Jawel hoor. Volgens mij wel.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef Ananajasje het volgende:
Waar koop je dat?
Niet bij de grote Aziatische Supermarkt die echt heeeel veel heeft.
Die kan ik tegenwoordig ook nog maar moeilijk vindenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:39 schreef SiGNe het volgende:
koop maanzaadbolletjes en wrijf de zaadjes eraf
homoquote:
Sorry, kon het niet laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:57 schreef ASSpirine het volgende:
Je was waarschijnlijk al een tijdje aan het wachten tot iemand het zei zeker?
Misschien bij Erica in de buurt van Van Leest in de Heuvelstraat? Dat kleine straatje bij de Multivlaai en Anvers.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:05 schreef Ananajasje het volgende:
Ja dan moet ik maar naar de Tuinen idd.. Verder in de buurt volgens mij niet echt zo'n natuurwinkel (Tilburg)..
ben je al bij de afghaanse super geweest PietVerdriet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben je al bij de turkse super geweest Ananajasje?
Volgende keer je maanzaad eens door de koffiemolen doen, dat zet de smaak enorm vrijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:14 schreef LoudGirl het volgende:
Ik haal het bij de Amazing Oriental = grote Aziatische supermarkt in Groningen. Ligt bij de kruiden. Overigens gooi in het ook door de citroencake, ziet er leuk uit maar ik heb niet het idee dat het qua smaak veel uitmaakt.
Mijn Duitse collega heeft vaak stukken maanzaadtaart bij zich die hij toegestuurt krijgt van zijn oma uit Polen.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
De Poolse bakker in bijn oude woonplaats heeft altijd lekkere maanzaadspecialiteiten, bolletje met appelstukjes en maanzaadpasta enzo, hmmm
Heeft dan een veel lekkerdere, kruidige smaak, dan ongeplette zaadjes.
Moet ooit nog eens een maanzaadmolentje zien te scoren bij een Oost Europeaan
Je kan ze gewoon bij bv Amazon Duitsland bestellen, handmolens een euro of 25 en voor op de kitchenaidquote:Op maandag 16 maart 2009 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
De Poolse bakker in bijn oude woonplaats heeft altijd lekkere maanzaadspecialiteiten, bolletje met appelstukjes en maanzaadpasta enzo, hmmm
Heeft dan een veel lekkerdere, kruidige smaak, dan ongeplette zaadjes.
Moet ooit nog eens een maanzaadmolentje zien te scoren bij een Oost Europeaan
Ah top, daar ga ik eens achteraan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon bij bv Amazon Duitsland bestellen, handmolens een euro of 25 en voor op de kitchenaid
een slordige 100
Zoeken naar getreidemühle kitchenaid of mohnmühle
Je moet het in tilburg halen en je krijgt het niet gevonden? O.o dat lijkt me raar idee eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:05 schreef Ananajasje het volgende:
Ja dan moet ik maar naar de Tuinen idd.. Verder in de buurt volgens mij niet echt zo'n natuurwinkel (Tilburg)..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |