abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70111914
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Op voetbal na zijn dat dan ook zeikwaardige onderwerpen.
Daar kan ik me dan juist echt niet druk over maken.
-
pi_70112532
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ah, een buitenbeentje.
Natuurlijk, kerel. Ik vroeg alleen wanneer je hier op zou flikkeren met je waardeloze topics.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_70112912
Ritmo Topics worden met de dag leuker.
Roken is lekker
pi_70112992
Het valt me wel op dat die andere gast nog niet heeft gereageerd omdat het namelijk een Metal discussie is geworden.
Roken is lekker
pi_70116979
Crane is een net iets te stereotype internetheld, mijns inziens
Ga weg
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:57:56 #106
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70117277
Kerst.
pi_70117331
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wou je nou zeggen dat in KLB over het algemeen best normale mensen komen?
Ik ben niet eng, ja in mijn zwembroek ben ik eng, maar gewoon als mens ben ik niet eng...

Aldus van Kooten en de Bie die destijds enge buurten voor enge buren in het leven wilde roepen...
Wel een strak plan natuurlijk, dan hebben een heleboel mensen geen enge buren meer...
  donderdag 18 juni 2009 @ 02:04:05 #108
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70119177
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het valt me wel op dat die andere gast nog niet heeft gereageerd omdat het namelijk een Metal discussie is geworden.
Welke andere gast?
pi_70119245
Fok! zit er vol mee.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 18 juni 2009 @ 03:14:17 #110
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_70119485
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Vaak zie ik hier op dit forum mensen klagen die zich storen aan hun collega's, klas/studiegenoten of andere groepen mensen waar ze dagelijks mee te maken krijgen. Omdat zij moeite hebben zich aan te passen en zich niet lekker voelen tussen de meeste mensen raken ze blijkbaar lichtelijk gefrustreerd, en dat is nog enigszins begrijpelijk.

Wat wel te slecht voor woorden is, is dat ze daarna vaak de boel om gaan draaien: "de rest van de wereld is gek en ik ben de enige normaal denkende persoon". Voorbeelden zijn mensen die klagen over dat al hun collega's radiozender X de hele dag op willen hebben, of iemand die niet snapt waarom hij de enige in z'n klas is die s'avonds niet het Nederlands elftal gaat kijken tijdens EK's/WK's. Je hebt zelfs nog mongolen die gaan zitten klagen over kerst. Vervolgens gaan dat soort mensen naar KLB om zichzelf af te zetten tegenover hun medemensen en vaak vinden ze daar ook nog wel eens een paar gelijkgestemden (wat misschien nog wel het ergste is).

Als een schaap zonder mening overal achteraan lopen is natuurlijk dom, maar een beetje aanpassingsvermogen is niet verkeerd. Het maakt je leven een stuk makkelijker en leuker.

Klacht: mensen die hun eigen gebrek aan sociale vaardigheden niet willen inzien en zichzelf af gaan zetten met het idee 'beter' te zijn dan de rest van de wereld.

Eens isch

Tevens hoort dit voorbeeld er ook bij:

MAAR....

waar ik me echt aan stoor zijn echt schapen.

Zo ken ik iemand die:

- Alleen halo 3 speelt omdat iedereen het speelt, en het ONWIJS vet vindt (halo 3 is een enorme RIPOFF van UT, Quake etc. en toch blijft hij ontkennen dat Halo superieur is )

- Met nieuw jaar per se een mercedes wilt huren en naar amsterdam wilt gaan omdat andere matties van hem dat ook deden

- met -1000 euro op zijn bank alsnog elke week met geleend geld uitgaat om 10 rondjes te geven, want ja... iedereen doet het en als jij dat doet ben je hip en stoer.

- elke maand op reis wilt gaan naar londen, parijs etc etc..omdat al zijn vrienden ook altijd in het buitenland zitten (ivm met studie en dus niet "zomaar" )

- Rocky een ENORM goede filmt vindt (terwijl het een hele matige verhaallijn heeft en echte hollywoodcliches bevat...imdb gaf het een 7)

- Mensen scheef aankijkt als ze rock of hardcore leuker vinden dan RnB en Hiphop

- Vind dat je PERSE om 7 uur smorgens pas naar huis moet gaan bij het uitgaan....

- De Iphone de BESTE uitvinding ooit vindt omdat blablablabla (terwijl hij gewoon de hype volgt wat hij altijd ontkent ). Apple vind hij ook ongelofelijk goed.

-Hij is een all star freak en houdt ontzettend veel van allstars, terwijl vroeger allstar achtige schoenen alleen door clowns werden gedragen.

Ik kan nog lekker doorgaan met dingen opnoemen, maar ook al geef ik TS wel gelijk in de meeste opzichte, er is niks ergers dan iemand die bovenstaande dingen aan bovenstaande dingen voldoet
Kutschapen van de maatschappij.

[ Bericht 16% gewijzigd door RodeNek op 18-06-2009 03:26:12 ]
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_70119767
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die andere gast heeft af en toe wel een leven.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:58:07 #112
13250 Lod
Sapere aude!
pi_70120004
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:43 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ze doen er net zo hard aan mee, maar janken ondertussen hier. Zo zit het, niet anders.
Om mijn persoonlijke houding daarin te vermelden. Iedereen weet dat ik niks van voetbal weet en dat ook graag zo wil houden.
Ik was eens op vakantie met een groep studiegenoten tijdens de finale van een EK/WK. Ik ben tijdens de wedstrijd lekker met een boek op een terrasje gaan zitten in het zonnetje (uiteraard wel in een cafe zonder tv).

Wat ik toen nog het meest rare vond was dat er nog een best aantal mensen zich beledigd voelden hierdoor. Blijkbaar gaat de groep voor het individu .
GNU Terry Pratchett
pi_70120396
Ritmo Reltopic
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:53:29 #114
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_70120630
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 07:58 schreef Lod het volgende:

[..]

Om mijn persoonlijke houding daarin te vermelden. Iedereen weet dat ik niks van voetbal weet en dat ook graag zo wil houden.
Ik was eens op vakantie met een groep studiegenoten tijdens de finale van een EK/WK. Ik ben tijdens de wedstrijd lekker met een boek op een terrasje gaan zitten in het zonnetje (uiteraard wel in een cafe zonder tv).

Wat ik toen nog het meest rare vond was dat er nog een best aantal mensen zich beledigd voelden hierdoor. Blijkbaar gaat de groep voor het individu .
Precies dat is er mis met groepsdruk.
Dus Ritmo, klep houwen.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_70120739
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 03:14 schreef RodeNek het volgende:

[..]

- Vind dat je PERSE om 7 uur smorgens pas naar huis moet gaan bij het uitgaan....
Hier kan ik me ook aan storen, rond een uurtje of 3:00 3:30 heb ik het meestal wel gehad in een tent, of het moet er heel gezellig zijn. En dan sommige mensen, "JAAH TIS NOG MAAR 3 UUR MAN WE GAAN HELEMAAL NAAR DE KLOTUUUH!"

Opkankeren, als ik moe ben ga ik weg
pi_70120761
En Ritmo, je neemt de klachten hier erg serieus? Maar jouw gebash over metal/rockfestivals moeten we maar "niet te serieus nemen"
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:01:55 #117
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70120803
met Ritmo eens, er zitten een paar tussen hier...

de zon schijnt
Kerstmis

Kom op ey
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:30:11 #118
69994 seto
-|||--------|||-
pi_70121441
quote:
- Rocky een ENORM goede filmt vindt (terwijl het een hele matige verhaallijn heeft en echte hollywoodcliches bevat...
Rocky is ook een goede film. Of bedoel je Rocky Balboa?
quote:
imdb gaf het een 7
quote:
MAAR....

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 09:30:32 #119
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:37:25 #120
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_70121626
quote:

[..]

Eens isch

[ afbeelding ]

MAAR....

Zo ken ik iemand die:

- Alleen halo 3 speelt omdat iedereen het speelt, en het ONWIJS vet vindt (halo 3 is een enorme RIPOFF van UT, Quake etc. en toch blijft hij ontkennen dat Halo superieur is )

- Met nieuw jaar per se een mercedes wilt huren en naar amsterdam wilt gaan omdat andere matties van hem dat ook deden

- met -1000 euro op zijn bank alsnog elke week met geleend geld uitgaat om 10 rondjes te geven, want ja... iedereen doet het en als jij dat doet ben je hip en stoer.

- elke maand op reis wilt gaan naar londen, parijs etc etc..omdat al zijn vrienden ook altijd in het buitenland zitten (ivm met studie en dus niet "zomaar" )

- Rocky een ENORM goede filmt vindt (terwijl het een hele matige verhaallijn heeft en echte hollywoodcliches bevat...imdb gaf het een 7)

- Mensen scheef aankijkt als ze rock of hardcore leuker vinden dan RnB en Hiphop

- De Iphone de BESTE uitvinding ooit vindt omdat blablablabla (terwijl hij gewoon de hype volgt wat hij altijd ontkent ). Apple vind hij ook ongelofelijk goed.

-Hij is een all star freak en houdt ontzettend veel van allstars, terwijl vroeger allstar achtige schoenen alleen door clowns werden gedragen.

Ik kan nog lekker doorgaan met dingen opnoemen, maar ook al geef ik TS wel gelijk in de meeste opzichte, er is niks ergers dan iemand die bovenstaande dingen aan bovenstaande dingen voldoet
Kutschapen van de maatschappij.
lol get a life
pi_70122050
Wat basht iedereen hier trouwens drakenshirts. Ik vind ze best vet .
pi_70122077
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Biels het volgende:

[..]

Welke andere gast?
Siniti of sinadO.

Eerst was ik het, maar ik heb er al lang geen zin meer in.
Roken is lekker
pi_70122086
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:55 schreef boskameel het volgende:
Wat basht iedereen hier trouwens drakenshirts. Ik vind ze best vet .
Dat dit kan.
Roken is lekker
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:52:42 #124
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_70125606
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:37 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

lol get a life
Superdudes is een site verderop kneus.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:04:00 #125
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_70126036
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Superdudes is een site verderop kneus.
www.ikbenautist.nl is zeker je startpagina aan je post te zien? of je zit in de pubertijd en bent nog erg onzeker en gaat daarom afgeven op andere mensen kan ook. misschien beiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')