quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Game on!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Quoi het volgende:
Hey Delftenaren!![]()
Mijn stadje op Fok! Aangenaam, Quoi (in het dagelijks leven onder een pseudoniem uiteraard), 29 jaar, waarvan 18 jaar in Delft en nu sinds een jaartje weer helemaal terug. Werk in A'dam en hobbel elke dag heen en weer met de trein.
Delft is leuk vanwege
gezellige studenten gedoe
veel gezellige kroegjes
Ernesto met zijn olijfolie
Restaurant LEF!
Babbel graag een beetje mee. Ok?
En de Jeeeugdquote:
Kwam jij om 7:48 pas thuis.quote:
In welke zin?quote:
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Kwam jij om 7:48 pas thuis.![]()
Jeugd was niet eens zo slecht live vandaag, in speakers waren ze minder.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
KUn je makkelyk aan kamers komen in DELFT? Wat is de wachttijd ongeveer?
Bovendien, worden mensen uit het noorden gediscrimineerd met kamers, of komen alleen de limbo's en brabo's Delft niet in?
Waarom zou je als MBO-er zover van huis naar school gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
KUn je makkelyk aan kamers komen in DELFT? Wat is de wachttijd ongeveer?
Bovendien, worden mensen uit het noorden gediscrimineerd met kamers, of komen alleen de limbo's en brabo's Delft niet in?
Ik kan geen zinnige reden waarom iemand met een niveau hoger dan MBO zo'n username zou nemen, maargoed.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:46 schreef GroninguTheBest het volgende:
Ik ben geen MBO-er!
Jij misschien wel, maar dat interesseert me niet.
Weet iemand de wachttijd voor een kamer in Delft?
(iemand die niet denkt grappig te zijn of cool ofzo, maar dat ook echt is. En mij dus wil helpen)
De Balthasar van der Polweg en de Korvezeestraat; zo ongeveer de beste studentenwoningen in Delft.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef GroninguTheBest het volgende:
wa bedoel je met BalPol/Korvezee
(was ultragenie dan een betere gebruikersnaam geweest?)
Ongeacht je username; scheer je weg uit dit topic, of ik ban je!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef GroninguTheBest het volgende:
wa bedoel je met BalPol/Korvezee
(was ultragenie dan een betere gebruikersnaam geweest?)
Heel af en toe, maar meestal gewoon hele woningen met minimale inschrijfduur van 18 maanden.quote:
Die post! Iemand, zoek 'm op! Die is hier letterlijk al een keer geplaatstquote:Op maandag 8 juni 2009 17:09 schreef GroninguTheBest het volgende:
In Delft wonen helaas aardag wat minder sociale mensen.
Of ze komen toevallig op dit forum.
Waarschijnlijk zijn ze jaloers, omdat ze zelft geen universitaire studie aankunnen.
Zal zeker wel tegenvallen dat iedereen hier universitair isquote:Op maandag 8 juni 2009 17:09 schreef GroninguTheBest het volgende:
In Delft wonen helaas aardag wat minder sociale mensen.
Of ze komen toevallig op dit forum.
Waarschijnlijk zijn ze jaloers, omdat ze zelft geen universitaire studie aankunnen.
Mja, wat een mafkezen hequote:Op maandag 8 juni 2009 17:25 schreef GroninguTheBest het volgende:
Nou, de opmerkingen van warrel en bravebart zijn toch echt van MBO niveau!
Ach ja, tegenwoordig komen de minst begaafde mensen zelfs op de universiteit terecht. (warrel en bravebart, je zou maar zo'n gebruikersnaam kiezen)
Lieverd, ik ben niet degene die iets over jouw niveau heeft gezegdquote:Op maandag 8 juni 2009 17:25 schreef GroninguTheBest het volgende:
Ach ja, tegenwoordig komen de minst begaafde mensen zelfs op de universiteit terecht. (warrel en bravebart, je zou maar zo'n gebruikersnaam kiezen)
Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen internetfora en de realiteit.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 17:25 schreef GroninguTheBest het volgende:
Op die van mij na.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De Balthasar van der Polweg en de Korvezeestraat; zo ongeveer de beste studentenwoningen in Delft.
BB b'vo!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:34 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen internetfora en de realiteit.
VMBO-BB gok ik?
Mja truequote:
Op sommige instemmingen komen 30 mensen af, maar meestal maken de bewoners al een selectie op de mails. Maar geen instemming is hetzelfde. Ik heb er gelukkig niet zo veel hoeven doen. En scheikunde Ún natuurkunde, vet interessant!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef GroninguTheBest het volgende:
Jullie zijn echt grappig.
We zouden dit topic moeten verplaatsen naar naar het ''ruziemaak/onzinforum''
Maar hoeveel mensen komen er op zo'n instemming af? Oftewel, hoeveel moet je er gemiddeld hebben voordat ze je accepteren.
btw, ik wil scheikunde en natuurkunde gaan studeren. (aub geen reacties dat het niet haalbaar is ed, ik ben een goede student)
Als je zoiets zegt, dan ben je echt oerdom. Als er volgens jou groot verschil is tussen internetfora en realiteit, dan hoef je mij ook niet aan te vallen. Nu zal je voorlopig wel stil zijn. (hopellijk niet, dan kunnen we nog lachen)quote:Op maandag 8 juni 2009 17:34 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen internetfora en de realiteit.
VMBO-BB gok ik?
Dat is niet haalbaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 17:37 schreef GroninguTheBest het volgende:
btw, ik wil scheikunde en natuurkunde gaan studeren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:03 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt, dan ben je echt oerdom. Als er volgens jou groot verschil is tussen internetfora en realiteit, dan hoef je mij ook niet aan te vallen. Nu zal je voorlopig wel stil zijn. (hopellijk niet, dan kunnen we nog lachen)
jemoeder en bravebart zijn dus NIET oke,
warrel daarentegen waarschijnlijk wel.
Dude. Srsly?quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:03 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt, dan ben je echt oerdom. Als er volgens jou groot verschil is tussen internetfora en realiteit, dan hoef je mij ook niet aan te vallen.
bb is tof. Evenals Warrel.quote:jemoeder en bravebart zijn dus NIET oke,
warrel daarentegen waarschijnlijk wel.
Voor jou zeker niet, voor mij wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Dat is niet haalbaar. [ afbeelding ].
Ik heb in 5 jaar tijd al 2 HBO-studies verneukt dus was niet van plan om het te proberen.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:07 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, voor mij wel!
Stel ik besluit door te gaan met mijn studie, dan ben ik vanaf volgend schooljaar ook (weer) echte delftse student.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Zal dit dan eindelijk de eerste echt Delftse student zijn in het topic?Alle vooroordelen bevestigend enzo? Dat zou ook wel een keer tof zijn
Ik vind GroninguTheBest vanaf nu sfeerverhogend!
Leuke reactie. Ik weet zelf al dat ik een positieve invloed heb op de sfeer, dus dat hoef je me niet meer te vertellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Zal dit dan eindelijk de eerste echt Delftse student zijn in het topic?Alle vooroordelen bevestigend enzo? Dat zou ook wel een keer tof zijn
Ik vind GroninguTheBest vanaf nu sfeerverhogend!
Kom je zeker in één van die nieuwe hippe gebouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:13 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Stel ik besluit door te gaan met mijn studie, dan ben ik vanaf volgend schooljaar ook (weer) echte delftse student.
Alleen niet aan de TU.. En niet voltijd.
Flikker toch op manquote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Leuke reactie. Ik weet zelf al dat ik een positieve invloed heb op de sfeer, dus dat hoef je me niet meer te vertellen.
En voor 'je moeder', je bent alleen student als je studeert aan een universiteit. HBO is niets waard! (vooral in buitenland niet)
Jammer voor jou dat ik op dit moment al parttime werk als engineer op verschillende (internationale) projecten.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Leuke reactie. Ik weet zelf al dat ik een positieve invloed heb op de sfeer, dus dat hoef je me niet meer te vertellen.
En voor 'je moeder', je bent alleen student als je studeert aan een universiteit. HBO is niets waard! (vooral in buitenland niet)
Dus je hebt een baan als ''engineer'' met zelfs internationale projecten. Nounou, je hebt het helemaal gemaakt. Ik zou gaan soliciteren als minister-president.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat ik op dit moment al parttime werk als engineer op verschillende (internationale) projecten.
Als je serieus denkt dat je kans maakt in het buitenland met een HBO opleiding ben je echt ver van huis.quote:Flikker toch op man HBO-ers worden in Nederland over het algemeen net zo gewaardeerd, zoniet meer als WO-ers. Dit is echt jaren '80 nonsens die je praat.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:20 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat je kans maakt in het buitenland met een HBO opleiding ben je echt ver van huis.
En als je ook nog eens denkt dat het beter is dan WO dan vraag ik me af hoe je ooit op het HBO terecht bent gekomen. Jouw onlogische redenatie's horen meer thuis op de straat dan in een educatieve omgeving.
FYI, BB doet zelf ook WO.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:20 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Dus je hebt een baan als ''engineer'' met zelfs internationale projecten. Nounou, je hebt het helemaal gemaakt. Ik zou gaan soliciteren als minister-president.
[..]
Als je serieus denkt dat je kans maakt in het buitenland met een HBO opleiding ben je echt ver van huis.
En als je ook nog eens denkt dat het beter is dan WO dan vraag ik me af hoe je ooit op het HBO terecht bent gekomen. Jouw onlogische redenatie's horen meer thuis op de straat dan in een educatieve omgeving.
Ik had dus gelijk, je kan het HBO niet eens aan.quote:dan vraag ik me af hoe je ooit op het HBO terecht bent gekomen
Jongeh, ga toch ergens anders fappen op je aanstaande VWO-diploma (als je het al gehaald heb), en dromen over je opleiding aan de "uni" en je matties van het corps op de "zaak" waar je stiekem ook de hele week ondergepist en gekotst wordt.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:27 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Ik had dus gelijk, je kan het HBO niet eens aan.
Je zet jezelf volledig voor schut hoor. Alleen denk je dat ik dat doe in plaats van jij zelf.
MBO is zelfs te hoog voor jouquote:Op maandag 8 juni 2009 18:31 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Jongeh, ga toch ergens anders fappen op je aanstaande VWO-diploma (als je het al gehaald heb), en dromen over je opleiding aan de "uni" en je matties van het corps op de "zaak" waar je stiekem ook de hele week ondergepist en gekotst wordt.
Dit topic is daar het levende voorbeeld van idd.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:57 schreef GroninguTheBest het volgende:
Ik ben sociaal en maak gemakkelijk vrienden.
Ik heb een compleet huis voor je op de van Leeuwenhoeksingel. Mag je zolang zitten als je wil (maar minimaal een half jaar), voor 100 euro per maandquote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef GroninguTheBest het volgende:
Is er hier niet iemand die me een kamer wil aanbieden?
Waarschijnlijk niet meer
Hmm... eens even denken....quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 20:21 schreef GroninguTheBest het volgende:
Waarschijnlijk niet meer
quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:20 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Dus je hebt een baan als ''engineer'' met zelfs internationale projecten. Nounou, je hebt het helemaal gemaakt. Ik zou gaan soliciteren als minister-president.
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:03 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt, dan ben je echt oerdom. Als er volgens jou groot verschil is tussen internetfora en realiteit, dan hoef je mij ook niet aan te vallen. Nu zal je voorlopig wel stil zijn. (hopellijk niet, dan kunnen we nog lachen)
jemoeder en bravebart zijn dus NIET oke,
Euh. Nee?quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:34 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
MBO is zelfs te hoog voor jou![]()
Je bent ook nog eens jaloers.
Je woont samen met 20 chinezen. Die huren ook voor 100 euro p/m van ons. Dus elke dag nasi eten, best prima!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef GroninguTheBest het volgende:
o bravebart, kan ik zo gemakkelijk aan een kamer komen. Daar zit vast wat achter!
Een kamer aanbieden gaat natuurlijk niet zomaar. Uiteindelijk vind je gewoon een kamer in een huis/flat met huisgenoten die vinden dat jij er tussen past. Onderschat dit dus niet. Er bestaat ook geen 'gemiddeld' aantal instemmingen. Je kan na je eerste instemming al een kamer hebben, of na de 30e nog niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef GroninguTheBest het volgende:
Waarschijnlijk niet meer
Maar het is gewoon zo makkelijk om gemeen tegen nieuwe mensen te doen, terwijl wat simpele aanwijzingen ons contact zo makkelijk leuker maakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:26 schreef m-kay het volgende:
Ach denk maar zo, zelfs warrel is goed terecht gekomen..
.
Sarcastquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:58 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar het is gewoon zo makkelijk om gemeen tegen nieuwe mensen te doen, terwijl wat simpele aanwijzingen ons contact zo makkelijk leuker maakt.![]()
Voor nu: buuuuuh, wachtkamers
Helikopter, ik hoor hem ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:33 schreef jemoeder125 het volgende:
Hangt er nou ergens een helkopter te hoveren, of is het een damwandentriller?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:07 schreef TheAgent het volgende:
Spui hier je gal maar.
En op dit soort momenten ben je blij dat je in het noorden woont.
Ja in het noorden hebben ze geen F16's heh?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 @ 22:07 schreef TheAgent het volgende:
Spui hier je gal maar.
En op dit soort momenten ben je blij dat je in het noorden woont.
Het noorden van Delft, hè.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Ja in het noorden hebben ze geen F16's heh?![]()
Oh hahahahahahahahaha!quote:
Ja, we hebben er nog niet genoeg hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef Holy_Goat het volgende:
is dit een semi - rel in het delft topic?
Zet mij trouwens ook ff op de kaart, @balpol.
Maargoed.... Ik stem liever een duif in, dan die mafkees uut groningen.
Zal ik een vette Web 4.8 applicatie klussen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nog niet genoeg hier
Uuhm die kaart, ja die moeten we eens gaan updaten
Maak jij nou maar eerst je practicum afquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zal ik een vette Web 4.8 applicatie klussen?.
Met dat Google Earth framework van Technolution moet dat makkelijk lukken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zal ik een vette Web 4.8 applicatie klussen?.
Haha, realtime zien waar elke Delft-topic user is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Met dat Google Earth framework van Technolution moet dat makkelijk lukken.
Ok, die skippen wequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
Haha, realtime zien waar elke Delft-topic user is..
maaree.... oplossing vs pigeons?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nog niet genoeg hier
Uuhm die kaart, ja die moeten we eens gaan updaten
De Duwo gaat er wat aan doen toch?quote:
Dan hoeven we écht nóóit meer naar buiten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 @ 16:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
Haha, realtime zien waar elke Delft-topic user is..
denk je niet dat ze gewoon weer binnen vliegen langs de onderkant?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De Duwo gaat er wat aan doen toch?
Geen idee, ik weet niet wat de strijdplannen van de Duwo zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
denk je niet dat ze gewoon weer binnen vliegen langs de onderkant?
ze pletten mn blommetjes
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat de strijdplannen van de Duwo zijn
Daar hebben we hem al voorquote:
Duidelijk te zien hoe de surveillance-fiets in de strijd wordt gegooid!quote:Op maandag 15 juni 2009 @ 19:47 schreef m-kay het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)partij_in_delft.html
Say whaaat!
Maar geen agenten op segways.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Duidelijk te zien hoe de surveillance-fiets in de strijd wordt gegooid!
Kudows!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef doppendoosch het volgende:
Ook met nieuwe nick kan ik nog steeds topickillen. [ afbeelding ]
Je kan hem altijd nog weigeren. Als je hem 'mag hebben' mag je hem sowieso eerst nog bekijken en dan kan hoef je pas te beslissen. Inschrijftijd raak je pas kwijt bij het tekenen van een nieuw contract.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:29 schreef Waffle het volgende:
Wanneer ik op zo'n appartementje van de DUWO reageer en ze bieden hem mij aan. Kan ik hem dan nog weigeren of raak ik dan de inschrijftijd die ik heb opgebouwd weer kwijt?
340?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:44 schreef TheAgent het volgende:
Sorry, het was al stampvol. En ik weet niet of je voor €340 een kamer in een ranzig huis wil hebben.![]()
Maar op zich kwamen er wel goeie kandidaten langs, dus de keuze is al moeilijk genoeg.
tanthofquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef jewezemichiel het volgende:
Jaaaa Delft!
Ik woon in Tanthof-West.en ik vind dit een tof stadje.
I knowww, leuk leukquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef doppendoosch het volgende:
Wholla 11 Juli opent er een apple-store op het Bastiaanplein!
Er stond 1 of 2 maanden geleden een advertentie/vacature in de Delftse Post over de storequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:06 schreef doppendoosch het volgende:
Oh, ik dacht dat ik de primeur had, aangezien ik ze bezig zag de stickers op de gevel te plakken...
Waar komt dat ding dan precies? En welke reseller?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef warrel het volgende:
[..]
Er stond 1 of 2 maanden geleden een advertentie/vacature in de Delftse Post over de store
In de wát?quote:Op woensdag 24 juni 2009 @ 18:00 schreef warrel het volgende:
[..]
Er stond 1 of 2 maanden geleden een advertentie/vacature in de Delftse Post over de store
quote:Op woensdag 24 juni 2009 @ 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar komt dat ding dan precies? En welke reseller?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:34 schreef doppendoosch het volgende:
Wholla 11 Juli opent er een apple-store op het Bastiaanplein!
Ja, duh, maar dat is nogal grootquote:
Ook weer niet zó groot dat je het niet in één oogopslag overzietquote:Op woensdag 24 juni 2009 @ 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, duh, maar dat is nogal grootIn plaats van een kledingwinkel ofzo hoorde ik?
Ajaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Ook weer niet zó groot dat je het niet in één oogopslag overziet
En idd ipv een of andere dameskledingwinkel, tussen H&M en Xenos daar...
Helleuquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoi
Jammer van de Apple store, die kledingwinkel was best leuk
Ik ben er wel eens geweest.quote:
Dus tochquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus tochIk vond het al zo'n vrouwen korte broek.
Ik weet welke firma de stickers op de bouwschotten geplakt heeft?quote:Op woensdag 24 juni 2009 @ 20:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjaMorgen eens loeren
Weet je welke reseller het is?
Nou dat valt echt stukken mee lijkt me zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef doppendoosch het volgende:
Tanthof oost is nog wel prima ja, tanthof west moet je volgens mij niet wezen als de zon onder is
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Nou dat valt echt stukken mee lijkt me zo.![]()
Ben je bang voor de Tanthofhoolies ofzo?
Ja, maar dan moet je ook samen met je matties, jeweetzquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ging 7 jaar geleden al niet graag in het donker door Tanthof West en ik kan me niet voorstellen dat dat verbeterd is.
Dat was ook. Maar we waren 14quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook samen met je matties, jeweetz
Ik ben iig heel gevaarlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Nou dat valt echt stukken mee lijkt me zo.![]()
Ben je bang voor de Tanthofhoolies ofzo?
Heel Tanthof-West toch niet? Tenminste, ik denk dat je dat door rond het Bikoplein [met de plus enzo] bedoelt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ging 7 jaar geleden al niet graag in het donker door Tanthof West en ik kan me niet voorstellen dat dat verbeterd is.
Juh, daar croste ik altijd hard doorheenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Heel Tanthof-West toch niet? Tenminste, ik denk dat je dat door rond het Bikoplein [met de plus enzo] bedoelt.
Ik woon in de omliggende omliggende [verderweg factor] van dat. Aan het weiland/natuurgebied/weg naar Schiplui.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, daar croste ik altijd hard doorheenMaar ik vond de omliggende wijk ook niet echt sfeerverhogend
Ja ok, daar zal je er waarschijnlijk minder last van hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:52 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Ik woon in de omliggende omliggende [verderweg factor] van dat. Aan het weiland/natuurgebied/weg naar Schiplui.
The Stone. Bijna goed ;-)quote:
Och, ik acht de kans dat ik de komende 3 jaar een apple koop niet gek veel hoger dan de kans dat ik de komende 3 jaar dameskleding koop.quote:Op maandag 29 juni 2009 @ 23:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
The Stone. Bijna goed ;-)
Errug leuke winkel was dat!
Maar een appletje is ook leuk! (geen openingsaanbiedingen ofzows?)
hoezo, de meeste delftse mannen lopen in het weekend in een jurk........quote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Och, ik acht de kans dat ik de komende 3 jaar een apple koop niet gek veel hoger dan de kans dat ik de komende 3 jaar dameskleding koop.
Dusch, lood om oud ijzer
Ja maar die koop ik op de Diagon Alley, niet op het bastiaanspleinquote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 12:25 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hoezo, de meeste delftse mannen lopen in het weekend in een jurk........
.... toch....???.... toch?????![]()
Blijft de TBS wel bestaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Bravebart het volgende:
Een meet
Trouwens fiks veel mensen aan het verhuizen bij de van LeeuwenhoeksingelDe stoepen staan vol met zooi en zelfs de TBS heeft zn spullen voor de snackbar staan
Geen ideequote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Blijft de TBS wel bestaan?
Wat zouden we moeten zonder TBS?
Nein! Gaat die graftent toch nog weg!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeAlle spullen stonden net (22.45) nog voor de snackbar en het zag er verlaten uit
Ja! Waar moeten we dan onze midnight-snacks halenquote:
sowieso, eerst een halve portie bakken, zouten, af laten koelen, nieuwe portie bakken en halverwege dat oude restje er gewoon weer bij kieperenquote:Op maandag 6 juli 2009 @ 20:29 schreef m-kay het volgende:
Gewoon ouwe friet in de oven flikkeren werkt ook vast wel. En pindasaus met brokjes erbij!
Waarom zou je in hemelsnaam nog in Delft willen wonen nu de TBS dicht is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 @ 20:00 schreef Jac0bus het volgende:
Ik meld me hier alvast!Ik kom na de zomer aan de TU Delft studeren dus ik kom ook gezellig in Delft wonen
Alleen heb ik nog geen kamer, is dat nu al zorgwekkend? Ik heb al lopen zoeken bij DUWO enzo maar daar heb je instemmingen waar 200 mensen voor inschrijven dus knappe jongen die daar inkomt. Iemand tips?
Welkom dan alvast! Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef Jac0bus het volgende:
Ik meld me hier alvast!Ik kom na de zomer aan de TU Delft studeren dus ik kom ook gezellig in Delft wonen
Alleen heb ik nog geen kamer, is dat nu al zorgwekkend? Ik heb al lopen zoeken bij DUWO enzo maar daar heb je instemmingen waar 200 mensen voor inschrijven dus knappe jongen die daar inkomt. Iemand tips?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welkom dan alvast! Wat ga je studeren?
Kan je alleen megod niet helpen met je kamervraag ha ha, want heb niet hier gestudeerd.
Scroll ff de topics door, de vraag is al meerdere keren gesteld.
Ik zou je aanraden (als je ver moet reizen) om anders alvast in een onderhuur kamer te gaan wonen. Zo ben je elke avond wel in Delft en kan je sneller mensen leren kennen die misschien wel een kamer voor je hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef Jac0bus het volgende:
Ja, David heeft zijn P gehaald.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 @ 00:00 schreef warrel het volgende:
Zo, ik ben ook weer tuusNog iets beurd?
Wiequote:
Leuke film ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:38 schreef Bravebart het volgende:
Was het leuk In Bruges?
Idd.quote:
Dankquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welkom dan alvast! Wat ga je studeren?
Kan je alleen megod niet helpen met je kamervraag ha ha, want heb niet hier gestudeerd.
Scroll ff de topics door, de vraag is al meerdere keren gesteld.
[Centraal] Woonruimte gezocht/aangeboden! #6quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
DankIk kom Lucht- en Ruimtevaarttechniek studeren.
Ik heb al redelijk wat vrienden die voor me zouden kijken of er wat beschikbaar was in Delft. Was er ook niet hier op het forum een topic voor kamers inderdaad? Misschien neem ik anders als het kan ook eerst een tijdelijke kamer voor een paar maandjes omdat ik hoorde dat er heel veel kamers vrijkomen de eerste paar maanden van mensen die al meteen gestopt zijn.
Dankje, ik heb hem erbij gezetquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[Centraal] Woonruimte gezocht/aangeboden! #6
Als je een tijdelijke kamer van een paar maanden krijgt, ga dan wel meteen verder met zoeken en wacht niet tot de laatste maand. Ik heb vrienden van me problemen zien krijgen toen ze na de tijdelijke kamer nog geen kamer gevonden hadden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
DankIk kom Lucht- en Ruimtevaarttechniek studeren.
Ik heb al redelijk wat vrienden die voor me zouden kijken of er wat beschikbaar was in Delft. Was er ook niet hier op het forum een topic voor kamers inderdaad? Misschien neem ik anders als het kan ook eerst een tijdelijke kamer voor een paar maandjes omdat ik hoorde dat er heel veel kamers vrijkomen de eerste paar maanden van mensen die al meteen gestopt zijn.
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef doppendoosch het volgende:
Teringjantje.
Houden we nog fokkers over die géén LR gaan studeren?
Whehehe, Chris Zegers, uit de categorie 'leeft die ook nog dan?'.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:54 schreef Quoi het volgende:
Ja hoor, sterker nog, ik ga nooit meer studeren, HA!
Iemand nog unser Chris Zegers zien optreden bij de iStore afgelopen zaterdag? had helaas andere dingen te doen
Gelukkig nietquote:Op maandag 20 juli 2009 09:54 schreef Quoi het volgende:
Ja hoor, sterker nog, ik ga nooit meer studeren, HA!
Iemand nog unser Chris Zegers zien optreden bij de iStore afgelopen zaterdag? had helaas andere dingen te doen
Dan mag je nu al wel beginnenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef warrel het volgende:
Hier: vrij/geld verdienen/kamer opruimen
Maar ben lekker vrij tot september
Zo groot dat het helemaal niet opvalt, als je snapt wat ik bedoelquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo groot dat het helemaal niet opvalt, als je snapt wat ik bedoel![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets vermoedde ik alquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hertentamens: voor de onvoorbereiden cq. pech-hebbenden.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Quoi het volgende:
Zeg, nog hertentamens voor de nog studerenden onder ons? Of al lekker vrij/geld verdienen/vakantie vieren?
Hihiquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi
Maar ik heb m'n dag nuttiger besteed. Sex and the City gekeken, de hele dag, in pyjama.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*gaat douchen
Heb me er wel geregistreerd, maar nog nergens op gereageerdquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Jac0bus het volgende:
Ok ik heb nog steeds geen kamer, DUWO is lastig. Weet een van jullie of kamernet.nl veel zin heeft in Delft?
Probeer ook eens advertenties op te hangen op faculteiten, bibliotheken en andere openbare plaatsen in Delft. Daar bereik je ook veel particuliere verhuurders mee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Jac0bus het volgende:
Ok ik heb nog steeds geen kamer, DUWO is lastig. Weet een van jullie of kamernet.nl veel zin heeft in Delft?
Supermarktenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:59 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Probeer ook eens advertenties op te hangen op faculteiten, bibliotheken en andere openbare plaatsen in Delft. Daar bereik je ook veel particuliere verhuurders mee.
Wel oppassen hèquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef Quoi het volgende:
* Quoi stuitert net van de trap en gaat eventjes rustig zitten met een kop koffie
Same here. Ik ben blij dat er een lift in mn flat zit, de keren dat ik ('s morgens) niet bijna van de trap ben getyft houd ik al niet eens meer bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef Quoi het volgende:
Botjes zijn nog heel. Rest een beetje blauwig, geloof ik. Kolere, ik wil ook eens gaan schoonmaken. Volgens mij ben ik daarvoor niet gemaakt gne gne
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef Quoi het volgende:
* Quoi stuitert net van de trap en gaat eventjes rustig zitten met een kop koffie
ZWquote:Op zondag 26 juli 2009 02:48 schreef Knipoogje het volgende:
Welke randmongool maakt er zoveel herrie in ZW Delft midden in de nacht
Lijkt wel een luchtalarm dat afgaat!
Waar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:55 schreef Bakakame het volgende:
En ook ik ben nu 'n Delftenaar!
Sinds gister 'n kamer, tot eind januari
Nachtje doortrekken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:23 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond dan eindelijk naar Delft toe! Dan een instemming, morgen begint de EJW van L&R en dan daarna meteen de OWee! Het enige probleem is dat ik nog niet weet waar ik vanavond slaapIemand een bank of adresje voor me?
Wil ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:55 schreef Bakakame het volgende:
En ook ik ben nu 'n Delftenaar!
Sinds gister 'n kamer, tot eind januari
Nee want ik moet nog een EJW en een OWee doorkomen dus nu al een nachtje doortrekken is niet zo slim denk ik. Niemand heeft een bank over?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Nachtje doortrekken?
Sorry, mijn kamer is nog helemaal leeg, als ik op EJW ben gaan m'n ouders er vloer inleggen en spullen in zettenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:16 schreef Jac0bus het volgende:
Nee want ik moet nog een EJW en een OWee doorkomen dus nu al een nachtje doortrekken is niet zo slim denk ik. Niemand heeft een bank over?
Kogelgieterij, vlak aan de Buitenwaterslootquote:
Lege kamer kan hij toch ook in slapen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Sorry, mijn kamer is nog helemaal leeg, als ik op EJW ben gaan m'n ouders er vloer inleggen en spullen in zetten
Maar succes!
quote:[..]
Kogelgieterij, vlak aan de Buitenwatersloot
Je maakt überhaupt pas kans vanaf 18 maanden, maar reken maar op minimaal 24 maandenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:34 schreef Waffle het volgende:
Ik heb nog steeds maar 6 m2, dus dat wordt hem ook ook niet.![]()
Vertyfte DUWO biedt mij ook nog steeds geen zelfstandig appartement aan. Dacht dat ik na anderhalf jaar wel zo'n beetje lang genoeg ingeschreven zou kunnen staan. Helaas.. Ik begin daar inmiddels ook steeds preciezer in te worden. Eerst wilde ik gewoon mijn eigen of met iemand anders appartementje hebben. Nu zie ik op DUWO een op de Korvezeestraat staan, maar stel je eens voor als ik nu nog een half jaartje of misschien nog wat langer wacht, kan ik misschien wel naar de Balpol nog mooiere kamer. Keuzes keuzes, moeilijk
Ja maar ik dacht misschien reageren er minder mensen als het bouwvak is, maar helaasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je maakt überhaupt pas kans vanaf 18 maanden, maar reken maar op minimaal 24 maandenJe hebt veel mensen met een inschrijfduur van 24 maanden en langer die inschrijven op de BalPol en die nemen hem ook bijna altijd
Maar als je naar de BalPol kan, zeker doenStuk relaxter dan de Korvezee vind ik
Ja was t wat? Nog "lid" geworden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:39 schreef Jac0bus het volgende:
Zo de OWee gehad, dus voor het eerst in Delft geweest deze week. Ik heb helaas geen kamer kunnen vinden dus ik zal nog niet in Delft komen te wonen. Waarschijnlijk bij familie, op een 50min. afstand met het OV. Toch wel een leuke stad!
El Cid, suf!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja was t wat? Nog "lid" geworden?
Ik word altijd een beetje sentimenteel nostalgisch enzo als ik zo'n OWee zie. Heb het zelf echt zo'n superleuke periode gevonden! (in Leiden, maar goed...)
Afijn, oma sprak.....
Niet van een studentenvereniging. Geen zin in, bovendien al helemaal niet om nog een week te gaan kamperen met de KMT. Ik heb ook nog de griep dus dan kon ik toch al niet meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja was t wat? Nog "lid" geworden?
Ik word altijd een beetje sentimenteel nostalgisch enzo als ik zo'n OWee zie. Heb het zelf echt zo'n superleuke periode gevonden! (in Leiden, maar goed...)
Afijn, oma sprak.....
Dat was zondag!! En ik had een spandex-jurkquote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
Oja, kelnerrace, wanneer is dat?
En gala?Alsin gala, met mooie kledij en zulks?
OMGquote:Op woensdag 9 september 2009 09:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat was zondag!! En ik had een spandex-jurkEn naar het gala moest je naakt
![]()
Het was zoooo leeuuk!
![]()
![]()
Hmm, beetje uit de richting, anders had ik wel wat mensen gekend die ongeveer aan dat signalement voldoen, ene "bart" en ene "marco".quote:Op woensdag 9 september 2009 @ 15:18 schreef NielsTriple het volgende:
Dudes & dudette's, ik heb jullie hulp nodig:
Ik zoek 2 gabbertjes, ongeveer 15 / 16 jaar oud. 1 loopt met een bomberjack, met achterop "Hardcore", en een wit petje.
[afbeelding]
De ander kan ik helaas niet zo goed beschrijven, maar vermoedelijk heeft 1 van de 2 een Yamaha Neo's.
eea heeft te maken met een diefstal waarvan ik getuige was.
Omgeving (waarschijnlijk) Brasserskade of Bomenwijk.
Iemand?
Pics!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat was zondag!! En ik had een spandex-jurkEn naar het gala moest je naakt
![]()
Het was zoooo leeuuk!
![]()
![]()
Je bedoelt Bro en Mocro?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:03 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Hmm, beetje uit de richting, anders had ik wel wat mensen gekend die ongeveer aan dat signalement voldoen, ene "bart" en ene "marco".
..and again.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:16 schreef Sokkendoosch het volgende:
Ja ik check ook weer even opnieuw in.
I am a Dosigner?quote:
Eks-bedrijf van mn eks heeft dat bedachtquote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef Dosigner het volgende:
[..]
'K heb dr zelfs een bumpersticker van.
Niet in gebruik natuurlijk![]()
Als ze interesse heeft in de sticker, laat maar weten!quote:Op maandag 28 september 2009 @ 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eks-bedrijf van mn eks heeft dat bedacht
Ik zal het straks ff vragenquote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Dosigner het volgende:
[..]
Als ze interesse heeft in de sticker, laat maar weten!
Ik ik ik ik ik!!!!!quote:
En dan ga je in Rijswijk wonen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Vicky het volgende:
export delfse hier.
26jaar in Delft gewoond
quote:
uhh ja. Man wilde niet in Delluf wonen en ik niet in Den Haag...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan ga je in Rijswijk wonen?
[..]
Hij was zeker bang voor al het studentenvolk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ja. Man wilde niet in Delluf wonen en ik niet in Den Haag...
Wie weet gaan we ooit nog wel naar Delft
nee hoor al moet ik zeggen dat ik een hekel heb aan studentenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij was zeker bang voor al het studentenvolk?
Deze sla ik over, te veel deadlines die gehaald moeten worden.quote:
Mja, met de OWee moet je als burger inderdaad niet te veel in de binnenstad komen als je het niet zo op studenten hebtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee hoor al moet ik zeggen dat ik een hekel heb aan studenten
tijdje geleden kon ik niet over de Spoorsingel omdat het vol stond met studenten tijdens de OWee. En die feestjes bij Phoenix zijn irritant. Al moet ik wel lachen als ze binnengehaald worden op de Phoenixstraat. Als een gek rennen en dan zo snel mogelijk het bordes opklimmen. Sad...
Tuurlijk niet, thema's zijn voor noobs.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Deze sla ik over, te veel deadlines die gehaald moeten worden.
Gaan er nog mensen verkleed als cowboy of indiaan?![]()
Hopelijk blijft het droogquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:48 schreef Quoi het volgende:
Vanaaf maar es effe mijn oude studentenstadje opzoeken.....dat wordt vast ONTZETtend gezellig ;-)
Zelfs op het IFF kreeg je nog sneller bierquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfs op het IFF kreeg je nog sneller bier
En het regentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb 'n pechdag.
Gister is m'n band opeens lek gegaan, ging de C1000 in, niks aan de hand, kom eruit, voorband helemaal leeg.
Plakken ben ik niet zo'n held in, dat is dus ook geen succes gebleken.
Vandaag bij iemand achterop naar LR gegaan, maar diegene is eerder weggegaan, dus nu heb ik dat hele eind moeten lopen. En ik kon niet met bus/trein omdat ik m'n portemonnee was vergeten.
Oh en ik heb ook nog mezelf aan m'n duim verwond met de kaasschaaf. Terwijl ik geen pleisters heb...
Oh shit, ja.. Nouja, ik pak de bus, ik kon vandaag uitslapen en kan dus de bus van 13:07 pakken.quote:
Om er dan achter te komen dat je zadel zeiknat is geworden door de regen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh shit, ja.. Nouja, ik pak de bus, ik kon vandaag uitslapen en kan dus de bus van 13:07 pakken.
Alleen moet ik dan morgen ook de bus pakken. Om 8:07...![]()
Maargoed, ik ga vandaag misschien nog wel even proberen m'n band te fixen.
Feli! Waar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:09 schreef Jac0bus het volgende:
Ok ondanks dat ik vandaag 4x zeiknat ben geregend heb ik mooi wel gehoord dat ik per 1 november ook een Delftenaar ben. Kamer gevonden!
Liep jij btw om 19:03 de c1000 binnen vanaf straatkantquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfs op het IFF kreeg je nog sneller bier
Was ik knetternat? Ja, dat was ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:52 schreef Daantke het volgende:
[..]
Liep jij btw om 19:03 de c1000 binnen vanaf straatkantik zag opeens een fokhoofd voor me.
van Bossestraat.quote:
En welke c1000 hebben we het nu over? die met dat lijntje dat is gespannen voor GoGo verslaafden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was ik knetternat? Ja, dat was ik
Zuidpoortquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
En welke c1000 hebben we het nu over? die met dat lijntje dat is gespannen voor GoGo verslaafden?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef Quoi het volgende:
Da's om die agressieve verzamelaars tegen te houden, zodat ze je niet bespringen als je uit de winkel komt. Maar das dus de Buitenhof.....
Jups. Om de kinders wat structuur te bieden: achter de lijn blijven!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Daar hebben ze het dus helemaal afgezet om het de GoGo kinders moeilijk te maken?
Mja, in Zuidpoort zaten ze ook al te bedelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jups. Om de kinders wat structuur te bieden: achter de lijn blijven!waar gaat het heen met deze wereld
Oh ik heb er nog wel een stuk of watquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef Vicky het volgende:
als jullie ze nou allemaal bewaren voor mijjn dochter
Ja dat magquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik even hallo zeggen?![]()
Geboren en getogen in Delft. De eerste 23 jaar van mijn leven heb ik in de Binnenstad gewoond (eerst bij mijn ouders en daarna op mezelf) en nu woon ik sinds 2 jaar in de Vrijeban, lekker tussen het centrum en het Delftse hout in.
Prachtige stad, betwijfel of ik hier ooit nog weg ga
mijn oudste is er gek opquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik heb er nog wel een stuk of wat
[..]
Ja dat magWelkom
Wel frappant, dat er bijna meer vrouwen dan mannen in dit topic zitten, niet echt Delfts
Uuh neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn oudste is er gek op
Mijn ouders wonen nog steeds in Delft. Weet niet of je in de buurt van de Spoorsingel woont?
Dank je!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik heb er nog wel een stuk of wat
[..]
Ja dat magWelkom
Wel frappant, dat er bijna meer vrouwen dan mannen in dit topic zitten, niet echt Delfts
Wat doe je dan als je niet naar de TU gaat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank je!
Ik ga dan ook niet naar de TU![]()
Maar voor Delftse begrippen is het wel apart ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |