk ben jij stoerder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry kan jou niet serieus nemen. dit omdat je in je fobo een foto van een stel mensen met het syndroom van down hebt staan
Je weet dat als je spot met ziektes je moeder deze ziektes zal krijgen...?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zullen we jouw topics er even bij pakken? Kansloze kankermongool.
On opposite day.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed antwoord. Duidelijk ben jij stoerder.
Waar zeg ik dat dit betrekking op Fok heeft, knul?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoef het niet ver te schoppen hier op Fok!. Dat jij hieraan status probeert te ontlenen door zulke eenvoudige opmerkingen te maken zegt al genoeg.
Dat zeg ik. Ik hoop niet dat je probeert Fok! te vergelijken met het echte leven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dit betrekking op Fok heeft, knul?
als jij een van die incestgasten bent op die foto dan acht ik mezelf inderdaad een stuk stoerderquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed antwoord. Duidelijk ben jij stoerder.
Kom eerst maar eens op met een foto van je eigen bek dan. Nu blijf je een eeuwige internetheldquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als jij een van die incestgasten bent op die foto dan acht ik mezelf inderdaad een stuk stoerder
lol snap niet wat je bedoelt. je kan het knopje niet vinden om naar mijn fobo te gaan? of bedoel je wat anders?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens op met een foto van je eigen bek dan. Nu blijf je een eeuwige internetheld. En ook niet zozeer internetheld, meer internetpassant.
Helaas nee, ik ben blond. En je wilt zeggen dat die foto in je fotoboek echt is?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol snap niet wat je bedoelt. je kan het knopje niet vinden om naar mijn fobo te gaan? of bedoel je wat anders?
ik gok dat jij dat dikkertje rechts op de foto bent (in jouw fobo)
of 1 van dat mannestelletje dat al gebukt staat voor hun 'vrienden' achter ze?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol snap niet wat je bedoelt. je kan het knopje niet vinden om naar mijn fobo te gaan? of bedoel je wat anders?
ik gok dat jij dat dikkertje rechts op de foto bent (in jouw fobo)
Even niet wegdraaien. Is die foto in je fotoboek echt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
of 1 van dat mannestelletje dat al gebukt staat voor hun 'vrienden' achter ze?
'Wat een weerwoordquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Je weet dat als je spot met ziektes je moeder deze ziektes zal krijgen...?
is die foto in jouw fobo echt? is is het een persiflage op de jostiband?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Even niet wegdraaien. Is die foto in je fotoboek echt?
Gastquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
is die foto in jouw fobo echt? is is het een persiflage op de jostiband?
Ik vat dit antwoord maar op als een 'ja, dat ben ik'.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Op de jostiband? Die foto van jouw komt rechstreeks van het ziekenhuis met de uitslag kankerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Hoe krijg je down-syndroom?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Je weet dat als je spot met ziektes je moeder deze ziektes zal krijgen...?
dan weet je meteen waarom ik zoveel bitches neukquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vat dit antwoord maar op als een 'ja, dat ben ik'.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dan weet je meteen waarom ik zoveel bitches neuk
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dan weet je meteen waarom ik zoveel bitches neuk
Van mij mag je erbij, hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Leuk om te volgen dit, echter durf ik me er niet in te mengen, al die bazen die lopen te freestylen.
Daar staat mij ook iets van bijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Komt uit een echt topic van zijn hand.
Hij is wel opgeflikkert, dus of het hem nou wel of niet was maakt ook geen flikker uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is die foto echt van hem?
Ik dacht meer dat een grap foto was zoals wel meer sukkels dat hebben van josti's.
Dit is geen grap volgens mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is die foto echt van hem?
Ik dacht meer dat een grap foto was zoals wel meer sukkels dat hebben van josti's.
Nu is het niet geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
lol allemaal internethelden hier. als ik ze tegen ze komen bij mij in de hoop zouwen ik en mijn matties ze omver plassen terwijl we ondertussen lekkere bitches neuken
Gast, hou op met je waanideeën te verspreiden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
lol allemaal internethelden hier. als ik ze tegen ze komen bij mij in de hoop zouwen ik en mijn matties ze omver plassen terwijl we ondertussen lekkere bitches neuken
In de Hoop?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
ik hoef niet meer te wonen want ik woon al nertquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast, hou op met je waanideeën te verspreiden.
Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, je hebt waarschijnlijk nog nooit eens geneukt of zelfs een vriendin gehad (Zelfs niet toen je in groep 3 zat). Kutuser, flikkertje. Jij denkt toch niet dat je beter bent als die andere gasten, of wel soms? Klaptostie met verotte schimmelkaas.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
Ik heb het dan ook over waanideeën. Blijkbaar heeft één van je matties in je ogen gespoten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik hoef niet meer te wonen want ik woon al nert
2 keer dezelfde fout, ja?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over woonideeën. Blijkbaar heeft één van je matties in je ogen gespoten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
in ieder geval beter dan jouw met je grafkopquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, je hebt waarschijnlijk nog nooit eens geneukt of zelfs een vriendin gehad (Zelfs niet toen je in groep 3 zat). Kutuser, flikkertje. Jij denkt toch niet dat je beter bent als die andere gasten, of wel soms? Klaptostie met verotte schimmelkaas.
Het is jou.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan jouw met je grafkop
Jij met je kankerfoto in je fobo, grafmongool.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Goede reactie ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
yeah right. de o zal wel lekker plakkerig zijn omdat je er op blijft hangenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klote Chrome, uit zichzelf mijn tekst aanpassen
Ik blijf op de o hangen? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
yeah right. de o zal wel lekker plakkerig zijn omdat je er op blijft hangen
waar heb jij het over kankergezwel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik blijf op de o hangen? Waar heb je het over?
Wel lekker eenvoudig, ongefundeerd schelden op alles wat beweegt. Echter bereik je er niets mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
waar heb jij het over kankergezwel?
Stop je eigen gezaaide gezwel maar lekker terug in je kop in plaats van dat je er andere mee lastig valt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
waar heb jij het over kankergezwel?
lol lekker puberaal --> je moeder grapjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Houzer het volgende:
Hoi Henk,
Gister na de sex met je moeder ben ik mijn knuppel vergeten uit je kop te trekken,
Mag ik hem terug?
Groetjes,
Houzer
Nee hoor bel je moeder maar op.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol lekker puberaal --> je moeder grapjes
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
lol allemaal internethelden hier. als ik ze tegen ze komen bij mij in de hood zouwen ik en mijn matties ze omver plassen terwijl we ondertussen lekkere bitches neuken
sorry metal emo's vindt ik te laag om op te reagerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Stop je eigen gezaaide gezwel maar lekker terug in je kop in plaats van dat je er andere mee lastig valt.
zal hij ook een plofkop hebben?quote:
Alice is tenminste een baas en verre weg van emo, mongool, leer een beetje kennis te krijgen, lul.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry metal emo's vindt ik te laag om op te reageren
ik heb het ook over jou baasquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Alice is tenminste een baas en verre weg van emo, mongool, leer een beetje kennis te krijgen, lul.
wie is dat? Henk?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kiekeboe ik ben homo
wel een mooie set btwquote:
quote:
Dan klopt er niks van, je weet niet eens of dat ik een emo ben en je baseerd het op mijn UI.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Beauregard het volgende:
OMDAT IK BEAUREGARD BEN STELLETJE KANKERHOEREN! IK VECHT JULLIE ALLEMAAL KK DOOD!!1!!
Nee.quote:
Niet, je bent een nietsnut. Een voetveeg. Een slampamper. Een onbenullige flapdrol. Et cetera.quote:
Niemand trolled mij. Als het voor de buitenwereld lijkt alsof ik getrolled ben, heb ik in feite de troll getrolled door bij wijze van troll te happen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Pinterman het volgende:
Jullie zijn allemaal kankerdol getrolled. Dieptepuntje!
wtf, die gozer is echt een buitenbeentjequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niet, je bent een nietsnut. Een voetveeg. Een slampamper. Een onbenullige flapdrol. Et cetera.
Bron: Geen doel in me leven
Dit heeft niks met trollen te maken, diklip.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Pinterman het volgende:
mondje dicht, roetmopquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Pinterman het volgende:
lol ik heb een buitenbeentje vraag je moeder maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef wise het volgende:
[..]
wtf, die gozer is echt een buitenbeentje
lolololquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol ik heb een buitenbeentje vraag je moeder maar
Die uitwendige foetus van je broertje zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
quote:Mensen ik haat sporten! (op virtua tennis na dan haha). Geen optie dus
quote:Heb een tijdje de sims gespeeld om te kijken hoe een socialer leven er dan uit zou zien. Maar bij nader inzien toch niets voor mij .
Ik quote jezelf:quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
quote:lol lekker puberaal --> je moeder grapjes
ach, brillemans lult wel eens vaker door zichzelf heenquote:
Natuurlijk niet, heb je oogkanker of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat was iets anders kurt cobain
Inderdaad. Toch maar goed dat ik m'n kop hier heb laten zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef henkzijlstra het volgende:
nobody dares to close a topic that has been taken over by a baas
Nu alquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Bijna deel 2 ik heb hem al klaar staan.
Hey, knurft, geen slecht woord over dagdagquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef wise het volgende:
Fok! heeft ook een aantal van deze mannetjes. Zie Henk en dagdag bijv.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hey, knurft, geen slecht woord over dagdag
Dagdag is de verschoppeling waar iedereen van houdt
we hijacken gewoon een willekeurig topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hahaha, zou er vandaag weer zoeen vermaak Topic komen?
JAAAAAAAAA.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:53 schreef wise het volgende:
[..]
we hijacken gewoon een willekeurig topic
OUDquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA.
Ik heb ook wel zin om een of andere kut subforum te gaan raiden met KLBers (Want KLBers zijn de leukste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |