Ook als je geen trek hebt moet je eten, want dat is juist een teken dat je lichaam wil gaan sparen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef progje het volgende:
i know, maar ik heb helemaal geen trek...![]()
oh ik heb trouwens nog iets van 10 wasbi nootjes gehad.. (jaja heftig)
en in de sla gaat ook nog tomaat + ui + een halve appel, en het is zo'n 175 gram vleesch, dat is best veel geloof ik..
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn lijstje is ook niet geweldig:
T: 2 glazen champagne (vandaag in ondertrouw gegaan)
Kun je die nog even in CAPS plaatsen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook als je geen trek hebt moet je eten, want dat is juist een teken dat je lichaam wil gaan sparen.
Oh, moest er gePM'd worden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik heb inmiddels 7 PM-aanmeldingen binnen van dames die zin hebben in een kook&eetmeet. Zijn er nog meer belangstellenden? Anders gaan we een datum plannen
Ja, anders moet ik in het topic tussen de regels door gaan lezen wie er wel, mogelijk of geen zin heeftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, moest er gePM'd worden?Het leek mij ook wel leuk maar dat had ik even gemist!
Ik durf eigenlijk niet.....maar het zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik heb inmiddels 7 PM-aanmeldingen binnen van dames die zin hebben in een kook&eetmeet. Zijn er nog meer belangstellenden? Anders gaan we een datum plannen
Ja ik had het ook niet gelezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, moest er gePM'd worden?Het leek mij ook wel leuk maar dat had ik even gemist!
Is PM'en ueberhaupt een werkwoord en zo ja, hoe vervoeg je het in godsnaam?
Wat schattig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank!![]()
Het is wel een beetje vroeg hoor, trouwen is pas eind augustus.
Moest vroeg omdat we op locatie en buiten de eigen gemeente trouwen.
Toestemmingen enzo kosten wat tijd.
Vriendverloofdelief is nu heel vrolijk kerstliedjesaan het fluiten tijdens het maken van puree en roept zo af en toe vanuit de koken dat hij zo blij is met onze nieuwe
oven
.
De groep wordt ongetwijfeld groter, maar een vrouw of 7 is voor mij wel het maximum.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wat liefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank!![]()
Het is wel een beetje vroeg hoor, trouwen is pas eind augustus.
Moest vroeg omdat we op locatie en buiten de eigen gemeente trouwen.
Toestemmingen enzo kosten wat tijd.
Vriendverloofdelief is nu heel vrolijk kerstliedjesaan het fluiten tijdens het maken van puree en roept zo af en toe vanuit de koken dat hij zo blij is met onze nieuwe
oven
.
Oja, da's ook wel logisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik in het topic tussen de regels door gaan lezen wie er wel, mogelijk of geen zin heeft
Als er heel veel animo is, huren we een kookstudio af, of doen we twee groepen ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet gelezenmaar 7 man lijkt me groot genoeg voor een mini meet, dus ik wacht lekker af tot de volgende
in grotere groepen communiceren is voor mij toch lastig.
Ik heb nu al een pm verstuurd, wat het de groep ook weer groter maakt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De groep wordt ongetwijfeld groter, maar een vrouw of 7 is voor mij wel het maximum.
Mocht het zo klein blijven wil ik wel meedoen (maar ik verwacht dat de groep groeit en te groot wordt, Co en Greys hebben het nog niet eens meegekregen en willen vast ook wel).
Maar ik moet wel tegelijkertijd met jouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet gelezenmaar 7 man lijkt me groot genoeg voor een mini meet, dus ik wacht lekker af tot de volgende
in grotere groepen communiceren is voor mij toch lastig.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik moet wel tegelijkertijd met jouAnders weet je nog het verschil tussen mij en CF niet
![]()
Nou ja, met veel meer dan een man/vrouw of 7 wordt het wel erg lastig koken bij mij, hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, da's ook wel logisch.
Verder wat Miss_S zegt, ik vind meets altijd heel eng maar stiekem lijkt het me wel heel leuk.Maar kan me ook voorstellen dat het wel erg druk wordt zo.
Wat zou jouw voorkeur dan hebben? Kleine groep houden, 2 groepen maken of kookstudio?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, met veel meer dan een man/vrouw of 7 wordt het wel erg lastig koken bij mij, hoorZo groot is de keuken niet.
Het is mij om het even. Zolang ik maar niet in andermans keuken hoef te kokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat zou jouw voorkeur dan hebben? Kleine groep houden, 2 groepen maken of kookstudio?
De tweede groep kan dan natuurlijk bij iemand anders thuis.
Het is inderdaad gangbaarder om te zeggen "niet verworpen" omdat je strikt genomen niet kunt aantonen dat iets waar is, alleen dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Bij een χ2 van 2,71 of groter wordt H0 verworpen. De χ2 is 1,74 en dat is kleiner dan kritieke waarde van 2,71. De H0 wordt dus geaccepteerd.
Mag je dat zo zeggen? Of mag je alleen een H0 verwerpen?
En zou het dus moeten zijn: De H0 wordt niet verworpen.
Thank you!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is inderdaad gangbaarder om te zeggen "niet verworpen" omdat je strikt genomen niet kunt aantonen dat iets waar is, alleen dat het niet waar is.
En: ahhh, flauw! Het is leuk als je in het echt ook zo dwaas bent, maar ik zou het juist ook grappig vinden als je in het echt veel verlegener bentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk niet dat ik kom, want mijn online genialiteit is toch moeilijk te overtreffen.
Waarmee ik dus eigenlijk wil zeggen dat ik een mietje ben![]()
![]()
10-15 mensen kan ik thuis iig niet kwijt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef P.F het volgende:
Mij lijkt koken ook leuk, maar dan met 4-5-6 personen. Ik weet hoe het is om met 10-15-20 mensen te koken en dat is CHAOS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wintquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Bij mijn ouders kunnen wel 30 mensen in de tuin eten, waarvan deels overdekt. Maar die gaan toch nooit weg.
zou de meet pas verderop in juli gepland zijn en ik kan wel, dan doe ik met je meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef niet te koken hoor, ik kijk wel met een cocktail toe
Het kan WMB in de periode juli t/m september, daarna houd ik m'n weekends zoveel mogelijk vrij!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
zou de meet pas verderop in juli gepland zijn en ik kan wel, dan doe ik met je mee
Níet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pakt een schepje honing tegen de keelpijn*![]()
DaD, goddelijke huisvrouw, hoe jij slank blijft mag Joost weten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
zou de meet pas verderop in juli gepland zijn en ik kan wel, dan doe ik met je mee
Goeie. Maar dat is misschien handiger per PM/mail?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Anders maak je zo'n datumprikkert aan CF. Is dat een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |