Daar staat mij ook iets van bijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Komt uit een echt topic van zijn hand.
Hij is wel opgeflikkert, dus of het hem nou wel of niet was maakt ook geen flikker uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is die foto echt van hem?
Ik dacht meer dat een grap foto was zoals wel meer sukkels dat hebben van josti's.
Dit is geen grap volgens mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is die foto echt van hem?
Ik dacht meer dat een grap foto was zoals wel meer sukkels dat hebben van josti's.
Nu is het niet geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
lol allemaal internethelden hier. als ik ze tegen ze komen bij mij in de hoop zouwen ik en mijn matties ze omver plassen terwijl we ondertussen lekkere bitches neuken
Gast, hou op met je waanideeën te verspreiden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
lol allemaal internethelden hier. als ik ze tegen ze komen bij mij in de hoop zouwen ik en mijn matties ze omver plassen terwijl we ondertussen lekkere bitches neuken
In de Hoop?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
ik hoef niet meer te wonen want ik woon al nertquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast, hou op met je waanideeën te verspreiden.
Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, je hebt waarschijnlijk nog nooit eens geneukt of zelfs een vriendin gehad (Zelfs niet toen je in groep 3 zat). Kutuser, flikkertje. Jij denkt toch niet dat je beter bent als die andere gasten, of wel soms? Klaptostie met verotte schimmelkaas.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
Ik heb het dan ook over waanideeën. Blijkbaar heeft één van je matties in je ogen gespoten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik hoef niet meer te wonen want ik woon al nert
2 keer dezelfde fout, ja?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over woonideeën. Blijkbaar heeft één van je matties in je ogen gespoten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
in ieder geval beter dan jouw met je grafkopquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, je hebt waarschijnlijk nog nooit eens geneukt of zelfs een vriendin gehad (Zelfs niet toen je in groep 3 zat). Kutuser, flikkertje. Jij denkt toch niet dat je beter bent als die andere gasten, of wel soms? Klaptostie met verotte schimmelkaas.
Het is jou.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan jouw met je grafkop
Jij met je kankerfoto in je fobo, grafmongool.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Goede reactie ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
yeah right. de o zal wel lekker plakkerig zijn omdat je er op blijft hangenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klote Chrome, uit zichzelf mijn tekst aanpassen
Ik blijf op de o hangen? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
yeah right. de o zal wel lekker plakkerig zijn omdat je er op blijft hangen
waar heb jij het over kankergezwel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik blijf op de o hangen? Waar heb je het over?
Wel lekker eenvoudig, ongefundeerd schelden op alles wat beweegt. Echter bereik je er niets mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
waar heb jij het over kankergezwel?
Stop je eigen gezaaide gezwel maar lekker terug in je kop in plaats van dat je er andere mee lastig valt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
waar heb jij het over kankergezwel?
lol lekker puberaal --> je moeder grapjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Houzer het volgende:
Hoi Henk,
Gister na de sex met je moeder ben ik mijn knuppel vergeten uit je kop te trekken,
Mag ik hem terug?
Groetjes,
Houzer
Nee hoor bel je moeder maar op.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol lekker puberaal --> je moeder grapjes
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef henkzijlstra het volgende:
lol allemaal internethelden hier. als ik ze tegen ze komen bij mij in de hood zouwen ik en mijn matties ze omver plassen terwijl we ondertussen lekkere bitches neuken
sorry metal emo's vindt ik te laag om op te reagerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Stop je eigen gezaaide gezwel maar lekker terug in je kop in plaats van dat je er andere mee lastig valt.
zal hij ook een plofkop hebben?quote:
Alice is tenminste een baas en verre weg van emo, mongool, leer een beetje kennis te krijgen, lul.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry metal emo's vindt ik te laag om op te reageren
ik heb het ook over jou baasquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Alice is tenminste een baas en verre weg van emo, mongool, leer een beetje kennis te krijgen, lul.
wie is dat? Henk?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kiekeboe ik ben homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |