quote:Latin aerobics
Ken je Zumba? Deze dansante workout op Zuid-Amerikaanse muziek komt niet ineens uit de lucht vallen. Onze eigen Miriam doet dit al jaren onder de naam Latin aerobics. De term latin slaat op de Zuid-Amerikaanse dansen en muziek die je in deze energieke dansles motiveren tot een workout die leuk is en intensief. Deze les is laagdrempelig en vooral heel veel FUN.
t zal best wel ongeveer t zelfde zijn. bij ons heet het ook socaerobics ipv zumba - het verschil is dat ze dan geen geld hoeven te betalen voor het gebruik van de term "zumba" enzo omdat het niet officieel is.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:26 schreef Muis006 het volgende:
Mijn blender is gesneuveld![]()
Na al die mooie tijd
ben je bij me weg
De pret, de fun, jolijt
kunnen niet weerlegd
Je hebt je groot gehouden
ondanks mijn verdriet
Je was altijd zo sterk
maar de aanvaring met het granieten aanrechtblad overleefde je niet
klinkt vrij weinig, misschien nog wat fruit?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef progje het volgende:
Lijstje:
O: allbrann met cranberry sap, (de melk was niet meer goed, de combinatie viel me mee)
T: niks
L: sla met gerookte kip
T: wat nootjes
D: ik heb nog geen idee
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, kun je niet iets gezonders bedenken voor in de trein?
Ik moet al zoveelquote:En moet jij niet ook weer 's gaan sporten?
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef Ek-Mei het volgende:
dat zumba hebben ze in mijn sportschool ook, niks voor mij, zoals alles met ook maar iets van danspasjes en ritme
Maaltijdsalade? Zit toch in een bak, geen geknoei of wat dan ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.
[..]
Ik moet al zoveel.
ja even kijken ik ga tussendoor (na lunch) ook nog sporten.. daarna krijg ik vast wel weer een (vr)eet aanvalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
klinkt vrij weinig, misschien nog wat fruit?
Haha, herkenbaar, ik heb een keer bodysteps gedaan, had net door welk pasje ik doen moest en iedereen deed alweer wat andersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousHet ziet er gewoon niet elegant uit bij mij. dat gezwabber met mijn bolle bips, net niet goed op ritme, en dan in combi met een bezweet, rood hoofd
Geroosterde groentes met een dip? Caponata met brood of crackers? Een simpele salade? Koude pizza (wel zelfgemaakt)?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.
[..]
Ik moet al zoveel.
Hihi, ik voel me juist zelfconscious bij pilatesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voelde me ook redelijk... self-consciousHet ziet er gewoon niet elegant uit bij mij. dat gezwabber met mijn bolle bips, net niet goed op ritme, en dan in combi met een bezweet, rood hoofd
Een licht soepje of een cracker, da's echt niet voldoendequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:47 schreef progje het volgende:
[..]
ja even kijken ik ga tussendoor (na lunch) ook nog sporten.. daarna krijg ik vast wel weer een (vr)eet aanval
Dus misschien dan een licht soepje of een cracker met iets
jup, heel saai. maar ook lekker. en das belangrijk voor mij - met mn niks lusten en mn eetbuien is structuur in de vorm van dingen die ik lekker vind belangrijk. als ik neit hoef te kiezen of na te dneken eet ik ook geen slechte zooi...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
kwak, eet je vandaag alleen maar boterhammen met kip en paprika en komkommer? (of begrijp ik het verkeerd?) Is dat niet een beetje, saai
![]()
ik had net een bespreking over een thesis voor volgend collegejaar en het was superleukNu moet ik alleen nog kiezen tussen twee grote projecten die dan lopen en die me allebei heel leuk lijken
Aha, vooral doen danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup, heel saai. maar ook lekker. en das belangrijk voor mij - met mn niks lusten en mn eetbuien is structuur in de vorm van dingen die ik lekker vind belangrijk. als ik neit hoef te kiezen of na te dneken eet ik ook geen slechte zooi...
en wat ik eet is gezond, en mn avondmaaltijd varieert... dus ik krijg mn vitamientjes wel binnen...
Ik eet overdag eigenlijk ook bijna altijd alleen boterhammen. Het is wel saai, maar sommige mensen hebben juist baat bij regelmaat. Als je het gewend bent (en niks anders bij je hebt) eet je het toch wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
kwak, eet je vandaag alleen maar boterhammen met kip en paprika en komkommer? (of begrijp ik het verkeerd?) Is dat niet een beetje, saai
![]()
ik had net een bespreking over een thesis voor volgend collegejaar en het was superleukNu moet ik alleen nog kiezen tussen twee grote projecten die dan lopen en die me allebei heel leuk lijken
Nouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, maar jij hebt je genen mee voor Zumba, natuurlijk
Oh, dat vroeg ik me nog af: slik jij wel een voedingssupplement ofzo? Kan me voorstellen dat je, met je wat eenzijdige keuzes in groente en fruit, misschien niet alles binnenkrijgt. Met alle mogelijke gevolgen vandien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef kwakveense het volgende:
en wat ik eet is gezond, en mn avondmaaltijd varieert... dus ik krijg mn vitamientjes wel binnen...
ik krijg volgens mij alles gewoon binnen: ik eet bladgroenten, groene groenten, rode groenten, knolletjes, wortels, niet zoveel fruit maar vitamine c kom ik niet tekort zo snel. ik eet vlees, volkoren granen en vette vis... af en toe aardappel... volgens mij mis ik alleen de vitaminen/mineralen uit zuivel, en daar neem ik supplementen voor (en als extra neem ik vitamine c en zink)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat vroeg ik me nog af: slik jij wel een voedingssupplement ofzo? Kan me voorstellen dat je, met je wat eenzijdige keuzes in groente en fruit, misschien niet alles binnenkrijgt. Met alle mogelijke gevolgen vandien.
Ik mag wel weer sporten hoor, maar ik ben gewoon niet zo gemotiveerd momenteelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geroosterde groentes met een dip? Caponata met brood of crackers? Een simpele salade? Koude pizza (wel zelfgemaakt)?
Even serieus: waarom sport e niet meer? Is het nog te snel na je operatie, of heb je gewoon geen zin?
Twee maar hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, meerdere avocado's meteen. Dan is het te hopen dat je ze lekker vindt.
Gelukkig lust bijna iedereen guacamole.
Ja nou. Niemand regeerde op mijn jas van de slankies. Alleen kaas. Dan ga ik niet weer helemaal een modeshow houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef Phaidra het volgende:
Jaaaah, PF. We willen 'm aan zien natuurlijk.
Toch slankies? bijval graag![]()
Maar ziet er leuk uit, die jas ook!
Awwww,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja nou. Niemand regeerde op mijn jas van de slankies. Alleen kaas. Dan ga ik niet weer helemaal een modeshow houden![]()
Maar als jij het wil dan doe ik het!
Ik vind je jas tof en jou een meisjemeisjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja nou. Niemand regeerde op mijn jas van de slankies. Alleen kaas. Dan ga ik niet weer helemaal een modeshow houden![]()
Maar als jij het wil dan doe ik het!
Scherp mes zeker? Au!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb een beetje in mn vinger gesnedenhet deed geen pijn, maar het bloedt wel enorm
Daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Dat heb je ervan als je je modeshows even voor twaalven houdt, PF
Omdat ik eerst niet slank was doordat ik ±1 pak koekjes, ±1 zak chips en ± 2-12 liter chocomel per dag dronk. Toen ben ik alle ongezonde shit gaan schrappen + 2.5 uur per week kickboksen en toen werd ik dun! (± -10 kg)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij zit ook al weer in het slank worden topic waarom PF?![]()
Staat je goooeeeed!
Reactie:quote:Ik heb kaartjes besteld voor Rammstein, vervolgens krijg ik een foutmelding bij het betaalproces dat de currency invalid is en dat het in euro's moet? Pardon? Heb ik dat ergens aan kunnen geven? Waar zijn mijn kaartjes nu? En waarom kan ik alleen op annuleren klikken? Ik wil mijn kaartjes alsnog graag ontvangen.
quote:Hallo M.A.,
Dank je voor je bericht.
De melding '(tijdelijk) niet beschikbaar' betekent dat kaarten in de rang voor het betreffende concert zijn uitverkocht.
Met vriendelijke groet,
Live Nation Online Helpdesk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |