Ik vraag het wel gewoon na, dat is net zo makkelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:48 schreef loveli het volgende:
Ja, hoi.
[..]
Dat had ik ook toen ik gemeten werd en dat viel me vies tegen.
[..]
Volgens mij heb je bij de meeste districten voor categorie 5 HBO nodig, maar deden ze bij een paar districten niet moeilijk als je MBO had. Of het was zo dat je met HBO op zak de opleiding verkort kon doen en dat je met MBO de volledige tijd moest uitzitten. Klok-klepel.
Jeej! Ik had het laatst andrsom, da's toch wat minder leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:51 schreef Ek-Mei het volgende:
ik weeg op de weegschaal bij mn ouders thuis wel 2 kilo minder dan op die van mij, morgen sta ik er weer op
Niet alleen loveliquote:
Vertel nouuuuu *zit op puntje van stoel*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb hoofdpijn, te veel roséEn ik moet nog een heel weekend feesten
XM, sterkte vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Verzin watquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:32 schreef loveli het volgende:
Ik vind wel dat 'ie een betere naam moet krijgen dan McLoveli...
Help eens mee, iedereen? Mijn hoofd zit vol met watten, dus veel komt er niet uit vandaag.quote:
Eens is met Vikingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind McLoveli wel een goeie eigenlijk.
Nee die is te makkelijk. Dat doe ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet te weinig
Mijn moeder noemt me altijd poppedein.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh jammer! Dat kan ook natuurlijkIeder z'n ding!
![]()
Trusten poppedeintjes(wat een raar woord is dat
)
Even een PM, zolang ik nog niet aangenomen ben, zet ik het liever niet online.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet te weinig (helemaal niets) over 'm om een naam te verzinnen.
Phaidra wat leuk! Wat voor iets is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |