waar heb jij het over kankergezwel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik blijf op de o hangen? Waar heb je het over?
Wel lekker eenvoudig, ongefundeerd schelden op alles wat beweegt. Echter bereik je er niets mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
waar heb jij het over kankergezwel?
Stop je eigen gezaaide gezwel maar lekker terug in je kop in plaats van dat je er andere mee lastig valt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
waar heb jij het over kankergezwel?
lol lekker puberaal --> je moeder grapjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Houzer het volgende:
Hoi Henk,
Gister na de sex met je moeder ben ik mijn knuppel vergeten uit je kop te trekken,
Mag ik hem terug?
Groetjes,
Houzer
Nee hoor bel je moeder maar op.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol lekker puberaal --> je moeder grapjes
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
lol allemaal internethelden hier. als ik ze tegen ze komen bij mij in de hood zouwen ik en mijn matties ze omver plassen terwijl we ondertussen lekkere bitches neuken
sorry metal emo's vindt ik te laag om op te reagerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Stop je eigen gezaaide gezwel maar lekker terug in je kop in plaats van dat je er andere mee lastig valt.
zal hij ook een plofkop hebben?quote:
Alice is tenminste een baas en verre weg van emo, mongool, leer een beetje kennis te krijgen, lul.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry metal emo's vindt ik te laag om op te reageren
ik heb het ook over jou baasquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Alice is tenminste een baas en verre weg van emo, mongool, leer een beetje kennis te krijgen, lul.
wie is dat? Henk?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kiekeboe ik ben homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |