No shitquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, portretrecht enzo, en verder vind ik je een tikje kansloos
want?quote:
Helaas. Portrechtrecht zegt alleen iets over de publicatie van foto's, niet over de fabricage. Zolang kanslozeHenk alleen prive rukt kunnen ze hem niets maken...quote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, portretrecht enzo, en verder vind ik je een tikje kansloos
Wel bij schending van eerbaarheidquote:Op donderdag 3 april 2008 14:24 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Helaas. Portrechtrecht zegt alleen iets over de publicatie van foto's, niet over de fabricage. Zolang kanslozeHenk alleen prive rukt kunnen ze hem niets maken...
Nogmaals, portrechtrecht legt alleen beperkingen op aan de publicatie van auteursrechtelijke werken. Niet aan de creatie daarvan. Misschien dat er andere wettelijke beperkingen zijn, maar deze vallen niet onder het portretrecht...quote:
THX! Dan wacht ik samen met mijn nieuwe spiegelreflex op een mooi zonnetje!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:24 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Helaas. Portrechtrecht zegt alleen iets over de publicatie van foto's, niet over de fabricage. Zolang kanslozeHenk alleen prive rukt kunnen ze hem niets maken...
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:45 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
THX! Dan wacht ik samen met mijn nieuwe spiegelreflex op een mooi zonnetje!
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:41 schreef sweboy het volgende:
Nogmaals, Wel bij schending van eerbaarheid. Dit valt niet onder portretrecht
Volgens mij moeten jullie beiden eens beter lezen. Ik heb nooit beweerd dat het is toegestaan, maar alleen dat je het niet kan verbieden door je te beroepen op portretrecht (als reactie op MissyMirjaM)quote:Op donderdag 3 april 2008 14:45 schreef henkzijlstra het volgende:
THX! Dan wacht ik samen met mijn nieuwe spiegelreflex op een mooi zonnetje!
Dat vind je zeker lekker hè?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef karr-1 het volgende:
Strafbaar misschien niet, maar ik weet wel dat als ik je zou betrappen die camera op hele rare plaatsen gaat eindigen.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |