quote:weet ik. Maar een tijdje geleden was ik bij een diëtiste ivm eiwit en de verbranding daarvan voor het sporten (ging bij mij te snel) en haar meting (wat betrouwbaarder is dan zo'n weegschaal) kwam nog lager uit dan in de sportschool. Dus het zal eerder nog lager zijn dan hoger.
Ik zag wel nootjes hangen maar meer kwam ik niet tegen in het boos eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook "omstandigheden", maar eten gaat bij mij altijd wel. Al moet ik fruit van de bomen plukken
Ik heb vandaag de eerste bosbessen gegetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zag wel nootjes hangen maar meer kwam ik niet tegen in het boos eigenlijk
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Hé mijnheer Hives: Wel de lusten maar niet de lasten?![]()
Zolang ze niet in een bakje in de supermarkt liggen zou ik echt niet weten wat ik wel of niet kan etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste bosbessen gegeten
met zo'n tang op vaste punten van bepaalde huidplooienquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
om even in te haken op de discussie: een digitale weegschaal geeft inderdaad geen betrouwbare meting en op welke manier heeft die dietiste dan je vetpercentage gemeten?
[..]
goed voor de ant-oxidantenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste bosbessen gegeten
Aha, dat is inderdaad al nauwkeuriger, maar heel erg afhankelijk van wie de meting uitvoert.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met zo'n tang op vaste punten van bepaalde huidplooien
en uitkijken met betacaroteen, dat verhoogt het risico op longkanker namelijk als je rookt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Als ik dan ook even een tip mag geven. Als je rookt is extra vitmane C (ook tegen de vrije radicalen) aan te raden. 25 mcg per sigaret
volgens mij leerden wij vorig jaar op het hbo nog mensen met een beperking ..... maar dat klinkt ook niet echtquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is tegenwoordig de gangbare uitdrukking voor Menschen mit Behinderung? Mag je gehandicapten zeggen, of is dat woord not-done?
En waar is Vik als je haar nodig hebt?Ik heb een mini-klusje voor haar.
Ja, die uitdrukking heb ik ook gebruikt. Maar het is voor een folder bij het kopje "entreeprijzen" en het staat zo lullig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij leerden wij vorig jaar op het hbo nog mensen met een beperking ..... maar dat klinkt ook niet echt
dat zit op zich wel goed. Alleen mn sleutelbenen zijn nogal zichtbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Aha, dat is inderdaad al nauwkeuriger, maar heel erg afhankelijk van wie de meting uitvoert.
Ik zou persoonlijk eerder afgaan op wat je in de spiegel ziet, vind je zelf dat je er heel mager uitziet?
Mindervaliden, of zo? Ik weet het eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, die uitdrukking heb ik ook gebruikt. Maar het is voor een folder bij het kopje "entreeprijzen" en het staat zo lullig.
Je hoeft toch niet zelf te bodybuilden om daar te posten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thnx voor de tips, zat ook wel aan dat bodybuilders topic te denken, maar ik heb helaas geen tijd (ik weet het het is een zwak argument) om een paar keer per week aan de gewichten te hangen. En als ik al eens tijd van mn werk heb, dan komen studie en andere zaken om de hoek kijken.
Haha die wilde ik ook net voorstellen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mindervaliden, of zo? Ik weet het eigenlijk ook niet.. Lastig!
Ik zoek ze ook gewoon allemaal opquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Met die moeilijke woorden willen mensen de illusie wekken dat hun vak héél moeilijk is, moet je niet in trappen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
Pfff, ik heb vandaag ge-zumbaadIk heb echt het ritmegevoel van een dode koe, het zag er niet uit
Waarom oh waarom heb ik me dan meteen weer ingeschreven voor volgende week?
Oh jammer! Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik het leuk vond; ik denk eigenlijk van niet
Hmm. En met een beetje pech heb ik morgen zoveel spierpijn dat ik niet kan hardlopen
Dat had ik ook toen ik gemeten werd en dat viel me vies tegen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
Ik had de laatste keer iets van 32% vet of zoIk scheen in acuut levensgevaar te verkeren.
Volgens mij heb je bij de meeste districten voor categorie 5 HBO nodig, maar deden ze bij een paar districten niet moeilijk als je MBO had. Of het was zo dat je met HBO op zak de opleiding verkort kon doen en dat je met MBO de volledige tijd moest uitzitten. Klok-klepel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
Een vriend van mij zit nu in het derde jaar, volgens hem heb je in Amsterdam HBO nodig waarvoor je in de rest van het land MBO nodig hebt.. Ik kan het nog wel even precies navragen, maar dat waren in ieder geval zijn woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |