quote:Op maandag 8 juni 2009 01:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen The Lakehouse kijken?
Je ware synergie.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zou toch wel het toppunt van romantiek en saamhorigheid zijn
Ik heb het thuis al een keer voorgesteld maar ze wil er niet aan. We hebben het zelfs al meerdere malen geprobeerd, maar het mondt altijd uit in iets anders.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou toch wel het toppunt van romantiek en saamhorigheid zijn
Deels.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je: "What Women Want" gezien vandaag?
Muntthee drinken en een boek lezen?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het thuis al een keer voorgesteld maar ze wil er niet aan. We hebben het zelfs al meerdere malen geprobeerd, maar het mondt altijd uit in iets anders.
Achja, fijn toch dat ze er in ieder geval open voor staat?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het thuis al een keer voorgesteld maar ze wil er niet aan. We hebben het zelfs al meerdere malen geprobeerd, maar het mondt altijd uit in iets anders.
Mel Gibson is een beetje een vreemde meneer.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mel Gibson playde de verkeerde chick.
Hij had de keuze:quote:Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mel Gibson is een beetje een vreemde meneer.
Heb je Southpark gezien gisteren?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mel Gibson playde de verkeerde chick.
Ah, een film gericht op het type 'lelijk meisje dat altijd alleen staat terwijl haar mooie vriendin alle aandacht krijgt'.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij had de keuze:
- Een brunette waarmee hij waanzinnige seks had.
- Zijn bazin die lelijk was.
En dan kiest hij die laatste.
Welke was het?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je Southpark gezien gisteren?
Nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je Southpark gezien gisteren?
Niet echt, maar ik herken het wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, een film gericht op het type 'lelijk meisje dat altijd alleen staat terwijl haar mooie vriendin alle aandacht krijgt'.
Uiteindelijk komt het er op neer dat we weer naakt Wii'en met de gordijnen open.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, fijn toch dat ze er in ieder geval open voor staat?
Die waarin Cartman de volgende Hitler is en iedereen antisemitisch is door de film van Mel Gibsonquote:
Die is geniaalquote:Op maandag 8 juni 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die waarin Cartman de volgende Hitler is en iedereen antisemitisch is door de film van Mel Gibson?
Dat heeft ook z'n charme toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het er op neer dat we weer naakt Wii'en met de gordijnen open.
Dat ontken ik niet, maar toch. Het verlangen om een keer naakt te FOK!en blijft bestaan.quote:
Ik kan wel beloven 5 minuten van je af te blijven terwijl we naakt aan het Fok!ken zijn denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar toch. Het verlangen om een keer naakt te FOK!en blijft bestaan.
Leugens.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan wel beloven 5 minuten van je af te blijven terwijl we naakt aan het Fok!ken zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |