Dus nu heb je geen kaartjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die mailtjes niet goed lezen:
Mail aan de mensen van Live Nation
[..]
Reactie:
[..]. Sukkels!!
.
Lekker lijstje! Cheesecake is natuurlijk evil, maar de rest is netjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef Phaidra het volgende:
Voor mijn salade bij D wilde ik wortel in repen snijden met een dressing van sinaasappel/honing/azijn ofzo. Is dat wat? Misschien met gele paprikareepjes?
Of sinaasappel& citroen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Cheesecake is natuurlijk evil, maar de rest is netjes.
ik zou niet sinaasappel èn azijn doen, da's dubbelop zuur. Liever alleen sinaasappel, dan.
Ja ik heb wel kaartjes, hoor. Dit was toen de boel vastliep (en Mark heeft dat mailtje dus gestuurd). Hij heeft nu heel droog teruggemaild dat dat uiteraard geen antwoord op zijn vraag wasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Dus nu heb je geen kaartjes?!
Kan Mark niet voor je bellen?
Mijn huisgenoot heet ook zoEn volgens mij heeft hij het wasrek
!
met een beetje pech is het alleen wel niet betaald = geen kaartjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel kaartjes, hoor. Dit was toen de boel vastliep (en Mark heeft dat mailtje dus gestuurd). Hij heeft nu heel droog teruggemaild dat dat uiteraard geen antwoord op zijn vraag was.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
PF, het is dat je wel gezellig bent, maar anders moest je echt optyften uit dit topicwat heb jij een figuur om jaloers op te zijn
![]()
Da's een goeie ja, lekker!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Paprika klinkt goed Phaidra! Misschien wat rozijntjes erbijMaar da's niet zo slank
Cheesecake is idd teh sourzzz of all evils! Zeker die met witte choco en frambozen. Manman.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Cheesecake is natuurlijk evil, maar de rest is netjes.
ik zou niet sinaasappel èn azijn doen, da's dubbelop zuur. Liever alleen sinaasappel, dan.
Zo'n dag had ik ook van de week, dat ik pas rond half 3 mijn lunch at. En dan de rest van de dag vol zitten omdat je wél genoeg wil eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje! Vandaag loopt het tot nu toe een beetje in het honderd (ik vergat te ontbijten want was aan het opruimen) maar dat gaat in de loop van de dag goedgemaakt worden!
O/L: twee sneetjes brood met rosbief
T: bakje danio vanille kwark met aardbeienmeuk
---> hier ben ik nu![]()
T: snee brood met pindakaas
T: kiwi x2
T: knackebrotje of nog een snee brood, depends.
D: zalmpakketje in alufolie met prei en rode ui en nog wat meukjes![]()
T: glas cola
Ik had hele lekkere uit Griekenland meegenomen, maar die was vorige week opeens niet goed meer. Er zat bezinksel in dat er daarvoor echt niet in gezeten had... Dus nu moet ik nog nieuwe kopen! En idd niet zo'n flesje uit de super, maar de oil&vinegar hier is weg... Misschien eens kijken bij het noten/deli-winkeltje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Als je echt lekkere balsamico azijn hebt zou ik daar ook een beetje van doorheen doen. Als je van die viezeminder lekkere wat goedkopere azijn hebt dan hoeft dat niet per se.!
je moet altijd je best doen op spelling als je een opdracht inlevert. ik heb net 10 papers nagekeken en ik werd gék van de tikfouten (online maak ik ze zelf ook hoor, maar niks is irritanter dan een paper nakijken vol fouten. t scheelt je zo een halve punt)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef P.F het volgende:
Ik moet zo een verslag inleveren in correct Nederlands.
Maarrrrrrrr hoe serieus kan ik dit nemen? In de opgaven staat namelijk onder andere "sowieso" verkeerd geschreven, namelijk als "zowiezo".
Dus nu twijfel ik of ik wel heel erg mijn best moet doen op de spelling![]()
!
Nee, we hebben daarna nog kaartjes geregeld. Al betaald, bevestiging binnen etcquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
met een beetje pech is het alleen wel niet betaald = geen kaartjes.denk ik... als ie vastliep bij het betalen zou ik er niet op rekenen dat de kaartjes voor jullie zijn...eerlijk gezegd...
Ik vond het ook weer zo wijs om haar dan op haar fouten te gaan wijzenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je moet altijd je best doen op spelling als je een opdracht inlevert. ik heb net 10 papers nagekeken en ik werd gék van de tikfouten (online maak ik ze zelf ook hoor, maar niks is irritanter dan een paper nakijken vol fouten. t scheelt je zo een halve punt)
Grazie!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo'n dag had ik ook van de week, dat ik pas rond half 3 mijn lunch at. En dan de rest van de dag vol zitten omdat je wél genoeg wil eten.![]()
Goed lijstje!
nee, dat moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer zo wijs om haar dan op haar fouten te gaan wijzen!
Wortel met balsamico?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Als je echt lekkere balsamico azijn hebt zou ik daar ook een beetje van doorheen doen. Als je van die viezeminder lekkere wat goedkopere azijn hebt dan hoeft dat niet per se.!
Whehe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
Er zijn 32 primaire geuren geïdentificeerd. Voorbeelden hiervan zijn:
- sperma-achtig (1-pyrroline)!
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef Miss_S het volgende:
Goede lijstjes wil op het moment even niet lukken
Dank je! Maar dat is het "nette broek effect" een maatje groter of kleiner pakken maakte geen verschil.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef Laureline het volgende:
Pffft, net thuis van werk en kroket eten.
Gisteren werd het:
D: salade met gebakken tong en gegrillde groente, daarna een salade Nicoise met rosé tonijnmooten daarna een amandeltaartje met sorbetijs, maar daar heb ik iedereen van laten mee-eten
![]()
En 3 glazen witte wijn (Viognier)
En toen was ik vanochtend nog 1 ons afgevallen.
En PF, je hebt een goed figuur, maar ik vind dat het broekje van achteren beter zit dan van voren!
En waaraan ligt dat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geen duidelijk dagritme, maar dat ligt ook echt aan mezelf
Een tijdje geleden had je toch zo'n schema met dagplanningen? Hielp dat niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geen duidelijk dagritme, maar dat ligt ook echt aan mezelf
Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe het komt. Heb er wel een nieuw baantje bij dus dat kost extra tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En waaraan ligt dat dan?
Problemen zijn er om aan te pakken
Da's best weinig, zeker voor het sporten... Ik zou vanavond nog wat extra's nemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef progje het volgende:
dus er is niks terecht gekomen van mijn lijstje...
het wordt nu:
O: allbran
T: niks
L: in de sliegro 2 ini mini "indonesiche" gehaktballletjes
S: 40 min KT, 20 min Cardio
T: hollandse nieuwe met uitjes
D: een hamburger (van mager gehakt) + Hicoky (rook smaak) met sla...
Of je dat dan even doetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe het komt. Heb er wel een nieuw baantje bij dus dat kost extra tijd.
Misschien is het een oorzaak en gevolg, dat ik als ik lijstjes maak juist wel weer het ritme krijg
Gut, tomaat, ui en een halve appel. Dat is toch niet genoehoeg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef progje het volgende:
i know, maar ik heb helemaal geen trek...![]()
oh ik heb trouwens nog iets van 10 wasbi nootjes gehad.. (jaja heftig)
en in de sla gaat ook nog tomaat + ui + een halve appel, en het is zo'n 175 gram vleesch, dat is best veel geloof ik..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef progje het volgende:
i know, maar ik heb helemaal geen trek...![]()
oh ik heb trouwens nog iets van 10 wasbi nootjes gehad.. (jaja heftig)
en in de sla gaat ook nog tomaat + ui + een halve appel, en het is zo'n 175 gram vleesch, dat is best veel geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |