Muffins kunnen haast niet mislukken, ze rijzen hooguit wat minder dan je had gehoopt maar dan is de smaak nog steeds goed.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alleen nog nooit muffins gemaakt (op de kant en klare pakken na) dus ik vind 't een uitdaging
en eng
Dank je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:20 schreef kaasplankje het volgende:
Toffe jas PF!
Enne @ The Hives: laat je niks aanpraten hé? Landelijke gemiddelden hebben niet zoveel met jou persoonlijk te maken.Ik heb al 10 jaar een vetpercentage onder de 10% en de laatste meting was ong 7% dit voorjaar. Behalve een flinke verkoudheid nu voel ik me prima
dan is je date dus McGeenhonger!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Merel het volgende:
Ik bedenk me net dat ik gisteravond vergeten ben om avondeten te eten
Lemon Merenguequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, nu heb ik ook zin om muffins te maken!
Heeft er trouwens iemand een lekker recept voor taart? Ik ben volgende week jarig en dan komt er allemaal familie langs. Ik wil voor die avond zelf een taart maken en het kan me niet outrageous genoeg zijn!
Nou hij was niet de reden dat ik niet gegeten heb hoorquote:
Vooral niet doen ook want ik ben net zo gemeen terug hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee die is te makkelijk. Dat doe ik niet
Recept graagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef kwakveense het volgende:
druipende citroencake mmmmmmmmmmm recept heb ik thuis op de pc...mjam....
Tofheid juist. Dingen met een smerig kleurtje die toch goed te eten zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. wortelcourgette soep, iemand?
volgens mij krijgt dat een heel vies kleurtje?![]()
puikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tofheid juist. Dingen met een smerig kleurtje die toch goed te eten zijn.
Twijfelgevalletje. Sowieso zijn taarten met opgespoten slagroom beperkt houdbaar - of je moet klop-fix gebruiken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, wat een goede ideeën allemaal!Alle recepten zijn welkom.
Zelf had ik al zitten denken over een Schwarzwälder Kirschtorte, omdat ik dat als kind helemaal geweldig vond, maar zou dat erg moeilijk zijn om zelf te maken?
Da's waar ja... als er iets overblijft moet het ook vervoerd worden, da's dan ook minder handig. Nouja, dan valt die af, maakt de keuze alweer iets makkelijker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje. Sowieso zijn taarten met opgespoten slagroom beperkt houdbaar - of je moet klop-fix gebruiken.
hmmm ik vermoedde al dat ik t recept via jou had, een kleine google Fok!search leverde dit op - ws. heb je het recept toen zelf al overgenomen, maar voor de zekerheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |