heej jij hierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
BlaBla: dat kun je dus zelf op de wiki aanpassen. Linkje naar de wiki staat in de OP
GB
 vandaag ff rondje bellen gedaan. moet nog alles regelen
 vandaag ff rondje bellen gedaan. moet nog alles regelen  heb de gemeente gebeld voor een optie op de datum maar daarvoor moet je dan weer langs komen (zucht) en heb offerte aanvragen gedaan voor feestlocaties en fotograaf gemaild voor een offerte en een bruidswinkel uitgekozen (op de website staat de jurk van mijn dromen, maar weet niet of dat wel bij mijn lichaam past, dus dat word passen
 heb de gemeente gebeld voor een optie op de datum maar daarvoor moet je dan weer langs komen (zucht) en heb offerte aanvragen gedaan voor feestlocaties en fotograaf gemaild voor een offerte en een bruidswinkel uitgekozen (op de website staat de jurk van mijn dromen, maar weet niet of dat wel bij mijn lichaam past, dus dat word passen  )
)

Gelukkig was het nog lang geen 11 uur, maar begon toch wel een klein beetje de hoop op wat droge momenten te laten varen. Gedoucht. Iets over 8-en kwam mijn zusje om me alvast te helpen met aankleden. Ook gelijk een broodje gegeten. Om 9 uur kwam een goede vriendin die mijn haar en make-up ging doen. Ze was de avond ervoor ook al geweest om mijn nagels mooi te maken. Ze was lekker op tijd klaar dus kon nog mijn zusje dr haar en make-up doen. Nog maar een 2e broodje naar binnen gewurmd. En nu was het wachten... Beneden stroomden er al wat mensen binnen en 11 uur kwam snel dichterbij!
  Gelukkig was het nog lang geen 11 uur, maar begon toch wel een klein beetje de hoop op wat droge momenten te laten varen. Gedoucht. Iets over 8-en kwam mijn zusje om me alvast te helpen met aankleden. Ook gelijk een broodje gegeten. Om 9 uur kwam een goede vriendin die mijn haar en make-up ging doen. Ze was de avond ervoor ook al geweest om mijn nagels mooi te maken. Ze was lekker op tijd klaar dus kon nog mijn zusje dr haar en make-up doen. Nog maar een 2e broodje naar binnen gewurmd. En nu was het wachten... Beneden stroomden er al wat mensen binnen en 11 uur kwam snel dichterbij!  (Dat scheelt weer, want hij vindt tule maar rare vitrage stof en mijn halve jurk bestond uit tule
  (Dat scheelt weer, want hij vindt tule maar rare vitrage stof en mijn halve jurk bestond uit tule   )
 )  
  )
)  
   Wij mochten vervolgens samen naar boven. Mijn AS moest dan de zaal in en vervolgens zou het bruidsmeisje (zijn nichtje dus) voor mij en mijn vader uitlopen. Het ging echt super! Bij het binnenkomen van de zaal kwamen er zoveel gevoelens over me heen dat ik niet meer wist of ik nou moest lachen of huilen, dus die foto's zijn een klein beetje vreemd
  Wij mochten vervolgens samen naar boven. Mijn AS moest dan de zaal in en vervolgens zou het bruidsmeisje (zijn nichtje dus) voor mij en mijn vader uitlopen. Het ging echt super! Bij het binnenkomen van de zaal kwamen er zoveel gevoelens over me heen dat ik niet meer wist of ik nou moest lachen of huilen, dus die foto's zijn een klein beetje vreemd  
  Rond 3 uur heerlijk gaan slapen.
 Rond 3 uur heerlijk gaan slapen.  

quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil een beetje ophemelen, maar ik heb gezien hoe BB eruit zag..
Ze is werkelijk een plaaaatje van een bruidje, haar man was ook geweldig mooi ..

Was er ook erg happy mee
 Was er ook erg happy mee   Mijn haar zou eigenlijk ietsje anders, maar dan zou het met de wind en regen te snel uitzakken enzo. Dus beetje aangepast. Is het wel waard geweest ook al was het oorspronkelijke idee wat mooier
  Mijn haar zou eigenlijk ietsje anders, maar dan zou het met de wind en regen te snel uitzakken enzo. Dus beetje aangepast. Is het wel waard geweest ook al was het oorspronkelijke idee wat mooier   

Het weer was echt perfect.
  Het weer was echt perfect.  Want eerst gaan we op huwelijksreis naar Florida en daarna nog op cruise in de Caribean
  Want eerst gaan we op huwelijksreis naar Florida en daarna nog op cruise in de Caribean   

en apart trouwvervoer, sjiek hoor
 en apart trouwvervoer, sjiek hoor  (meer foto's zodat we je jurk ook van dichterbij kunnen zien
 (meer foto's zodat we je jurk ook van dichterbij kunnen zien  

Maar ik zal hem erbij zetten
 Maar ik zal hem erbij zetten   

Begin nu toch eigenlijk ook wel wat nerveus te worden! Ben helemaal geen organisatorisch wonder dus hoop maar dat alles goed uitpakt
 Begin nu toch eigenlijk ook wel wat nerveus te worden! Ben helemaal geen organisatorisch wonder dus hoop maar dat alles goed uitpakt  

quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
maar, mag ik nog in de op?
22-07-2010?
 oeps.. dacht dat ik je al had toegevoegd.. bij deze dan
  oeps.. dacht dat ik je al had toegevoegd.. bij deze dan  

quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef bigbird het volgende:
Even mijn verslag wat ik ook ergens anders al ongeveer zo heb gebruikt:
<verslag>
 klinkt als een topdag!
 klinkt als een topdag! 

ow.. ging het daar mis dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ging duderella niet dit jaar al trouwen op 'mijn' datum?
 Ik dacht al dat jullie elkaar gingen huwen
 Ik dacht al dat jullie elkaar gingen huwen 

2009! Over een paar weekjes!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow.. ging het daar mis dan?Ik dacht al dat jullie elkaar gingen huwen
@Dude: is t nou 2009 of 2010
ik haat OP's

had ik het kunnen betalen, hadden we dat ook gedaan..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
2009! Over een paar weekjes!
Ik ga er echt niet een jaar op zitten wachten heur. Je moet het ijzer smeden als het heet is!

quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gaan al over 18 dagen, 30 minuten en 8 seconden trouwen
nog niets van de BABS gehoord trouwens..vanmiddag maar eens een belletje aan wagen

Wij trouwen gewoon gratis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:06 schreef avotar het volgende:
[..]
had ik het kunnen betalen, hadden we dat ook gedaan..
Maar goed.... wat in het vat zit... verzuurt niet

Hopelijk snel ze ook digitaal om er een in het topic te plaatsen!
 Hopelijk snel ze ook digitaal om er een in het topic te plaatsen!  

:D:D
:D:D 

Wij gaan op maandagmiddag, dan is het hier gratis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wij trouwen gewoon gratis.
Je moet er even voor dag en dauw je bed voor uit, maar dan heb je ook wat.

quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef bigbird het volgende:
[ afbeelding ]
(Foto door mijn schoonpa gemaakt, maar ben er weg van
)
 mooi
 mooi  

Ik dacht altijd dat wij in de zelfde stad woonden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wij gaan op maandagmiddag, dan is het hier gratis.

Neuj, ik woon in een klein rotgehucht vlakbij die stad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wij in de zelfde stad woonden!

Ja tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neuj, ik woon in een klein rotgehucht vlakbij die stad.
Hier is het maandagmiddag en donderdagochtend gratis. En laat de datum die wij wilden hebben nu net op maandag vallen.
Ik heb alleen geen idee of en hoe lang van tevoren je zoiets moet bespreken en of dat überhaupt wel kan voor maandagmiddagbruiloften.

Ondertrouw kan later. Ik geloof maximaal zes weken voor het trouwen of zo. En dan moet je inderdaad even kopietjes meenemen. Maar daar maak je een aparte afspraak voor. De datum vastleggen is gewoon even een belletje plegen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Hmm dan moeten we dat binnenkort allemaal maar eens echt regelen.
Moet je dan ook gelijk in ondertrouw of is bespreken genoeg? Anders moeten we ook nog regelen dat we kopieën krijgen van de identiteitsbewijzen van de getuigen.

wow! mooie foto!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef bigbird het volgende:
[ afbeelding ]
(Foto door mijn schoonpa gemaakt, maar ben er weg van
)

Jazekerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wow! mooie foto!
Ik neem dat dat je vader is ?

Ik zou af en toe wat 'subtiele' hints in die richting geven, gewoon om hem op te naaien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Duderella het volgende:
Mijn vriend zei vanavond verontrust: "Je post toch niet in dat Trouwen-topic hè?"
Hij is als de dood dat ik straks in witte jurk verschijn en een lied voor hem wil zingen.

Wat ik soms al doe is vanuit een donker hoekje van de gang op hem afspringen en dan roepen: BRUIDEGOM WLAAAAAA!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou af en toe wat 'subtiele' hints in die richting geven, gewoon om hem op te naaien.

Dat klinkt erg gaaf! Moet gewoon enorm leuk en gezellig wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Ik mag er 10 juli ook aan geloven, echt zin in inmiddels!
Plechtigheid is in de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben (en ook onze stamkroeg), vonden we een stuk leuker als in het gemeentehuis.. Hierna foto's maken en daarna uitgebreid eten bij het Italiaanse restaurant, direct naast de kroeg! 's Avonds hebben we 2 grote tenten in het weiland van een vriend van ons. 2 barretjes, toiletwagen, live-band, kampvuur, alles erop en eraan! Wordt supermooi versierd ook allemaal.. Geen eindtijd, mogelijkheid tot kamperen... Hopen op mooi weer, maargoed, daar gaan we gemakshalve maar gewoon van uit
Ben echt benieuwd, komt nu wel erg dichtbij na dik een half jaar voorbereiden...
 Ik duim voor goed weer!
 Ik duim voor goed weer!

Dank je wel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ben ik het topic helemaal uit het oog verloren, mis ik ook meteen de bruiloft van bigbird
(en meerdere)
Maar zo te lezen en aan de foto's te zien hebben jullie een mooie dag gehad!
en nog gefeliciteerd!
 Het was inderdaad een schitterende dag! Nu duimen voor mooi weer voor Rijstebuiltje! Die gaat dinsdag de dag van dr leven hebben
 Het was inderdaad een schitterende dag! Nu duimen voor mooi weer voor Rijstebuiltje! Die gaat dinsdag de dag van dr leven hebben   

Klinkt leuk, dat feest!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Plechtigheid is in de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben (en ook onze stamkroeg), vonden we een stuk leuker als in het gemeentehuis.. Hierna foto's maken en daarna uitgebreid eten bij het Italiaanse restaurant, direct naast de kroeg! 's Avonds hebben we 2 grote tenten in het weiland van een vriend van ons. 2 barretjes, toiletwagen, live-band, kampvuur, alles erop en eraan! Wordt supermooi versierd ook allemaal.. Geen eindtijd, mogelijkheid tot kamperen... Hopen op mooi weer, maargoed, daar gaan we gemakshalve maar gewoon van uit
Ben echt benieuwd, komt nu wel erg dichtbij na dik een half jaar voorbereiden...

Je brengt mij op hele wrede ideeën.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe je ook al geheimzinnig in de keuken? Dat hij plotseling weg moet omdat hij het geheime ingrediënt in de stamppot andijvie niet mag weten terwijl hij er al jaren met zijn neus bovenop stond als je stond te koken?
En dan heel snel en onopvallend de borden verwisselen als hij per ongeluk aan de verkeerde kant van de tafel gaat zitten?
Praten over later, als je als weduwe Artyshock alleen een cruise gaat maken van het verzekeringsgeld naar tropische oorden en dat het misschien wel een leuk idee is voor je 35e verjaardag, euh, je 85e bedoelde je natuurlijk? En dat je hem dan best wel zal missen?

Dat klinkt echt helemaal goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:

geweldig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:

Vraag het als huwelijkscadeau!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hadden het plan opgevat om het in het weiland achter het huis van mijn schoonouders te doen maar die zien dat niet zitten.

Echt een hele verandering he!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Bigbird!
Wat was je mooooooi!
Heul anders dan die Bigbird die vorig jaar bij de asielactie was
Mister Bird zag er ook goed uit!
 Ik wilde de jurk ook echt niet meer uit doen! En 's avonds heeft de kapster mijn make-up wat donkerder gemaakt en het helemaal opgestoken, het was echt perfect!
 Ik wilde de jurk ook echt niet meer uit doen! En 's avonds heeft de kapster mijn make-up wat donkerder gemaakt en het helemaal opgestoken, het was echt perfect!  

Hebben we gedaan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vraag het als huwelijkscadeau!
Of is dat chantage?

Dat is exact zoals het gegaan isquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gaaf he!
En dan de volgende dag weer in je spijkerbroekie en haar in een staart aan het ontbijt verschijnen

Maar jah, ik heb echt de mooiste herinneringen aan die dag, en ik ben er achter wie wel en wie niet vrienden zijn. Al met al dus wel zeer geslaagd
 Maar jah, ik heb echt de mooiste herinneringen aan die dag, en ik ben er achter wie wel en wie niet vrienden zijn. Al met al dus wel zeer geslaagd  

Biggiequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nu duimen voor mooi weer voor Rijstebuiltje! Die gaat dinsdag de dag van dr leven hebben
 ..
 ..  

dat klinkt ook super tof!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:

ik was gewoon met mn haar zo gaan slapenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gaaf he!
En dan de volgende dag weer in je spijkerbroekie en haar in een staart aan het ontbijt verschijnen

dank je wel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef draculettetje het volgende:
en motorbloempje, wat zie ik nu! gefeliciteerd!

Ben inmiddels echt benieuwd naar haar jurk, of alles wel goed gaat, wat het weer wordt, of de ambtenaar nog even contact op gaat nemen, argh! Maar wel leuk om mee bezig te zijn.. Na de bruiloft nog een weekje werken en dan 3 weken richting Zuid Afrika.. Getrouwd olifantjes kijken
 Ben inmiddels echt benieuwd naar haar jurk, of alles wel goed gaat, wat het weer wordt, of de ambtenaar nog even contact op gaat nemen, argh! Maar wel leuk om mee bezig te zijn.. Na de bruiloft nog een weekje werken en dan 3 weken richting Zuid Afrika.. Getrouwd olifantjes kijken  

(Alhoewel ik de hele week moet werken, dus voor mij is het weinig nuttig om een hele week te wensen
 (Alhoewel ik de hele week moet werken, dus voor mij is het weinig nuttig om een hele week te wensen   )
 )  Wij gaan vandaag informeren bij mijn schoonzusje hoe hun foto's zijn geworden. Willen alvast (omdat het album van de fotograaf nog tijdje duurt) zelf een albumpje gaan maken die makkelijk is om aan mensen te laten zien.
  Wij gaan vandaag informeren bij mijn schoonzusje hoe hun foto's zijn geworden. Willen alvast (omdat het album van de fotograaf nog tijdje duurt) zelf een albumpje gaan maken die makkelijk is om aan mensen te laten zien.

Rewimo

Rewimo

We hebben nu alle papieren bij elkaar (papiertje dat je mag trouwen halen in NL, waarvoor je dan weer een papiertje dat je mag trouwen moet overleggen uit DLD
 We hebben nu alle papieren bij elkaar (papiertje dat je mag trouwen halen in NL, waarvoor je dan weer een papiertje dat je mag trouwen moet overleggen uit DLD  ) en we kunnen dus! Alleen mocht qltel de datum niet in zijn eentje vastleggen, daar moet ik bij zijn. Dus dat gaan we donderdag maar eens afspreken
 ) en we kunnen dus! Alleen mocht qltel de datum niet in zijn eentje vastleggen, daar moet ik bij zijn. Dus dat gaan we donderdag maar eens afspreken  

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |