Knipoog maar lekker, maar je weet half niet hoe erg je er naast zit, vrind.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je vergeet nog de passage over de bijna 30-jarige Don Juan die zijn dagen vult met het virtueel flirten met minderjarige meisjes. Of werd de autobiografie dan iets te accuraat?
Je bent toch pas begin 20, right?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Knipoog maar lekker, maar je weet half niet hoe erg je er naast zit, vrind.
Je kan zo hard als je wilt proberen om je punt te maken maar als een pijl boven water blijft staan dat 'in deze' simpelweg spreektaal is.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
Hoe kun je nou over spreektaal spreken in het geval van 'in deze' of 'in dezen'?DAAR ging het om. Om 'in deze(n)'. Niet om andere dingen, dus laat dat er maar lekker buiten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:53 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Was echt een schatje, sliep altijd met hem. Maar ons mam heeft hem kwijt gemaakt.
Like I said, dat is Emimich. Durft z'n fouten niet toe te geven. En als hij dan een fout maakt, probeert hij zich er uit te lullen door subtiel van onderwerp te veranderen. Hij is zo iemand die de waarheid zo verdraait in z'n hoofd dat hij zelf weer gaat geloven in z'n 'gelijk'.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij probeert zich eruit te kronkelen.
Bijna 30quote:Op maandag 8 juni 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je vergeet nog de passage over de bijna 30-jarige Don Juan die zijn dagen vult met het virtueel flirten met minderjarige meisjes. Of werd de autobiografie dan iets te accuraat?
Och arme jijquote:Op maandag 8 juni 2009 00:53 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Was echt een schatje, sliep altijd met hem. Maar ons mam heeft hem kwijt gemaakt.
Ik niet. Ik zag vanmiddag toevallig een stukje van de MTV Movie Awards. Zegt die chick:quote:
Vrijwel die gehele post was gebaseerd op feiten dus het is vrijwel onmogelijk dat ik er ver naast zou zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:58 schreef IQM het volgende:
Knipoog maar lekker, maar je weet half niet hoe erg je er naast zit, vrind.
Da's wel naar he? Het zou hem sieren als hij gewoon zijn fouten zou toegeven.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Like I said, dat is Emimich. Durft z'n fouten niet toe te geven. En als hij dan een fout maakt, probeert hij zich er uit te lullen door subtiel van onderwerp te veranderen. Hij is zo iemand die de waarheid zo verdraait in z'n hoofd dat hij zelf weer gaat geloven in z'n 'gelijk'.
I know buddie.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Like I said, dat is Emimich. Durft z'n fouten niet toe te geven. En als hij dan een fout maakt, probeert hij zich er uit te lullen door subtiel van onderwerp te veranderen. Hij is zo iemand die de waarheid zo verdraait in z'n hoofd dat hij zelf weer gaat geloven in z'n 'gelijk'.
quote:Ad hominem (op de persoon)
Persoonlijke aanval op de tegenstander om zijn geloofwaardigheid in twijfel te trekken en zodoende ook zijn standpunt. Op de man spelen en niet op de bal.
"Wat weet een dronkenlap zoals jij van politiek?"
Je weet wat spreektaal is, hè?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je kan zo hard als je wilt proberen om je punt te maken maar als een pijl boven water blijft staan dat 'in deze' simpelweg spreektaal is.
Zelfs jouw marketingbureau zal zich aanpassen aan het publiek.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:56 schreef Florian_ het volgende:
Spreektaal is niet goed. Althans, niet bij het marketingbureau waar ik werk, waar o.a. teksten worden geschreven voor onder meer persberichten en kranten.
Nog maar een keer dan:quote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je kan zo hard als je wilt proberen om je punt te maken maar als een pijl boven water blijft staan dat 'in deze' simpelweg spreektaal is.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daar ligt de discussie dan mijns inziens ook niet, de vraag is echter of het gebruik van spreektaal per definitie fout is. Dat waag ik te betwijfelen.
Oftewel, dat wordt niet goedgekeurd.quote:Spreektaal is niet goed. Althans, niet bij het marketingbureau waar ik werk, waar o.a. teksten worden geschreven voor onder meer persberichten en kranten.
...quote:Op maandag 8 juni 2009 01:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrijwel die gehele post was gebaseerd op feiten dus het is vrijwel onmogelijk dat ik er ver naast zou zitten.
Ik heb mijn piemel "God" genoemd. Dat was wel zo handig, want steevast als een meisje de eer had hem te bezichtigen hoorde ik: "Mijn God".quote:Op maandag 8 juni 2009 01:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zag vanmiddag toevallig een stukje van de MTV Movie Awards. Zegt die chick:
"Ja, ik wil vooral God bedanken, zonder hem had ik hier niet gestaan."
Vrouwen die in god geloven
"In deze" is spreektaal, "in dezen" de vorm die geschreven wordt. Hoe lastig kunnen we het voor je maken, o IQM?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
Je weet wat spreektaal is, hè?
Als het om spreektaal gaat, hoor je haast niet eens het verschil tussen 'in deze' en 'in dezen'.
En ik betwijfel of 'in deze(n)' spreektaal is, aangezien het meer formeel dan informeel aandoet.
Dat terzijde, of het nou spreektaal is of niet, er is maar één correcte manier om het op te schrijven en dat is als 'in dezen'.
En tief nou maar lekker op met je kulargumentatie, want dit ga je niet winnen.
Past niet in Emimichs wereld waarin Emimich de slimste is van iedereen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's wel naar he? Het zou hem sieren als hij gewoon zijn fouten zou toegeven.
quote:
Te bevestigen waaraan?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb mijn piemel "God" genoemd. Dat was wel zo handig, want steevast als een meisje de eer had hem te bevestigen hoorde ik: "Mijn God".
Natuurlijk. Maar wij schrijven niet in spreektaal. Het moet grammaticaal etc. wel kloppen. Wij verkopen tekst. Dan moet het uiteraard wel van hoog niveau zijn. 'In deze' hoort geschreven te worden als 'in dezen', punt.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs jouw marketingbureau zal zich aanpassen aan het publiek.
Maar sinds wanneer schrijf jij spreektaal op dit forum, Emimich? Of schrijf je dat alleen als het jou uitkomt?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
"In deze" is spreektaal, "in dezen" de vorm die geschreven wordt. Hoe lastig kunnen we het voor je maken, o IQM?
Verdomme, wat schrijf ik daar nou weer.quote:
Uiteraard, wie niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer schrijf jij spreektaal op dit forum, Emimich? Of schrijf je dat alleen als het jou uitkomt?
Dat was mijn samenvatting op het afgelopen topic.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdomme, wat schrijf ik daar nou weer.
Ja en dat terwijl iedereen weet dat ík het slimst ben! Achja, schattig dat 'ie alsnog een poging doet.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Past niet in Emimichs wereld waarin Emimich de slimste is van iedereen.
Hop, een fout.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Past niet in Emimichs wereld waarin Emimich de slimste is van iedereen.
Spreektaal is taal die men bij het gewone spreken gebruikt. Oftewel: hoe je doorgaans praat. En iedereen weet dat je bij het schrijven over het algemeen andere woorden gebruikt dan wanneer je een simpel gesprek houdt met je buurman. Nu kun je discussiëren over de vraag of "in deze(n)" spreektaal is of niet (er zijn namelijk maar weinig mensen die die versteende uitdrukking gebruiken in dagelijkse gesprekken, in tegenstelling tot het aantal mensen dat die uitdrukking gebruikt in brieven of iets dergelijks), maar het punt blijft dat die uitdrukking gewoon ALTIJD met een n wordt geschreven.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
"In deze" is spreektaal, "in dezen" de vorm die geschreven wordt. Hoe lastig kunnen we het voor je maken, o IQM?
Ter leering ende vermaeck, ter leering ende vermaeck.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:03 schreef Florian_ het volgende:
Natuurlijk. Maar wij schrijven niet in spreektaal. Het moet grammaticaal etc. wel kloppen. Wij verkopen tekst. Dan moet het uiteraard wel van hoog niveau zijn. 'In deze' hoort geschreven te worden als 'in dezen', punt.
Je eigen?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:05 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zou haar helemaal vol spuiten met zaad
Pics van je zusje of GFTOquote:Op maandag 8 juni 2009 01:07 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje kijkt naar de TT en logt in...
*Iemand geil hier?*
De situatie ligt heel anders dan bij je voorbeeld. De spreektaal die gebezigd wordt, valt te verstaan als 'in deze'. Daarmee wordt nog niet gezegd dat het schrijven daarvan daadwerkelijk foutief zou zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
Spreektaal is taal die men bij het gewone spreken gebruikt. Oftewel: hoe je doorgaans praat. En iedereen weet dat je bij het schrijven over het algemeen andere woorden gebruikt dan wanneer je een simpel gesprek houdt met je buurman. Nu kun je discussiëren over de vraag of "in deze(n)" spreektaal is of niet (er zijn namelijk maar weinig mensen die die versteende uitdrukking gebruiken in dagelijkse gesprekken, in tegenstelling tot het aantal mensen dat die uitdrukking gebruikt in brieven of iets dergelijks), maar het punt blijft dat die uitdrukking gewoon ALTIJD met een n wordt geschreven.
Of "mejuffrouw" nou spreektaal is of niet, je schrijft het ALTIJD met een w op het eind en niet zonder.
True. Maar onthoud deze ook even:quote:Op maandag 8 juni 2009 01:08 schreef Skylark. het volgende:
IQM, aangezien Emimich nooit een fout zal toegeven kun je je beter daarbij neerleggen.
Emimich die denkt een fout te hebben waargenomen.quote:
Altijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:07 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje kijkt naar de TT en logt in...
*Iemand geil hier?*
Sure.quote:
quote:
Daar sluit ik mij bij aan. Wij hebben allemaal naaktfoto's van elkaar, dus aan die eis moet jij voldoen. Creëert een speciale band.quote:Geslacht Vrouw
Jawel, Emimich' is de correcte spelling. Het zou je sieren als je in staat zou blijken om op niveau en met enige klasse je posts zou kunnen plaatsen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
Beter hou je gewoon je mond, want iets slims komt er niet meer uit.
Jawel, dat wordt het wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
De situatie ligt heel anders dan bij je voorbeeld. De spreektaal die gebezigd wordt, valt te verstaan als 'in deze'. Daarmee wordt nog niet gezegd dat het schrijven daarvan daadwerkelijk foutief zou zijn.
Ik hoop serieus voor hem dat het écht een knappe jongeman is met een goede opleiding en flitsende carrière.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:08 schreef Skylark. het volgende:
IQM, aangezien Emimich nooit een fout zal toegeven kun je je beter daarbij neerleggen.
Faalhaas het is een vrouwmens.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, Emimich' is de correcte spelling. Het zou je sieren als je in staat zou blijken om op niveau en met enige klasse je posts zou kunnen plaatsen.
Het zou wel sneu zijn als je triest in real life én internet bent, inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik hoop serieus voor hem dat het écht een knappe jongeman is met een goede opleiding en flitsende carrière.
In dit concrete geval zie ik de geschreven versie van spreektaal niets als een fout, nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
Maar sinds wanneer schrijf jij spreektaal op dit forum, Emimich? Of schrijf je dat alleen als het jou uitkomt?
Voor zover ik weet, spreek je 'Emimich' uit met een g op het einde. En de slotklank is bepalend voor de schrijfwijze van de bezitsvorm. En hierbij geldt de hoofdregel: schrijf direct een s aan de naam vast.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, Emimich' is de correcte spelling. Het zou je sieren als je in staat zou blijken om op niveau en met enige klasse je posts zou kunnen plaatsen.
HOP, EEN FOUTJE.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
In dit concrete geval zie ik de geschreven versie van spreektaal niets als een fout, nee.
Oftewel, jij bepaalt hoe de taalregels zijn. Taal is niet subjectief, Emimich.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
In dit concrete geval zie ik de geschreven versie van spreektaal niets als een fout, nee.
Ja, ik nu ook maar eens.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
Maar goed, genoeg omhooggevallen kneusjes belachelijk gemaakt. Ik ga slapen.
Daarom ben ik tenminste nog hip op het internet.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het zou wel sneu zijn als je triest in real life én internet bent, inderdaad.
Met een g op het einde, welke idioot denkt dat nou?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
Voor zover ik weet, spreek je 'Emimich' uit met een g op het einde. En de slotklank is bepalend voor de schrijfwijze van de bezitsvorm. En hierbij geldt de hoofdregel: schrijf direct een s aan de naam vast.
En ik cool in real life!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom ben ik tenminste nog hip op het internet.
Ik. Waaruit is af te leiden dat je naam Engels is?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met een g op het einde, welke idioot denkt dat nou?
Ik vind je online ook wel cool.quote:
Hier nog éénquote:Op maandag 8 juni 2009 01:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
quote:
Dat is eigenlijk irrelevant. Nu jullie ervan op de hoogte zijn, is Emimich' de enige juiste spelling. Daarover waren we in conclaaf en dit is dan ook de uitkomst.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik. Waaruit is af te leiden dat je naam Engels is?
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
'Mich' is uiteraard een sisklank en aangezien Emimich eindigt op -mich is het overduidelijk dat Emimich' de enige juiste spelling is.
Onderbouw dat nou eens in plaats van weer met termen als 'uiteraard' te strooien.quote:
En daar ga je weer.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:19 schreef Emimich het volgende:
Maar goed, ik heb genoten van jullie misplaatste gevoel voor rechtvaardigheid. Enige vorm van moraal is jullie schijnbaar toch niet vreemd.
John Mayer – Daughtersquote:Op maandag 8 juni 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens bijzonder trots op mezelf, ik ben vandaag heul niet autistisch bezig geweest
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks
Ik vind het fascinerend hoe je altijd fouten en gerichte vragen weet te ontduiken door een antwoord te geven dat totaal over iets anders gaat of een gerichte aanval op de persoon. Kan van pas komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:19 schreef Emimich het volgende:
Maar goed, ik heb genoten van jullie misplaatste gevoel voor rechtvaardigheid. Enige vorm van moraal is jullie schijnbaar toch niet vreemd.
"Dat is irrelevant". Oh, dat zeg je wel vaker als je iets niet kan onderbouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk irrelevant. Nu jullie ervan op de hoogte zijn, is Emimich' de enige juiste spelling. Daarover waren we in conclaaf en dit is dan ook de uitkomst.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerst had ik het goed, was edit. Ik zit mobiel nu geen zin om profiel te openen. Straks was het een manquote:
Gast, ik heb de naam zelf bedacht. Mich (spreek uit als: miesj) is een sisklank, zoals een schrijver zijn personage een naam geeft en daarbij een uitspraak bedenkt.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
Onderbouw dat nou eens in plaats van weer met termen als 'uiteraard' te strooien.Hmm, waar baseer jij je op als je zegt dat 'mich' uiteraard een sisklank is? Waar komt dat 'mich' vandaan?
Dat is misschien wel zijn minste nummer.quote:
Inderdaad, jij denkt beter te weten dan ik hoe mijn username uitgesproken zou worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
"Dat is irrelevant". Oh, dat zeg je wel vaker als je iets niet kan onderbouwen.
Je verzint nu de 'enige juiste spelling' om zo weer je 'gelijk' krijgen. En daarmee doe je dus precíés wat ik net ook al zei. Wat ben je toch voorspelbaar!
Ik lees altijd een g als ik FOK! hardop voorlees.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik. Waaruit is af te leiden dat je naam Engels is?
Godverdomme, dan heb ik het dus al die keren dat ik mezelf heb bevredigd bij de gedachte aan jou op de verkeerde manier geschreeuwd.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gast, ik heb de naam zelf bedacht. Mich (spreek uit als: miesj) is een sisklank, zoals een schrijver zijn personage een naam geeft en daarbij een uitspraak bedenkt.
En hij voedt zich tegelijkertijd met de momenten waarop simpele zielen daarin trappen, maar gaat lelijk op z'n bek als iemand daar doorheen prikt. Dan moet 'ie zich er opeens uit proberen te lullen en dat lukt niet!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb je antwoorden bestudeerd, Emimich, en ik heb ontdekt dat je doet alsof je gelijk hebt door dezelfde truc die Beauregard toepast, je gebruikt namelijk one-liners. "Uiteraard, vanzelfsprekend, iedereen weet dat". Woorden die geen ruimte voor discussie overlaten, en zo subtiel toegepast dat de tegenstander ze niet opmerkt en daardoor in de val trapt.
Your body is a wonderland staat ook in m'n playlist, dat is en blijft m'n favoriet.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zijn minste nummer.
Nee, JOUW body is a wonderland!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your body is a wonderland staat ook in m'n playlist, dat is en blijft m'n favoriet.
Dankjequote:Op maandag 8 juni 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, JOUW body is a wonderland!
En nu ga ik écht slapen.![]()
Als je denkt dat ik doe alsof ik gelijk heb, dan raad ik je aan om mijn posts nogmaals door te lezen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb je antwoorden bestudeerd, Emimich, en ik heb ontdekt dat je doet alsof je gelijk hebt door dezelfde truc die Beauregard toepast, je gebruikt namelijk one-liners. "Uiteraard, vanzelfsprekend, iedereen weet dat". Woorden die geen ruimte voor discussie overlaten, en zo subtiel toegepast dat de tegenstander ze niet opmerkt en daardoor in de val trapt.
Ik realiseerde toen ik hem zag staan in je lijst ik er al tijden niet mee naar geluisterd heb en heb hem daarom maar weer eens opgezet. De geniale cover van Free fallin' nu.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your body is a wonderland staat ook in m'n playlist, dat is en blijft m'n favoriet.
En hierbij negeer je het hele punt en haak je in op een detail, als afleidingsmanoeuvre.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik doe alsof ik gelijk heb, dan raad ik je aan om mijn posts nogmaals door te lezen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens bijzonder trots op mezelf, ik ben vandaag heul niet autistisch bezig geweest
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks
John Mayer is goed, maar Daughters vind ik één van zijn mindere nummers. Te vaak gehoord denk ik.quote:
Ik had verwacht dat je mijn antwoorden bestudeerd had en met een inhoudelijk antwoord zou komen maar het mocht niet zo zijn. Even goede vrienden.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:29 schreef Skylark. het volgende:
En hierbij negeer je het hele punt en haak je in op een detail, als afleidingsmanoeuvre.
Weer een lege opmerking.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik doe alsof ik gelijk heb, dan raad ik je aan om mijn posts nogmaals door te lezen.
Ik had verwacht dat jij zoals gebruikelijk niet inhoudelijk op mijn post in zou gaan, en dat mocht zo zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je mijn antwoorden bestudeerd had en met een inhoudelijk antwoord zou komen maar het mocht niet zo zijn. Even goede vrienden.
IQM, jij ging slapen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Weer een lege opmerking.
Je verschuift het accent naar Skylark., geeft hem als het ware de 'bewijsplicht' en gaat nergens concreet op in.
Voorspelbaar, jij bent het.
Er was ook geen inhoudelijke argumentatie over de discussie, het ging enkel en alleen over mijn manier van discussiëren. Ik zie niet in waarom ik iets zou moeten bewijzen of onderbouwen als hij beweringen doet.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
Weer een lege opmerking.
Je verschuift het accent naar Skylark., geeft hem als het ware de 'bewijsplicht' en gaat nergens concreet op in.
Voorspelbaar, jij bent het.
JE LIEGT!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja sorry, Emimich pwnen werkt verslavend.
Ik ga nu echt.(ECHT!)
Ik niet. Maar ik vind hem wel goed. Het valt me op dat we het qua muziek vaak eens zijn. Misschien zijn we voor elkaar gemaakt?quote:
In meerdere opzichten trouwens. Alles hebben. Ik heb gewoon de X-factor.quote:
Na 20 posts heb je nog steeds geen punt kunnen maken. Enigszins aandoenlijk, wat nachtrust zal je goed doen jongeman.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
Ja sorry, Emimich pwnen werkt verslavend.
Ik ga nu echt.(ECHT!)
8 juni 2009, de dag waarop de twee verdwaalde zielen BK en LS elkaar vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind hem wel goed. Het valt me op dat we het qua muziek vaak eens zijn. Misschien zijn we voor elkaar gemaakt?
Ahum, ik zit hier ook hè.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind hem wel goed. Het valt me op dat we het qua muziek vaak eens zijn. Misschien zijn we voor elkaar gemaakt?
Ik doe een bewering, ik onderbouw hem. Jij haakt in op een klein detail en probeert aan de hand van dat kleine detail mijn hele bewering onderuit te halen, in plaats van eventueel argumenten aan te dragen waarom je dat niet zou doen of juist toe te geven dat je het wél doet.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er was ook geen inhoudelijke argumentatie over de discussie, het ging enkel en alleen over mijn manier van discussiëren. Ik zie niet in waarom ik iets zou moeten bewijzen of onderbouwen als hij beweringen doet.
ACHTER MIJN RUG OM PROBEREN HÈ!!quote:
Ja het is lastig om in 17 relaties tegelijk verwikkeld te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag wel eens wat beter op je woorden gaan letten jijdit is al de tweede keer vandaag.
Ik ben gefascineerd door Emimich' gebruik van drogredenen en andere discussie-stijlen die niet correct, maar desondanks wel succesvol zijn tegenover het grootste deel van het lageropgeleide volk.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
Hé maar jongens, even een vraag he. Waar gaat deze discussie over? Nergens toch? Of mis ik iets?
Wie weet, maar FOK! jij ook altijd naakt?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door Emimich' gebruik van drogredenen en andere discussie-stijlen die niet correct, maar desondanks wel succesvol zijn tegenover het grootste deel van het lageropgeleide volk.
Ik wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie weet, maar FOK! jij ook altijd naakt?
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:00 schreef Fascination het volgende:
Wat is de sc de laatste dagen weer leuk.
True, ik maakte enkele dagen geleden al de opmerking dat 2 relaties op een forum lastiger te onderhouden zijn dan IRL.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja het is lastig om in 17 relaties tegelijk verwikkeld te zijn.
Niets mis met de retorica.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben gefascineerd door Emimich' gebruik van drogredenen en andere discussie-stijlen die niet correct, maar desondanks wel succesvol zijn tegenover het grootste deel van het lageropgeleide volk.
Alleen wanneer er geen 'r' in de maand zit.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie weet, maar FOK! jij ook altijd naakt?
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen The Lakehouse kijken?
Je ware synergie.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zou toch wel het toppunt van romantiek en saamhorigheid zijn
Ik heb het thuis al een keer voorgesteld maar ze wil er niet aan. We hebben het zelfs al meerdere malen geprobeerd, maar het mondt altijd uit in iets anders.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou toch wel het toppunt van romantiek en saamhorigheid zijn
Deels.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je: "What Women Want" gezien vandaag?
Muntthee drinken en een boek lezen?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het thuis al een keer voorgesteld maar ze wil er niet aan. We hebben het zelfs al meerdere malen geprobeerd, maar het mondt altijd uit in iets anders.
Achja, fijn toch dat ze er in ieder geval open voor staat?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het thuis al een keer voorgesteld maar ze wil er niet aan. We hebben het zelfs al meerdere malen geprobeerd, maar het mondt altijd uit in iets anders.
Mel Gibson is een beetje een vreemde meneer.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mel Gibson playde de verkeerde chick.
Hij had de keuze:quote:Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mel Gibson is een beetje een vreemde meneer.
Heb je Southpark gezien gisteren?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mel Gibson playde de verkeerde chick.
Ah, een film gericht op het type 'lelijk meisje dat altijd alleen staat terwijl haar mooie vriendin alle aandacht krijgt'.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij had de keuze:
- Een brunette waarmee hij waanzinnige seks had.
- Zijn bazin die lelijk was.
En dan kiest hij die laatste.
Welke was het?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je Southpark gezien gisteren?
Nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je Southpark gezien gisteren?
Niet echt, maar ik herken het wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, een film gericht op het type 'lelijk meisje dat altijd alleen staat terwijl haar mooie vriendin alle aandacht krijgt'.
Uiteindelijk komt het er op neer dat we weer naakt Wii'en met de gordijnen open.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, fijn toch dat ze er in ieder geval open voor staat?
Die waarin Cartman de volgende Hitler is en iedereen antisemitisch is door de film van Mel Gibsonquote:
Die is geniaalquote:Op maandag 8 juni 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die waarin Cartman de volgende Hitler is en iedereen antisemitisch is door de film van Mel Gibson?
Dat heeft ook z'n charme toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het er op neer dat we weer naakt Wii'en met de gordijnen open.
Dat ontken ik niet, maar toch. Het verlangen om een keer naakt te FOK!en blijft bestaan.quote:
Ik kan wel beloven 5 minuten van je af te blijven terwijl we naakt aan het Fok!ken zijn denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar toch. Het verlangen om een keer naakt te FOK!en blijft bestaan.
Leugens.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan wel beloven 5 minuten van je af te blijven terwijl we naakt aan het Fok!ken zijn denk ik.
Top! Dan gaan we allemaal vunzige PM's naar elkaar sturen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan wel beloven 5 minuten van je af te blijven terwijl we naakt aan het Fok!ken zijn denk ik.
je had altijd all-sp.com, maar het kan gewoon op de website van South Park zelf tegenwoordig. Iets met southparkstudios.comquote:Op maandag 8 juni 2009 01:58 schreef swarmahoer het volgende:
wat was die southpark kijklink ook al weer met alle afleveringen?
Wat heeft Microsoft hier mee te maken, Mn.?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wat motiverende woorden nodig.
Nadat ik (god weet waarom) m'n verslag begonnen was in Word ben ik nu toch overgestapt op het heilige inDesign.
Ik moet alleen wel 40 pagina's helemaal opnieuw layouten enzo nuvoor morgenochtend.
Stervende hoeren kankerword. Die krijgen van de week wa van mèn te heure bij Microsoft.
southparkstudios.comquote:Op maandag 8 juni 2009 01:58 schreef swarmahoer het volgende:
wat was die southpark kijklink ook al weer met alle afleveringen?
Gaat je niet lukken.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
Nadat ik (god weet waarom) m'n verslag begonnen was in Word ben ik nu toch overgestapt op het heilige inDesign.
Ik moet alleen wel 40 pagina's helemaal opnieuw layouten enzo nuvoor morgenochtend.
Stervende hoeren kankerword. Die krijgen van de week wa van mèn te heure bij Microsoft.
Selecteer alles, selecteer het juiste lettertype. Maak de kopjes 1 standje groter en vetgedrukt en center ze hierna. Vervolgens een titelpagina maken en pagina-nummering en klaar is Maisnon. Misschien nog een watermark of een terugkerend logo in de hoek, maar dat is ook zo gefixt.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
I went to college, I'm even more stupid, herb!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
dank uquote:
Naakt?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
Het was me weer een waar genoegen. Ik ga de c.q. discussies eens even laten bezinken.
C.q.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
Het was me weer een waar genoegen. Ik ga de c.q. discussies eens even laten bezinken.
Ik ben een perfectionistische designhoer met faalangst. Met jou methode bezorg ik mezelf zweet in de bilnaadquote:Op maandag 8 juni 2009 02:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Selecteer alles, selecteer het juiste lettertype. Maak de kopjes 1 standje groter en vetgedrukt en center ze hierna. Vervolgens een titelpagina maken en pagina-nummering en klaar is Maisnon. Misschien nog een watermark of een terugkerend logo in de hoek, maar dat is ook zo gefixt.
quote:Today, my boyfriend broke up with me. I cried and told him I loved him. He gave me a quarter and told me to call someone who cared. FML.
Oehhhhquote:Op maandag 8 juni 2009 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Top! Dan gaan we allemaal vunzige PM's naar elkaar sturen.
Begin er nou maar niet aan, IQM en ons Floor hebben er zoveel stress en pijn aan overgehouden.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:23 schreef BigKahuna het volgende:
Lesbiennes
Wat voelt het goed om Emimich op een grammaticale fout te wijzen.
Je denkt nog steeds dat het 'beweert' en 'hij wilt' is?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Begin er nou maar niet aan, IQM en ons Floor hebben er zoveel stress en pijn aan overgehouden.
Daar denk jij dat de discussie over gaat.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:26 schreef BigKahuna het volgende:
Je denkt nog steeds dat het 'beweert' en 'hij wilt' is?
Daar gaat hij ook over.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daar denk jij dat de discussie over gaat.
Wil je dat ik de posts even op een rijtje zet zodat het ook voor jou overzichtelijk is?quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wil je dat ik de posts even op een rijtje zet zodat het ook voor jou overzichtelijk is?
Ik had geen ongelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:33 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg nou maar gewoon even dat je ongelijk had, knulletje van me.
Ik kan je de mijne wel sturen! Wat is je MSN!quote:Op maandag 8 juni 2009 02:30 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik wilde nog even piemels kijken in kpd voor het slapen gaan, post iemand zo'n slappe veel-voorhuid mini piemel. Nu krijgt ik vast nachtmerries.
Ik heb gelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Anders ga je om half 3 's nachts op een zondag over spelling zeuren
Waarop Emimich reageerde met:quote:
Na deze reactie mengde ik me in het gesprek:quote:
Emimich hield vol:quote:
Op dit moment had ik door dat er bronmateriaal nodig zou zijn:quote:
Echter, Emimich begrijpt het blijkbaar niet als hij op een link moet klikken en reageert met:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:10 schreef BigKahuna het volgende:
Ondersteunende bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
Maar eigenlijk zou het feit dat een Limburger A zegt al genoeg bewijs moeten zijn dat het juiste antwoord B is.
Als blijk van welwillendheid besluit ik het voor hem te citeren:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, is dit de Limburgse derde persoon enkelvoud?
[..]
Op dit moment ziet Emimich het woord hypercorrect. Hij begint te zweten bij het aanblik van het woord, aangezien er 'hyper' én 'correct' staat. Hypercorrectie moet wel getuigen van een enorme intelligentie! Hij reageert met:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Snap je het niet meer, knul? Iemand is een hij-vorm. Ik citeer:
Vraag
Is het hij wilt of hij wil?
Antwoord
Correct is: hij wil.
Toelichting
Bij de meeste werkwoorden krijgt de vorm van de tegenwoordige tijd voor de derde persoon enkelvoud de uitgang -t. De onregelmatige werkwoorden kunnen, zullen, mogen en willen zijn uitzonderingsgevallen, evenals het werkwoord zijn (hij is). De vorm voor de derde persoon enkelvoud is bij kunnen, zullen, mogen en willen gelijk aan die voor de eerste persoon: hij kan, hij zal, hij mag, hij wil.
In die delen van het taalgebied waar de uitgang -t vaak komt te vervallen (hij heef, hij blijf enz.), is wel eens sprake van verwarring en wordt de -t soms hypercorrect toegevoegd: hij wilt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen we tot een fraaie conclusie komen: ik ben hypercorrect.
Nadat ik het even duidelijk heb uitgelegd ziet ook Emimich in dat het geen zin meer heeft, en dit laat hij blijken door zich te verlagen tot een uitspraak als:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daarom, laat het voetvolk maar zwoegen in een wanhopige poging ons ongelijk aan te tonen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in wie er gelijk heeft.
Ahaaa..quote:Op maandag 8 juni 2009 02:42 schreef BigKahuna het volgende:
Het is maar goed dat het zomervakantie is.
Hahaha, held!quote:Op maandag 8 juni 2009 02:41 schreef BigKahuna het volgende:
Het begon met de volgende post:
[..]
Waarop Emimich reageerde met:
[..]
Na deze reactie mengde ik me in het gesprek:
[..]
Emimich hield vol:
[..]
Op dit moment had ik door dat er bronmateriaal nodig zou zijn:
[..]
Echter, Emimich begrijpt het blijkbaar niet als hij op een link moet klikken en reageert met:
[..]
Als blijk van welwillendheid besluit ik het voor hem te citeren:
[..]
Op dit moment ziet Emimich het woord hypercorrect. Hij begint te zweten bij het aanblik van het woord, aangezien er 'hyper' én 'correct' staat. Hypercorrectie moet wel getuigen van een enorme intelligentie! Hij reageert met:
[..]
[..]
Nadat ik het even duidelijk heb uitgelegd ziet ook Emimich in dat het geen zin meer heeft, en dit laat hij blijken door zich te verlagen tot een uitspraak als:
[..]
Graag gedaan. Ik ben altijd bereid je op fouten te wijzen hoor knulletje. Er moet toch iemand zijn om het je te leren he?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik sta iedere dag weer versteld van mijn importantie. Bedankt BigKahuna.
De antagonist overwint altijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:47 schreef BigKahuna het volgende:
Graag gedaan. Ik ben altijd bereid je op fouten te wijzen hoor knulletje. Er moet toch iemand zijn om het je te leren he?
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:41 schreef BigKahuna het volgende:
Het begon met de volgende post:
[..]
Waarop Emimich reageerde met:
[..]
Na deze reactie mengde ik me in het gesprek:
[..]
Emimich hield vol:
[..]
Op dit moment had ik door dat er bronmateriaal nodig zou zijn:
[..]
Echter, Emimich begrijpt het blijkbaar niet als hij op een link moet klikken en reageert met:
[..]
Als blijk van welwillendheid besluit ik het voor hem te citeren:
[..]
Op dit moment ziet Emimich het woord hypercorrect. Hij begint te zweten bij het aanblik van het woord, aangezien er 'hyper' én 'correct' staat. Hypercorrectie moet wel getuigen van een enorme intelligentie! Hij reageert met:
[..]
[..]
Nadat ik het even duidelijk heb uitgelegd ziet ook Emimich in dat het geen zin meer heeft, en dit laat hij blijken door zich te verlagen tot een uitspraak als:
[..]
Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.quote:
Als hun daar blij van wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.
excuseert u mij voor deze onbezonnen belachelijke en domme spelfout. bedankt voor het corrigeren.quote:
POIDHquote:Op maandag 8 juni 2009 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.
Pics or gtfo.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Parafernalia het volgende:
In ieder geval geen student dus!
Studeren is relatief!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Normaal stoor ik me niet zo aan dat hele mensen die zeggen dat ze 'studeren' maar het officieel niet doen gebeuren.
Maar gisteren![]()
Kwas op een feestje, zegt zo'n meisje jaaaa ik ben een tijdje terug afgestuurd en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Bleek dat ze een of andere MBO beroepsopleiding had gedaan
Daarom moet de lijn ook bij de universiteit getrokken worden, dat voorkomt al die ongein.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Normaal stoor ik me niet zo aan dat hele mensen die zeggen dat ze 'studeren' maar het officieel niet doen gebeuren.
Maar gisteren![]()
Kwas op een feestje, zegt zo'n meisje jaaaa ik ben een tijdje terug afgestuurd en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Boeiendquote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Maar gisteren![]()
Ik wacht, Emi. Ik kan niet wachten op hoogstaande conversaties zonder steeds te hoeven F5'en.quote:
Mijn inbox staat open.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wacht, Emi. Ik kan niet wachten op hoogstaande conversaties zonder steeds te hoeven F5'en.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh.. nee dan neem ik het terug!
High fiveeee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
Oh en Maisnon, Thirteenth Floor was wel tof maar had twee enorme gaten in het scriptWat bedoel je precies met de eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het tweede weet ik niet goed meer want het is al weer even geleden![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met de eerste?
En het tweede weet ik niet goed meer want het is al weer even geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rebel is het toch ook héquote:Op maandag 8 juni 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tatoeage van Arie Boomsma die ik hier zo even post
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:10 schreef Siniti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maikuuul is veel dikker meng, die gast weegt echt 120 kilo ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hierdoor was ie geschorst bij de EO
Niks te zien toch!
Oh en check die mini ribben deuk, moet meteen aan maikuuul denken
Dat was niet de enige foto en het was een homoblad!1123quote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Niks te zien toch!
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]Het was nevertheless wel gaaf, zelfs al wist ik van te voren dus wel wat van het plotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep het was wel een heel toffe film. Als het script een stuk beter was uitgewerkt was hij echter nog toffer geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was nevertheless wel gaaf, zelfs al wist ik van te voren dus wel wat van het plot
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:25 schreef Parafernalia het volgende:
Dank je, dat scheelt mij weer een hoop gezoek voor niks.quote:Op maandag 8 juni 2009 06:57 schreef jitzzzze het volgende:
Staat hier nachtelijke sex chat, maar mooi niet dat het daarover ging
Ha-ha, jij hebt geen geld meer!quote:
No man, ik ga bij mn soortgenoten in Afrika wonen, eten op jullie centen.quote:
Alsof ik geld geen aan Afrika.quote:Op maandag 8 juni 2009 07:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
No man, ik ga bij mn soortgenoten in Afrika wonen, eten op jullie centen.
Ik heb ook niet gezochtquote:Op maandag 8 juni 2009 07:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je, dat scheelt mij weer een hoop gezoek voor niks.
Ik vind 'm wel sexyquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Niks te zien toch!
EOquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Niks te zien toch!
Oh ja hoor. Geef je rekeningnummer maar.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:05 schreef Breathtaking het volgende:
Heeft iemand nog 4 miljoen over?Leuk huisje.
Ik vertrouw de fok!kers niet meerquote:Op maandag 8 juni 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Geef je rekeningnummer maar.
Nou jammer voor jou dan. Dan hou ik die 4 miljoen wel zelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vertrouw de fok!kers niet meerlaatst zei reetveter, als je dit raadt krijg je 10 euro oid. Dus ik had het goed, geef m'n rekeningnummer, en m'n 10 euro kreeg ik nooit
!
Je mag 'm ook wel komen brengenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou jammer voor jou dan. Dan hou ik die 4 miljoen wel zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |