quote:weet ik. Maar een tijdje geleden was ik bij een diëtiste ivm eiwit en de verbranding daarvan voor het sporten (ging bij mij te snel) en haar meting (wat betrouwbaarder is dan zo'n weegschaal) kwam nog lager uit dan in de sportschool. Dus het zal eerder nog lager zijn dan hoger.
Ik zag wel nootjes hangen maar meer kwam ik niet tegen in het boos eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook "omstandigheden", maar eten gaat bij mij altijd wel. Al moet ik fruit van de bomen plukken
Ik heb vandaag de eerste bosbessen gegetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zag wel nootjes hangen maar meer kwam ik niet tegen in het boos eigenlijk
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Hé mijnheer Hives: Wel de lusten maar niet de lasten?![]()
Zolang ze niet in een bakje in de supermarkt liggen zou ik echt niet weten wat ik wel of niet kan etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste bosbessen gegeten
met zo'n tang op vaste punten van bepaalde huidplooienquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
om even in te haken op de discussie: een digitale weegschaal geeft inderdaad geen betrouwbare meting en op welke manier heeft die dietiste dan je vetpercentage gemeten?
[..]
goed voor de ant-oxidantenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste bosbessen gegeten
Aha, dat is inderdaad al nauwkeuriger, maar heel erg afhankelijk van wie de meting uitvoert.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met zo'n tang op vaste punten van bepaalde huidplooien
en uitkijken met betacaroteen, dat verhoogt het risico op longkanker namelijk als je rookt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Als ik dan ook even een tip mag geven. Als je rookt is extra vitmane C (ook tegen de vrije radicalen) aan te raden. 25 mcg per sigaret
volgens mij leerden wij vorig jaar op het hbo nog mensen met een beperking ..... maar dat klinkt ook niet echtquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is tegenwoordig de gangbare uitdrukking voor Menschen mit Behinderung? Mag je gehandicapten zeggen, of is dat woord not-done?
En waar is Vik als je haar nodig hebt?Ik heb een mini-klusje voor haar.
Ja, die uitdrukking heb ik ook gebruikt. Maar het is voor een folder bij het kopje "entreeprijzen" en het staat zo lullig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij leerden wij vorig jaar op het hbo nog mensen met een beperking ..... maar dat klinkt ook niet echt
dat zit op zich wel goed. Alleen mn sleutelbenen zijn nogal zichtbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Aha, dat is inderdaad al nauwkeuriger, maar heel erg afhankelijk van wie de meting uitvoert.
Ik zou persoonlijk eerder afgaan op wat je in de spiegel ziet, vind je zelf dat je er heel mager uitziet?
Mindervaliden, of zo? Ik weet het eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, die uitdrukking heb ik ook gebruikt. Maar het is voor een folder bij het kopje "entreeprijzen" en het staat zo lullig.
Je hoeft toch niet zelf te bodybuilden om daar te posten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thnx voor de tips, zat ook wel aan dat bodybuilders topic te denken, maar ik heb helaas geen tijd (ik weet het het is een zwak argument) om een paar keer per week aan de gewichten te hangen. En als ik al eens tijd van mn werk heb, dan komen studie en andere zaken om de hoek kijken.
Haha die wilde ik ook net voorstellen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mindervaliden, of zo? Ik weet het eigenlijk ook niet.. Lastig!
Ik zoek ze ook gewoon allemaal opquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Met die moeilijke woorden willen mensen de illusie wekken dat hun vak héél moeilijk is, moet je niet in trappen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
Pfff, ik heb vandaag ge-zumbaadIk heb echt het ritmegevoel van een dode koe, het zag er niet uit
Waarom oh waarom heb ik me dan meteen weer ingeschreven voor volgende week?
Oh jammer! Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik het leuk vond; ik denk eigenlijk van niet
Hmm. En met een beetje pech heb ik morgen zoveel spierpijn dat ik niet kan hardlopen
Dat had ik ook toen ik gemeten werd en dat viel me vies tegen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
Ik had de laatste keer iets van 32% vet of zoIk scheen in acuut levensgevaar te verkeren.
Volgens mij heb je bij de meeste districten voor categorie 5 HBO nodig, maar deden ze bij een paar districten niet moeilijk als je MBO had. Of het was zo dat je met HBO op zak de opleiding verkort kon doen en dat je met MBO de volledige tijd moest uitzitten. Klok-klepel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
Een vriend van mij zit nu in het derde jaar, volgens hem heb je in Amsterdam HBO nodig waarvoor je in de rest van het land MBO nodig hebt.. Ik kan het nog wel even precies navragen, maar dat waren in ieder geval zijn woorden.
Ik vraag het wel gewoon na, dat is net zo makkelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:48 schreef loveli het volgende:
Ja, hoi.
[..]
Dat had ik ook toen ik gemeten werd en dat viel me vies tegen.
[..]
Volgens mij heb je bij de meeste districten voor categorie 5 HBO nodig, maar deden ze bij een paar districten niet moeilijk als je MBO had. Of het was zo dat je met HBO op zak de opleiding verkort kon doen en dat je met MBO de volledige tijd moest uitzitten. Klok-klepel.
Jeej! Ik had het laatst andrsom, da's toch wat minder leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:51 schreef Ek-Mei het volgende:
ik weeg op de weegschaal bij mn ouders thuis wel 2 kilo minder dan op die van mij, morgen sta ik er weer op
Niet alleen loveliquote:
Vertel nouuuuu *zit op puntje van stoel*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb hoofdpijn, te veel roséEn ik moet nog een heel weekend feesten
XM, sterkte vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Verzin watquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:32 schreef loveli het volgende:
Ik vind wel dat 'ie een betere naam moet krijgen dan McLoveli...
Help eens mee, iedereen? Mijn hoofd zit vol met watten, dus veel komt er niet uit vandaag.quote:
Eens is met Vikingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind McLoveli wel een goeie eigenlijk.
Nee die is te makkelijk. Dat doe ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet te weinig
Mijn moeder noemt me altijd poppedein.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh jammer! Dat kan ook natuurlijkIeder z'n ding!
![]()
Trusten poppedeintjes(wat een raar woord is dat
)
Even een PM, zolang ik nog niet aangenomen ben, zet ik het liever niet online.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet te weinig (helemaal niets) over 'm om een naam te verzinnen.
Phaidra wat leuk! Wat voor iets is het?
Wat leuk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef Lastpost het volgende:
Vast weer een éenmalige tvp, vandaag even ons 1-jarig samenzijn vieren elders in Nederland.
@de datende onder ons: Tof!
Hihi ik werd vroeger nog wel zo genoemdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt me altijd poppedein.. En ik mijn nichtjes ook.
Vader met winst kaartjes doorverkopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Godverdomme zeg, wat ben ik pissig.
Net geprobeerd via Live Nation kaarten te krijgen voor Rammstein. De hele boel loopt vast en nu schijnen de staanplaatsen uitverkocht te zijn![]()
![]()
. Internet is hier zó niet geschikt voor hè. Wat is er mis met in de rij staan voor het postkantoor? Dan heb je iig nog káns op kaartjes
.
Gefeliciteeeerd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat leuk!. Ik heb vandaag ook een jubileum, 3 jaar ... alleen weet ik niet of ik mn vriend wel zie vandaag. Leuk dat jullie het wel echt vieren!
Ook de eerste keer dat ik dat red haha.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Feli Lastpost! Het eerste jubileum is altijd zo leuk!
Ja leuk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heb je nog belang bij een Zij aan Zij: lesbisch magazine? Lag hier in de bus voor een oud-bewoner die al zeker zes jaar weg is.. Discreet verpakt, dat wel.
.
Ze promoten het nogal als nieuw. Maar dat is eigenlijk alleen de vorm denk ik: het ziet er nu uit als een glossy. Verder had ik er nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja leuk!. Ik heb geen abo, want zo geweldig is het blad niet, maar ik wil 'm wel hebben
.
Ik kom hem wel even ophalen. Weet nog niet wanneerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze promoten het nogal als nieuw. Maar dat is eigenlijk alleen de vorm denk ik: het ziet er nu uit als een glossy. Verder had ik er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Hoe gaan we dat doen?.
maar je had Roséquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Merel het volgende:
Ik bedenk me net dat ik gisteravond vergeten ben om avondeten te eten
Als je risotto komt eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom hem wel even ophalen. Weet nog niet wanneer.
En yes yes yes yes!! Ik heb alsnog veldkaarten voor Rammstein! Mark is het blijven proberen en toen lukte het ineens.
Ons 'relatie-jubileum' is dit jaar zonder bijzonderen dingen voorbij gegaan; ik geloof dat we het allebei vergeten warenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk van je date Merel!En Phaidra van je sollicitatie!
Chico en Lastpost gefeliciteerd met jullie jubilea!
Ik moet toegeven dat ik die van ons ook weleens vergeet, want we vieren het al een tijdje niet echt meer. Over ruim een maand is het bij ons alweer voor de 7e keer!Men, nu voel ik me oud.
MoBlo gelooft echt in het muffin-dieetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar je had Rosé![]()
Ik ga vanavond muffins bakkenvan Nigella
![]()
Ik denk dat wij gewoon gaan trouwen op de datum dat we voor het eerst iets kregen, dan hoeven we maar 1 datum te onthouden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ons 'relatie-jubileum' is dit jaar zonder bijzonderen dingen voorbij gegaan; ik geloof dat we het allebei vergeten warenMaar de trouwdag is tot nu toe altijd met toeters&bellen gevierd
(het eerste jaar zelfs letterlijk
).
Chico, gefeliciteerdLastpost ook; wat ga je doen, vandaag?
nee hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MoBlo gelooft echt in het muffin-dieet
Muffins kunnen haast niet mislukken, ze rijzen hooguit wat minder dan je had gehoopt maar dan is de smaak nog steeds goed.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alleen nog nooit muffins gemaakt (op de kant en klare pakken na) dus ik vind 't een uitdaging
en eng
Dank je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:20 schreef kaasplankje het volgende:
Toffe jas PF!
Enne @ The Hives: laat je niks aanpraten hé? Landelijke gemiddelden hebben niet zoveel met jou persoonlijk te maken.Ik heb al 10 jaar een vetpercentage onder de 10% en de laatste meting was ong 7% dit voorjaar. Behalve een flinke verkoudheid nu voel ik me prima
dan is je date dus McGeenhonger!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Merel het volgende:
Ik bedenk me net dat ik gisteravond vergeten ben om avondeten te eten
Lemon Merenguequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, nu heb ik ook zin om muffins te maken!
Heeft er trouwens iemand een lekker recept voor taart? Ik ben volgende week jarig en dan komt er allemaal familie langs. Ik wil voor die avond zelf een taart maken en het kan me niet outrageous genoeg zijn!
Nou hij was niet de reden dat ik niet gegeten heb hoorquote:
Vooral niet doen ook want ik ben net zo gemeen terug hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee die is te makkelijk. Dat doe ik niet
Recept graagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef kwakveense het volgende:
druipende citroencake mmmmmmmmmmm recept heb ik thuis op de pc...mjam....
Tofheid juist. Dingen met een smerig kleurtje die toch goed te eten zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. wortelcourgette soep, iemand?
volgens mij krijgt dat een heel vies kleurtje?![]()
puikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tofheid juist. Dingen met een smerig kleurtje die toch goed te eten zijn.
Twijfelgevalletje. Sowieso zijn taarten met opgespoten slagroom beperkt houdbaar - of je moet klop-fix gebruiken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, wat een goede ideeën allemaal!Alle recepten zijn welkom.
Zelf had ik al zitten denken over een Schwarzwälder Kirschtorte, omdat ik dat als kind helemaal geweldig vond, maar zou dat erg moeilijk zijn om zelf te maken?
Da's waar ja... als er iets overblijft moet het ook vervoerd worden, da's dan ook minder handig. Nouja, dan valt die af, maakt de keuze alweer iets makkelijker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje. Sowieso zijn taarten met opgespoten slagroom beperkt houdbaar - of je moet klop-fix gebruiken.
hmmm ik vermoedde al dat ik t recept via jou had, een kleine google Fok!search leverde dit op - ws. heb je het recept toen zelf al overgenomen, maar voor de zekerheidquote:
quote:Latin aerobics
Ken je Zumba? Deze dansante workout op Zuid-Amerikaanse muziek komt niet ineens uit de lucht vallen. Onze eigen Miriam doet dit al jaren onder de naam Latin aerobics. De term latin slaat op de Zuid-Amerikaanse dansen en muziek die je in deze energieke dansles motiveren tot een workout die leuk is en intensief. Deze les is laagdrempelig en vooral heel veel FUN.
t zal best wel ongeveer t zelfde zijn. bij ons heet het ook socaerobics ipv zumba - het verschil is dat ze dan geen geld hoeven te betalen voor het gebruik van de term "zumba" enzo omdat het niet officieel is.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:26 schreef Muis006 het volgende:
Mijn blender is gesneuveld![]()
Na al die mooie tijd
ben je bij me weg
De pret, de fun, jolijt
kunnen niet weerlegd
Je hebt je groot gehouden
ondanks mijn verdriet
Je was altijd zo sterk
maar de aanvaring met het granieten aanrechtblad overleefde je niet
klinkt vrij weinig, misschien nog wat fruit?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef progje het volgende:
Lijstje:
O: allbrann met cranberry sap, (de melk was niet meer goed, de combinatie viel me mee)
T: niks
L: sla met gerookte kip
T: wat nootjes
D: ik heb nog geen idee
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, kun je niet iets gezonders bedenken voor in de trein?
Ik moet al zoveelquote:En moet jij niet ook weer 's gaan sporten?
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef Ek-Mei het volgende:
dat zumba hebben ze in mijn sportschool ook, niks voor mij, zoals alles met ook maar iets van danspasjes en ritme
Maaltijdsalade? Zit toch in een bak, geen geknoei of wat dan ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.
[..]
Ik moet al zoveel.
ja even kijken ik ga tussendoor (na lunch) ook nog sporten.. daarna krijg ik vast wel weer een (vr)eet aanvalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
klinkt vrij weinig, misschien nog wat fruit?
Haha, herkenbaar, ik heb een keer bodysteps gedaan, had net door welk pasje ik doen moest en iedereen deed alweer wat andersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousHet ziet er gewoon niet elegant uit bij mij. dat gezwabber met mijn bolle bips, net niet goed op ritme, en dan in combi met een bezweet, rood hoofd
Geroosterde groentes met een dip? Caponata met brood of crackers? Een simpele salade? Koude pizza (wel zelfgemaakt)?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.
[..]
Ik moet al zoveel.
Hihi, ik voel me juist zelfconscious bij pilatesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousHet ziet er gewoon niet elegant uit bij mij. dat gezwabber met mijn bolle bips, net niet goed op ritme, en dan in combi met een bezweet, rood hoofd
Een licht soepje of een cracker, da's echt niet voldoendequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:47 schreef progje het volgende:
[..]
ja even kijken ik ga tussendoor (na lunch) ook nog sporten.. daarna krijg ik vast wel weer een (vr)eet aanval
Dus misschien dan een licht soepje of een cracker met iets
jup, heel saai. maar ook lekker. en das belangrijk voor mij - met mn niks lusten en mn eetbuien is structuur in de vorm van dingen die ik lekker vind belangrijk. als ik neit hoef te kiezen of na te dneken eet ik ook geen slechte zooi...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
kwak, eet je vandaag alleen maar boterhammen met kip en paprika en komkommer? (of begrijp ik het verkeerd?) Is dat niet een beetje, saai
![]()
ik had net een bespreking over een thesis voor volgend collegejaar en het was superleukNu moet ik alleen nog kiezen tussen twee grote projecten die dan lopen en die me allebei heel leuk lijken
Aha, vooral doen danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup, heel saai. maar ook lekker. en das belangrijk voor mij - met mn niks lusten en mn eetbuien is structuur in de vorm van dingen die ik lekker vind belangrijk. als ik neit hoef te kiezen of na te dneken eet ik ook geen slechte zooi...
en wat ik eet is gezond, en mn avondmaaltijd varieert... dus ik krijg mn vitamientjes wel binnen...
Ik eet overdag eigenlijk ook bijna altijd alleen boterhammen. Het is wel saai, maar sommige mensen hebben juist baat bij regelmaat. Als je het gewend bent (en niks anders bij je hebt) eet je het toch wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
kwak, eet je vandaag alleen maar boterhammen met kip en paprika en komkommer? (of begrijp ik het verkeerd?) Is dat niet een beetje, saai
![]()
ik had net een bespreking over een thesis voor volgend collegejaar en het was superleukNu moet ik alleen nog kiezen tussen twee grote projecten die dan lopen en die me allebei heel leuk lijken
Nouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, maar jij hebt je genen mee voor Zumba, natuurlijk
Oh, dat vroeg ik me nog af: slik jij wel een voedingssupplement ofzo? Kan me voorstellen dat je, met je wat eenzijdige keuzes in groente en fruit, misschien niet alles binnenkrijgt. Met alle mogelijke gevolgen vandien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef kwakveense het volgende:
en wat ik eet is gezond, en mn avondmaaltijd varieert... dus ik krijg mn vitamientjes wel binnen...
ik krijg volgens mij alles gewoon binnen: ik eet bladgroenten, groene groenten, rode groenten, knolletjes, wortels, niet zoveel fruit maar vitamine c kom ik niet tekort zo snel. ik eet vlees, volkoren granen en vette vis... af en toe aardappel... volgens mij mis ik alleen de vitaminen/mineralen uit zuivel, en daar neem ik supplementen voor (en als extra neem ik vitamine c en zink)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat vroeg ik me nog af: slik jij wel een voedingssupplement ofzo? Kan me voorstellen dat je, met je wat eenzijdige keuzes in groente en fruit, misschien niet alles binnenkrijgt. Met alle mogelijke gevolgen vandien.
Ik mag wel weer sporten hoor, maar ik ben gewoon niet zo gemotiveerd momenteelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geroosterde groentes met een dip? Caponata met brood of crackers? Een simpele salade? Koude pizza (wel zelfgemaakt)?
Even serieus: waarom sport e niet meer? Is het nog te snel na je operatie, of heb je gewoon geen zin?
Twee maar hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, meerdere avocado's meteen. Dan is het te hopen dat je ze lekker vindt.
Gelukkig lust bijna iedereen guacamole.
Ja nou. Niemand regeerde op mijn jas van de slankies. Alleen kaas. Dan ga ik niet weer helemaal een modeshow houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef Phaidra het volgende:
Jaaaah, PF. We willen 'm aan zien natuurlijk.
Toch slankies? bijval graag![]()
Maar ziet er leuk uit, die jas ook!
Awwww,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja nou. Niemand regeerde op mijn jas van de slankies. Alleen kaas. Dan ga ik niet weer helemaal een modeshow houden![]()
Maar als jij het wil dan doe ik het!
Ik vind je jas tof en jou een meisjemeisjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja nou. Niemand regeerde op mijn jas van de slankies. Alleen kaas. Dan ga ik niet weer helemaal een modeshow houden![]()
Maar als jij het wil dan doe ik het!
Scherp mes zeker? Au!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb een beetje in mn vinger gesnedenhet deed geen pijn, maar het bloedt wel enorm
Daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Dat heb je ervan als je je modeshows even voor twaalven houdt, PF
Omdat ik eerst niet slank was doordat ik ±1 pak koekjes, ±1 zak chips en ± 2-12 liter chocomel per dag dronk. Toen ben ik alle ongezonde shit gaan schrappen + 2.5 uur per week kickboksen en toen werd ik dun! (± -10 kg)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij zit ook al weer in het slank worden topic waarom PF?![]()
Staat je goooeeeed!
Reactie:quote:Ik heb kaartjes besteld voor Rammstein, vervolgens krijg ik een foutmelding bij het betaalproces dat de currency invalid is en dat het in euro's moet? Pardon? Heb ik dat ergens aan kunnen geven? Waar zijn mijn kaartjes nu? En waarom kan ik alleen op annuleren klikken? Ik wil mijn kaartjes alsnog graag ontvangen.
quote:Hallo M.A.,
Dank je voor je bericht.
De melding '(tijdelijk) niet beschikbaar' betekent dat kaarten in de rang voor het betreffende concert zijn uitverkocht.
Met vriendelijke groet,
Live Nation Online Helpdesk
Dus nu heb je geen kaartjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die mailtjes niet goed lezen:
Mail aan de mensen van Live Nation
[..]
Reactie:
[..]. Sukkels!!
.
Lekker lijstje! Cheesecake is natuurlijk evil, maar de rest is netjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef Phaidra het volgende:
Voor mijn salade bij D wilde ik wortel in repen snijden met een dressing van sinaasappel/honing/azijn ofzo. Is dat wat? Misschien met gele paprikareepjes?
Of sinaasappel& citroen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Cheesecake is natuurlijk evil, maar de rest is netjes.
ik zou niet sinaasappel èn azijn doen, da's dubbelop zuur. Liever alleen sinaasappel, dan.
Ja ik heb wel kaartjes, hoor. Dit was toen de boel vastliep (en Mark heeft dat mailtje dus gestuurd). Hij heeft nu heel droog teruggemaild dat dat uiteraard geen antwoord op zijn vraag wasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Dus nu heb je geen kaartjes?!
Kan Mark niet voor je bellen?
Mijn huisgenoot heet ook zoEn volgens mij heeft hij het wasrek
!
met een beetje pech is het alleen wel niet betaald = geen kaartjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel kaartjes, hoor. Dit was toen de boel vastliep (en Mark heeft dat mailtje dus gestuurd). Hij heeft nu heel droog teruggemaild dat dat uiteraard geen antwoord op zijn vraag was.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
PF, het is dat je wel gezellig bent, maar anders moest je echt optyften uit dit topicwat heb jij een figuur om jaloers op te zijn
![]()
Da's een goeie ja, lekker!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Paprika klinkt goed Phaidra! Misschien wat rozijntjes erbijMaar da's niet zo slank
Cheesecake is idd teh sourzzz of all evils! Zeker die met witte choco en frambozen. Manman.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Cheesecake is natuurlijk evil, maar de rest is netjes.
ik zou niet sinaasappel èn azijn doen, da's dubbelop zuur. Liever alleen sinaasappel, dan.
Zo'n dag had ik ook van de week, dat ik pas rond half 3 mijn lunch at. En dan de rest van de dag vol zitten omdat je wél genoeg wil eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje! Vandaag loopt het tot nu toe een beetje in het honderd (ik vergat te ontbijten want was aan het opruimen) maar dat gaat in de loop van de dag goedgemaakt worden!
O/L: twee sneetjes brood met rosbief
T: bakje danio vanille kwark met aardbeienmeuk
---> hier ben ik nu![]()
T: snee brood met pindakaas
T: kiwi x2
T: knackebrotje of nog een snee brood, depends.
D: zalmpakketje in alufolie met prei en rode ui en nog wat meukjes![]()
T: glas cola
Ik had hele lekkere uit Griekenland meegenomen, maar die was vorige week opeens niet goed meer. Er zat bezinksel in dat er daarvoor echt niet in gezeten had... Dus nu moet ik nog nieuwe kopen! En idd niet zo'n flesje uit de super, maar de oil&vinegar hier is weg... Misschien eens kijken bij het noten/deli-winkeltje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Als je echt lekkere balsamico azijn hebt zou ik daar ook een beetje van doorheen doen. Als je van die viezeminder lekkere wat goedkopere azijn hebt dan hoeft dat niet per se.!
je moet altijd je best doen op spelling als je een opdracht inlevert. ik heb net 10 papers nagekeken en ik werd gék van de tikfouten (online maak ik ze zelf ook hoor, maar niks is irritanter dan een paper nakijken vol fouten. t scheelt je zo een halve punt)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef P.F het volgende:
Ik moet zo een verslag inleveren in correct Nederlands.
Maarrrrrrrr hoe serieus kan ik dit nemen? In de opgaven staat namelijk onder andere "sowieso" verkeerd geschreven, namelijk als "zowiezo".
Dus nu twijfel ik of ik wel heel erg mijn best moet doen op de spelling![]()
!
Nee, we hebben daarna nog kaartjes geregeld. Al betaald, bevestiging binnen etcquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
met een beetje pech is het alleen wel niet betaald = geen kaartjes.denk ik... als ie vastliep bij het betalen zou ik er niet op rekenen dat de kaartjes voor jullie zijn...eerlijk gezegd...
Ik vond het ook weer zo wijs om haar dan op haar fouten te gaan wijzenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je moet altijd je best doen op spelling als je een opdracht inlevert. ik heb net 10 papers nagekeken en ik werd gék van de tikfouten (online maak ik ze zelf ook hoor, maar niks is irritanter dan een paper nakijken vol fouten. t scheelt je zo een halve punt)
Grazie!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo'n dag had ik ook van de week, dat ik pas rond half 3 mijn lunch at. En dan de rest van de dag vol zitten omdat je wél genoeg wil eten.![]()
Goed lijstje!
nee, dat moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer zo wijs om haar dan op haar fouten te gaan wijzen!
Wortel met balsamico?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Als je echt lekkere balsamico azijn hebt zou ik daar ook een beetje van doorheen doen. Als je van die viezeminder lekkere wat goedkopere azijn hebt dan hoeft dat niet per se.!
Whehe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
Er zijn 32 primaire geuren geïdentificeerd. Voorbeelden hiervan zijn:
- sperma-achtig (1-pyrroline)!
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef Miss_S het volgende:
Goede lijstjes wil op het moment even niet lukken
Dank je! Maar dat is het "nette broek effect" een maatje groter of kleiner pakken maakte geen verschil.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef Laureline het volgende:
Pffft, net thuis van werk en kroket eten.
Gisteren werd het:
D: salade met gebakken tong en gegrillde groente, daarna een salade Nicoise met rosé tonijnmooten daarna een amandeltaartje met sorbetijs, maar daar heb ik iedereen van laten mee-eten
![]()
En 3 glazen witte wijn (Viognier)
En toen was ik vanochtend nog 1 ons afgevallen.
En PF, je hebt een goed figuur, maar ik vind dat het broekje van achteren beter zit dan van voren!
En waaraan ligt dat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geen duidelijk dagritme, maar dat ligt ook echt aan mezelf
Een tijdje geleden had je toch zo'n schema met dagplanningen? Hielp dat niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geen duidelijk dagritme, maar dat ligt ook echt aan mezelf
Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe het komt. Heb er wel een nieuw baantje bij dus dat kost extra tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En waaraan ligt dat dan?
Problemen zijn er om aan te pakken
Da's best weinig, zeker voor het sporten... Ik zou vanavond nog wat extra's nemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef progje het volgende:
dus er is niks terecht gekomen van mijn lijstje...
het wordt nu:
O: allbran
T: niks
L: in de sliegro 2 ini mini "indonesiche" gehaktballletjes
S: 40 min KT, 20 min Cardio
T: hollandse nieuwe met uitjes
D: een hamburger (van mager gehakt) + Hicoky (rook smaak) met sla...
Of je dat dan even doetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe het komt. Heb er wel een nieuw baantje bij dus dat kost extra tijd.
Misschien is het een oorzaak en gevolg, dat ik als ik lijstjes maak juist wel weer het ritme krijg
Gut, tomaat, ui en een halve appel. Dat is toch niet genoehoeg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef progje het volgende:
i know, maar ik heb helemaal geen trek...![]()
oh ik heb trouwens nog iets van 10 wasbi nootjes gehad.. (jaja heftig)
en in de sla gaat ook nog tomaat + ui + een halve appel, en het is zo'n 175 gram vleesch, dat is best veel geloof ik..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef progje het volgende:
en in de sla gaat ook nog tomaat + ui + een halve appel, en het is zo'n 175 gram vleesch, dat is best veel geloof ik..
Ook als je geen trek hebt moet je eten, want dat is juist een teken dat je lichaam wil gaan sparen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef progje het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn lijstje is ook niet geweldig:
T: 2 glazen champagne (vandaag in ondertrouw gegaan)
Kun je die nog even in CAPS plaatsen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook als je geen trek hebt moet je eten, want dat is juist een teken dat je lichaam wil gaan sparen.
Oh, moest er gePM'd worden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik heb inmiddels 7 PM-aanmeldingen binnen van dames die zin hebben in een kook&eetmeet. Zijn er nog meer belangstellenden? Anders gaan we een datum plannen
Ja, anders moet ik in het topic tussen de regels door gaan lezen wie er wel, mogelijk of geen zin heeftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, moest er gePM'd worden?Het leek mij ook wel leuk maar dat had ik even gemist!
Ik durf eigenlijk niet.....maar het zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik heb inmiddels 7 PM-aanmeldingen binnen van dames die zin hebben in een kook&eetmeet. Zijn er nog meer belangstellenden? Anders gaan we een datum plannen
Ja ik had het ook niet gelezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, moest er gePM'd worden?Het leek mij ook wel leuk maar dat had ik even gemist!
Is PM'en ueberhaupt een werkwoord en zo ja, hoe vervoeg je het in godsnaam?
Wat schattig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank!![]()
Het is wel een beetje vroeg hoor, trouwen is pas eind augustus.
Moest vroeg omdat we op locatie en buiten de eigen gemeente trouwen.
Toestemmingen enzo kosten wat tijd.
Vriendverloofdelief is nu heel vrolijk kerstliedjesaan het fluiten tijdens het maken van puree en roept zo af en toe vanuit de koken dat hij zo blij is met onze nieuwe
oven
.
De groep wordt ongetwijfeld groter, maar een vrouw of 7 is voor mij wel het maximum.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wat liefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank!![]()
Het is wel een beetje vroeg hoor, trouwen is pas eind augustus.
Moest vroeg omdat we op locatie en buiten de eigen gemeente trouwen.
Toestemmingen enzo kosten wat tijd.
Vriendverloofdelief is nu heel vrolijk kerstliedjesaan het fluiten tijdens het maken van puree en roept zo af en toe vanuit de koken dat hij zo blij is met onze nieuwe
oven
.
Oja, da's ook wel logisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik in het topic tussen de regels door gaan lezen wie er wel, mogelijk of geen zin heeft
Als er heel veel animo is, huren we een kookstudio af, of doen we twee groepen ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet gelezenmaar 7 man lijkt me groot genoeg voor een mini meet, dus ik wacht lekker af tot de volgende
in grotere groepen communiceren is voor mij toch lastig.
Ik heb nu al een pm verstuurd, wat het de groep ook weer groter maakt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De groep wordt ongetwijfeld groter, maar een vrouw of 7 is voor mij wel het maximum.
Mocht het zo klein blijven wil ik wel meedoen (maar ik verwacht dat de groep groeit en te groot wordt, Co en Greys hebben het nog niet eens meegekregen en willen vast ook wel).
Maar ik moet wel tegelijkertijd met jouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet gelezenmaar 7 man lijkt me groot genoeg voor een mini meet, dus ik wacht lekker af tot de volgende
in grotere groepen communiceren is voor mij toch lastig.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik moet wel tegelijkertijd met jouAnders weet je nog het verschil tussen mij en CF niet
![]()
Nou ja, met veel meer dan een man/vrouw of 7 wordt het wel erg lastig koken bij mij, hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, da's ook wel logisch.
Verder wat Miss_S zegt, ik vind meets altijd heel eng maar stiekem lijkt het me wel heel leuk.Maar kan me ook voorstellen dat het wel erg druk wordt zo.
Wat zou jouw voorkeur dan hebben? Kleine groep houden, 2 groepen maken of kookstudio?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, met veel meer dan een man/vrouw of 7 wordt het wel erg lastig koken bij mij, hoorZo groot is de keuken niet.
Het is mij om het even. Zolang ik maar niet in andermans keuken hoef te kokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat zou jouw voorkeur dan hebben? Kleine groep houden, 2 groepen maken of kookstudio?
De tweede groep kan dan natuurlijk bij iemand anders thuis.
Het is inderdaad gangbaarder om te zeggen "niet verworpen" omdat je strikt genomen niet kunt aantonen dat iets waar is, alleen dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Bij een χ2 van 2,71 of groter wordt H0 verworpen. De χ2 is 1,74 en dat is kleiner dan kritieke waarde van 2,71. De H0 wordt dus geaccepteerd.
Mag je dat zo zeggen? Of mag je alleen een H0 verwerpen?
En zou het dus moeten zijn: De H0 wordt niet verworpen.
Thank you!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is inderdaad gangbaarder om te zeggen "niet verworpen" omdat je strikt genomen niet kunt aantonen dat iets waar is, alleen dat het niet waar is.
En: ahhh, flauw! Het is leuk als je in het echt ook zo dwaas bent, maar ik zou het juist ook grappig vinden als je in het echt veel verlegener bentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk niet dat ik kom, want mijn online genialiteit is toch moeilijk te overtreffen.
Waarmee ik dus eigenlijk wil zeggen dat ik een mietje ben![]()
![]()
10-15 mensen kan ik thuis iig niet kwijt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef P.F het volgende:
Mij lijkt koken ook leuk, maar dan met 4-5-6 personen. Ik weet hoe het is om met 10-15-20 mensen te koken en dat is CHAOS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wintquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Bij mijn ouders kunnen wel 30 mensen in de tuin eten, waarvan deels overdekt. Maar die gaan toch nooit weg.
zou de meet pas verderop in juli gepland zijn en ik kan wel, dan doe ik met je meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef niet te koken hoor, ik kijk wel met een cocktail toe
Het kan WMB in de periode juli t/m september, daarna houd ik m'n weekends zoveel mogelijk vrij!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
zou de meet pas verderop in juli gepland zijn en ik kan wel, dan doe ik met je mee
Níet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pakt een schepje honing tegen de keelpijn*![]()
DaD, goddelijke huisvrouw, hoe jij slank blijft mag Joost weten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
zou de meet pas verderop in juli gepland zijn en ik kan wel, dan doe ik met je mee
Goeie. Maar dat is misschien handiger per PM/mail?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Anders maak je zo'n datumprikkert aan CF. Is dat een idee?
Ligt het aan mij of is 1,74 juist gróter dan 1,71 en moet H0 verworpen worden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Bij een χ2 van 2,71 of groter wordt H0 verworpen. De χ2 is 1,74 en dat is kleiner dan kritieke waarde van 2,71. De H0 wordt dus geaccepteerd.
Mag je dat zo zeggen? Of mag je alleen een H0 verwerpen?
En zou het dus moeten zijn: De H0 wordt niet verworpen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
T: 2 glazen champagne (vandaag in ondertrouw gegaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |