Goed, weer geen antwoord. Derhalve claim ik de overwinning. Al was het in dit geval wel érg makkelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, het was geen poging tot humor.
in jouw geval door het vele trekken op foto's van mooiboys. lol zoek een leven noobquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een schrale lul krijg je doorgaans door hem flink te gebruiken. Een utopie in jouw geval.
Ja, wel heel erg makkelijk om een echt antwoord te kwalificeren als 'geen antwoord'. Zo kan iedereen winnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Goed, weer geen antwoord. Derhalve claim ik de overwinning. Al was het in dit geval wel érg makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Dat duurde wel even he, faalbeerquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
in jouw geval door het vele trekken op foto's van mooiboys. lol zoek een leven noob
lol hoe triest en zinloos moet je leven zijn om je frustraties op een forum te moeten uitten. in de echte wereld neemt niemand je serieus he. krijg je ook vaak te horen van meiden --> je bent zo lief en staat altijd voor me klaar daarom wil ik niet verder gaan dan vriednschap...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Goed, weer geen antwoord. Derhalve claim ik de overwinning. Al was het in dit geval wel érg makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Opa.stakkerbaard is zelf een buitenbeentje die de boel omdraait.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol hoe triest en zinloos moet je leven zijn om je frustraties op een forum te moeten uitten. in de echte wereld neemt niemand je serieus he. krijg je ook vaak te horen van meiden --> je bent zo lief en staat altijd voor me klaar daarom wil ik niet verder gaan dan vriednschap...
Zullen we jouw topics er even bij pakkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol hoe triest en zinloos moet je leven zijn om je frustraties op een forum te moeten uitten. in de echte wereld neemt niemand je serieus he. krijg je ook vaak te horen van meiden --> je bent zo lief en staat altijd voor me klaar daarom wil ik niet verder gaan dan vriednschap...
Haha, stakkerbaardquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Opa.stakkerbaard is zelf een buitenbeentje die de boel omdraait.
sorry kan jou niet serieus nemen. dit omdat je in je fobo een foto van een stel mensen met het syndroom van down hebt staanquote:
Ik hoef het niet ver te schoppen hier op Fok!. Dat jij hieraan status probeert te ontlenen door zulke eenvoudige opmerkingen te maken zegt al genoeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, stakkerbaard. Jochie toch, jij gaat het ver schoppen.
Ja, dat is een goed antwoord. Duidelijk ben jij stoerder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry kan jou niet serieus nemen. dit omdat je in je fobo een foto van een stel mensen met het syndroom van down hebt staan
Je weet dat als je spot met ziektes je moeder deze ziektes zal krijgen...?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zullen we jouw topics er even bij pakken? Kansloze kankermongool.
On opposite day.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed antwoord. Duidelijk ben jij stoerder.
Waar zeg ik dat dit betrekking op Fok heeft, knul?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoef het niet ver te schoppen hier op Fok!. Dat jij hieraan status probeert te ontlenen door zulke eenvoudige opmerkingen te maken zegt al genoeg.
Dat zeg ik. Ik hoop niet dat je probeert Fok! te vergelijken met het echte leven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dit betrekking op Fok heeft, knul?
als jij een van die incestgasten bent op die foto dan acht ik mezelf inderdaad een stuk stoerderquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed antwoord. Duidelijk ben jij stoerder.
Kom eerst maar eens op met een foto van je eigen bek dan. Nu blijf je een eeuwige internetheldquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als jij een van die incestgasten bent op die foto dan acht ik mezelf inderdaad een stuk stoerder
lol snap niet wat je bedoelt. je kan het knopje niet vinden om naar mijn fobo te gaan? of bedoel je wat anders?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens op met een foto van je eigen bek dan. Nu blijf je een eeuwige internetheld. En ook niet zozeer internetheld, meer internetpassant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |