quote:Latin aerobics
Ken je Zumba? Deze dansante workout op Zuid-Amerikaanse muziek komt niet ineens uit de lucht vallen. Onze eigen Miriam doet dit al jaren onder de naam Latin aerobics. De term latin slaat op de Zuid-Amerikaanse dansen en muziek die je in deze energieke dansles motiveren tot een workout die leuk is en intensief. Deze les is laagdrempelig en vooral heel veel FUN.
t zal best wel ongeveer t zelfde zijn. bij ons heet het ook socaerobics ipv zumba - het verschil is dat ze dan geen geld hoeven te betalen voor het gebruik van de term "zumba" enzo omdat het niet officieel is.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:26 schreef Muis006 het volgende:
Mijn blender is gesneuveld![]()
Na al die mooie tijd
ben je bij me weg
De pret, de fun, jolijt
kunnen niet weerlegd
Je hebt je groot gehouden
ondanks mijn verdriet
Je was altijd zo sterk
maar de aanvaring met het granieten aanrechtblad overleefde je niet
klinkt vrij weinig, misschien nog wat fruit?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef progje het volgende:
Lijstje:
O: allbrann met cranberry sap, (de melk was niet meer goed, de combinatie viel me mee)
T: niks
L: sla met gerookte kip
T: wat nootjes
D: ik heb nog geen idee
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, kun je niet iets gezonders bedenken voor in de trein?
Ik moet al zoveelquote:En moet jij niet ook weer 's gaan sporten?
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef Ek-Mei het volgende:
dat zumba hebben ze in mijn sportschool ook, niks voor mij, zoals alles met ook maar iets van danspasjes en ritme
Maaltijdsalade? Zit toch in een bak, geen geknoei of wat dan ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.
[..]
Ik moet al zoveel.
ja even kijken ik ga tussendoor (na lunch) ook nog sporten.. daarna krijg ik vast wel weer een (vr)eet aanvalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
klinkt vrij weinig, misschien nog wat fruit?
Haha, herkenbaar, ik heb een keer bodysteps gedaan, had net door welk pasje ik doen moest en iedereen deed alweer wat andersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousHet ziet er gewoon niet elegant uit bij mij. dat gezwabber met mijn bolle bips, net niet goed op ritme, en dan in combi met een bezweet, rood hoofd
Geroosterde groentes met een dip? Caponata met brood of crackers? Een simpele salade? Koude pizza (wel zelfgemaakt)?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.
[..]
Ik moet al zoveel.
Hihi, ik voel me juist zelfconscious bij pilatesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousHet ziet er gewoon niet elegant uit bij mij. dat gezwabber met mijn bolle bips, net niet goed op ritme, en dan in combi met een bezweet, rood hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |