Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.quote:
Als hun daar blij van wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.
excuseert u mij voor deze onbezonnen belachelijke en domme spelfout. bedankt voor het corrigeren.quote:
POIDHquote:Op maandag 8 juni 2009 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.
Pics or gtfo.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Parafernalia het volgende:
In ieder geval geen student dus!
Studeren is relatief!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Normaal stoor ik me niet zo aan dat hele mensen die zeggen dat ze 'studeren' maar het officieel niet doen gebeuren.
Maar gisteren![]()
Kwas op een feestje, zegt zo'n meisje jaaaa ik ben een tijdje terug afgestuurd en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Bleek dat ze een of andere MBO beroepsopleiding had gedaan
Daarom moet de lijn ook bij de universiteit getrokken worden, dat voorkomt al die ongein.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Normaal stoor ik me niet zo aan dat hele mensen die zeggen dat ze 'studeren' maar het officieel niet doen gebeuren.
Maar gisteren![]()
Kwas op een feestje, zegt zo'n meisje jaaaa ik ben een tijdje terug afgestuurd en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Bleek dat ze een of andere MBO beroepsopleiding had gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |