Wat leuk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef Lastpost het volgende:
Vast weer een éenmalige tvp, vandaag even ons 1-jarig samenzijn vieren elders in Nederland.
@de datende onder ons: Tof!
Hihi ik werd vroeger nog wel zo genoemdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt me altijd poppedein.. En ik mijn nichtjes ook.
Vader met winst kaartjes doorverkopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Godverdomme zeg, wat ben ik pissig.
Net geprobeerd via Live Nation kaarten te krijgen voor Rammstein. De hele boel loopt vast en nu schijnen de staanplaatsen uitverkocht te zijn![]()
![]()
. Internet is hier zó niet geschikt voor hè. Wat is er mis met in de rij staan voor het postkantoor? Dan heb je iig nog káns op kaartjes
.
Gefeliciteeeerd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat leuk!. Ik heb vandaag ook een jubileum, 3 jaar ... alleen weet ik niet of ik mn vriend wel zie vandaag. Leuk dat jullie het wel echt vieren!
Ook de eerste keer dat ik dat red haha.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Feli Lastpost! Het eerste jubileum is altijd zo leuk!
Ja leuk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heb je nog belang bij een Zij aan Zij: lesbisch magazine? Lag hier in de bus voor een oud-bewoner die al zeker zes jaar weg is.. Discreet verpakt, dat wel.
.
Ze promoten het nogal als nieuw. Maar dat is eigenlijk alleen de vorm denk ik: het ziet er nu uit als een glossy. Verder had ik er nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja leuk!. Ik heb geen abo, want zo geweldig is het blad niet, maar ik wil 'm wel hebben
.
Ik kom hem wel even ophalen. Weet nog niet wanneerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze promoten het nogal als nieuw. Maar dat is eigenlijk alleen de vorm denk ik: het ziet er nu uit als een glossy. Verder had ik er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Hoe gaan we dat doen?.
maar je had Roséquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Merel het volgende:
Ik bedenk me net dat ik gisteravond vergeten ben om avondeten te eten
Als je risotto komt eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom hem wel even ophalen. Weet nog niet wanneer.
En yes yes yes yes!! Ik heb alsnog veldkaarten voor Rammstein! Mark is het blijven proberen en toen lukte het ineens.
Ons 'relatie-jubileum' is dit jaar zonder bijzonderen dingen voorbij gegaan; ik geloof dat we het allebei vergeten warenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk van je date Merel!En Phaidra van je sollicitatie!
Chico en Lastpost gefeliciteerd met jullie jubilea!
Ik moet toegeven dat ik die van ons ook weleens vergeet, want we vieren het al een tijdje niet echt meer. Over ruim een maand is het bij ons alweer voor de 7e keer!Men, nu voel ik me oud.
MoBlo gelooft echt in het muffin-dieetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar je had Rosé![]()
Ik ga vanavond muffins bakkenvan Nigella
![]()
Ik denk dat wij gewoon gaan trouwen op de datum dat we voor het eerst iets kregen, dan hoeven we maar 1 datum te onthouden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ons 'relatie-jubileum' is dit jaar zonder bijzonderen dingen voorbij gegaan; ik geloof dat we het allebei vergeten warenMaar de trouwdag is tot nu toe altijd met toeters&bellen gevierd
(het eerste jaar zelfs letterlijk
).
Chico, gefeliciteerdLastpost ook; wat ga je doen, vandaag?
nee hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MoBlo gelooft echt in het muffin-dieet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |