abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69968354
Afijn, de lijst voor de dag:
O: bak yoghurt met een klein beetje suiker
T: pecannoten
L; salade met geroosterde aubergine en paprika, kikkererwten, hummus.
T: pindakaablokjes*
T: 2 knackebrod met paprikapuree
S: hardlopen? Evy 3. Maar eigenlijk heb ik een tikkie spierpijn. Nog even kijken, dus.
D: fajitas
T: alcohol en chips

*recept van Nigella, soort peanutbutter cups: laag pindakaas met suiker en boter, met een dikke laag chocolade erover Erg lekker
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:06:42 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69968385
O ja lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham met pindakaas
L: twee boterhammen met banaan
T: appel, denk ik
D: paar krentenbollen aangezien ik in de trein eet

Nu eerst m'n kamer maar eens opruimen en dan boodschappen doen. De verplichte dingen zijn weer gedaan . Vroeg opstaan ftw.
Niet meer actief op Fok!
pi_69968518
beetje lafjes gesport net, 20 min gefietst en wat spieroefeningen en toen onder de zonnebank gegaan

mn lunch zijn 2 boterhammen met philadelpia(redelijk dikke laag), 2 plakken kipfilet, en veeeel rauwkost en tomaat, lekker!
pi_69968577
Vik, kun je niet iets gezonders bedenken voor in de trein? En moet jij niet ook weer 's gaan sporten?

Hmm, ik bedenk me nu dat ik misschien beter vandaag Evy 2 nog een keer kan doen en dan een beetje rustig lopen; volgens mij is 3 veel zwaarder (langer & versnellen) en dat ik dan zondag 3 doe. Hardlopende dames: goed idee?
pi_69968620
Hm.. Geen Zumba bij mij..
quote:
Latin aerobics
Ken je Zumba? Deze dansante workout op Zuid-Amerikaanse muziek komt niet ineens uit de lucht vallen. Onze eigen Miriam doet dit al jaren onder de naam Latin aerobics. De term latin slaat op de Zuid-Amerikaanse dansen en muziek die je in deze energieke dansles motiveren tot een workout die leuk is en intensief. Deze les is laagdrempelig en vooral heel veel FUN.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:20:05 #156
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69968747
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:26:53 #157
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69968898
Mijn blender is gesneuveld

Na al die mooie tijd
ben je bij me weg
De pret, de fun, jolijt
kunnen niet weerlegd

Je hebt je groot gehouden
ondanks mijn verdriet
Je was altijd zo sterk
maar de aanvaring met het granieten aanrechtblad overleefde je niet
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:28:51 #158
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69968945
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef P.F het volgende:
Hm.. Geen Zumba bij mij..
[..]

t zal best wel ongeveer t zelfde zijn. bij ons heet het ook socaerobics ipv zumba - het verschil is dat ze dan geen geld hoeven te betalen voor het gebruik van de term "zumba" enzo omdat het niet officieel is.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69969011
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:26 schreef Muis006 het volgende:
Mijn blender is gesneuveld

Na al die mooie tijd
ben je bij me weg
De pret, de fun, jolijt
kunnen niet weerlegd

Je hebt je groot gehouden
ondanks mijn verdriet
Je was altijd zo sterk
maar de aanvaring met het granieten aanrechtblad overleefde je niet
om je gedicht

om je blender
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_69969043
Lijstje:

O: allbrann met cranberry sap, (de melk was niet meer goed, de combinatie viel me mee )
T: niks
L: sla met gerookte kip
T: wat nootjes
D: ik heb nog geen idee
pi_69969080
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef progje het volgende:
Lijstje:

O: allbrann met cranberry sap, (de melk was niet meer goed, de combinatie viel me mee )
T: niks
L: sla met gerookte kip
T: wat nootjes
D: ik heb nog geen idee
klinkt vrij weinig, misschien nog wat fruit?
pi_69969104
dat zumba hebben ze in mijn sportschool ook, niks voor mij, zoals alles met ook maar iets van danspasjes en ritme
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:38:12 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69969175
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, kun je niet iets gezonders bedenken voor in de trein?
Zoals? Ik heb geen zin in geknoei in de trein.
quote:
En moet jij niet ook weer 's gaan sporten?
Ik moet al zoveel .
Niet meer actief op Fok!
pi_69969203
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef Ek-Mei het volgende:
dat zumba hebben ze in mijn sportschool ook, niks voor mij, zoals alles met ook maar iets van danspasjes en ritme
Ik voelde me ook redelijk... self-conscious Het ziet er gewoon niet elegant uit bij mij. dat gezwabber met mijn bolle bips, net niet goed op ritme, en dan in combi met een bezweet, rood hoofd
pi_69969260
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Ik moet al zoveel .
Maaltijdsalade? Zit toch in een bak, geen geknoei of wat dan ook Alleen niet vergeten een vork mee te nemen
pi_69969292
Ooooh trouwens ik heb net de eerste lading scriptie (in totaal al 24 pagina's ) opgestuurd naar mijn begeleidster - die van werk - zodat ze hem kan lezen en me van feedback kan voorzien Ze beoordeelt me er niet op overigens
pi_69969411
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:34 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

klinkt vrij weinig, misschien nog wat fruit?
ja even kijken ik ga tussendoor (na lunch) ook nog sporten.. daarna krijg ik vast wel weer een (vr)eet aanval
Dus misschien dan een licht soepje of een cracker met iets
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:49:23 #168
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69969456
ola, lijstje, zou t haast vergeten

o- volk. boterh met gepocheerde kip
t- idem
l- idem keer 2 met een paprika en een halve komkommer
t- idem
t- idem
d- capucijners met magere hamblokjes, rauwe wortel

en: ik hoef nog maar 3,5 paper na te kijken... jeej!
pi_69969514
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik voelde me ook redelijk... self-conscious Het ziet er gewoon niet elegant uit bij mij. dat gezwabber met mijn bolle bips, net niet goed op ritme, en dan in combi met een bezweet, rood hoofd
Haha, herkenbaar, ik heb een keer bodysteps gedaan, had net door welk pasje ik doen moest en iedereen deed alweer wat anders
pi_69969591
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Ik moet al zoveel .
Geroosterde groentes met een dip? Caponata met brood of crackers? Een simpele salade? Koude pizza (wel zelfgemaakt)?

Even serieus: waarom sport e niet meer? Is het nog te snel na je operatie, of heb je gewoon geen zin?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:01:09 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69969747
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hihi, ik voel me juist zelfconscious bij pilates Omdat ik dan lig te creperen met een rood hoofd op een matje en af en toe naar mn been grijp van de pijn Terwijl ik alle posities sowieso al nauwelijks tot een goed einde breng
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69969784
Maria, maar jij hebt je genen mee voor Zumba, natuurlijk
pi_69969794
Jaaaah, PF. We willen 'm aan zien natuurlijk .
Toch slankies? bijval graag
Maar ziet er leuk uit, die jas ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69969901
Eens is.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:06:26 #175
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69969907
kwak, eet je vandaag alleen maar boterhammen met kip en paprika en komkommer? (of begrijp ik het verkeerd? ) Is dat niet een beetje, saai

ik had net een bespreking over een thesis voor volgend collegejaar en het was superleuk Nu moet ik alleen nog kiezen tussen twee grote projecten die dan lopen en die me allebei heel leuk lijken
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69970008
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:47 schreef progje het volgende:

[..]

ja even kijken ik ga tussendoor (na lunch) ook nog sporten.. daarna krijg ik vast wel weer een (vr)eet aanval
Dus misschien dan een licht soepje of een cracker met iets
Een licht soepje of een cracker, da's echt niet voldoende Zeker als je ook nog eens gaat sporten.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:12:43 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69970121
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
kwak, eet je vandaag alleen maar boterhammen met kip en paprika en komkommer? (of begrijp ik het verkeerd? ) Is dat niet een beetje, saai

ik had net een bespreking over een thesis voor volgend collegejaar en het was superleuk Nu moet ik alleen nog kiezen tussen twee grote projecten die dan lopen en die me allebei heel leuk lijken
jup, heel saai. maar ook lekker. en das belangrijk voor mij - met mn niks lusten en mn eetbuien is structuur in de vorm van dingen die ik lekker vind belangrijk. als ik neit hoef te kiezen of na te dneken eet ik ook geen slechte zooi...

en wat ik eet is gezond, en mn avondmaaltijd varieert... dus ik krijg mn vitamientjes wel binnen...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:14:49 #178
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69970194
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef kwakveense het volgende:

[..]

jup, heel saai. maar ook lekker. en das belangrijk voor mij - met mn niks lusten en mn eetbuien is structuur in de vorm van dingen die ik lekker vind belangrijk. als ik neit hoef te kiezen of na te dneken eet ik ook geen slechte zooi...

en wat ik eet is gezond, en mn avondmaaltijd varieert... dus ik krijg mn vitamientjes wel binnen...
Aha, vooral doen dan
Ik kan me er alleen zo weinig bij voorstellen, zou er zelf heel snel genoeg van krijgen denk ik.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69970293
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef Blurred86 het volgende:

Ik eet overdag eigenlijk ook bijna altijd alleen boterhammen. Het is wel saai, maar sommige mensen hebben juist baat bij regelmaat. Als je het gewend bent (en niks anders bij je hebt) eet je het toch wel.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:18:49 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69970337
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, maar jij hebt je genen mee voor Zumba, natuurlijk
Nou Ik hoop dat dat nog gaat blijken hoor, want ik ben over het algemeen zo lomp als een kamerolifantje
Ik heb vroeger als miniMaria ook nooit iets anders qua dansen gedaan dan dansen door de huiskamer!

Al ben ik bij Zumba wel blij met mn Zuid-Amerikaanse behiiiiind en heupen
pi_69970499
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef kwakveense het volgende:

Oh, dat vroeg ik me nog af: slik jij wel een voedingssupplement ofzo? Kan me voorstellen dat je, met je wat eenzijdige keuzes in groente en fruit, misschien niet alles binnenkrijgt. Met alle mogelijke gevolgen vandien.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:28:05 #182
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69970657
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, dat vroeg ik me nog af: slik jij wel een voedingssupplement ofzo? Kan me voorstellen dat je, met je wat eenzijdige keuzes in groente en fruit, misschien niet alles binnenkrijgt. Met alle mogelijke gevolgen vandien.
ik krijg volgens mij alles gewoon binnen: ik eet bladgroenten, groene groenten, rode groenten, knolletjes, wortels, niet zoveel fruit maar vitamine c kom ik niet tekort zo snel. ik eet vlees, volkoren granen en vette vis... af en toe aardappel... volgens mij mis ik alleen de vitaminen/mineralen uit zuivel, en daar neem ik supplementen voor (en als extra neem ik vitamine c en zink)
pi_69970670
Lijstje...
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: boterham met pindakaas
L: 2x brood met vegaworst en ketchup
T: weer brood met pindakaas (saai ja)
D: moet nog even iets kiezen uit het weekmenu
T: aardbeitjes, druiven, wijntje en misschien wat Franse kaas

Ik heb een bak falafel van AH thuis liggen die houdbaar is tot vandaag (niet goed op de datum gelet ), maar ik had dat spul eigenlijk gekocht als iets makkelijks voor als we weinig tijd hebben, terwijl ik vanavond juist wel tijd heb om uitgebreid te koken. Zou ik het ook gewoon op kunnen warmen en dan nog een paar dagen bewaren?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:46:32 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69971298
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geroosterde groentes met een dip? Caponata met brood of crackers? Een simpele salade? Koude pizza (wel zelfgemaakt)?

Even serieus: waarom sport e niet meer? Is het nog te snel na je operatie, of heb je gewoon geen zin?
Ik mag wel weer sporten hoor, maar ik ben gewoon niet zo gemotiveerd momenteel .

Ik heb avocado's gehaald! . Morgen maar eens proberen. Verder heb ik nu een citroenijsje .
Niet meer actief op Fok!
pi_69971393
Goh, meerdere avocado's meteen. Dan is het te hopen dat je ze lekker vindt.
Gelukkig lust bijna iedereen guacamole.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:50:16 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69971433
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, meerdere avocado's meteen. Dan is het te hopen dat je ze lekker vindt.
Gelukkig lust bijna iedereen guacamole.
Twee maar hoor . En ze waren toch maar 79 ct per stuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_69971489
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef Phaidra het volgende:
Jaaaah, PF. We willen 'm aan zien natuurlijk .
Toch slankies? bijval graag
Maar ziet er leuk uit, die jas ook!
Ja nou. Niemand regeerde op mijn jas van de slankies. Alleen kaas. Dan ga ik niet weer helemaal een modeshow houden

Maar als jij het wil dan doe ik het !
pi_69971723
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja nou. Niemand regeerde op mijn jas van de slankies. Alleen kaas. Dan ga ik niet weer helemaal een modeshow houden

Awwww,
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69971729
Dat heb je ervan als je je modeshows even voor twaalven houdt, PF
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:08:44 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69972067
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind je jas tof en jou een meisjemeisje En de kleur van de jas

En ik wil ook zien

En bareuh, ik moet cursussen zoeken en wil er ook wat doen bij sociale wetenschappen, maar die cursusinschrijving werkt heel anders en ik snap er de ballen van Volgens mij mág ik niet eens zelf voor cursussen inschrijven
pi_69972112
Lijstje:

O: kom yoghurt met cruesli en halve banaan
T: halve banaan
L:
S: niet hardlopen (schenen doen nog steeds een beetje pijn, ga zo voor de test niets overbelasten)
D: marokkaanse wortelsoep, spaghetti met kastanjechamps en citroen, tijm enzo (Nigella), chocolademuffin
T: biertje(s)

Ja doei.
pi_69972121
oh, en ik heb een beetje in mn vinger gesneden het deed geen pijn, maar het bloedt wel enorm
Ja doei.
pi_69972578
Foto's maken met webcam is crappy
Het is niet echt een hotpants, van voren is hij een beetje wijd, zodat het meer richting de nette broek gaat dan echt naar de ghetto fabulous hotpant.
Als ik hem aandoe, doe ik er wel een lang shirtje boven, maar nu heb ik hem even omhoog gedaan zodat je kan zien hoe de bovenkant er uitziet.
Het shortje was 15 euro bij de New Yorker en de jas 20. Ik heb ook nog een blouse maar die is gewoon wit en blouseachtig. (10 euro)
Verder vind ik het gewoon een verschrikkelijke winkel maar soms is er wel eens iets leuks voor weinig geld

pi_69972593
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb een beetje in mn vinger gesneden het deed geen pijn, maar het bloedt wel enorm
Scherp mes zeker? Au!
pi_69972658
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Dat heb je ervan als je je modeshows even voor twaalven houdt, PF
Daar heb je een punt..
pi_69972866
Jij zit ook al weer in het slank worden topic waarom PF?

Staat je goooeeeed!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_69972971
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij zit ook al weer in het slank worden topic waarom PF?

Staat je goooeeeed!
Omdat ik eerst niet slank was doordat ik ±1 pak koekjes, ±1 zak chips en ± 2-12 liter chocomel per dag dronk. Toen ben ik alle ongezonde shit gaan schrappen + 2.5 uur per week kickboksen en toen werd ik dun! (± -10 kg)

En nu zit ik hier zodat ik gezond en genoeg blijf eten. En omdat het gezellig is. En voor m'n studie. Jullie zijn mijn proefdieren
Thanks !
pi_69973087
muffins

zo nog even de laatste dingen halen, Vork uit de stad opvissen, biertje drinken en dan op naar huis.

De Marokkaanse Wortelsoep is echt lekker. Mist alleen nog jus d'orange dus die nog even halen.
Ook hebben we heel veel groenten over van deze week, dus ga ik lekker een hele grote lading pastasaus maken zondag Zonde om weg te gooien anders. Besparend denken de gekste
Ja doei.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:38:16 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69973242
Mensen die mailtjes niet goed lezen :

Mail aan de mensen van Live Nation
quote:
Ik heb kaartjes besteld voor Rammstein, vervolgens krijg ik een foutmelding bij het betaalproces dat de currency invalid is en dat het in euro's moet? Pardon? Heb ik dat ergens aan kunnen geven? Waar zijn mijn kaartjes nu? En waarom kan ik alleen op annuleren klikken? Ik wil mijn kaartjes alsnog graag ontvangen.
Reactie:
quote:
Hallo M.A.,

Dank je voor je bericht.

De melding '(tijdelijk) niet beschikbaar' betekent dat kaarten in de rang voor het betreffende concert zijn uitverkocht.

Met vriendelijke groet,
Live Nation Online Helpdesk
. Sukkels!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_69973511
Staat je goed PF! Jij kan nog beter hebben met je lange benen!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')