Whehe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
Er zijn 32 primaire geuren geïdentificeerd. Voorbeelden hiervan zijn:
- sperma-achtig (1-pyrroline)!
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef Miss_S het volgende:
Goede lijstjes wil op het moment even niet lukken
Dank je! Maar dat is het "nette broek effect" een maatje groter of kleiner pakken maakte geen verschil.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef Laureline het volgende:
Pffft, net thuis van werk en kroket eten.
Gisteren werd het:
D: salade met gebakken tong en gegrillde groente, daarna een salade Nicoise met rosé tonijnmooten daarna een amandeltaartje met sorbetijs, maar daar heb ik iedereen van laten mee-eten
![]()
En 3 glazen witte wijn (Viognier)
En toen was ik vanochtend nog 1 ons afgevallen.
En PF, je hebt een goed figuur, maar ik vind dat het broekje van achteren beter zit dan van voren!
En waaraan ligt dat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geen duidelijk dagritme, maar dat ligt ook echt aan mezelf
Een tijdje geleden had je toch zo'n schema met dagplanningen? Hielp dat niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geen duidelijk dagritme, maar dat ligt ook echt aan mezelf
Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe het komt. Heb er wel een nieuw baantje bij dus dat kost extra tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En waaraan ligt dat dan?
Problemen zijn er om aan te pakken
Da's best weinig, zeker voor het sporten... Ik zou vanavond nog wat extra's nemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef progje het volgende:
dus er is niks terecht gekomen van mijn lijstje...
het wordt nu:
O: allbran
T: niks
L: in de sliegro 2 ini mini "indonesiche" gehaktballletjes
S: 40 min KT, 20 min Cardio
T: hollandse nieuwe met uitjes
D: een hamburger (van mager gehakt) + Hicoky (rook smaak) met sla...
Of je dat dan even doetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe het komt. Heb er wel een nieuw baantje bij dus dat kost extra tijd.
Misschien is het een oorzaak en gevolg, dat ik als ik lijstjes maak juist wel weer het ritme krijg
Gut, tomaat, ui en een halve appel. Dat is toch niet genoehoeg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef progje het volgende:
i know, maar ik heb helemaal geen trek...![]()
oh ik heb trouwens nog iets van 10 wasbi nootjes gehad.. (jaja heftig)
en in de sla gaat ook nog tomaat + ui + een halve appel, en het is zo'n 175 gram vleesch, dat is best veel geloof ik..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef progje het volgende:
i know, maar ik heb helemaal geen trek...![]()
oh ik heb trouwens nog iets van 10 wasbi nootjes gehad.. (jaja heftig)
en in de sla gaat ook nog tomaat + ui + een halve appel, en het is zo'n 175 gram vleesch, dat is best veel geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |