Daar gaat hij ook over.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daar denk jij dat de discussie over gaat.
Wil je dat ik de posts even op een rijtje zet zodat het ook voor jou overzichtelijk is?quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wil je dat ik de posts even op een rijtje zet zodat het ook voor jou overzichtelijk is?
Ik had geen ongelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:33 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg nou maar gewoon even dat je ongelijk had, knulletje van me.
Ik kan je de mijne wel sturen! Wat is je MSN!quote:Op maandag 8 juni 2009 02:30 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik wilde nog even piemels kijken in kpd voor het slapen gaan, post iemand zo'n slappe veel-voorhuid mini piemel. Nu krijgt ik vast nachtmerries.
Ik heb gelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Anders ga je om half 3 's nachts op een zondag over spelling zeuren
Waarop Emimich reageerde met:quote:
Na deze reactie mengde ik me in het gesprek:quote:
Emimich hield vol:quote:
Op dit moment had ik door dat er bronmateriaal nodig zou zijn:quote:
Echter, Emimich begrijpt het blijkbaar niet als hij op een link moet klikken en reageert met:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:10 schreef BigKahuna het volgende:
Ondersteunende bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
Maar eigenlijk zou het feit dat een Limburger A zegt al genoeg bewijs moeten zijn dat het juiste antwoord B is.
Als blijk van welwillendheid besluit ik het voor hem te citeren:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, is dit de Limburgse derde persoon enkelvoud?
[..]
Op dit moment ziet Emimich het woord hypercorrect. Hij begint te zweten bij het aanblik van het woord, aangezien er 'hyper' én 'correct' staat. Hypercorrectie moet wel getuigen van een enorme intelligentie! Hij reageert met:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Snap je het niet meer, knul? Iemand is een hij-vorm. Ik citeer:
Vraag
Is het hij wilt of hij wil?
Antwoord
Correct is: hij wil.
Toelichting
Bij de meeste werkwoorden krijgt de vorm van de tegenwoordige tijd voor de derde persoon enkelvoud de uitgang -t. De onregelmatige werkwoorden kunnen, zullen, mogen en willen zijn uitzonderingsgevallen, evenals het werkwoord zijn (hij is). De vorm voor de derde persoon enkelvoud is bij kunnen, zullen, mogen en willen gelijk aan die voor de eerste persoon: hij kan, hij zal, hij mag, hij wil.
In die delen van het taalgebied waar de uitgang -t vaak komt te vervallen (hij heef, hij blijf enz.), is wel eens sprake van verwarring en wordt de -t soms hypercorrect toegevoegd: hij wilt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen we tot een fraaie conclusie komen: ik ben hypercorrect.
Nadat ik het even duidelijk heb uitgelegd ziet ook Emimich in dat het geen zin meer heeft, en dit laat hij blijken door zich te verlagen tot een uitspraak als:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daarom, laat het voetvolk maar zwoegen in een wanhopige poging ons ongelijk aan te tonen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in wie er gelijk heeft.
Ahaaa..quote:Op maandag 8 juni 2009 02:42 schreef BigKahuna het volgende:
Het is maar goed dat het zomervakantie is.
Hahaha, held!quote:Op maandag 8 juni 2009 02:41 schreef BigKahuna het volgende:
Het begon met de volgende post:
[..]
Waarop Emimich reageerde met:
[..]
Na deze reactie mengde ik me in het gesprek:
[..]
Emimich hield vol:
[..]
Op dit moment had ik door dat er bronmateriaal nodig zou zijn:
[..]
Echter, Emimich begrijpt het blijkbaar niet als hij op een link moet klikken en reageert met:
[..]
Als blijk van welwillendheid besluit ik het voor hem te citeren:
[..]
Op dit moment ziet Emimich het woord hypercorrect. Hij begint te zweten bij het aanblik van het woord, aangezien er 'hyper' én 'correct' staat. Hypercorrectie moet wel getuigen van een enorme intelligentie! Hij reageert met:
[..]
[..]
Nadat ik het even duidelijk heb uitgelegd ziet ook Emimich in dat het geen zin meer heeft, en dit laat hij blijken door zich te verlagen tot een uitspraak als:
[..]
Graag gedaan. Ik ben altijd bereid je op fouten te wijzen hoor knulletje. Er moet toch iemand zijn om het je te leren he?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik sta iedere dag weer versteld van mijn importantie. Bedankt BigKahuna.
De antagonist overwint altijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:47 schreef BigKahuna het volgende:
Graag gedaan. Ik ben altijd bereid je op fouten te wijzen hoor knulletje. Er moet toch iemand zijn om het je te leren he?
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:41 schreef BigKahuna het volgende:
Het begon met de volgende post:
[..]
Waarop Emimich reageerde met:
[..]
Na deze reactie mengde ik me in het gesprek:
[..]
Emimich hield vol:
[..]
Op dit moment had ik door dat er bronmateriaal nodig zou zijn:
[..]
Echter, Emimich begrijpt het blijkbaar niet als hij op een link moet klikken en reageert met:
[..]
Als blijk van welwillendheid besluit ik het voor hem te citeren:
[..]
Op dit moment ziet Emimich het woord hypercorrect. Hij begint te zweten bij het aanblik van het woord, aangezien er 'hyper' én 'correct' staat. Hypercorrectie moet wel getuigen van een enorme intelligentie! Hij reageert met:
[..]
[..]
Nadat ik het even duidelijk heb uitgelegd ziet ook Emimich in dat het geen zin meer heeft, en dit laat hij blijken door zich te verlagen tot een uitspraak als:
[..]
Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.quote:
Als hun daar blij van wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat er twee figuren zijn die vanavond nog minstens tweemaal zoveel van dat soort posts geplaatst hebben.
excuseert u mij voor deze onbezonnen belachelijke en domme spelfout. bedankt voor het corrigeren.quote:
POIDHquote:Op maandag 8 juni 2009 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.
Pics or gtfo.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
Op dat moment was ik echter niet aanwezig. Terwijl jij de complete avond uitzichtloze discussies op Fok! hebt gevoerd, ben ik ondertussen ook nog fijn verwend door een beeldschone 16-jarige blondine. Hierna verplaats ik me naar het internet om mijn onmetelijke intelligentie met anderen te delen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Parafernalia het volgende:
In ieder geval geen student dus!
Studeren is relatief!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Normaal stoor ik me niet zo aan dat hele mensen die zeggen dat ze 'studeren' maar het officieel niet doen gebeuren.
Maar gisteren![]()
Kwas op een feestje, zegt zo'n meisje jaaaa ik ben een tijdje terug afgestuurd en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Bleek dat ze een of andere MBO beroepsopleiding had gedaan
Daarom moet de lijn ook bij de universiteit getrokken worden, dat voorkomt al die ongein.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Normaal stoor ik me niet zo aan dat hele mensen die zeggen dat ze 'studeren' maar het officieel niet doen gebeuren.
Maar gisteren![]()
Kwas op een feestje, zegt zo'n meisje jaaaa ik ben een tijdje terug afgestuurd en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Boeiendquote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Maar gisteren![]()
Ik wacht, Emi. Ik kan niet wachten op hoogstaande conversaties zonder steeds te hoeven F5'en.quote:
Mijn inbox staat open.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wacht, Emi. Ik kan niet wachten op hoogstaande conversaties zonder steeds te hoeven F5'en.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh.. nee dan neem ik het terug!
High fiveeee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
Oh en Maisnon, Thirteenth Floor was wel tof maar had twee enorme gaten in het scriptWat bedoel je precies met de eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het tweede weet ik niet goed meer want het is al weer even geleden![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met de eerste?
En het tweede weet ik niet goed meer want het is al weer even geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rebel is het toch ook héquote:Op maandag 8 juni 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tatoeage van Arie Boomsma die ik hier zo even post
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:10 schreef Siniti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maikuuul is veel dikker meng, die gast weegt echt 120 kilo ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hierdoor was ie geschorst bij de EO
Niks te zien toch!
Oh en check die mini ribben deuk, moet meteen aan maikuuul denken
Dat was niet de enige foto en het was een homoblad!1123quote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Niks te zien toch!
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]Het was nevertheless wel gaaf, zelfs al wist ik van te voren dus wel wat van het plotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep het was wel een heel toffe film. Als het script een stuk beter was uitgewerkt was hij echter nog toffer geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was nevertheless wel gaaf, zelfs al wist ik van te voren dus wel wat van het plot
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:25 schreef Parafernalia het volgende:
Dank je, dat scheelt mij weer een hoop gezoek voor niks.quote:Op maandag 8 juni 2009 06:57 schreef jitzzzze het volgende:
Staat hier nachtelijke sex chat, maar mooi niet dat het daarover ging
Ha-ha, jij hebt geen geld meer!quote:
No man, ik ga bij mn soortgenoten in Afrika wonen, eten op jullie centen.quote:
Alsof ik geld geen aan Afrika.quote:Op maandag 8 juni 2009 07:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
No man, ik ga bij mn soortgenoten in Afrika wonen, eten op jullie centen.
Ik heb ook niet gezochtquote:Op maandag 8 juni 2009 07:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je, dat scheelt mij weer een hoop gezoek voor niks.
Ik vind 'm wel sexyquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Niks te zien toch!
EOquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Niks te zien toch!
Oh ja hoor. Geef je rekeningnummer maar.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:05 schreef Breathtaking het volgende:
Heeft iemand nog 4 miljoen over?Leuk huisje.
Ik vertrouw de fok!kers niet meerquote:Op maandag 8 juni 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Geef je rekeningnummer maar.
Nou jammer voor jou dan. Dan hou ik die 4 miljoen wel zelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vertrouw de fok!kers niet meerlaatst zei reetveter, als je dit raadt krijg je 10 euro oid. Dus ik had het goed, geef m'n rekeningnummer, en m'n 10 euro kreeg ik nooit
!
Je mag 'm ook wel komen brengenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou jammer voor jou dan. Dan hou ik die 4 miljoen wel zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |