Beste mensen,
Na al langere tijd meegelezen te hebben op dit forum toch maar bedacht om zelf s iets te gaan posten. Misschien hebbe jullie tips voor mijn probleem, anders is het tenminste fijn voor mij om mijn hart even te kunnen luchten.
Ik ben 21 en sinds een paar maanden werkzaam bij een kantoor in een stad bij ons in de buurt. Nou ik klaar ben met school en ben begonnen met werken heb ik niet echt een doel in me leven. Elke dag om 9u beginnen met werken tot 6u. Daarna de hele avond op mijn kamer zitten waar ik wat tv-kijk en wat computer. Daarna naar bed en dan begint het weer van voren af aan.
In het weekend gebeurt er ook niet echt iets speciaals. Meestal slaap ik lang uit en verdoe de rest van de dag met gamen (xbox 360 en playstation 3

).
Vrienden heb ik eigenlijk niet, alleen de mensen die ik ken van me werk en de mensen die ik van internet en xbox live ken. Ik ga dus ook nooit uit. Ook niet veel behoefte aan eigenlijk.
De laatste tijd voel ik me nutteloos. Ik kom zo niet echt verder in me leven. Mijn ouders zeggen vaak dat ik iets moet gaan doen en zien me denk ik graag op mijn eigen gaan wonen. Maar wat moet ik dan doen? Wassen en koken en poetsen hoef ik nu niet te doen, dus dat is wel relaxed zo...
Iemand misschien tips om mijn leven wat meer inhoud te geven? Ben van nature best wel een sociaal en ondernemend persoon dus snap niet hoe dat dan bij andere mensen gaat?
Thanx for advice.
Henk a.k.a. TheKiller007 (voeg me maar toe op xbox live als je wilt/durft

)