Nou reuzequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:50 schreef warrel het volgende:
Het leven is een feest, sjaaaa la la lala!! HE!
quote:
Vond je 't wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef warrel het volgende:
Ik heb ook de hele avond voetbal gekeken
Met voetbal, jeweets. Die dikke moves die ze maken.quote:
Puick jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ah, die moves. Dan moet je bij Elia zijn
Die 1-1 goal van Heerenveen was wel vet mooi
Uuuh, 1 juli 2009 is nu de datum waarop we er uit gegooid gaan wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Kickerdekick!
Bartie, hoe lang morgen jullie nog wonen op de VLS?
Ziet er steeds dichtgetimmerder uit om jullie heen![]()
Dadelijk worden jullie nog ingemetseld?
Gaat idd erg hard nu zeg! Ook het andere blok is al behoorlijk dichtgetimmerd aan het worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, 1 juli 2009 is nu de datum waarop we er uit gegooid gaan wordenEn de kans is klein dat het nu uitgesteld gaat worden, dus we zullen er waarschijnlijk aan moeten gaan geloven
Ja, je zou het bijna denkenOf ons huis wordt ook alvast blauw geschilderd
Klopt, het wordt echt een pauperstraat nuquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gaat idd erg hard nu zeg! Ook het andere blok is al behoorlijk dichtgetimmerd aan het worden.
Hebben jullie al enig uitzicht op andere woonruimte?
*Twijfelt*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef m-kay het volgende:
Ja hallo! Morgenavond allemaal om 22.00 naar Lorre komen, want dan sta ik daar plaatjes te draaien voordat die kale mafkees van een Mental Theo aan de beurt is.
http://ch.tudelft.nl/index.php?page=agenda&id=725
House morgenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:54 schreef TheAgent het volgende:
[..]
*Twijfelt*
Mental Theo![]()
Lorre
(M-kay's) minimal![]()
Dat verandert de zaak met een microscopisch kleine positieve factor. Misschien drop ik wel ff by, 't blijft toch het einde van de Dies.quote:
DSCquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die discotheek onder het DSC..
http://www.lorre.nl/
Delfts Senioren Cabaret.quote:
En natuurlijk knettergeile hiphop en rappe beats van onze vriendelijke negerts van De Jeugd en Hamstertje West. En wat Bjorkinthemixshit toch? En een beetje Andre 3000 met John Legendarisch en wat gepiep van Lykke Li samen met Santagoud? En nog even gek gaan met onze tektonicvrienden YELLE en nog even nog gekker gaan op Ladyhawke en De Ding Dingesen? En extravagante danspasjes met Moloko en Rozijntje Murphy Oeffffquote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef warrel het volgende:
[..]
En natuurlijk knettergeile hiphop en rappe beats van onze vriendelijke negerts van De Jeugd en Hamstertje West. En wat Bjorkinthemixshit toch? En een beetje Andre 3000 met John Legendarisch en wat gepiep van Lykke Li samen met Santagoud?
Misschien. Bijvoorbeeld. Hoop ik. Tenzij je natuurlijk nog leuker draait![]()
Weet ik veelquote:
Nee joh, kerel! Gekkie! Ik zit op de universiteieieieieitt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veelMoet je maar ff op youtube kijken
So?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee joh, kerel! Gekkie! Ik zit op de universiteieieieieitt!
Heb je een zonnesteek ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee joh, kerel! Gekkie! Ik zit op de universiteieieieieitt!
Welkomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Quoi het volgende:
Hey Delftenaren!![]()
Mijn stadje op Fok! Aangenaam, Quoi (in het dagelijks leven onder een pseudoniem uiteraard), 29 jaar, waarvan 18 jaar in Delft en nu sinds een jaartje weer helemaal terug. Werk in A'dam en hobbel elke dag heen en weer met de trein.
Delft is leuk vanwege
gezellige studenten gedoe
veel gezellige kroegjes
Ernesto met zijn olijfolie
Restaurant LEF!
Babbel graag een beetje mee. Ok?
Ja?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Quoi het volgende:
Nopes.....volle bak daar!
Bij La Bocca (voorheen: Helder) beland op de beestenmarkt. Is leuk geworden met nieuwe eigenaar!
ff de OP lezen waar en wat jullie uitspoken
Helder was kut. Soms lang wachten op bestelling :\. Vlaanderen is top, en the gallery is ook okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Quoi het volgende:
Nopes.....volle bak daar!
Bij La Bocca (voorheen: Helder) beland op de beestenmarkt. Is leuk geworden met nieuwe eigenaar!
ff de OP lezen waar en wat jullie uitspoken
Welkomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Quoi het volgende:
Hey Delftenaren!![]()
Babbel graag een beetje mee. Ok?
The Gallery ook ok jah? Ziet er wel vaak rustig uit...... Maar alles proberen, is mijn motto.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
Helder was kut. Soms lang wachten op bestelling :\. Vlaanderen is top, en the gallery is ook ok
Pizza uit de diepvries?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
The Gallery ook ok jah? Ziet er wel vaak rustig uit...... Maar alles proberen, is mijn motto.
Hou het vanavond bij een eigenkeuks culinair hoogtepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |