Yep het was wel een heel toffe film. Als het script een stuk beter was uitgewerkt was hij echter nog toffer geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was nevertheless wel gaaf, zelfs al wist ik van te voren dus wel wat van het plot
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, dat scheelt mij weer een hoop gezoek voor niks.quote:Op maandag 8 juni 2009 06:57 schreef jitzzzze het volgende:
Staat hier nachtelijke sex chat, maar mooi niet dat het daarover ging
Ha-ha, jij hebt geen geld meer!quote:
No man, ik ga bij mn soortgenoten in Afrika wonen, eten op jullie centen.quote:
Alsof ik geld geen aan Afrika.quote:Op maandag 8 juni 2009 07:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
No man, ik ga bij mn soortgenoten in Afrika wonen, eten op jullie centen.
Ik heb ook niet gezochtquote:Op maandag 8 juni 2009 07:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je, dat scheelt mij weer een hoop gezoek voor niks.
Ik vind 'm wel sexyquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hierdoor was ie geschorst bij de EO
Niks te zien toch!
Oh en check die mini ribben deuk, moet meteen aan maikuuul denken
EOquote:Op maandag 8 juni 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hierdoor was ie geschorst bij de EO
Niks te zien toch!
Oh en check die mini ribben deuk, moet meteen aan maikuuul denken
Oh ja hoor. Geef je rekeningnummer maar.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:05 schreef Breathtaking het volgende:
Heeft iemand nog 4 miljoen over?Leuk huisje.
Ik vertrouw de fok!kers niet meerquote:Op maandag 8 juni 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Geef je rekeningnummer maar.
Nou jammer voor jou dan. Dan hou ik die 4 miljoen wel zelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vertrouw de fok!kers niet meerlaatst zei reetveter, als je dit raadt krijg je 10 euro oid. Dus ik had het goed, geef m'n rekeningnummer, en m'n 10 euro kreeg ik nooit
!
Je mag 'm ook wel komen brengenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou jammer voor jou dan. Dan hou ik die 4 miljoen wel zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |