Dan klopt er niks van, je weet niet eens of dat ik een emo ben en je baseerd het op mijn UI.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Beauregard het volgende:
OMDAT IK BEAUREGARD BEN STELLETJE KANKERHOEREN! IK VECHT JULLIE ALLEMAAL KK DOOD!!1!!
Nee.quote:
Niet, je bent een nietsnut. Een voetveeg. Een slampamper. Een onbenullige flapdrol. Et cetera.quote:
Niemand trolled mij. Als het voor de buitenwereld lijkt alsof ik getrolled ben, heb ik in feite de troll getrolled door bij wijze van troll te happen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Pinterman het volgende:
Jullie zijn allemaal kankerdol getrolled. Dieptepuntje!
wtf, die gozer is echt een buitenbeentjequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niet, je bent een nietsnut. Een voetveeg. Een slampamper. Een onbenullige flapdrol. Et cetera.
Bron: Geen doel in me leven
Dit heeft niks met trollen te maken, diklip.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Pinterman het volgende:
mondje dicht, roetmopquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Pinterman het volgende:
lol ik heb een buitenbeentje vraag je moeder maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef wise het volgende:
[..]
wtf, die gozer is echt een buitenbeentje
lolololquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol ik heb een buitenbeentje vraag je moeder maar
Die uitwendige foetus van je broertje zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
quote:Mensen ik haat sporten! (op virtua tennis na dan haha). Geen optie dus
quote:Heb een tijdje de sims gespeeld om te kijken hoe een socialer leven er dan uit zou zien. Maar bij nader inzien toch niets voor mij .
Ik quote jezelf:quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
quote:lol lekker puberaal --> je moeder grapjes
ach, brillemans lult wel eens vaker door zichzelf heenquote:
Natuurlijk niet, heb je oogkanker of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat was iets anders kurt cobain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |