quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi
Maar ik heb m'n dag nuttiger besteed. Sex and the City gekeken, de hele dag, in pyjama.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*gaat douchen
Heb me er wel geregistreerd, maar nog nergens op gereageerdquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Jac0bus het volgende:
Ok ik heb nog steeds geen kamer, DUWO is lastig. Weet een van jullie of kamernet.nl veel zin heeft in Delft?
Probeer ook eens advertenties op te hangen op faculteiten, bibliotheken en andere openbare plaatsen in Delft. Daar bereik je ook veel particuliere verhuurders mee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Jac0bus het volgende:
Ok ik heb nog steeds geen kamer, DUWO is lastig. Weet een van jullie of kamernet.nl veel zin heeft in Delft?
Supermarktenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:59 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Probeer ook eens advertenties op te hangen op faculteiten, bibliotheken en andere openbare plaatsen in Delft. Daar bereik je ook veel particuliere verhuurders mee.
Wel oppassen hèquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef Quoi het volgende:
* Quoi stuitert net van de trap en gaat eventjes rustig zitten met een kop koffie
Same here. Ik ben blij dat er een lift in mn flat zit, de keren dat ik ('s morgens) niet bijna van de trap ben getyft houd ik al niet eens meer bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef Quoi het volgende:
Botjes zijn nog heel. Rest een beetje blauwig, geloof ik. Kolere, ik wil ook eens gaan schoonmaken. Volgens mij ben ik daarvoor niet gemaakt gne gne
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef Quoi het volgende:
* Quoi stuitert net van de trap en gaat eventjes rustig zitten met een kop koffie
ZWquote:Op zondag 26 juli 2009 02:48 schreef Knipoogje het volgende:
Welke randmongool maakt er zoveel herrie in ZW Delft midden in de nacht
Lijkt wel een luchtalarm dat afgaat!
Waar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:55 schreef Bakakame het volgende:
En ook ik ben nu 'n Delftenaar!
Sinds gister 'n kamer, tot eind januari
Nachtje doortrekken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:23 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond dan eindelijk naar Delft toe! Dan een instemming, morgen begint de EJW van L&R en dan daarna meteen de OWee! Het enige probleem is dat ik nog niet weet waar ik vanavond slaapIemand een bank of adresje voor me?
Wil ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:55 schreef Bakakame het volgende:
En ook ik ben nu 'n Delftenaar!
Sinds gister 'n kamer, tot eind januari
Nee want ik moet nog een EJW en een OWee doorkomen dus nu al een nachtje doortrekken is niet zo slim denk ik. Niemand heeft een bank over?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Nachtje doortrekken?
Sorry, mijn kamer is nog helemaal leeg, als ik op EJW ben gaan m'n ouders er vloer inleggen en spullen in zettenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:16 schreef Jac0bus het volgende:
Nee want ik moet nog een EJW en een OWee doorkomen dus nu al een nachtje doortrekken is niet zo slim denk ik. Niemand heeft een bank over?
Kogelgieterij, vlak aan de Buitenwaterslootquote:
Lege kamer kan hij toch ook in slapen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Sorry, mijn kamer is nog helemaal leeg, als ik op EJW ben gaan m'n ouders er vloer inleggen en spullen in zetten
Maar succes!
quote:[..]
Kogelgieterij, vlak aan de Buitenwatersloot
Je maakt überhaupt pas kans vanaf 18 maanden, maar reken maar op minimaal 24 maandenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:34 schreef Waffle het volgende:
Ik heb nog steeds maar 6 m2, dus dat wordt hem ook ook niet.![]()
Vertyfte DUWO biedt mij ook nog steeds geen zelfstandig appartement aan. Dacht dat ik na anderhalf jaar wel zo'n beetje lang genoeg ingeschreven zou kunnen staan. Helaas.. Ik begin daar inmiddels ook steeds preciezer in te worden. Eerst wilde ik gewoon mijn eigen of met iemand anders appartementje hebben. Nu zie ik op DUWO een op de Korvezeestraat staan, maar stel je eens voor als ik nu nog een half jaartje of misschien nog wat langer wacht, kan ik misschien wel naar de Balpol nog mooiere kamer. Keuzes keuzes, moeilijk
Ja maar ik dacht misschien reageren er minder mensen als het bouwvak is, maar helaasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je maakt überhaupt pas kans vanaf 18 maanden, maar reken maar op minimaal 24 maandenJe hebt veel mensen met een inschrijfduur van 24 maanden en langer die inschrijven op de BalPol en die nemen hem ook bijna altijd
Maar als je naar de BalPol kan, zeker doenStuk relaxter dan de Korvezee vind ik
Ja was t wat? Nog "lid" geworden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:39 schreef Jac0bus het volgende:
Zo de OWee gehad, dus voor het eerst in Delft geweest deze week. Ik heb helaas geen kamer kunnen vinden dus ik zal nog niet in Delft komen te wonen. Waarschijnlijk bij familie, op een 50min. afstand met het OV. Toch wel een leuke stad!
El Cid, suf!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja was t wat? Nog "lid" geworden?
Ik word altijd een beetje sentimenteel nostalgisch enzo als ik zo'n OWee zie. Heb het zelf echt zo'n superleuke periode gevonden! (in Leiden, maar goed...)
Afijn, oma sprak.....
Niet van een studentenvereniging. Geen zin in, bovendien al helemaal niet om nog een week te gaan kamperen met de KMT. Ik heb ook nog de griep dus dan kon ik toch al niet meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja was t wat? Nog "lid" geworden?
Ik word altijd een beetje sentimenteel nostalgisch enzo als ik zo'n OWee zie. Heb het zelf echt zo'n superleuke periode gevonden! (in Leiden, maar goed...)
Afijn, oma sprak.....
Dat was zondag!! En ik had een spandex-jurkquote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
Oja, kelnerrace, wanneer is dat?
En gala?Alsin gala, met mooie kledij en zulks?
OMGquote:Op woensdag 9 september 2009 09:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat was zondag!! En ik had een spandex-jurkEn naar het gala moest je naakt
![]()
Het was zoooo leeuuk!
![]()
![]()
Hmm, beetje uit de richting, anders had ik wel wat mensen gekend die ongeveer aan dat signalement voldoen, ene "bart" en ene "marco".quote:Op woensdag 9 september 2009 @ 15:18 schreef NielsTriple het volgende:
Dudes & dudette's, ik heb jullie hulp nodig:
Ik zoek 2 gabbertjes, ongeveer 15 / 16 jaar oud. 1 loopt met een bomberjack, met achterop "Hardcore", en een wit petje.
[afbeelding]
De ander kan ik helaas niet zo goed beschrijven, maar vermoedelijk heeft 1 van de 2 een Yamaha Neo's.
eea heeft te maken met een diefstal waarvan ik getuige was.
Omgeving (waarschijnlijk) Brasserskade of Bomenwijk.
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |