Your body is a wonderland staat ook in m'n playlist, dat is en blijft m'n favoriet.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zijn minste nummer.
Nee, JOUW body is a wonderland!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your body is a wonderland staat ook in m'n playlist, dat is en blijft m'n favoriet.
Dankjequote:Op maandag 8 juni 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, JOUW body is a wonderland!
En nu ga ik écht slapen.![]()
Als je denkt dat ik doe alsof ik gelijk heb, dan raad ik je aan om mijn posts nogmaals door te lezen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb je antwoorden bestudeerd, Emimich, en ik heb ontdekt dat je doet alsof je gelijk hebt door dezelfde truc die Beauregard toepast, je gebruikt namelijk one-liners. "Uiteraard, vanzelfsprekend, iedereen weet dat". Woorden die geen ruimte voor discussie overlaten, en zo subtiel toegepast dat de tegenstander ze niet opmerkt en daardoor in de val trapt.
Ik realiseerde toen ik hem zag staan in je lijst ik er al tijden niet mee naar geluisterd heb en heb hem daarom maar weer eens opgezet. De geniale cover van Free fallin' nu.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your body is a wonderland staat ook in m'n playlist, dat is en blijft m'n favoriet.
En hierbij negeer je het hele punt en haak je in op een detail, als afleidingsmanoeuvre.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik doe alsof ik gelijk heb, dan raad ik je aan om mijn posts nogmaals door te lezen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens bijzonder trots op mezelf, ik ben vandaag heul niet autistisch bezig geweest
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks
John Mayer is goed, maar Daughters vind ik één van zijn mindere nummers. Te vaak gehoord denk ik.quote:
Ik had verwacht dat je mijn antwoorden bestudeerd had en met een inhoudelijk antwoord zou komen maar het mocht niet zo zijn. Even goede vrienden.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:29 schreef Skylark. het volgende:
En hierbij negeer je het hele punt en haak je in op een detail, als afleidingsmanoeuvre.
Weer een lege opmerking.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik doe alsof ik gelijk heb, dan raad ik je aan om mijn posts nogmaals door te lezen.
Ik had verwacht dat jij zoals gebruikelijk niet inhoudelijk op mijn post in zou gaan, en dat mocht zo zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je mijn antwoorden bestudeerd had en met een inhoudelijk antwoord zou komen maar het mocht niet zo zijn. Even goede vrienden.
IQM, jij ging slapen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Weer een lege opmerking.
Je verschuift het accent naar Skylark., geeft hem als het ware de 'bewijsplicht' en gaat nergens concreet op in.
Voorspelbaar, jij bent het.
Er was ook geen inhoudelijke argumentatie over de discussie, het ging enkel en alleen over mijn manier van discussiëren. Ik zie niet in waarom ik iets zou moeten bewijzen of onderbouwen als hij beweringen doet.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
Weer een lege opmerking.
Je verschuift het accent naar Skylark., geeft hem als het ware de 'bewijsplicht' en gaat nergens concreet op in.
Voorspelbaar, jij bent het.
JE LIEGT!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja sorry, Emimich pwnen werkt verslavend.
Ik ga nu echt.(ECHT!)
Ik niet. Maar ik vind hem wel goed. Het valt me op dat we het qua muziek vaak eens zijn. Misschien zijn we voor elkaar gemaakt?quote:
In meerdere opzichten trouwens. Alles hebben. Ik heb gewoon de X-factor.quote:
Na 20 posts heb je nog steeds geen punt kunnen maken. Enigszins aandoenlijk, wat nachtrust zal je goed doen jongeman.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
Ja sorry, Emimich pwnen werkt verslavend.
Ik ga nu echt.(ECHT!)
8 juni 2009, de dag waarop de twee verdwaalde zielen BK en LS elkaar vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind hem wel goed. Het valt me op dat we het qua muziek vaak eens zijn. Misschien zijn we voor elkaar gemaakt?
Ahum, ik zit hier ook hè.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind hem wel goed. Het valt me op dat we het qua muziek vaak eens zijn. Misschien zijn we voor elkaar gemaakt?
Ik doe een bewering, ik onderbouw hem. Jij haakt in op een klein detail en probeert aan de hand van dat kleine detail mijn hele bewering onderuit te halen, in plaats van eventueel argumenten aan te dragen waarom je dat niet zou doen of juist toe te geven dat je het wél doet.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er was ook geen inhoudelijke argumentatie over de discussie, het ging enkel en alleen over mijn manier van discussiëren. Ik zie niet in waarom ik iets zou moeten bewijzen of onderbouwen als hij beweringen doet.
ACHTER MIJN RUG OM PROBEREN HÈ!!quote:
Ja het is lastig om in 17 relaties tegelijk verwikkeld te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag wel eens wat beter op je woorden gaan letten jijdit is al de tweede keer vandaag.
Ik ben gefascineerd door Emimich' gebruik van drogredenen en andere discussie-stijlen die niet correct, maar desondanks wel succesvol zijn tegenover het grootste deel van het lageropgeleide volk.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
Hé maar jongens, even een vraag he. Waar gaat deze discussie over? Nergens toch? Of mis ik iets?
Wie weet, maar FOK! jij ook altijd naakt?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door Emimich' gebruik van drogredenen en andere discussie-stijlen die niet correct, maar desondanks wel succesvol zijn tegenover het grootste deel van het lageropgeleide volk.
Ik wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie weet, maar FOK! jij ook altijd naakt?
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:00 schreef Fascination het volgende:
Wat is de sc de laatste dagen weer leuk.
True, ik maakte enkele dagen geleden al de opmerking dat 2 relaties op een forum lastiger te onderhouden zijn dan IRL.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja het is lastig om in 17 relaties tegelijk verwikkeld te zijn.
Niets mis met de retorica.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben gefascineerd door Emimich' gebruik van drogredenen en andere discussie-stijlen die niet correct, maar desondanks wel succesvol zijn tegenover het grootste deel van het lageropgeleide volk.
Alleen wanneer er geen 'r' in de maand zit.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie weet, maar FOK! jij ook altijd naakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |