Pics!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat was zondag!! En ik had een spandex-jurkEn naar het gala moest je naakt
![]()
Het was zoooo leeuuk!
![]()
![]()
Je bedoelt Bro en Mocro?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:03 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Hmm, beetje uit de richting, anders had ik wel wat mensen gekend die ongeveer aan dat signalement voldoen, ene "bart" en ene "marco".
..and again.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:16 schreef Sokkendoosch het volgende:
Ja ik check ook weer even opnieuw in.
I am a Dosigner?quote:
Eks-bedrijf van mn eks heeft dat bedachtquote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef Dosigner het volgende:
[..]
'K heb dr zelfs een bumpersticker van.
Niet in gebruik natuurlijk![]()
Als ze interesse heeft in de sticker, laat maar weten!quote:Op maandag 28 september 2009 @ 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eks-bedrijf van mn eks heeft dat bedacht
Ik zal het straks ff vragenquote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Dosigner het volgende:
[..]
Als ze interesse heeft in de sticker, laat maar weten!
Ik ik ik ik ik!!!!!quote:
En dan ga je in Rijswijk wonen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Vicky het volgende:
export delfse hier.
26jaar in Delft gewoond
quote:
uhh ja. Man wilde niet in Delluf wonen en ik niet in Den Haag...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan ga je in Rijswijk wonen?
[..]
Hij was zeker bang voor al het studentenvolk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ja. Man wilde niet in Delluf wonen en ik niet in Den Haag...
Wie weet gaan we ooit nog wel naar Delft
nee hoor al moet ik zeggen dat ik een hekel heb aan studentenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij was zeker bang voor al het studentenvolk?
Deze sla ik over, te veel deadlines die gehaald moeten worden.quote:
Mja, met de OWee moet je als burger inderdaad niet te veel in de binnenstad komen als je het niet zo op studenten hebtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee hoor al moet ik zeggen dat ik een hekel heb aan studenten
tijdje geleden kon ik niet over de Spoorsingel omdat het vol stond met studenten tijdens de OWee. En die feestjes bij Phoenix zijn irritant. Al moet ik wel lachen als ze binnengehaald worden op de Phoenixstraat. Als een gek rennen en dan zo snel mogelijk het bordes opklimmen. Sad...
Tuurlijk niet, thema's zijn voor noobs.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Deze sla ik over, te veel deadlines die gehaald moeten worden.
Gaan er nog mensen verkleed als cowboy of indiaan?![]()
Hopelijk blijft het droogquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:48 schreef Quoi het volgende:
Vanaaf maar es effe mijn oude studentenstadje opzoeken.....dat wordt vast ONTZETtend gezellig ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |