Boeiendquote:Op maandag 8 juni 2009 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Normaal stoor ik me niet zo aan dat hele mensen die zeggen dat ze 'studeren' maar het officieel niet doen gebeuren.
Maar gisteren![]()
Kwas op een feestje, zegt zo'n meisje jaaaa ik ben een tijdje terug afgestuurd en nu werk ik even full time in de supermarkt.
Bleek dat ze een of andere MBO beroepsopleiding had gedaan
Ik wacht, Emi. Ik kan niet wachten op hoogstaande conversaties zonder steeds te hoeven F5'en.quote:
Mijn inbox staat open.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wacht, Emi. Ik kan niet wachten op hoogstaande conversaties zonder steeds te hoeven F5'en.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh.. nee dan neem ik het terug!
High fiveeee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
Oh en Maisnon, Thirteenth Floor was wel tof maar had twee enorme gaten in het scriptWat bedoel je precies met de eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het tweede weet ik niet goed meer want het is al weer even geleden![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met de eerste?
En het tweede weet ik niet goed meer want het is al weer even geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rebel is het toch ook héquote:Op maandag 8 juni 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tatoeage van Arie Boomsma die ik hier zo even post
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:10 schreef Siniti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maikuuul is veel dikker meng, die gast weegt echt 120 kilo ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hierdoor was ie geschorst bij de EO
Niks te zien toch!
Oh en check die mini ribben deuk, moet meteen aan maikuuul denken
Dat was niet de enige foto en het was een homoblad!1123quote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hierdoor was ie geschorst bij de EO
Niks te zien toch!
Oh en check die mini ribben deuk, moet meteen aan maikuuul denken
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]Het was nevertheless wel gaaf, zelfs al wist ik van te voren dus wel wat van het plotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |